Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
Třeba vás bude zajímat:

Rozebírání lodi Brno - fotoreportáž na Prygl.net


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Tak ještě něco málo o tom křížení Míru a Brna. http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=271 ... o&c=373675


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Hmm, najít kompromis ceny tak, aby vydělávala co nejvíc a zároveň přilákala návštěvníky. Za těch 19 Kč to je bezkompromisní...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ono to az tak vysokou castku nedelalo a paradoxne se muze i zvysit. Ted kdyz sem navstevniky odjinud pacil na projizdku , tak jim ani nevadila ta doba na lodi , ale vcelku dost ta cena . Za cenu listku by jeli hned.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ale pak klesnou tržby DPmB za lodě...


Nepsal jsem, že není možné přehradu též rozdělit na zóny. Přijde mi to taky logické. Tou otázkou jsem se jen ptal, jak to skutečně bude. (ztratily by se tímto zas výhody pojízdných vstupenek)

Ale podpora návštěvnosti přehrady to určitě bude:
Momentálně jízdenka lodí Bystrc - Bítýška: 80 Kč
Nově: 19 Kč (2zónové jízdence by nestačila časová platnost)

A možná se vyplatí koupit si na prázdniny i předplatní kupón pro zónu 310, která je velmi velká a zahrnuje mnoho východišť pro výlety.

Já to vidím jednoznačně jako pozitivní krok.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
A proč by nešlo rozdělit přehradu na zóny? Logické by bylo Bystrc 101, Kozí Horka - Hrad Veveří 310, Mečkov - Vev.Bítýška 325. Když je v Praze zaintegrovaná lanovka na Petřín, proč by nemohly v rámci IDS fungovat lodě? Pokud by zóny odpovídaly lince 303 (což by bylo logické) 99% obyvatel Brna na prygl stejně šalinkarty platit nebudou.


Od příštího roku má předplatné jízdné platit i pro lodě na Brněnské přehradě. Dojde k zajímavé situaci, že jízda do Veverské Bítýšky bude stát méně lodí než autobusem:) Nebo snad přehradu též rozdělí do tarifních zón? Ať tak či tak, je to myslím dobrý krok k podpoře návštěvnosti přehrady.

Ale nová loď tak určitě bude potřeba. Nevíte o ní nějaké podrobnosti přímo od zdroje?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
:mrgreen: to by byla zajisté krásná loď


Já myslím že by se to mělo jmenovat spíš Potěmkin a vyrobit by se to mělo za použití dílů z RT6, VV60LF, 21Tr a Citybusů. Loď s lepenými okny, transparenty Buse, protiskluzovou podlahou, plošinou pro snadný pád do přehrady a výzbrojí Cegelec a za použití hydraulické brzdy - kotvy mohla sklidit značný ohlas.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Filip Daněk píše:
Jezdily letos na pravidelných linkách lodě PIONÝr a BRNO?


Pionýr: Jako každý rok jezdil na pravidelných linkách
Brno: Na pravidelných linkách nejezdil, na pravidelných linkách nikdy nejezdí. Je to luxusně vybavená loď na které se poŕádají večírky,...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Jezdily letos na pravidelných linkách lodě PIONÝr a BRNO?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
to je loď :?:
psali to v Rovnosti - má to být s Brna a Míru, a to spodek z Brna a z Míru nevím co... a má se to menovat asi Brno a vyjet to má příští sezónu...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
spis nekdo zahlid ten vrak jak to tam stoji pod stromama a povazuje to za stavbu :

http://tramvajklub.hyperlink.cz/Foto/2005/319/pre2.jpg


Dnes jsem v rádiu zaslechl celkem seriózně vypadající zprávuu, že nová loď se postaví z Brna a Míru (nebo Pionýra? - teď si nejsem jistý). Takže asi na přehradě zůstane elektrický pohon :-D

Ještě k tomu setrvačníku: co jsem se o tom dočetl, tak to zrušili hlavně proto, že se báli případné havárie. Takový roztočený setrvačník by mohl napáchat nějaké další bonusové škody.. Jinak cenově by výrazně dráž měly vycházet právě akumulátory, ty tvoří nejdražší položku.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
Pro lodě mě to přijde jako celkem zajímavý a snad i použitelný způsob pohonu. Výhody jsou zřejmé - nehrozí znečištění vody ani okolí přehrady, u nových projektů se uvádí ceny pořízení i provozu srovnatelné nebo i nižší než konvenční způsoby pohonu. V dopravě se tohoto principu používá(lo) taky u gyrobusů - po válce jezdily ve Švýcarsku a ještě někde..

... a naprosto se to neosvedcilo. Hlavnim poblemem bylo ulozeni setrvacniku. Vlivem otresu pri prejezdech nerovnosti setrvacnik ztracel docela dost energie. Nakonec se vratili k osvedcenemu trolejbusu.

U tech lodi by ten setrvacnikovy pohon mohl fungovat lepe, nebot tam nenastavaji takove otresy, jako v pripade autobusu (na vode nejsou vymoly 8-) ). Otazkou je, ale jestli neni (ve srovnani se setrvacnikem) vyrazne levnejsi a jednodussi pouziti akumulatoru.

Jak uz bylo napsano - cele je to o penezich. Vyrobcu lodi je hromada, a pokud budou penizky, tak se urcite najde nekdo, kdo vhodnou lod vyrobi.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Když jsem byl na praxi v ZOO, tak nám říkali, že mají napojení na přehradu a berou z ní užitkovou vodu. Prý je to nějaký podzemní kanál v havarijním stavu. Bylo to asi před 2 lety...


Někde jsem četl, že (asi) v 80. letech se uvažovalo o vybavení lodí setrvačníkovým pohonem. Mělo to fungovat nějak tak, že v podpalubí by byly setrvačníky spojené s motorem. Setrvačníky by se v přístavišti roztočily a otáčky měly vydržet na celý okruh, motor pak pracuje jako generátor. Pro lodě mě to přijde jako celkem zajímavý a snad i použitelný způsob pohonu. Výhody jsou zřejmé - nehrozí znečištění vody ani okolí přehrady, u nových projektů se uvádí ceny pořízení i provozu srovnatelné nebo i nižší než konvenční způsoby pohonu. V dopravě se tohoto principu používá(lo) taky u gyrobusů - po válce jezdily ve Švýcarsku a ještě někde..


No, i to kulatý razítko by pár fušerů zbastlilo, ne? Stačí jemná frézka a kus kulatiny :-D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Eda píše:
mauricio píše:
hm takže buď úplný zánik (bo reko lodí nejde donekonečna) anebo někdo bude muset vymyslet loď s vodní elektrárnou která to bude pohánět :?:


Kdyz jsme nejaky ty lode dovedli postavit pred 60 lety, tak proc ne ted? Svolalo by se par fuseru a bylo by to...


Pár fušerů... v dnešní době jsou poněkud jiné homologační předpisy než v roce 1946. Těžko si představit, že DP zblastlí na koleně nějakou loď a dostane na ni kulaté razítko. To sotva....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymní : pleteš se. V pisárkách byla zbořená jen část nepoužívané staré čističky, jinak to jako náhradní zdroj pitné vody vyhovuje. Používá se to ale zcela minimálně, Vír a Březová se nahrazují vzájemně.


manil píše:
PvvS píše:
No marne sem hledal vyrobce baterkoidnich lodi a diesely na prehradu tisim smet nebudou, , kvuli ochrannymu vodnimu pasmu.

Já myslím, že diesely by na naši přehradu mohly...na Vranově to sice zakázali, ale u nás není co chránit...ten náš zelenej hnus...
Ale je docela hnusná představa, že voda z přehrady stále slouží jako náhradní zroj pitné vody.



Já myslím, že už neslouží. Vždyť už aji polovina čističky v pisárkách je zbořená a nemělo by se to kde čistit. Nebo se pletu?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
mauricio píše:
eda - jenž eono je to všechno o penezích...a ty nejsou


Asi mas pravdu. Kdyz nejsou penize na nic, tak proc zrovna na lode...

_________________________________
[url]www.bmhd.cz - vše o MHD v Brně[/url]


Offline
9986
15 led 2005 23:41
eda - jenž eono je to všechno o penezích...a ty nejsou


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
mauricio píše:
hm takže buď úplný zánik (bo reko lodí nejde donekonečna) anebo někdo bude muset vymyslet loď s vodní elektrárnou která to bude pohánět :?:


Kdyz jsme nejaky ty lode dovedli postavit pred 60 lety, tak proc ne ted? Svolalo by se par fuseru a bylo by to...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 477 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 20:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]