Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Njn, klávesnice pitomá. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Z Husitskej na Tylovu za 10 hodín 4 minúty, pekný čas biggrin

EDIT: Áno, ja viem že to malo byť 13:49...

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
1752 viděna v 3:49 (přibližně) jak přijíždí k Husitské z centra, pokračující směrem na Řečkovice. Na Tylové byla okolo 13:53. Jedoucí pravděpodobně do vozovny.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Já jsem ji taky ráno vyblejsknul - sice to taky není ono (mobil), ale jako dokumentace naprosto dostačující :).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já si 1752 dneska u vozovny Komín vyblejsknul, ale výsledek je tak tristní, že to sem dávat nebudu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Tak dlouho mluvili šotouši o K3, až se jede na zkušebku :D Ještě trochu víc prosazovat ty trojčata T3 a bude to :D


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
1752 dnes znovu na zkušebních jizdach! Aktuálně je na Benešově směr Hl. nádraží

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Den oživlých mrtvol?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já ji viděl teď na Vídeňské.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
1752 na ZJ - kurz 80022 :!: Po 11. hodině vyjížděla z Medlánek přes Palackého

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
U K3 není osa čepu podvozku a osa čepu zavěšení prostředního dílu totožná, u K2 A KT8D5 jsou osy zavěšení obou dílů na podvozku totožné, u KT8D5 je z důvodu motorizovaného podvozku na podlaze hrb, aby se tam podvozek vlezl


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
našel jsem tu zmiňovanou prezentaci (původní odkaz předloni v diskuzi už nefunguje): http://www.sdp-cr.cz/WD_FileDownload.as ... BdXQ%3d%3d
(je to v sekci Odborná skupina Tramvaje -> Prezentace firem -> podzim 2009)

Pointa toho kloubu je ta, že ho tvoří dva čepy. Tudíž vedlejší čep je mimo osu pohybu a časem se to celé zničí.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
nějak mě nenapadá, jaký problém/rozdíl je v řešení kloubu pro motorizovaný a nemotorizovaný podvozek... spíš to vidím fakt na to podélné naklánění, když je předek K2 na trati, která je naklopená vlevo a zadek na trati která je nakloněná vpravo, je to OK, protože kloub jde proti sobě, ale u K3 se tam mezi tím vrtí ještě střední článek, který se musí naklánět spolu s jedním kloubem a ten docela dost namáhat, tak to chápu já...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Myslím, že je to velmi jednoduché, kloub u K2 je řešen pro nemotorizovaný podvozek, takže by tříčlánek měl poháněné pouze 2 podvozky a ty by to nezvládly


Offline
808
25 led 2006 09:46
Tak jsem koukal na fotku, beru zpět. Ten pohyb v příčné ose tam je asi možný, takže snad šlo o (ne)možnost pohybu článků v podélné ose -tedy "vrtění" skříní vůči sobě na nerovnostech svršku. Určitě ale jde o nějaký takový problém.
Příloha:
K2c1114_06-05-26a.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Nejsem si jist, ale mám pocit, že konstrukce kloubu K2 neumožňuje pohyb v příčné vodorovné ose - tady "lámání" vozu při změně nivelity trati (vjezd a výjezd z roviny do stoupání / klesání). To u dvoučlánku nevadí, ale u vozu délky 30m pochopitelně už ano. Proto je kloub KT8 řešen jinak a u K3 ještě jinak a blbě.


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Odborné vysvětlení myslím není moc potřeba k pochopení faktu, že na jeden kloub nejdou napojit hned tři články :)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Na papíře K3 určitě byly.
Co jsem kde na netu četl, tak kloub u K2 prý nějak neumožňuje, aby tramvaj měla více jak 2 články.
Někde níže je odkaz na jakousi prezentaci, kde je to odborně vysvětleno.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Věčná škoda…
Vlastně by mě zajímalo, proč se nezačaly po K2 vyrábět i K3. V té době (takže celé vysokopodlažní). Jasně, přišly KT8, což je v podstatě to, co myslím, ale i tak…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Bohužel se u ni projevila stejná závada jako na ostatních.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Všiml jsem si dneska, že 1751 je pořád v Pisárkách, stojí před 1804, třeba tím chce někdo něco naznačit ;)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Fafner píše:
určitě to bylo z výměny a ne z odstavení v Pisárkách?

Aha! Viděl jsem na tablech "SLUŽEBNÍ JÍZDA", tak jsem nad tím dál nepřemýšlel.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
určitě to bylo z výměny a ne z odstavení v Pisárkách?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Myslím, že ve čtvrtek se vracela dopoledne na vozovnu z výměny 1751 a silně se za ní prášilo, tak mě to zaujalo. Vypadalo, že pořád pískovala -> navrhuji tedy přezdívku "Pískomil" sarcastic


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No, už se na ně těším…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 07:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]