Co se týká oblasti Červeného kopce, asi by to byl trochu problém vzhledem k šířce komunikace, už tak se tam ty kriplbusy docela motaj. Spíš bych si dokázal představit prodloužení linky 68 a zkrácení jejího intervalu za podmínky koupě kratších autobusů - např. Solaris Urbino 10.
V Masarykově čtvrti bydlím a spojení po Mučednické bych přivítal, mám ale obavy že většina místních by byla proti. Kdyby náhodou neprotestovali dostatečně, pak je problém s otáčením na Náměstí Míru - dopravní situace to neumožňuje, zvlášť pokud bude linka 4 celá složená z vozů K2P - pokud si zahuštění smyčky neumíte představit, běžte se tam do úterý podívat (a to je interval 7,5 minuty!).
Já bych si to spojení představoval trochu jinak :
linka a-73 na trase Kr.Pole, Kolejní - Skácelova - Tererova - Tábor - Mučednická - Náměstí Míru - Mendlovo náměstí, ve špičkách v intervalu 15 minut, mimo špičky 20, vzájemný interval s linkou 53 (v rozestupu 5/10 nebo 6/9 min. - na 53 jsou kloubové autobusy a 73 by byla víc vytížená).
Co se tím získá? Na náměstí Míru jsou stud.koleje, na trase jsou také kounicovy koleje a spojí se tak s ostatními VŠ objekty (navíc vzniká přímé spojení mezi objekty VUT v Kr.Poli a na Úvoze). Vazba na oblast Bystrce zůstane s přestupem na Táboře, na zast. Tererova přestup na a-67.
Nezdá se vám to o něco rozumnější
?