Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 485 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No doprčic, můj bejvalej suprovej komplic. Tohle je pan kliďas, ten bude čekat v zastávce klidně dokud bude pořád něco jezdit a nevyjede. Tak to se divím! Ale když jsem viděl toho chcípáka co ho odchytili v soudní budově, tak to je jednoraňák s velkým egem akorát tak za volantem.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
86
17 zář 2011 08:58
Ten ##MLUVÍM SPROSTĚ## byl v podmínce za ublížení na zdraví a výtržnosti.Soud nakonec agresivnímu řidiči uložil jen dohled, Roman Z. tak bude stíhán na svobodě. "Dopustil se trestného činu úmyslného ublížení na zdraví s těžkým následkem a následně neposkytnutí pomoci," upřesnil státní zástupce Jaroslav Mezník.

Co dodat, nějaká fíča v taláru si tam čte paragrafy, ví prd o životě a tak nepošle toho mladýho ##MLUVÍM SPROSTĚ## do vězení na pár let. Hlavně, že Lacinu poslali na 5let za neprokázaný úmysl vytlačení řidičky z dálnice. Muselo se přeci uspokojit veřejné mínění vzniklé na základě sestříhaného videa, kde to vypadalo zajímavěji než to skutečné nudné video. Plus dnes další směšný rozsudek z Děčína, ale to už sem nepatří...Pryč z tohohle absurdistánu asap.

Jaktože tomu příspěvku nade mnou slovo zXmXrD prošlo a mě to zcenzurovalo ####?

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zmrd

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
ČT: Řidič v Brně "vybrzdil" autobus, dopadla ho policie


Offline
609
24 čer 2005 20:56
http://brno.idnes.cz/v-brne-vykolejil-v ... zpravy_maq

Citace:
Trať, po které jezdí i rychlíky na Prahu, by měla být znovu průjezdná do devíti hodin.

A co bude pak?

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
alespoň to muzeum - bude-li to jednou tak, jak to vymýšlí Ivo Štěpánek, (čemuž nevěřím, protože ten nikdy nic nedotáhl do konce, protože je "kam vítr, tam plášť", během realizace je vše jinak, ten než se najdou peníze, tak to "vymyslí" stokrát jinak), tak už se ty vozy nikdy nehnou, protože se ze svého místa, tak jak v Líšni, dostanou na koleje jen pomocí trajleru. Těžko by někdo mohl vyprojektovat výtahoposuvnu, aby se vozy dostaly na koleje DP. Takový kolejář se ještě nenarodil


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MKzB: alespoň to muzeum (o kterém se samozřejmě mluví již řadu let) by bylo vhodné. Ty vozy mohou "pouze stát" coby exponáty. Pokud by byly ve vhodnějších prostorách, než jakým je depozitář, návštěvníky by si našly i nepojízdné.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
900V fakt ne, to už jsi trošku přepísknul, maximálně 800V.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Prezentace starých tramvají v ulicích Brna se mi ale vůbec nelíbí.
1. Ty nejstarší vozy mají výzbroj stavěnou na 550V. V síti je oficiálně 600V, ale při rekuperaci projíždějící moderny se to může vyhoupnout až na 900V. Proto taky historický mv1 e.č.10 byl při poslední slávě k trati na Svoboďáku dovlečen.
2. Historickou tramvaj v ostrém automobilovém provozu může nabourat nejen gomokolní vozidlo, o čemž jsme se nedávno přesvědčili na smyčce v Pisárkách. Proto byla stará líšeňka plánovaná jako předváděcí trať.

Takže po Brně ať si jezdí 2 určené soupravy třeba pravidelně a ostatní jenom při vzácných příležitostech a s doprovodem.

O obnově Líšeňky se už zde napsalo mnoho, takže to nebudu opakovat.
A pochybuju, že se nějaké peníze najdou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
PvvS píše:
Myslim, ze pro zacatek by stacilo ... ... a v muzeu zlikvidovat ten zbytek vrakoviste. Tedy to v rohu i to schovany za budovou (ty vraky felicie a cehosi). ....

To co bylo muzea (hlavně předměty MHD a kolejnice) už dávno pomocí kovošrotu proteklo soukromými kapsami (hlavně správce - stavebních objektů areálu, ne sbírky), na ten zbytek muzeum nemůže, to je soukromé


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
"Unikátní sbírka" - zlaté slova, určitě vyšla z úst hrobaře této sbírky Ivoše Štěpánka. Tento "muzeolog", který z unikátní sbírky učinil za doby svého působeni jako náměstek muzea provinční sbírku podnikového muzea Dopravního podniku a naprosto ji pohřbil, hlavně kolejové sbírkové předměty (tyto jdou složitě prezentovat, tak žádné finance na udržbu, financovat jen to, co je možné prezentovat a tím si nechat proplatit mimořádné odměny). To je pláče, že nejsou finance ani na platy, ony by ty finance by byly, ale to by se nesměly 20 roků ztrácet do soukromých kapes
Chceme proto najít peníze pomocí nadačního fondu. Uděláme pracovní skupinu, která bude peníze na opravy shánět," řekl ředitel dopravního podniku Miloš Havránek - to už se chystá Dopravní podnik, že konečně ministerstvo kultury vyřadí tuto podnikovou sbírku ze státního muzea a bude se muset o ni starat podnikové muzeum Dopravního podniku? Nebo je to další tunel, jak udělat peňezovod do soukromých kapes při zneužití sbírky MHD (SNIP už nestačí?)?
Špatného stavu tramvají ze sbírek muzea si všiml také znalec dopravní historie Zdeněk Nesiba. „Velká část jich byla renovovaná před čtyřiceti lety. To je skoro na další renovaci. Stroje stárnou bez ohledu na to, zda jezdí či ne. A peníze nejsou. Je to vidět na nostalgických jízdách, na které sice vyjíždějí nejstarší tramvaje z dob první republiky, ale starší už ne," upozornil Nesiba. Kdyby nemusely ty vozy na koleje Dopravního podniku, tak by mohly i ty starší. Ale dle teorií pana Nesiby a pana Štěpánka se musí vozy prezentovat, takže nestačí protočení koleček na malé zkušební a předváděcí koleji, což dle mne bohatě vozům stačí, aby se omezilo chátrání (hlavní je je udržovat, což s 1 pracovníkem (a navíc vytíženým celý pracovní úvazek jinými kravinami) těžko se může dařit)


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Myslim, ze pro zacatek by stacilo vykacet trat a v muzeu zlikvidovat ten zbytek vrakoviste. Tedy to v rohu i to schovany za budovou (ty vraky felicie a cehosi). ....A ten svlacec, ci co to prorusta fasadou taky asi neprospeje...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnský deník: Tramvaje chátrají. Pomoci jim má fond.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
To se tak nějak dalo čekat s tou Prahou. Vývoj jako v Brně resp. JMK se dal čekat, akorát média zveličovaly problémy, které nebyly resp. největší problémy měly osoby veřejně činné, které posledních 20 let nepoužily veřejnou dopravu (starostové apod.). A časem se vychytají mouchy a bude to v pohodě. Novinářů je mi skoro až líto, že se jejich chmurné předpovědi nenaplnily :-)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
http://byznys.lidovky.cz/proc-si-v-praz ... oprava_ase

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Není to tunel, ale nádherný příklad nedostatku konkurenčního prostředí...


Offline
811
25 led 2006 09:46
Chápu to tak, že by výroba trolejbusů probíhala stejně jako v DPO (dnes Ekova) nebo ve Škodovce. K dispozici jsou karoserie autobusů Citelis, SOR, Solaris nebo třeba Bogdan. Zajimavější by bylo, pokud by se DPMB chtěl pustit do něčeho jiného (nepředpokládám, že by si karoserii vyráběl sám). Kromě dílny TÚ v Komíně by to určitě zvládli i v ústředních dílnách.
Obávám se však, že to
a) Škodovka nějak zatrhne podobně jako v Ostravě - kde dnes mohou vyrábět pouze na export
b) nebude to hned, takže to neřeší aktuální deficit obnovy vozového parku.
Nakonec klidně by ty trolejbusy mohla dodávat Škodovka a v DPMB je montovat - stejně jako v Bánské Bystrici, i to by pořizovací náklady snížilo. Neni snad tunel, když trolejbus ze Škodovky do ČR stojí min. 10 mil. Kč a tentýž typ na export 7 mil.?
Mimochodem, včera jsem se v Hradci vozil 30Tr a 31 Tr a nijak mě jako cestujícího tyto trolejbusy neurážely - svezení bylo příjemné. Klidně bych si je uměl představit i v Brně - takže ty trolejbusy by klidně ve spolupráci s DPMB mohl dodávat přímo i SOR Libchavy.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Edo: jak psal Chat-maniac, měl jsem na mysli především vlastnosti karoserií.
To, že nebyl problém udělat 21Tr z 21Ab, je snad dáno tím, že to byla původně karoserie pro trolejbus.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Hlavně RT6S má s našimi vozy společnou jen kastli a vlastně ani to ne, protože je nižší nad podvozkama...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Takže vytěžené díly z liberecké by byly brněnským na nic, liberecká nelze provozovat, nemá patřičné "papíry"


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Pokud vím, tak technicky je to prakticky jiný stroj :-)


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Když jsem se teď díval na tu reportáž, tak se tam objevuje RT6. :wink: Tak proč DpmB neodkoupí RT6 od Liberce na případné náhradní díly a dodělat tak 1804, a nebo naopak zprovoznit tu z Liberce? :-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
V zásadě bych i souhlasil, kdyby tam nebylo tolik podivných souvislostí, na které ta reportáž upozornila.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ale tam o tom mluví, jako by to bylo něco naprosto neobvyklého a totálně nestandardního, to že v Brně to takhle funguje už deset let a funguje to dobře už třeba nikdo neřeší... Vůz je sice dražší, než brněnská Varia, ale to je dáno a) tím že to není rekonstrukce, tedy nové papíry atd., b) že ten vůz má lepší vlastnosti, jako 100% nízkopodlažnost. To jen česká helevize objevila, že se něco takového děje a je možnost z toho udělat zajímavou aféru...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Fafner píše:
Mohu znát zdroj této informace?

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142 ... 020/video/
Možná to není takový tunel, jako to, co se teď provaluje v DPP, ale košér to určitě není.
Ostatním se omlouvám za liberecký offtopic.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 10:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]