Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 42    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
To by mě zajímalo, jak dvě patra projedou pod viaduktem -kitty-

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A co dvě patra? Já jsem teď v Anglii a uživám si to vepředu nahoře.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Příloha:
Crossway18LE.jpg
Tady je moje verze. Předělal jsem i poptávková tlačítka.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Já bych to raději viděl takto, přesně jako devítikilo, ať se s tím pěkně najíždí do oblouků.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
DS, agent: moc pěkné, obě verze by se uživily. Akorát bych posunul kloub o jedno to půl okno dozadu, jinak se s tím bude najíždět do zatáček jako s Citelisem blee
A nebo by šlo ještě vložit jedno to půl okno, pokud by to měřítko sneslo oproti skutečným 18 metrům.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
LukinT: Jednou jsem nakreslil šalinu, co měla 115 m. Mám její model pro BAHN. Je to tzn. train verze. Její účel je něco jako příměstské vlaky, až na to, že tohle je nasaditelné tam, kde jsou 2 města o velikosti Brna (a větší) poměrně blízko sebe, a je mezi nimi trať. Může to jezdit po normálních kolejích pro šaliny, ale má to kapacitu vozit lidi mezi městama. Ať nad tím uvažuji jakkoliv, nepřijde mi to jako beznadějný koncept, spíš u nás není potřeba.
V Budapešti taky mají Combino, co má nějakých 56 m. Tak proč si nepostavit vlastní obdobu? :-) Pravdou je, že 4 a 5 článková verze tohohle by se tady doopravdy hodila.
Jde mi především o kulturu cestování. Ať si lidi sednou tak, jak nikomu není nepříjemné, ať to má pořádnou kapacitu…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Naxashi: Rosteme s Vámi! (ad nápis na 03T, 1821 - http://foto.bmhd.cz/foto.php?25812)

_________________________________
Obrázek


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tak takový bus by byl spíš jako příměstský, ne?
V Praze zase šli opačným směrem. Na stejný bus 6 dveří. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
888
21 led 2006 12:26
ds: špatně. [-X Nedovedu si představit prodírat se ze zadní pětky ke dveřím. U příměstského ano, ale u městského je toto katastrofa.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
agent_s_teplou_vodou píše:
A co říkáte na Crossway 18LE ?


no nakonec proč ne, ale přikláněl bych se k uspořádání běžnému v okolních zemích, tedy 3-dveřových místo toho paskvilu vzadu - viz obrázek
Příloha:
Crsw18.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Když se tu už skládala trojice z Aniter a Anitroidního vlečňáku (dobrá práce, btw, vypadá fajn), opět přispěji svou trochou do mlýna delších šalin. Ty mám koneckonců nejraději.
6ti článkový Anitroid v modrém designu s konstrukcí podobnou Combinu. I ta délka je podobná. Podvozky částečně otočné, individuálně řízená kola bez převodů… Vysokopodlažnost je jen formální, 8 cm nad nízkou podlahou není takový problém. Každé dveře do nízkopodlažní části mají automatickou plošinu pro vozíčkáře. :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Spíš se bude muset brzo vyřadit 11 zbývajících kloubových sedmikil z let 1993 - 1995, protože zub času hlodá a korozi nezastavíš...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Je třeba se bát? Možná by to nebylo tak zlé :-)

Jednou se ty 900 budou muset něčím nahradit...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
agent: Bojím se, že to by nemuselo být zas až takové scifi...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A co říkáte na Crossway 18LE ?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
mceza píše:
Luxus!!! :D A bude to jezdit i ve trojčatech? A to 13VV? :D

Zřejmě ano, na d-1 :-"


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ve skladech ve Škodovce zůstalo hodně rozpracovaných dílů na Anitry, tak se z toho smontují čtyři vleky 03VV pro DPMB ;-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Luxus!!! :D A bude to jezdit i ve trojčatech? A to 13VV? :D


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
pepola píše:
Však Anitra kapacitně ani nemůže být náhradou K2.

A co souprava 03T + 03VV ? :mrgreen:

Tímto se omlouvám autorovi původního obrázku. Snad nebude moc nadávat :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
pepola: No přesně tak.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Však Anitra kapacitně ani nemůže být náhradou K2.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Koukal jsem na to, a tam doopravdy podvozky jsou jinak.
Jo, GT6N, tak nějak. Stejný styl. A ona by odpovídala i ta délka. Jo, tohle (v těch novějších provedeních) nám mělo přijít jako náhrada K2. Ne Anitry.
Btw, trochu jsem to upravil, dal dohromady 2, 4 a 5 článkovou verzi. A teď si to kreslim pro BAHN. :-D Je strašně fajn, že ten to skousne, ve skutečnosti to nemusí fungovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
PvvS píše:
Nerealizovany ? KTNF6 jezdej a KTNF8 taky.

Tam je ale jiný uspořádání podvozků, ne?

Mně to uspořádáním spíš připomíná GT6N, ta má ale otočné podvozky.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Špatně jsem se vyjádřil, lépe by bylo:

...jednoho českého výrobce tramvají na bázi modernizovaného principu tramvaje KT4


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
PvvS: OK. Uvidím, co se s tím dá dělat. :-)
Jinak, napadá mě udělat to třeba jako vozidlo do BAHNu. Výhoda, že tam jde udělat cokoliv. :D
J*M*: Můžu čestně a pravdivě prohlásit, že tenhle návrh mě doopravdy napadal, když jsem si v hlavě vybavil Anitru a fakt, že tam je moc hmotnosti na málo podvozků. Takže doopravdy origininalita z vlastního mozku. :-) Teda, samozřejmě mimo fakt, že to je založeno na Anitře.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1042 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 lis 2024 15:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]