Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 88 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ad Kari: Předpokládám, že ostrůvky na Grohově a Konečného náměstí jsou těm soupravám přizpůsobeny, protože tyto soupravy jezdily i na lince 12. Takže nám zůstávají jen ostrůvky u zastávek Rybkova z centra a Tábor z centra, kde by to mohl být problém. Všude jinde se zastavuje bez ostrůvků.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Především, kdyby tam nebyly tyhle velkokapacitní vozy, co by tam bylo na NP garanty? KT8 nejsou, z kapacitních vozů jsou tu jen RT6 a K3 ( :D ), a pak by tam mohla jen Poršata... a to není dobrý nápad. Nehledě na fakt, že by se tím víc vozů muselo šoupat z Pisárek do Medlánek a naopak...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak dvojce LF2 by měly jezdit o prázdninách na 5/1, 25/1 a 29/1. Trojčata na 10/1, 18/1 a 22/1. Teď mě napadá, jak se s takovýmy dlouhýmy krámy bude jezdit na Veveří a Minské. To bude bordel :-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Když tak budou ty prázdniny, zajímalo by mne, jestli budou jezdit dvojice LF2. Vzhledem k tomu, že asi klesne poptávka, mě napadá, jestli to dopravní podnik nezruší (a ještě vzhledem k Mendláku a vozovnám). Ale zase, 1 je narvaná snad nonstop, takže…
Navíc i minulé léto tu bylo pár kurzů, tuším 17 a 31, co měly 2×LF2.
Ví někdo víc?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zásuvky jsou to poslední. Důležité je, že ty KT8 půjdou spřáhnout, kdyby bylo třeba.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fafner: KT8 zásuvky nikdy neměly. Pro elektrické spojení měla být použita automatická spřáhla ESW. Ty pražské, dočasně montované, zásuvky byly napojeny právě na kabeláž pro automatická spřáhla a KT8D5R.N2P už tuto kabeláž nemají.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
I kdyby se podařilo vyřešit všechny ostatní problémy, pořád by bylo třeba vyřešit, kde by ty soupravy zastavovaly. Zrovna na Náměstí míru by ti lidi neměli jak (bezpečně) vystupovat ani nastupovat.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi: Třeba linka 8 by si o to už chvílema říkala teď, a docela jí k tomu pomáhá i fakt, že poměrně velkou část má už teď na samostatném tělese. A za předpokladu že kachny tu budou ještě nejmíň 15 let(osobně jim tipuju spíš 25) bych se vůbec nedivil, kdyby se později přesně něco takového hodilo, ať už na nějaké lehké metro nebo cokoliv.

A právě na akce typu ohňostroje by to bylo super, protože by se ušetřilo poměrně dost řidičů.Stejně tak pro pendly typu Komenského náměstí - Kravák při ohňostrojích. Příležitosti se najdou.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
:-D Kdy bude potřeba kapacita 2× KT8? Jako neříkám, že v Praze, když jim vypadne metro, tak to jo, ale myslím spíš tady v Brně. I na akce, jako ohňostroje to není potřeba, tam akorát posílají jednu šalinu za druhou, resp. trojici za trojicí, abych byl přesnější (viděl jsem šaliny narvané tak, že tam těch 8 lidí na m^2 snad i bylo. :-D).
A navíc, když už potřebujeme doopravdy velkou kapacitu, tzn. 60 m, tak osobně bych byl spíše pro jednodílné, například Combina, co mají v Budapešti. Nádherný 6ti článek…
Btw, když jsme v diskuzi o Variích, co takhle 2×LF3? :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
k.ondra89 píše:
Naxashi: V Praze jezdily dvojice KT8 už dvakrát. A taky zřejmě naposledy, protože pražské nízké KT8, v jejich současném provedení, spřahovat nelze.
A brněnské imho taky ne, protože pokud vím, tak nemají zásuvku. Škoda, docela se divím, že se nevyplatilo ji tam nechat, přecejen, co kdyby.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi: V Praze jezdily dvojice KT8 už dvakrát. A taky zřejmě naposledy, protože pražské nízké KT8, v jejich současném provedení, spřahovat nelze.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
2× KT8 v Praze jednou jezdily, bylo to zajímavý. Když už jsme u toho, mohli by vzít 2 KT8, seříznout předek a zadek a dát tam nízkopodlažní článek. :-) (Ano, to je vtip.)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nejsme v Prahe, ne? :D


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
A o KT8 PX fantasmagorovat nebudeme? :mrgreen: :mrgreen:


Offline
3342
21 led 2011 14:19
což o to, šotofantasmagorie, proč ne - rád bych jednou viděl v Brně 2xKT8, nějaký trojčata T3/Vario nebo scepky... ale to musí mít nějakej důvod a opodstatnění, je rozdíl mezi zajímavým nápadem zvýšení kapacity, do kterého nikdo nepůjde, a hloupým nápadem, do kterého není důvod jít, protože je jiné řešení objektivně lepší...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ono je to občas nebezpečný... Nikdy nevíš, kdo se toho chytne :D


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Celkově je to blbost, proto ten :mrgreen: na konci. Berete tady všechno moc vážně...

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Uživily? Předpokládám, že myslíš kapacitně. Ale ekonomicky to je pořádná blbost...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
omg ](*,)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Místo KT8 na x1 by ses spíš uživily LF2 PX :mrgreen:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
3342
21 led 2011 14:19
MartinV píše:
Naxashi: na jednu stranu je dobrá zpráva fakt, že jezdí co nejvíce delších souprav, na stranu druhou i Pisárky mají na d-1 nějaký ten garant a tudíž by něco mělo být v záloze (pro daný kurs samozřejmě nízkopodlažní).
No koneckonců Anče na d-1 už dlouho nebyly. :mrgreen:

Jo, na zálohy držet 2xLF2. Dobrý nápad...

... ne, to není dobrý nápad. Radši vymyslet modelové scénáře, která LF2 lépe přejede na 1/1 nebo 11/1 v případě, že jsou vypravený ty na ostatních kurzech. A celkem podobně se to dá vymyslet s garantama. "Garantová záloha" je podle mě hodně špatnej způsob, zvláště pak v případě Pisárek, kde je těch NP vozů málo a stabilně jezdících Aniter ještě méně. Samozřejmě je to něco jinýho v Medlánkách, kde je vysokých velkokapacitních vozů (2xT3M, 2xT6) sotva pětina počtu "odpovídajících" (čti: na stejné linky vypravovaných) nízkopodlažních.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Já vím, ale je to škoda. I v obecné rovině. Bylo by fajn mít něco dlouhého jednodílného. 45 m, to by byla paráda. Jenže vozovny, já vím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: ale takovou DP nemá. :-$


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: :-D Anitra na 1. :-D Tak to bych asi fakt raději šel pěšky. :-D
Jak máš v obrázku to 7článkový 13T, tak mě napadá 7článková Anitra. To by na 1 jezdit mohlo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: na jednu stranu je dobrá zpráva fakt, že jezdí co nejvíce delších souprav, na stranu druhou i Pisárky mají na d-1 nějaký ten garant a tudíž by něco mělo být v záloze (pro daný kurs samozřejmě nízkopodlažní).
No koneckonců Anče na d-1 už dlouho nebyly. :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 12:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]