Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 487 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Řekl bych, že zmínkou o modernizaci koňky skončí tato diskuze...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A nebo modernizovat Caroline. Do kotle strčit poršecí výzbroj a bude!


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Schválně, kdy se ještě připojí Naxashi s nějakým nápadem typu "co vzít dvě 13T a spojit je v jeden vůz"... (ideálně oboustranný)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
já myslel že už se venku ochladilo, ale zřejmě je pořád dost horko.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
No to je nápad! A co tou výzbrojí modernizovat třeba 4MT?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Hmm, já jsem si teda nevšiml, že by ta "elektrická stránka" nějak vynikala, k dokonalosti to má daleko...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Porschata jsou špatné po mechanické stránce.
Napadá mě postavit VariaLF2 s využitím výzbroje z "likvidovaných" 13T.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
agent_s_teplou_vodou píše:
Ale za cenu šrotu by je určitě brali soudruzi z Pchjongjangu. Byl by to výborný dárek korejskému lidu ke 100.výročí narození Kim Ir Sena :mrgreen:


Pochybuju. Na to jsou Severokorejci moc rozumní :D Maximálně tak rozprodat do muzeí jako exponát typicky zmršeného českého výrobku posledních let.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Fafner píše:
Působí to na mě jako celkem rozumná řeč, až na ty trolejbusy ze sedmdesátých let, tam pan generální dost přestřelil :)


zas tak moc ne, řada 14/15Tr je koncepčně z první poloviny 70. let sarcastic

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
goldfinger píše:
Jak říkám - dát pryč zgarby ze Schadeweku a za stržené love pořídit wany.

Jenže v Česku ty zgarby nikdo nekoupí. Praha má sama se svýma zgarbama potíže.
http://www.metro.cz/dpp-musi-opravit-vsechny-tramvaje-porsche-maji-spatne-prevodovky-1c8-/co-se-deje.aspx?c=A120823_095206_co-se-deje_rab

Ale za cenu šrotu by je určitě brali soudruzi z Pchjongjangu. Byl by to výborný dárek korejskému lidu ke 100.výročí narození Kim Ir Sena :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Citace:
Jak je na tom dopravní podnik s hospodařením?
Od města jsme letos dostali kompenzaci miliardu a sedm set milionů, tržby z prodeje jízdného očekáváme miliardu a sto milionů. V tom je trochu problém, tržby se za první období propadly o třináct a půl milionu. A to i přesto, že se zdražovalo jízdné.

Zde by se hodilo jiné spojení, než a to i přesto, že. Např protože.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Působí to na mě jako celkem rozumná řeč, až na ty trolejbusy ze sedmdesátých let, tam pan generální dost přestřelil :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rozhovor s M. Havránkem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Agent: Sytý hladovému nevěří. Bydlím na křečkovické radiále a i s těmi večerními intervaly se to tu dá dky zatahujícím vozům do VM vydržet. Kdyby mi ale jelo něco jednou za půl hoďky, tak byh to asi řešil rázně.
V rozhovoru s Havránkem není nic, s čím bych nesouhlasil. Nečetl jsem ho, takže nevím, v jaké trakci mu roztříštěnost parku vadí, ale předpokládám, že u šalin. Trbusy mají s výjimkou těch nešťastníkům 25 Tr relativně přehledno, u busů se to vyřeší samo rychlejší obměnou, takže zbývají šaliny. Jak říkám - dát pryč zgarby ze Schadeweku a za stržené love pořídit wany.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vážně jsem zvědav, co si na nás naše milé město připraví v příštím roce. Přecijenom novela zákona o rozpočtovém určení daní bude mít vliv i na MHD (a to nejen v Brně). Přidávat spoje se rozhodně nebudou...
Zdražování jízdného se v nejbližší době nechystá...
V jednom rozhovoru někdo z DP nebo města říkal, že MHD jakožto veřejná služba dotovaná městem nemůže být posuzována podle obecně známých ekonomických pravidel. Na jednu stranu tam samozřejmě některé zákonitosti neplatí, ale na druhou stranu zvýšení cen vyvolá odliv zákazníků v podstatě téměř vždy (pokud existuje jiná alternativa, což je třeba IGK v tomto případě), ať už je daná služba dotovaná, či nikoliv.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Jedním z důvodů odlivu cestujících je také ořezání počtu spojů v sedle. U některých linek je večerní interval půl hodiny.
Kdybych bydlel např. ve staré Líšni, či v Holáskách, a párkrát by mi ujel bus, a já čekal půl hodiny v mrazu nebo v dešti na další spoj, tak bych asi cestování MHD přehodnotil...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jen tak na okraj: zajímalo by mě, čím radní přemýšlí. Hlava to asi nebude - ale je škoda, že nejkratší lístek stojí 20,-. Díky tomu DP ztratil část příjmů, která sice nemusí být horentní, ale stačilo by malé snížení (resp. ponechání ceny při příštím zdražování) a daleko více lidí by volilo cestu MHD (z té skupiny, která a) jde pěšky, b) jede autem, c) je černý pasažér).


Jo kdyby tak rostla i výplata. 150% to bych si dal líbit


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
MartinV píše:
když ekonomičtí experti na radnici zvolí jako nejkratší lístek 15minutový za 20 korun, pak se nemůžou úbytku cestujících divit.

Cena nejkratšího lístku:

2007: 8Kč
2008: 10Kč
2009: 14Kč
2012: 20Kč

(rozdíl 2007/2012 +150%!!!)

A pak se můžou divit, že pár zastávek jdou lidi raději pěšky nebo se jedou načerno.


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Zlatoprst + mceza: další slovo do zakázaných :))?

Krátce se pokusím ve faktech přepsat rozhovor s GŘ DP:
- Nová image podniku
- Elektrický pohon u busů ano, ale až se tento projekt dostane "o krok dál," prý za 5-10 let
- Alternativu pro elektrický pohon vidí v CNGčku
- Stále chce vyrábět vlastní trolejbusy
- Chce rozšířit rekonstrukce tramvají na Varia ("píše" i o T3)
- Stěžuje si na typovou rozmanitost vozidel
- Ve fondech údajně zbyly nějaké prachy, takže pokud je DP dostane, budou nové trolejbusové klouby
- Stále vyvíjí snahu k odkoupení hradeckých 21Tr
- Tento rok se 20 busů pronajímat nebude. Naopak se bude příští rok údajně poptávat po 70 krátkých plynových busech, taky na pronájem. Klimatizace je jedním z kritérií.
- SMS jízdenky - pokud bude rozhodnutí úřadu záporné a vzniknou tím "nepřekonatelné" překážky a rizika vzhledem k os. údajům, tak SMS jízdenky nebudou.

Jinak chválí letošní rekonstrukce tratí a byl by velmi rád, aby se příští rok začaly opravovat Minská, Hororova a Milady Horákové.
Toť vše, snad jsem nic na důležitého nezapomněl.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
goldfinger: Přečti si znovu mou otázku, chápu, že máš s českým jazykem problémy, ale na tohle jsem se neptal. Nedělej Onderku.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

151
27 zář 2011 21:38
Brno, po trase 69 a 96
Reportáž (22:42) o poničené tramvaji Mendelova muzea.

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Fafner: Všechny 13T a anitry jsou moc drahý na to, co nabízejí. Ani zadarmo bych je nechtěl. Mělo se jít intenzívnější wanizací. Kam pevný podvozek zajede, tak srdcoffka sto let nefunguje.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Faktem je, že oproti benzínu podražila nejlevnější jízdenka poměrně značně a to i v přepočtu na minuty.
(Index 2005=100)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
pan H nema nic spolecneho s koupenyma tramvajema P a minibusama M. O tom jsem ani nic nepsal, jen jsem napsal, ze si o nem myslim sve, staci poslouchat jeho nazory. Kazdy na nej i na cely DP muze mit svuj nazor a ten se muze hodne lisit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 10:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]