Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Určitě změny budou, jízdní řád 73 v Tuřanceh je napsán platí od 1.9.2005 do 12.12.2005


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Anonymní píše:
VS: Linka 70 nemuze jezdit do Bohunic, kdyz bude jezdit do Oresina. Budou i dalsi zmeny (treba u nocnich linek)


Povídej, přeháněj :-)

No s tím přeháněním raději ne, ale povídej, prosím. Aspoň zdroj informací pokud to opravdu není JPP (a nemyslím tím Jednotné právní předpisy (COTIF)).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Anonymní píše:
VS: Linka 70 nemuze jezdit do Bohunic, kdyz bude jezdit do Oresina. Budou i dalsi zmeny (treba u nocnich linek)


To budou opravdu nějaký změny???? Co o tom víte???


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymní : ty změny mají být od 12.prosince? Víš víc nebo je to JPP?


VS: Linka 70 nemuze jezdit do Bohunic, kdyz bude jezdit do Oresina. Budou i dalsi zmeny (treba u nocnich linek)


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
pro Bacila: BORS nasadil na linky 610 a 611 sve nejnovejsi vozy. je jich dost - asi 7 nebo i vic. Ty co jsou fungl nove (Karosa C954 s lepenymi bocnimi skly a sirokymy zadnimi dvermi) jsou aspon 3. Pred integraci jezdili jen 2 (stale jezdi je je poznat podle toho ze maji zadni dvere puvodni standartni sirky linkacu). maji take vetsi kapacitu (49 mist) a s tim mistem na kolena - je to ruzne, zalezi kam si sednes. Jsou tam i perfektni mista.
Linky 610, 611, 73 toci stejne vozy. BORS je zatim jednim z nejkomfortnejsich dopravcu v IDS, ale to byl i pred integraci kdyz jezdil na Zvonarku.


S tou komfortností rozhodně souhlasím, líbí se mi i jednotný design, zrkátka jsem docela rád, že se BORS v Brně usídlil :-)


pro Bacila: BORS nasadil na linky 610 a 611 sve nejnovejsi vozy. je jich dost - asi 7 nebo i vic. Ty co jsou fungl nove (Karosa C954 s lepenymi bocnimi skly a sirokymy zadnimi dvermi) jsou aspon 3. Pred integraci jezdili jen 2 (stale jezdi je je poznat podle toho ze maji zadni dvere puvodni standartni sirky linkacu). maji take vetsi kapacitu (49 mist) a s tim mistem na kolena - je to ruzne, zalezi kam si sednes. Jsou tam i perfektni mista.
Linky 610, 611, 73 toci stejne vozy. BORS je zatim jednim z nejkomfortnejsich dopravcu v IDS, ale to byl i pred integraci kdyz jezdil na Zvonarku.


Sandy - to je zcestné. Sokolničané budou cestovat vždy a-40, pro ně je vlak a MHD a-40 srovnatelné a navíc na vlak jim ta a-40 z obce moc nenavazuje (kromě ranních spojů prakticky vůbec).Nesmí se zapomenout že Sokolnické nádraží nestojí v Sokolnicích ale na opačné straně než je směr do Brna.
Mnoho lidí jezdí a-40 opravdu jen ze stereotypu, mnoho starších lidí se vlaku vyhýbá i za cenu delšího cestování. Mnoho lidi jezdi kvuli svemu pohodli a nocni bezpecnosti. (jen dobrodruh jezdi v noci vlakem).
A dále a-40 přebírá spíše přespolní proudy z Dambořic, Lovčiček, Milešovic, ale také dává možnost přestoupit lidem z vlaku od Křenovic (!). Takže se nedivme že a-40 jsou dost plne. Kdyby Kordis pridal spoje do Sokolnic na a-40, musel by casem zjistit ze pomer vlaku a a-40 je 1:1, coz Kordis nikdy neprizna, pro nej ma 95% cestujicich obslouzit vlak. Znamenalo by to ze se vlak udrzuje umele a vyhodnejsi je pustit zpet do centra autobusy.


Bacil píše:
On je ovšem kus zakopaného psa i v tom, že a-40 jezdí i lidi, kteří by mohli jet vlakem. Ale celý zakopaný pes to určitě není, protože jsem včera viděl do a-40 (odjezd z Úzké 22:30) nastupovat hodně lidí v Komárově a na Hanácké - to jsou ti, pro které se ta a-40 dělala.

Tohle by se vyřešilo jednoduše, kdyby se mohla a-40 otáčet někde v Komárově u tramvaje (možná by to šlo velkou smyčkou přes Kšírovu). To už by ty Sokolničáky asi do vlaku dostalo.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
VS píše:
Nebude se zkracovat interval na a-60 či zvyšovat počet spojů na a-40 až do Sokolnic? a-60 po otevření 1.části kampusu jezdí docela narvaná, takovej interval 7-8 min. by bodl. A co teprve až se otevře kapmpus celej. Navrhoval bych dvě protisměrný linky a-60 a 70 ve vzájemném intervalu 5 min., který by v Bohunících každá jedníkím směrem po 10 min. objížděly nemocnici. a-60 nechat jak je a navíc protisměrnou a-70.
ad Sokolnice: co sem viděl a-40 do Sokolnic, tak opravdu dost plná, chtělo by to do Sokolnic ve špičce po 20 min. (místo 30) a v prac.dny po 30 ( místo 60) min.. O víkendě bych ji dal do Sokolnic po 60min. ( místo 120 min). Snad na to KORDIS bude reagovat jinak obce jižně od Brna na příspěvek nikdy nepřistoupí.


On je ovšem kus zakopaného psa i v tom, že a-40 jezdí i lidi, kteří by mohli jet vlakem. Ale celý zakopaný pes to určitě není, protože jsem včera viděl do a-40 (odjezd z Úzké 22:30) nastupovat hodně lidí v Komárově a na Hanácké - to jsou ti, pro které se ta a-40 dělala. Mimochodem, byl to úžasný zážitek, nablýskaný modrožlutý BORSácký autobus se záclonkami v oknech a síťkami na zavazadla (ovšem taky s malým prostorem na nohy). Měl ty velké druhé dveře, stejně jako ty, co jezdí na a-73 (možná je to i týž vůz).

Ještě bych doplnil - myslím, že by se taky cca od 17 do 20 hodin měly nasazovat klouby na a-48, protože v té době už se a-48 spravedlivě dělí o společný interval s a-40, a přitom obsluhuje mnohem větší území než ty a-40, které jedou jen do Tuřan. Tedy možná i na jejich úkor, anebo stáhnout z některé jiné linky.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Nebude se zkracovat interval na a-60 či zvyšovat počet spojů na a-40 až do Sokolnic? a-60 po otevření 1.části kampusu jezdí docela narvaná, takovej interval 7-8 min. by bodl. A co teprve až se otevře kapmpus celej. Navrhoval bych dvě protisměrný linky a-60 a 70 ve vzájemném intervalu 5 min., který by v Bohunících každá jedníkím směrem po 10 min. objížděly nemocnici. a-60 nechat jak je a navíc protisměrnou a-70.
ad Sokolnice: co sem viděl a-40 do Sokolnic, tak opravdu dost plná, chtělo by to do Sokolnic ve špičce po 20 min. (místo 30) a v prac.dny po 30 ( místo 60) min.. O víkendě bych ji dal do Sokolnic po 60min. ( místo 120 min). Snad na to KORDIS bude reagovat jinak obce jižně od Brna na příspěvek nikdy nepřistoupí.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
podle toho na kolik zon
http://www.dpmb.cz/jizdne2004_09.asp


kolik stoji čtvrtletní šalinkarta


Jižní Morava není vysočina, lidnaté obce které mají více jak 1000 obyvatel (i Bošovice) měly dříve ve špičce tři autobusy do hodiny. Po integraci maji dva. Přibil jim 1 přestup. a obvykle dvoje čekání. čeká se na vlak a ve vlaku v Chrlicích na vykřížení vlaků. Něky to udělá i 10 minut. cestovní doba je stejná před i po zavedení IDS. Studenti doplaceji na IDS (studenstske jizdenky se jiz v autobusu nevydavaji) a kdyz bydle prechodne v brne vyuziji salinkartu jen po Brne. Kdyz venkovu zhorsite cestovani a ztizite dopravni obsluznost, nemuzete se divit ze jsou obce proti.
malokdo vidi do zakulisi. Napriklad vite ze od smlouvy o IDS se neda odstoupit. a Kraj obcim narizuje kolik budou rocne do systemu prispivat.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
ZIP píše:
Tak jsem slysel ze v Bosovicich probehlo vcera zasedani zastupitelstva. Bosovice, V. Hosteradky, Ujezd a damborice zatim nechteji podepsat smouvy o financovani IDS.
Lide si stezuji na prestizenost a-40 na Uzkou, zpozdovani vlaku, a stalou nevybavenost prestupniho uzlu. Pripominek obcanu byla sepsana vice jak 1 velka stranka.

Jo, bylo to na Čt1, nikdo z KORDISu ani z magistrátu se nedostavil.. :roll:


Já nevím, co ti Bošovičtí furt chtějí, doprava jim funguje bez problémů, do Brna se dostanou rychleji než dřív, fungl nové autobusy jezdí pořád. Zaplatí míň. Přesídlila bych je k nám na Vysočinu, odkud denně do Brna dojíždím. Tam o víkendu o autobus ani nezavadíte. Pak by si teprve mohli stěžovat.
ZIP píše:
Tak jsem slysel ze v Bosovicich probehlo vcera zasedani zastupitelstva. Bosovice, V. Hosteradky, Ujezd a damborice zatim nechteji podepsat smouvy o financovani IDS.
Lide si stezuji na prestizenost a-40 na Uzkou, zpozdovani vlaku, a stalou nevybavenost prestupniho uzlu. Pripominek obcanu byla sepsana vice jak 1 velka stranka.


Tak jsem slysel ze v Bosovicich probehlo vcera zasedani zastupitelstva. Bosovice, V. Hosteradky, Ujezd a damborice zatim nechteji podepsat smouvy o financovani IDS.
Lide si stezuji na prestizenost a-40 na Uzkou, zpozdovani vlaku, a stalou nevybavenost prestupniho uzlu. Pripominek obcanu byla sepsana vice jak 1 velka stranka.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
a-73 sice jezdí do Sokolnic, ale jen tuším jeden nebo dva z těch pěti spojů :-)


ad Sokolnický terminál: Ve dne je používání vlaku a a-40 asi rovnomerne, vecer a hlavne v noci jiz vsak vlakem cestuji jen dobrodruhove. Nekteri ridici a-40 pry nechteji na zastavce Sokolnice,rozvodna otvirat vsechny dvere pro vystup, a tak se nastupuje a vystupuje jen prednimi.
Cekani na vlak v Sokolnicich neni vubec pohodlne, vseho vsudy jsou zde 3 lavecky, nekryta nastupiste. V ranni spicce je tam celkem zivo.

ten terminal jak ho zde VS popsal stal pry kolem 20 mil. Kc. (prelozky inz. siti a polozeni asfaltu v delce 200m v prednadraznim prostoru).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak jsem se dnes dopoledne byl podívat v Sokolnicích u nádraží na novej terminál IDS a jak tam vlastně ta a-40 jezdí. Jel sem v 10.50h z Úzké a-40 2317 směr Sokolnice, autobus byl plnější, ale ne nějak extra. Ty přecpaný a-40 jsou hlavně odpoledne, když odjíždí ze sokolnic spousta a-610,611 apod. Po odjezdu z Tuřan jsou kromě zastávky Sokolnická(z), která je odbočení k Tovární další zastávky Sokolnice, Rozvodna(z) s odpornou plechovou budkou exČSAD, pak odbočí doleva do Sokolnic, dlouho nic až pak zastávka v Sokolnících u obecního úřadu, pak zase dost štreka a bus dorazí k nádraží. Terminal je rozumějte pár zastávkových zálivů v obou směrech, kde parkují a-610,611 BORS Břeclav a a-40 DPMB, ten kousek je po pravě včetně přilehlé vozovky. Žádný automaty na jízdenky, trafiku, občerstvení či přístřešek tu ale nečekejte. jelikož jsem v Sokolnicích leta nebyl, tak mě překvapila obrovská zanedbanost této oblasti a zvlášť okolí nádraží, akorát cestou tam v sokolnících roste satelitní městečko. Samozřejmě, že většina lidí z regionálních busů používá a-40, ale pár už zjistilo, že vlak je rychlejší. Zpátky sem jel vlakem trať je označena S2 Křenovice-Brno-Blansko-D.Lhota., jinak jde o normální 300/260. Vlak byl docela prázdenej a jela tam ř.560., průvodčí ani nechtěl zkoumat mojí omylem oboustraně označeno jízdenku za 6 Kč.
Tato cesta mě přesvědčila, že ty terminály nejsou žádná sláva a lidi nejzdí rádi vlakem. Mimochodem do Sokolnic jezdí i a-73.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ještě k tomu, co jsem psal včera, dodávám, že řidič nevypadal, že by měl příliš jasno v tom, že na linkách 1 - 99 v zónách 100 + 101 má otvírat všechny dveře :wink:

Jinak doufám, že jednou se dožijeme toho, že automatické sledování pozice vozidel se bude týkat celého IDS, dnes jsem jel spojem Tourbusu na a-48 a z Dvorecké odjel víc než o minutu dřív než podle JŘ... i když na druhé straně se mu zase tak moc nedivím, vzhledem k semaforu, který je od pondělka na Kaštanové...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Tak jsem teď před chvílí jel a-73 z Hanácké na Revoluční :-) no, opravdu krásná C954 v BORSáckém oranžovomodrém provedení, dvoje dveře, ale ty druhé "normální" šířky, jak se tu psalo. Jediný problém byl, že jsme v autobusu byli - dva :-)

Jinak, včera jsem jel jediným garantovaným nízkopodlahem na a-40, z Úzké ve 21.50 (ideální doprava pro vozíčkáře :wink: ) - je to přejezd z 06301.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
b1 píše:
a jak se tak divam na jizdni rad a-48, tak o vikendu je tam dokonce garantovany NP kurz


nemám to teď před sebou, ale mám dojem, že o víkendu je tam jen DPmB, Tourbus zajištťuje jen polovinu spojů ve všední dny.


Martan píše:
ZIP píše:
a-40 bude silne konkurovat vlaku, protoze pri ceste z brna do Sokolnic prijizdi driv nez vlak a tedy tito lide si v pristavenych autobusech pro cestu dom sednou.
a-73 provozuje BORS linkovými autobusy KAROSA C954 (dveře uprostřed a ve předu) avšak uprostřed mají dveře pro nástup s kočárkem šířku dveří městského provedení.
a-40 jezdi ze Sokolnic klouby.
V Sokolnicich neni tocna takze a-40 dela velky objezd pres horni krizovatku mezi Sokolnicemi a Ujezdem. A naopak regionalni busy 610 a 611 se toci pri prijezdu k Sokolnicim oklikou tesne kolem Sokolnic a vraci se zpet do poli na Sokolnicke nadrazi.


odpoledne 40 přijíždí HH:20(50) a odjíždí HH:45(15). Otáčí se v areálu ČSAD Telnice. Některý BORS údajně jezdí zbrojit ze Sokolnic do Hustopečí (v polední pauze).


To je nejaky divny, to se mi nezda ze by se 40 otacela na soukromych pozemcich. vyklad Kordisu je takovy jaky jsem tu napsal...


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Novy píše:
Kde všude v Česku se dá vrámci ids jezdit i rychlíky (popř. kde se nedá ani spěšnými)? Praha - jen pár rychlíků, Brno - nic, Ostrava - všechny, ostatní města?


V Brně všechny Sp a R 971,973,974,976. Nevím jak jinde, ale pokud vlak projíždí zastávku, kterou začíná území IDS JMK, tak i ta je pro něj plnohodnotným tarifním bodem, tedy pokud jedu Sp např. ze Skalice n/S. směrem na Blansko, tak stačí mít lístek do Dolní Lhoty a potom platí jízdní doklad IDS (nejlépe šalinkarta (pro 235) nebo celosíťový lístek). Podobně platí i jízdenky ČD: např. jízda R Brno - Břeclav lze uskutečnit na týdenní traťovou třeba do Rajhradu a potom na jízdenku Rajhrad - Břeclav.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 03:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]