Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 21    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Ještě by to chtělo dokreslit autobusové stanoviště linek 47, 49 a 51 a točnu linek 48, 60 a 69 před pátým nástupištěm... :-)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jeste koukam, ze jsem v nacrtku trochu pokazil trat Hlavni nadrazi - Hybesova. Puvodni vedeni je takto: http://www.mapy.cz/s/6w9V (tedy bez mirneho leveho oblouku).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Rem píše:
Tohle mi přišlo jako nejvhodnější téma. Nemá někdo plánek, případně nepamatuje si někdo kolejové vedení mezi zastávkama Hlavní nádraží a Nové Sady v době před rekonstrukcí celého prostoru? Z fotek v galerii jsem nerozluštil jak přesně koleje vedly a kde bylo křížení. Díky za pomoc.

Posilam nacrtek, jak to vypadalo. Neni to v meritku, ale snad to bude jasne.

* Horni obrazek ukazuje stav pred otevrenim Renneske.
* Dolni pak provizorni reseni po otevreni Renneske - kolej nejblize k nadrazi odpojena v cele delce mezi novymi sady a nadrazim, zruseny vyhybky uprostred, vlozena vyhybka pro rozvetveni na 2/4 nastupiste tesne pred nastupisti. Odpojena 3. kolej byla priblizne v miste dnesni koleje, po ktere jezdi 8 smer liskovec - pravdepodobny duvod odpojeni 3. koleje je moznost vystavby soucasnych koleji pro linku 8 bez zasahu do zbytku kolejiste.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tohle mi přišlo jako nejvhodnější téma. Nemá někdo plánek, případně nepamatuje si někdo kolejové vedení mezi zastávkama Hlavní nádraží a Nové Sady v době před rekonstrukcí celého prostoru? Z fotek v galerii jsem nerozluštil jak přesně koleje vedly a kde bylo křížení. Díky za pomoc.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
mechoš píše:
U řízení 2xLF2 se prostě musí přemýšlet .....

Tasa píše:
Ani moc ne, stačí jet pomaleji o pouhých 15 metrů dál.


tak to musím nesouhlasit. Zkus s 2xLF2 vjet do křižovatky na žlutou..... prostě musíš přemýšlet kam "vlítneš" a kam ne ... to že většině řidičů je to buřt - však co ty p... v autech si počkaj .... prostě neberu. Těmto řidičům bych bral okamžitě z fleku řidičák !


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mechoš píše:
U řízení 2xLF2 se prostě musí přemýšlet .....

Ani moc ne, stačí jet pomaleji o pouhých 15 metrů dál.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Neměli by na to být speciálně školení? Přece jen, 45 m šalina není běžná dvojice starých T3.


Všicni co s tím jezdí mají na tyto soupravy zaškolení ....
Jenže většina těch co to řídí prostě nemá mozek.... U řízení 2xLF2 se prostě musí přemýšlet .....


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nikdo neřekl, že nejsou ;)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Neměli by na to být speciálně školení? Přece jen, 45 m šalina není běžná dvojice starých T3.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To nejsi sám, kdo pozoruje, že někteří řidiči LF2 si pravděpodobně myslí, že souprava končí kdesi u 2. podvozku Áčka...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Když jsme u řidičů, tak se můžu připojit s tím, že občas zažívám, a dneska částečně taky, stav, kdy řidič dvojice LF2 projíždí zatáčky jak na závodech (aspoň tak to působí na konci vozu B). Hlavně při výjezdu z Řečkovické smyčky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Zdravím. Jen k dněšnímu neúplně adheznímu dni. Určitě řídíči tramvají ví, jak a které zastávky kloužou, ale z dnešní zkušenosti napíšu jak to bylo na lince 6, protože někteří mladí fousci jezdí jak dobytci. Švermova směr SL, všechny zrychly hrabali při rozjezdu cca 50m, kupodivu jsem neviděl ani jeden sypat. Dále zastávka Milosrdných bratří nahoru, ale odpoledne pohoda díky dostatečné vrstvě písku na kolejích. Dále Sv.Anna nahoru. Šilingrák od rána dobrý - permanentní vrstva písku na kolejích:-D. Dále pak zastávka Kartouzká. Jen jsem se chtěl podělit o dnešní informaci. Zitrá to mlže být úplně jinak.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Mě spíš překvapilo, že na zastávku směr a-1 směr Výstaviště se teď už nevleze souprava T3+T3. Zadní vůz je ještě ve výhybce a není vyrovnán, takže řidič nemůže vidět na úplně zadní dveře. Pokud si to dobře pamatuju, tak před rekonstrukcí se tam vlezla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pravda, v současné poloze to nejde, nicméně to posunutí není špatný nápad.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K.ondra89: a kde by ta zastávka pro d-5,6,7 směr Poříčí měla být? Souhlasím s tím, že by měla být bezbariérová, ale na MN na ni není místo, ledaže by byla posunuta vzad.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Smyčka na Mendláku se už tváří jako hotová. Na rekonstrukci Mendláku mě vcelku zarazilo, že při tak velké opravě nedošlo k úpravě zastávky d-5, 6 a 7 na bezbarierovou, stejně tak i zastávka ve smyčce. Jsem žil v dojmu, že když provozujeme NP vozidla s nájezdovými plošinami, je výstavba bezbariérových zastávek standardem. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Češi mají v zahraničí typické chování ( http://www.youtube.com/watch?v=ZgmH7NgITSQ ), ale němci dělají většinou vyloženě bordel. Zajímavé je, že doma jsou v klidu, ale pak přijedou jinam a tam to začne. Samozřejmě ne všichni ;)

Ale to už jsme opravdu mimo. Večer toto přesunu do odpovídajícího tématu ;)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
mceza píše:
To je vzácnost vidět slušného a vychovaného němce za hranicemi německa...


Německo znám velmi dobře a hodně záleží na tom z jaké oblasti je.
A ruku na srdce, pár Čechům bych v zahraničí jednu střelil, protože jejich chování bylo taky na facku.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To je vzácnost vidět slušného a vychovaného němce za hranicemi německa...


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Včerejší komická situace na Mendláku (dávám to sem proto, že to má souvislost s tématem):
Jak známo, probíhá oprava kolejí ve smyčce Mendlovo náměstí. A kolejáři zde mají TOI-TOI kadibudku...

Šel jsem si koupit kafe do automatu u zastávky tramvají a v tom se přiřítí z Pekařské tramvaj. A z ní vyběhnou tři Němci a zběsilým úprkem se ženou ke zmíněné TOI-TOI kadibudce. Zatímco jeden vběhl dovnitř, ostatní dva poskakují před TOI-TOikou, držíce se v rozkroku a povzbuzujíc toho vevnitř:
Na mach schon! Mach schon!... sarcastic

Pointa: Nikdy by mě nenapadlo, že kadibudka je odemčená. A ty Němce zase nenapadlo, že tam není kvůli Velké ceně, ale pro kolejářskou firmu... biggrin (Ale byli to slušní a vychovaní kluci - jako doma).


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No nazdar. To se teda máme na co těšit. :-?
Mch. v tomto článku (iDnes.cz) se autor o daném problému částečně zmiňuje.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Mezi Krematoriem a Běloruskou ty vlny byly už dlouho, s tím nemají vysoké teploty dnů minulých nic společného. Jinak na obou místech v Bohunicích se nejezdí (ještě včera) 20, ale dokonce 10. Mezi Masarovou a Novolíšeňskou je 20.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Kvůli počasí a vysokým teplotám se snižuje rychlost na samostatných tělesech do 40.
Naposledy vyhlášeno 22.8. v 13.22 a ukončeno 20.00 téže dne.
Ten úsek Masarova je tam nově z důvodu stavu kousku tratě.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Krokem jsem teď několikrát jel i v úseku Masarova-Novolíšeňská. Když se mi pak to samé stalo i v nedávno spravených Bohunicích, přičítal jsem obojí tepelné roztažnosti kolejnic. Ale rád se dozvím pravou příčinu.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda - a jaký je v úsecích s omezením typ svršku? Nebude to tím a teplotami?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 504 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 04:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]