Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle RISu se 1586 zobrazuje na d-6, což znamená že 1582 by měla být po nehodě opět v provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
potvrzuji, ráno viděna v Bohunicích

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je to přesně tak. Podle šotorisu už brázdí d-6.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Vypadá to, že se nám ven chystají 1539+98. Stojí v Pisárkách rozsvícené a nachystanê stále s cedulí linky 6.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Co jsem tak slyšel o chování progressu na třech podvozcích, hádám že u LF2 by byl v případě Progressu docela zásadní problém spojení.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kari píše:
Ještě že šotouši nerozhodují o nákupu/rekonstrukci vozidel. Už teď máme typů a atypů v Brně, že mechanikům občas jde z toho hlava kolem... .

Ono je otázkou, zdali nemohly být LF a LF2 s progressem hned od začátku. K vlekům by 4 T3R.EV stačily. Další atypy by nevznikly, a bylo by víc možností v řazení souprav.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
To bych si taky nechal líbit. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Já bych chtěl Vídeňskýho Ulfa. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Kari: Už tu chybí jen 15T a RT6S :D


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ještě že šotouši nerozhodují o nákupu/rekonstrukci vozidel. Už teď máme typů a atypů v Brně, že mechanikům občas jde z toho hlava kolem... .


Offline
3342
21 led 2011 14:19
a tak podle mého by se pár krátkých progressových Varií udělat mělo, ale spíš asi z normálních T3/T3M. Pokud se vezmou současné T3 a T3M, tak máme nějakých 21 Varií (počítám do toho i Deltíky, nepočítám služební vozy), reálně to vidím tak na 16, pak stačí současným Progressům dodělat při VP/GO přední zásuvku a může se slušně zvýšit počet NP souprav v Brně za relativně slušnou cenu. Pak se ještě samozřejmě nabízí možnost LFP+T3P+T3P, ale to je utopie :D

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Já to myslel spíš technicky, protože jeden Progress na těžký VarioLF mi přijde už moc.
Možná časem využít mladší kastle z Jugoslávského souběhu, pokud by byly v lepším stavu.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
To ti na nekterejch linkach podekuji ..
Spis do vseho o pujde cpat lepsi vyzbroj, a klidne aj do K2. POkud se nepletu, tak financni navratnost progressu je zhruba 4-5 let. A kdyby DP mohlmit moznost snizit u elektricke trakce svy ctvrthodinovy maxima, tak by usporil hodne.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
K2P -> VarioLF.P (krátké)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
T3G je zatím ten poslední problém. Daleko horší problém bude se zbavit všech K2P a K2R. Sice moderní výzbroj, ale kastle starý jak metuzalém.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Protože nové Vario hádám cenově tak o řád výš, což znamená buď deset relativně spolehlivých vozů opravit, nebo mít jedno Vario.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To je mi jasný, že to nejde tak rychle, ale pokud jde vůz na GO, byť se jedná o T3SUCS/T3G, přece jen už bych se zamyslel nad GO na Vario. Přece jen taková GO znamená dalších pět let ježdění do nejbližší VP - a to by nám tu jezdila dvě krátká Varia - proč nebýt trochu nadčasový.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ale to není vůz T3, ale T3G. Úplně stejně bys mohl chtít poslat do šrotu šest let starý progressy, to jsou přece taky "jen" T3. Jasně, čtyřicet let staré vozy zwanizovat, ale pochop, že není možné zwanizovat kompletní vozový park v tak velkém DP během pěti let.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ona to vůbec není hloupá otázka... Srovnání nákladů na GO vs. cena "nového" varia by nebylo mimo mísu. Je mi jasné, že GO bude o něco levnější, ale o kolik?


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Fafner píše:
Jo, při wanizaci se ty původní vozy vlastně nešrotují...
... něco mi uniklo?

Bohajeho. No tak dobře, původní T3 se šrotuje, rozpálí, rozřeže, odpálí jadernou pumou, ale místo ní novostavba 2x Vario, takže bilance vozů je furt vyrovnaná, nic nechybí, nic nepřebývá.

Já jenom chtěl říct, že GO vozů T3 na výsledný vůz T3 mi v roce 2012 přijde trochu jako archaismus a to i bez ohledu, že se jedná o T3SUCS.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Wan z T3SUCS, které navíc mají stále ještě poměrně moderní elektrickou výzbroj, se snad ještě dlouho nedočkáme. Na to jsou tu o 15 let starší vozy. VP/GO 1610+1612 by samozřejmě dávala smysl.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jo, při wanizaci se ty původní vozy vlastně nešrotují...
... něco mi uniklo?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Fafner - já ale nepsal o šrotaci, ale o případné variozici těchto vozů. Když už GO, tak na Vario.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Janatak: A jezdit po Brně budeme na tříkolkách?

Dělají se VP na zrychlovačích, protože by tu jinak nemělo co jezdit, s ohledem na marodku je už teď vozů tak na hraně. Přemýšlet o šrotování TV8 patří zatím do kategorie snů a utopie.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mně to přijde jako pěknej nesmysl u těchto veteš strojů ještě dělat GO nebo VP. Pokud by to byl upgrade na Varia, prosím, ale takhle?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 13:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]