Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 216 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
Neni problem dotycny dvere natrit nejakou jinou barvou, rekneme fosforeskujici zelenou, stejne jako dvere do Np casti vozidel. Pak by to mozna zahlidli i duchodci.

Pri trose snahy by se to dalo zvladnout. Uz kvuli pctu vozidel a delce jejich trvani tady


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Není to špatná myšlenka, ale vzhledem k tomu, kolik B732 ještě jezdí, by trvala dost dlouho etapa, kdy stejný autobus bude mít tohle místo jinde. O 14Tr nemluvě. Tohle už by způsobilo značný zmatky. Když, tak u rekonstruovaných vozů by ty dveře měly být označeny výrazně lépe než malou samolepkou.
Btw. co místo pro kočárky vzadu i uprostřed? :-) Zvýšila by se obsaditelnost...


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
jj, často vidím maminky s kočárky přebíhat podél vozu jak hledají místo.


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
Mno nemyslite ze by DPMB mohl zauvazovat o sjednoceni mist pro kocarky ? U novych NP abusu a trbusu jsou naproti strednim dverim, u starsich u zadnich . Stacilo by ve vozovne pri prohlidce presunout nekolik sedadel. Zda se to malo , ale hodne lidem by to ulehcilo zivot.


Pokud máte co napsat brňákům o dopravě, rádi to zveřejníme : http://www.nasebrno.cz

states68

[/u]


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
pd píše:
Ty noční linky by měly vypadat takhle:
90: pojede z Řečkovic přímo přes Palackého nám. a Kronovu do Ořešína
91: pojede z Řečkovic přes Ivanovice ke Globusu / některé spoje z Ivanovic do Lelekovic.


Tohle mi přijde jako docela logická a rozumná změna.


Ty noční linky by měly vypadat takhle:
90: pojede z Řečkovic přímo přes Palackého nám. a Kronovu do Ořešína
91: pojede z Řečkovic přes Ivanovice ke Globusu / některé spoje z Ivanovic do Lelekovic.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Dle informací uživatele FREEKEY na K-REPORTU.NET je napsáno že by se měla zkrátit linka a-41 jen Kr.Pole - Ivanovice (Lelekovice) a nová a-70 by měla jezdit z nádraží Řečkovice do Ořešína. Plus ještě nějaké změny v nočním vedení linek. Víte o tom někdo něco více???
Jinak na stránkách Lelekovic http://www.lelekovice.cz/start.html v odkazu "Oznámení" :arrow: "Změny v dopravě" je to napsáno


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
ds píše:
...by to bylo pěkné, ale těžko realizovatelné - smyčka je v křižovatkce, takže by průjezd tramvaje musel hodit červenou do všech směrů. Světelná křižovatka tam však udělat nejde, nebylo by jasné, kdo má vlastně přednost...

A co tohle: Celou dobu bliká oranžové světlo, při průjezdu tramvaje přestane blikat a přejde do červené. Takto je to řešeno na mnoha místech v Liberci.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
hm, Masarykova čtvrť patří pod Brno střed, nikoliv Žabovřesky. Jinak s tím semaforem by to bylo pěkné, ale těžko realizovatelné - smyčka je v křižovatkce, takže by průjezd tramvaje musel hodit červenou do všech směrů. Světelná křižovatka tam však udělat nejde, nebylo by jasné, kdo má vlastně přednost. Řešení přinese opravdu až rekonstrukce náměstí a přesun smyčky. Doufejme, že se tak stane....

Jo, to jo.
Masarykova Čtvrť je pod Středem, ale místní lidé se s chutí štvou do Žabinských problémů (wilsonův les)


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
hm, Masarykova čtvrť patří pod Brno střed, nikoliv Žabovřesky. Jinak s tím semaforem by to bylo pěkné, ale těžko realizovatelné - smyčka je v křižovatkce, takže by průjezd tramvaje musel hodit červenou do všech směrů. Světelná křižovatka tam však udělat nejde, nebylo by jasné, kdo má vlastně přednost. Řešení přinese opravdu až rekonstrukce náměstí a přesun smyčky. Doufejme, že se tak stane....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : masarykova čtvrť není čtvrť zazobaných volů, tenhle vítr dělají důchodci, kteří tam žili celý život a myslí si že jim to tam patří. Bohatí lidé nemají čas starat se o hovadiny, neboť pracují. JInak přednost tramvaje by to tam moc nevyřešila, protože projíždí středem křižovatky. Kde by ty auta měly zastavit? Myslím že by to bylo ještě nebezpečnější než teď....

mno, ta přednost by tam i tak být měla, ale možná by bylo lepší tam dát semafory s kontaktorem pro tramvaj, ale máš pravdu, že tam by se to řešilo těžko.
Já mám kontakty na radnici v Žabovřeskách a vím moc dobře, jak to v Masarykově Čtvrti chodí a kdo za čím stojí...


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : masarykova čtvrť není čtvrť zazobaných volů, tenhle vítr dělají důchodci, kteří tam žili celý život a myslí si že jim to tam patří. Bohatí lidé nemají čas starat se o hovadiny, neboť pracují. JInak přednost tramvaje by to tam moc nevyřešila, protože projíždí středem křižovatky. Kde by ty auta měly zastavit? Myslím že by to bylo ještě nebezpečnější než teď....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ta křížovatka na náměstí míru by se vyřešila velice jednoduše, stačí, aby měla tramvaj přednost. Masarykova čtvrť je opravdu čtvrť samých zazobaných volů, včetně Občanského Sdružení Masarykova Čtvrť, kteří strkají svoje hnáty do všech věcí, co se tam dějí. Pak se tam nevymyslí nic novýho...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
No, možná ta trat do staré líšně od zetoru bude prioritou, protože už sem několikrát četl, že chcou prodat nepoužívaný části Zetoru a má tam vzniknout nová průmyslová zona... A myslím, že aji nějaký obytný domy..


Offline
73
30 čer 2005 15:46
PvvS píše:
Vcera mi do schranky prisly lisensky noviny a mimo jine se je tam pise o Strategii rozvoje pro roky 2005-20015 . Z MHD je tam nekolik cilu

1.2 Napojeni ulice Holzovy (tj. vcetne prilehlychrozvojovych uzemi) na tramvajovou dopravu. Znovuzprovozneni tramvajove trati od Stranske skaly.

1.4 Protazeni trolejbusove trati od stavajiciho ukonceni v ulici Novolisenske smerem k Marianskemu udoli (smer bud pres Novolisenskou a Mifkovu nebo Trnkovu)

1.13 Pesi propojeni nam. Karla IV s konecnou tramvaji na Mifkove ulici (dotace uz schvalena ve vysi 95 000 kc)


Proč myslíte,že se toty plány nesplní? - času na to přece mají dost - až do roku 20 015... :lol: Myslim si že za těch 18 010 let by to stihnout mohli... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
ds píše:
manil : Tohle je stále v územním plánu (bezmála 20 let), zároveň se zrušením tramvajové tratě na Kraví horu, ale jsem přesvědčen o tom, že se to nikdy nerealizuje. V současné době by to stejně kapacitně nedostačovalo.

To se nezrealizuje nikdy. Do několika let má začít kompletní rekonstrukce Náměstí Míru a ve všech návrzích, které jsem viděl se počítá s tramvajovou tratí...

Rekonstrukce náměstí Míru má být spojena se sanací bývalého vojenského prostoru na Údolní ulici. Vzhledem k tomu, co jsem viděl na veřejné diskuzi na téma rekonstrukce náměstí, tak ti dementní místní důchodci se nedohodnou na ničem. Radní Ing.Bílek navrhl, aby to zatím zůstalo tak jak je a vedla se o tom diskuze....Byl odměněn tak bouřlivým potleskem, až se z toho místním krabátorům lámaly prsty. Můj odhad je, že takových 15 let se na to nesáhne, pokud se ovšem v té křižovatce s tramvajovou smyčkou nestane smrtelná nehoda, což není až tak nepravděpodobné, je to opravdu nepřehledné a nebezpečné místo.


Duchon do toho nesel,to je jasny, on preferoval za kazdou cenu nove nadrazi,preci nebude vracet tucnou obalecku, nynejsi primator asi taky ne,temer vsici chteji nove nadrazi a vse ostatni pocka,bylo to psane i v metropolitanu,i trat na Lesnou proste pocka,pac je prioritni nadrazi ikdyz s nim obcane Brna nesouhlasi,ale jak uz to byva,radni neberou nazory lidi.
No tak si myslim ze na Lesnou a na holzovu se jeste hodne hodne dlouho nesvezeme salinou :-(


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
Největší problém je v tom ,že tenkrát duchoň řekl :město do toho nepůjde.Já si myslím a nebudu sám ,že pro město je to docela důležitý ať ohledně dopravních turistů nebo nové obytné zóny.

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
rapid píše:
K tomu obnovení tramvaje ze Stránské skály .Před 4 lety jsem viděl projekt na doukolejnou trať i s ciklistickou stezku bylo to něco přes 200 mil. kč


4 dalsi roky chatrani tu castku tak 2x zvysi :-(


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
K tomu obnovení tramvaje ze Stránské skály .Před 4 lety jsem viděl projekt na doukolejnou trať i s ciklistickou stezku bylo to něco přes 200 mil. kč

_________________________________
rapid


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : Tohle je stále v územním plánu (bezmála 20 let), zároveň se zrušením tramvajové tratě na Kraví horu, ale jsem přesvědčen o tom, že se to nikdy nerealizuje. V současné době by to stejně kapacitně nedostačovalo.

To se nezrealizuje nikdy. Do několika let má začít kompletní rekonstrukce Náměstí Míru a ve všech návrzích, které jsem viděl se počítá s tramvajovou tratí...


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : Tohle je stále v územním plánu (bezmála 20 let), zároveň se zrušením tramvajové tratě na Kraví horu, ale jsem přesvědčen o tom, že se to nikdy nerealizuje. V současné době by to stejně kapacitně nedostačovalo.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pokud by ty plány vyšly, tak by to bylo krásný. Sice jako obyvatel Žabovřesk bych to tak neocenil, ale bylo by to pěkný :-) Slyšel jsem, že se před pár lety u nás v Žabinách plánoval trajf z komenskýho náměstí přes Žlutý kopec, Lerchovu, Březinovu, Mučednickou, Minskou, Štursovou s napojením na trať z České až do Bystrce na Černého...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
jeyek píše:
taky sem o tom slyšel... trolej by mohli už konečně protáhnout... ale nahoru na Jírovu... nechápu význam protažení přes trnkovu... dyt tam skoro nikdo nejezdí (a-58 tam stačí...), kdežto na Novolíšeňské přesedá hafo lidí na trolej... A taky by mě zajímalo, kolik lidí by to vozilo až do Mariánskýho udolí...
A to s tou tramvají mě už taky napadlo, že by to mohli obnovit... ale kolik to bude stát..
A stejně to nakonec bude tak, jak se vším -> bude se to plánovat a plánovat, a nakonec nic...


Doufejme ze se to uskutecni aspon se zpozdenim(viz Hlinky)... , ale jestli chteji prodlouzit trajf , tak je celkem velka sance na nove trajfy. coz do ted nebyla... , i kdyz, to zase budou "citybusy s fajema"...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 20:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]