Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 39 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: tu se nabízí otázka, jestli v tom případě tyto změny autobusových linek nezrealizovat až po rekonstrukci TT do Komárova. Je pravda, že si na to ještě hodně dlouho počkáme.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Jestli linky propojovat to je otázka, ale pro ukončení autobusů v Komárově místo na Úzké bych rozhodně byl, z Komárova je to k centru podobně daleko, jako ze Staré osady, kde se tento krok dávno realizoval, navíc by se autobusy nezdržovaly v kolonách ve vnitřním městě, ale jen v okolí Komárova. Efekt by byl ještě větší, až by se zrychlodrážnila trať do Komárova, přeložením do Plotní.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
ds píše:
hmmm, linka 40+50 z újezda do bystrce s jízdní dobou asi tak hodinu a půl by jistě netrpěla žádnými nepravidelnostmi :-)) prostě metrolinka jak má být


Autorem tohoto nápadu nejsem já, možná překvapí, kdo to je, včetně rozpracovaných detailů, v podstatě hned k použití:

https://dspace.upce.cz:8443/bitstream/10195/38806/1/SeitlJ_Roszirenizmeny_PN_2011.pdf


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ne, promiň, to, cos napsal, je prostě nesmysl. Ok, nebudeme dělat změny trasování jenom tak z rozmaru, to je v pohodě. Ale je třeba si uvědomit, že vývoj města nezastavíš. Nové zástavby, v jiných lokalitách poptávka zase klesne, změny jsou třeba. Vznikne ti obrovská obytná zóna řekněme mezi Maloměřicemi a Líšní (to je fakt jenom příklad), ale my nechceme dělat změny, tak tam ani nezavedeme MHD. To ti přijde ok? Nebo jinak - MHD tam nějakou zavedeme, ale žádné jiné změny dělat nebudeme. Co návaznosti? Přestupní uzly apod... Víš, jak to myslím?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Yakuzza: no, ono je to opravdu směšné od někoho, kdo povyšuje technický pokrok nadevše.....Jenže po zkušenostech, kdy ty slavné úpravy znamenaly spíš krok zpět a náběh na “cestu do pekla“..............kdyby byla jistota, že i vyhlídka do budoucna ohledně dopravy je pro mě přijatelná, mluvil bych jinak....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
IvanM píše:
konzervativně, zažitě a dle starých zvyků, nic neměnit, zachovávat v co největším měřítku.


#-o


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
proboha, to jsou teda opravdu hororové scénáře. Po zkušenostech radši říkám: konzervativně, zažitě a dle starých zvyků, nic neměnit, zachovávat v co největším měřítku. Po tom nutném “hrůzorejpalství“ ze začátku roku 2010, od kdy už nejde důstojně cestovat po 20. hodině večer, nemám chuť přijímat ani sebemenší změny v dopravě. Protože to bývá často tak, že paradoxně změna někde v Přízřenicích se citelně dotkne třeba Bohunic ve formě např. kompletního překopání návazností linky 50 na jinou linku v Komárově................nejenže mohou kdykoliv prodloužit interval z půlhodiny třeba na hodinu, tak se taky mohou uráčit třeba radikálně přetrasovat či úplně zrušit např. 50ku. To kdyby udělali, už bych de facto neměl jak plnohodnotně využít čerstvě koupenou roční šalinkartu. Někde 3x přestupovat, na to se můžu vykašlat. By mi nezbylo nic jiného, než se dopravvoat výhradně autem. (z toho, že má mít Brno příští rok méně financí, jednoznačně kouká nějaká podobná šílenost)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
hmmm, linka 40+49 z újezda do bystrce s jízdní dobou asi tak hodinu a půl by jistě netrpěla žádnými nepravidelnostmi :-))

prostě metrolinka jak má být

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z Komárova by se dal udělat docela dobrý přestupní bod na šalinu, ale chtělo by to trochu upravit, aby to přestupování bylo důstojnější. A mch. zde bude ještě více remcalů, než v Juliánově. Tady budou bojovat za to spojení na Úzkou.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
No ve zmíněné oblasti doufám, že se v nejbližší době dočkáme opaku, spojení linek 40+50, 49+63 s hlavní přestupní zastávkou Komárov na tramvaje (+ přetrasování linky 67 mezi Komárovem a Zvonařkou přes Faměrovo náměstí). Tramvaje tam jezdí nesmyslně často poloprázdné a ještě mají souběh s autobusy až na Úzkou. Tímto opatřením se dají ušetřit stovky vozokilometrů denně, což po dnešním schválení rozpočtového určení daní i v Senátu (Brno bude mít příští rok o 203 milionů míň) bude velmi brzo na pořadu dne.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Fafner píše:
Ale to jsme tam kde jsme byli, že juliánovští si vzali za cíl, že jim to nesmí jezdit před Grand...
Sranda teprve bude, až si obyvatelé jižních čtvrtí, například o osamostatnění uvažujících Přízřenic, vezmou za cíl, aby jejich autobusy 40, 48, 49 a tak dále zajížděly až na první kolej na hlavní nádraží, protože oproti již dost týraným juliánovským jsou navíc mučeni pěší cestou až z Úzké ](*,)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Emperror: Těch 5 minut beru zpět, zapomněl jsem na d-3. :)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Těch km navíc by tolik nebylo, jediné co se překrývá je Rooseveltova a oproti návrhu, který tu byl původně to, co se km týče změnu nepředstavuje. Pravda 20 min není ideál, ale to je i dneska a žádné řešení nevychytá úplně všechny mouchy.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fafner: předpokládám, že by zde d-11 i d-13 měly o víkendu 20minutový interval. Tak jaké exponování? Btw. bychom opět byli tam, kde nechceme (linky s 20 minutovým intervalem).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Emperror: Jo, to zní skoro jako ideální svět, kde vozokm nic nestojí. Ale jak upravit linkové vedení tak, aby nebyl především o víkendu exponován úsek Bystrc - Nové sady? Na celém tomto úseku znásobíš počet obsluhujících linek...

EDIT: Kecám, jen na úseku Česká - Bystrc, přehlédl jsem, že by d-13 jezdila přes Rooseveltovu. Ale to jsme tam kde jsme byli, že juliánovští si vzali za cíl, že jim to nesmí jezdit před Grand...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tady nikdo nemluví o pětiminutovém intervalu. D-11 by jezdila stále po 10 minutách jako teď, akorát i o víkendech.
S tou d-9 jsou dvě možnosti, buďto jednosměrná okružka po 5 minutách, nebo obousměrná po 10 minutách, ale to by pak chtělo linkově oddělit, aby to bylo přehlednější. Takže pak by to vypadalo asi takhle:
d-9 Lesná-Cejl-Rooseveltova-Milady Horákové-Lesná (10min)
d-11 Lesná-Milady Horákové-Rooseveltova-Cejl-Lesná (10min)
d-13 Bystrc-Žabovřesky-Rooseveltova-Juliánov (10min)
d-12 Komárov - Technologický park (3/5min)
ostatní linky včetně d-3 beze změn

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A to pomíjím ztrátu rozumného spojení Lesné s jediným použitelným obchodem v dosahu - Intersparem. Nevím, kdo by uvítal výlet s nákupem přes Moravák...


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Když pominu ztrátu spojení Lesné s rolou, čemu by byl pětiminutový interval do Julcu?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mám nápad jak ty navrhované změny v trasování tramvají (zrušení d-13, prohození d-9/11) upravit:
D-9 Lesná-Cejl-Milady Horákové-Lesná - jednosměrná okružní linka
D-11 Bystrc-Žabovřesky-Rooseveltova-Juliánov

Díky této úpravě, by Žabovřesky získaly dlouho požadované, přímé spojení s Hlavním nádražím, zmizel by nesmyslný závlek d-11 po Cejlu, nevzniklo by přetížení prostoru u Hlavního nádraží nebo na České, ke kterému by došlo pokud by d-9 jezdila např. přes Náměstí Svobody. Navíc pro Lesnou by bylo zachováno spojení na Cejl i na Milady Horákové, přičemž dojedou až do centra (Malinovského náměstí, Moravské náměstí). Kdo cestuje více do centra tak může využít nespočet přestupů hrana-hrana na Hlavní nádraží, nebo na Českou. Už dnes je Lesná zvyklá na to, že přestupuje, protože o víkendu jezdí jen d-9, která centrum také jen olízne z dálky - Maliňák, Grand. Lesná je tedy zvyklá jezdit především na Malinovského náměstí, odkud je to do centra nejblíže. Nemám nic proti Lesné, jen chci ilustrovat, že by to pro ni neznamenalo výrazné zhoršení současného stavu.
Také by odpadl argument Juliánovských, že se nedostanou do uzlu Česká.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Když někdy náhodou volím cestu z domova přes Juliánov, tak se ani na číslo který ta tramvaj má nekoukám, protože je mi jedno jestli je to 13 nebo 9 nebo snad 21456987, ta šalina stejně musí jet přes nádraží, tak jakýpak copak.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
PvvS píše:
...Hmmm, linka 64 toho ma tedy opravdu hodne spolecnyho s julianovem...
S Juliánovem toho moc nemá, ale s tramvají do Juliánova hodně. Johny5 asi bude moc dobře vědět, že na zastávky tramvají i autobusů nevychází v tomto území docházková vzdálenost, proto ta 64


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak pro mě osobně je třináctka příjemnější jak devítka :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Precetl a kolovratek uz nejede, nema to smysl. Jine nazory se tvrde postihuji O:)

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm, koukam ze Johnny05 si asi prispevek Johny5 asi poradne neprecetl.. a kolovratek jede dal..
Hmmm, linka 64 toho ma tedy opravdu hodne spolecnyho s julianovem. A nemuzu si pomoct, nebyt ridice, tak je ten bus vetsinou prazdnej.

Asi by to zas chtelo kopnout do taborske, aby bylo videt, jak rychle si lidi najdou nahradni spojeni jinudy.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Samozrejme je i pro mistni. V pracovni dny to vypada vetsinou tak, ze pri jizde k nadrazi si uz od Delnaku vsichni nesednou a na Buzkove uz je tramvaj plna.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 21:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]