Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 316 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tohle dnes stálo na vagonech ve Slatině na nádru.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
b1 - jistě, návazné úseky chybí, ale to není problém existujícího úseku. Cyklostezka/cyklopruhy od křižovatky Pisárecká x Ant. Procházky po křiž. Hlinky Lipová, je z hlediska vedení cyklistů to nejlepší, co v Brně máme. Relativně dlouhej úsek přes několik křižovatek jedeš na kole plynule a na křižovatkách se SSZ máš pro kolo vlastní signalizaci. Na Brno fakt dobrý.

Průšvih ale je vedení cyklopruhu přes čekárnu zast. Pisárky směr Lískovec, myslím, že projektu vedení ZA čekárnou nic stát nemuselo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Potíž je, že dříve se nedostalo ani k obvinění, natož k obžalování. Případy se utápěly ještě ve fázi vyšetřování. Bez toho k soudu nikdo nemůže. Nyní policie dotahuje případy ze své strany do konce, dříve skončila dříve než pořádně začala. Já v tom vnímám velmi silný rozdíl.

Pokud vím, tak soud zatím žádný z těchto větších případů poslední doby nestopl, jen jsou naše soudy bohužel pomalé...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
marecek.00 píše:
obžalovaných (tj. z hlediska policie dotažených do konce)


Obžalovat můžeš kohokoli, dotáhnout do konce je odsoudit.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
To je jiný problém - trestní řízení u nás obecně trvá dost dlouho. Natož u složitějších případů. Ale daří se, obžalovaných (tj. z hlediska policie dotažených do konce) je v poslední době taky dost - namátkou - ProMoPro, Opencard, primátor Přerova (to jsou jen titulky, které mi vyběhly na první stránce v Googlu na heslo "policie obžalovat")

Co se Ratha týče - vzhledem k tomu, že mu byla prodloužena koluzní vazba, pravděpodobně existují ještě nevyslechnutí svědci.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Každý větší zátah jo, ale zatím jsem ještě neslyšel, že by něco dotáhli do konce. Jak dlouho už sedí Rath?

A podobné praktiky asi budou i v Brně, ale točí se tu o stovky miliónů méně, takže bych řekl, že v Brně toho tolik (a hlavně ne tak závažné) nebude.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
V souvislosti s tím, kolik se toho děje v Praze na dopravním podniku mne docela často napadalo, jak moc jsou tamní praktiky běžné i v Brně...

Nicméně je vidět, že po letech nevyšetřování ničeho se konečně něco děje. Poslední dobou je to snad každý týden nějaký větší zátah...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Správně, musí se hledat podvodné smlouvy na DPP a zatýkat a vyslýchat na magistrátě.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Sídlo DPP prohledává protikorupční policie


Offline
Uživatelský avatar

3763
08 čer 2005 23:12
Emperror píše:
Cyklostezky mají vypadat tak jako např. v Pisárkách, tam mají cyklisti vlastní pruh.
Tak takhle by určitě vypadat neměla. Ve směru z centra se na ni za Lipovou prakticky nedá najet, a pokud na ni přecejen najedete, tak hrozí kolize s lidmi v čekárně zastávky Pisárky. V opačném směru se cyklostezka nějak zamteně ztrácí za zastávkou Lipová, kde přechází v úzký chodník, který je ještě více zužován parkujícími auty.

Mám pocit že toto je další díl tradičního českého tragikomediálního seriálu "Na západě to tak mají", kdy se vezme nějaká věc, která na západě úspěšně funguje, ovšem v Česku se při její aplikaci vynechá ta vlastní podstata toho, proč to funguje.

Potom to dopadá tak, že máme cyklostezky odnikud nikam, vyhrazené pruhy pro busy a cyklisty, kde ty busy stejně musí vyjet mimo svů pruh, klasické autobusové linky nazýváné metrolinky, a můj favorit jihlavské "jednotné" intervaly 13 minut #-o

Mimochodem na téma cyklistika v Praze http://cestovani.idnes.cz/cykliste-v-pr ... a-kolo_tom


Offline
Uživatelský avatar

6622
21 pro 2005 17:01
Jedná se jízdní pruh na pozemní komunikaci, u něhož je vyznačeno, že je vyhrazen cyklistům.
Kdyžtak to najděte v zákoně.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Myslím, že ne. Viz téma tomu příslušné.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6985
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouko: ale to se týká pouze, jak napsal Mauricio, cyklistických stezek. Cyklopruh je určen pouze pro jízdní kola.


Offline
Uživatelský avatar

6622
21 pro 2005 17:01
Jak už tu někdo psal, sportovní boty jsou taky sportovní vybavení. Takže tam můžeme běhat. :D


Offline
9987
15 led 2005 23:41
To je jen cyklistická stezka, ne?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Pozor, cyklopruh je pro cyklisty, bruslaře, lyžaře a lidi na obdobném sportovním vybavení! :D


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Cyklopruh je snad pro cyklisty.

Jo, jasně. Měl jsem samozřejmě na mysli cyklistu v bus pruhu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
MartinV píše:
Proto si myslím, že by kolař v cyklopruhu neměl co dělat.
Cyklopruh je snad pro cyklisty. Ale v tom BUS pruhu je to otázka. Podle mě to není takový problém, pokud cyklista i řidič autobusu budou normální lidé - tzn. autobusák nebude zbytečně troubit a cyklista uhne co nejvíc vpravo.

Když je bus pruh širokej akorát tak na bus, jak mám toho cyklistu objet, aniž by mě nějak nezdržoval a neomezoval? Musím vyjet z pruhu, což je manévr zbytečně navíc a vznikají další zbytečné kolizní situace s IGK. Takže je to naprd.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vyhrazené klasické pruhy pro cyklisty (+ případně pro někoho) jsou podle mě špatné řešení. I když bude cyklista co nejvíce vpravo, tak se mu bus nevyhne. Jako jedinné možné řešení považuji úzký pruh po straně silnice, vyhrazený pro cyklisty. Nebude tak zavazet autům, nebude jimi ohrožován, ale stejně tak bude stále na silnici - tam, kam cyklista patří. Bohužel rozšíření silnice o metr do šířky je více finančně náročné než namalovaná bílá čára.

A to, jak je to řešeno v Pisárkách považuji za nehoráznou prasárnu. Nemít sám dost svých starostí, tak to dám k soudu.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Cyklista bude určitě menší brzda než kolona aut, ale taky mi to připadá strašně laciné a zcestné udělat buspruh a do něj přidat cyklostezku. Buspruh je od toho, aby se na to mohlo šlápnout a ne aby se každou chvíli objížděl cyklista. Cyklostezky mají vypadat tak jako např. v Pisárkách, tam mají cyklisti vlastní pruh. Ale budovat cyklostezku tím, že na normální silnici, která to svojí šířkou nezvládne, prostě doprava nasprejuju značku cyklostezka to mi připadá snad jenom jako laciné gesto pro voliče. Auta a mhd to bude obtěžovat pořád, a cyklista nebude o nic bezpečnější.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6985
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Proto si myslím, že by kolař v cyklopruhu neměl co dělat.
Cyklopruh je snad pro cyklisty. Ale v tom BUS pruhu je to otázka. Podle mě to není takový problém, pokud cyklista i řidič autobusu budou normální lidé - tzn. autobusák nebude zbytečně troubit a cyklista uhne co nejvíc vpravo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
To si myslím taky, aby se cyklisti pletli pod kola autobusům který je pak musí objíždět přes druhej pruh, to je kravina jak noha.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Ale když tam jede cyklista, tak ten autobus ho mnohdy nemůže objet, protože vedle jedou auta. Kdežto když pojede v pruhu pro auta, tak auto ho nějak objede. Proto si myslím, že by kolař v cyklopruhu neměl co dělat.


Offline
Uživatelský avatar

6985
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
RT6N26: taky se v tom článku píše, že semafory a BUS pruhy se budou realizovat až během následujících let.

Mauricio: co ti připadá divné na tom, že je upřednostňována MHD před IAD? Cyklistů tam tolik nejezdí. A u taxíků souhlasím, ty tam nemají co dělat.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
díky "chytrým semaforům" budou mít přednost na křižovatkách, a když to půjde, i vlastní pruhy na silnicích

chytrých semaforů je v Praze asi necelá čtvrtina z celkového počtu a vlastní pruhy jsou realizovat jen tam, kde stejně nejsou potřeba, takže bude sranda (není to u nás sarcastic )

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2024 18:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]