Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 133 z 138    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 138  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Zapisování do vypravenosti by jistě bylo dobré, ale není lepší než ukecávat DPMB o zpřístupnění kurzů, aby nám posílali vypravenost rovnou z výpravny? :D Vyjednat by to bylo asi stejně složité :D


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Že by tzv. BOOM revoluce ve vypravenosti bmhd.cz?! :)) Kurz zobrazjící se u online sledování provozu a jako bonus automatické zapisování počítačem. Nebylo by špatné :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

18
30 kvě 2006 18:59
Šalingrad
Tož to nevím na co by bylo běžnému šotoušovi narozdíl od ev.č. vozu číslo služby řidiče. A řidiči na toto už mají podnikovou aplikaci přístupnou po zadání hesla odkudkoliv.

_________________________________
Do Pekla Máme Blízko ....


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
Jezour píše:
Kacířská otázka (doufám, že "politicky přijatelná", kdyžtak admini rychle smažte) - jsou-li k dispozici (?) data z palubního počítače, proč z nich nevytřískat číslo služby - z toho se dá získat přímo kurz daného vozu.


Nic takového se třískat nemusí, z vozu je vysílán přímo kurz (č. služby nikoliv) :wink:


Offline
888
21 led 2006 12:26
mceza:
díky :wink:


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
V tuto chvíli je obrovský úspěch, že máme k dispozici evidenční čísla vozů. Vše ostatní problém není, ale eč. problém jsou. Buďme rádi alespoň za ně. Třeba jednoho dne bude i něco víc ;)


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Kacířská otázka (doufám, že "politicky přijatelná", kdyžtak admini rychle smažte) - jsou-li k dispozici (?) data z palubního počítače, proč z nich nevytřískat číslo služby - z toho se dá získat přímo kurz daného vozu.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Je to pěkný. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Napíšu mu.

Jinak předpokládám, že jste si všimli, že nyní máme i data o směru vozu. Na zolexově mapě to je trochu praktičtější než u mě (on tam má šipečky). Já mapu nemám, takže vypíšu jen směr, kterým vůz jede :-)


Offline
888
21 led 2006 12:26
mceza: nepřemýšlel jsi nad možností kontaktovat autora, aby alespoň přes nadcházející léto zpřístupnil náhradní linky? např. teď při výluce d-1 by to bylo při nejmenším vhodné. :)


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
MartinV: Odpověděl jsem Ti do topicu o 13T.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: teď už s tím nic neuděláš. A nadáváním rozhodně nic nespravíš. Ale chápu tě, nadávat je jednoduché. Sedačky naproti sobě jsou i v KT8, dále ve všech trolejbusech a autobusech. To ti ale asi nevadí.
A v 13T existují sedačky i v lichých článcích. :-$


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
mceza: Ano, jsem si toho vědom. Jistě to nebylo jednoduché. Ale lidi ve Škodovce se vytáhli a dokázali, že to JDE. Je to reálné, možné a funguje to. Takže…? Proč to tak nešlo od začátku? Vektru tak taky konec konců udělali.
Dobře, už na to nic neřeknu. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Naxashi píše:
Zajímavé je taky vidět ten rozdíl, jak se zvyšuje kapacita pouhým přeorganizováním sedaček.


Pouhé přeorganizování to nebylo. Ty články si vyžádaly hodně neviditelných úprav...

A teď už k tématu ;-) O tom, jak kreténské to je, si diskutujte ve správném tématu ;-)


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
MartinV: Ehm…ne. Nemohl. Když vidím, že něco takového jede, tak čekám na další, je mi to jedno, i kdybych měl přijet pozdě. Samozřejmě, za předpokladu, že sudé články jsou taky přecpané.
Kdybych si tam sedl já, nikdo neprojde. A je mi doopravdy extrémně nepříjemné být nucen celou dobu čumět někomu do xichtu, načež on mi to opětuje. Nemožnost uhnout pohledem, spousta naprosto zbytečného tělesného kontaktu. Nesednu si tam ani když je šalina prázdná.
Cestovat se možná dá ve všech vozech, i kdyby tam třeba nebyly sedačky, ale jde o úroveň. A sedadla takhle idiotsky vyřešená, to není komfort hodný dneška. To je prostě iracionalita. A není divu, že si Brno vydupalo úpravu. A hle! Že to jde! Proč to tak nešlo od začátku? Chudák pražáci, ti dopadli doopravdy špatně v tomhle ohledu. Ještě ty 1,5 v sudých článcích, a je to zabitý na jisto.
Ne, srsly. Fakt nechápu, koho a pod jakou drogou tohle napadlo. Kdyby ty sedačky byly aspoň nalepený u oken, ale ne, ona tam musí být ještě mezera.
Vím, že v RT6 to je taky. Jenže tam je to na jediném místě a těch sedaček je tam minimálně. V LF2 to je u kloubů taky. Celý 4 místa na šalinu, a ještě s tím, že naproti je to daný normálně. S tím problém mít ani nemůžu…
Zajímavé je taky vidět ten rozdíl, jak se zvyšuje kapacita pouhým přeorganizováním sedaček.
Takže moje slovo „kreténský“, je zcela opodstatněné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: ty kreténský sedadla sis mohl odpustit. Ano, nejsou sice vyřešeny nijak vhodně, ale cestovat (resp. sedět) se na nich dá. Je to pouze o zvyku. Cestovat se dá ve všech vozech.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Aha… To vysvětluje hodně.
No co, stejně nám za chvíli dojezdí, takže to je asi jedno. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Data o vozidlech bereme z evidence BMHD. Až se v evidenci BMHD začnou 13T rozlišovat, budeme je automaticky (teda aspoň já, předpokládám, že zolex také) rozlišovat taky.

Problém je, že nikdo neví, jak je to právě s 1901-1919 - ty mají také nějaký podtyp...


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Poršata totiž nejsou na rozdíl od Aniter rozlišené ani v evidenci...

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Co mě tak napadá, pro všechny sledování provozu je rozlišování mezi 13T a 13T5. Tzn. 1901-1919 jsou ty s kreténskýma sedačkama, 1920-1929, v těch se dá i cestovat. Jelikož tam jsou rozlišené Anitry, rozlišit 13T by bylo logické.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nikdy to nebylo původně jen na mobily. Já se snažím o to, aby můj šotoRIS fungoval vždy a na každém zařízení úplně stejně. Což je jednak náročný cíl, ale hlavně přináší spoustu problémů právě se zobrazováním některých věcí. Proto je v současné době u mě nereálná např. mapa. Udělal bych jen téměř stejnou, co máš ty (ale samozřejmě lepšíííí :-P :D ) a stejně tak jako tvoje by nefungovala na všem. A tak je tedy mapa v současnosti nedůležitá...

Mám připravených pár nových věcí, ale teď mám školy až nad hlavu. Minimálně týden jsem si zakázal cokoli ohledně vývoje šotoRISu dělat... Kromě úprav šotoRISu je ve vývoji aplikace pro Windows Phone 7.5 (a tedy na budoucí Windows 8). A víc už neprozradím :-P


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Logitech911, Kari, Naxashi: Ďakujem, snažím sa :)

niximor: Android aplikáciu mám v pláne, uvidíme ;-)

MartinV: Hľadanie konkrétného vozu som už vrátil späť...

Fafner, Mr. Black, mceza: Už som viackrát písal, že na mobily to optimalizované nie je - kvôli veľkému počtu rôznych platforiem a rôznej úrovni podpory JavaScript-u sa nič rozumného s mapou na mobiloch spraviť nedá. Podporujem ale tablety, kde by to fungovať malo. Pokúsim sa spraviť nejakú light verziu, ale fungovať to na všetkých (hlavne starších) mobiloch nebude nikdy. Na mobily je vhodnejšia samostatná aplikácia. Šotoris a moja aplikácia sú jednocho da dva rôzne veci - ja sa sústreďujem na grafickú podobu a funckie na klasických počítačoch a tabletoch - mceza to pokiaľ viem mal pôvodne na mobily.

Prípadné chyby opravujem priebežne, ďalšie rozšírenia (samozrejme v rámci možností zdrojových dát) prídu čoskoro geek

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mě zas na mobilu funguje o něco lépe, protože teď je mapa vedle tabulky, zatímco dřív se mi překrývala (budu jeden z mála, mám v mobilu Internet Explorer 9...). Každopádně zolexův ris není určen pro mobily. Na většině nefunguje a na zbytku špatně. Při použití takového množství Java Scriptu je potřeba samostatná a odladěná aplikace...


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Osobně považuji novou verzi map za velmi zdařilý počin, autorovi gratuluji a přeji mnoho dalších upgradů. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Mě na mobilu tato nová verze funguje ještě hůře, než ta předchozí. U ní jsem měl alespoň tu tabulku dole, tady mi to překrývá přehled počtu vypravených vozidel (tramvaje, busy...).

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3447 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 138  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 09:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]