Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
V tom případě se nechám poučit, lépe i s odkazem na tuto informaci... protože právě naopak zde jsem byl přesvědčován, že vozy 9101 a 9104 v Nymburce ještě stojí... ačkoliv tato informace je také už nějaký ten pátek stará.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To ale nemůže nic změnit na faktu, že žádné RT6 už asi nikdy nebudou ke koupi, neboť už žádné nikdo vyrábět ani prodávat (na 99,99%) nebude


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
J*M*: To podtržené pod textem si zkus přečíst. Je tam psaný něco o šotofantazii.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Tak to tedy kolega Fafner trochu zaspal, ona zpráva se netýkala vozů ex 9102 a 9103 odvezených do Polska, ale zbývající RT6N1 a RT6N2


Offline
3342
21 led 2011 14:19
J*M*: Pokud vím, tak tato zpráva prošla pouze o ex 9102 a 9103; druhá z nich již brázdí ulice v Poznani jako e.č. 405.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Rem píše:
Když je levnější a výhodnější kupovat ojeté 21Tr, nedivil bych se, kdyby se v Brně za pár let prohánělo 6 vozů RT6 sarcastic

A on někdo nějaké RT6 prodává? Zdá se mi, že na jistém fóru bez většího zájmu prošla zpráva, že RT6 již v Nymburku nestojí, že byly prodány a v současnosti stojí kdesi v mezideponii, než budou odvezeny novému majiteli.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Trolejbusy mají diodový můstky, těm je ukradený, kde je + a -.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
MKzB píše:
Problém těch ex-pražských je opačná polarita.
Zatímco 21Tr jsou "stejné", akorát maximálně přepóluješ faje, tak tramvaj má ten problém, že jeden pól je v zemi a následně v karoserii vozu. Kdyby bylo zprovozňování spojeno s výměnou výzbroje, tak by to bylo jedno.


Toho jsem si vědom, nevím v jakém stavu kanibalizace jsou ty expražské ale kdyby se NÁHODOU dostaly do Brna, GO by jistě prošly. S tím by se spojilo přepolování, což by bylo finančně náročnější ovšem i tak by to vyšlo levnější než 13T nebo LF2. Změna výzbroje by znamenala schvalování novýho atypu a do toho by nešel snad nikdo.

UPOZORNĚNÍ: Uveřejněný text je pouhá šotofantazie, nezakládá se na pravdě ani budoucích plánech DPMB.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Rem píše:
Když je levnější a výhodnější kupovat ojeté 21Tr, nedivil bych se, kdyby se v Brně za pár let prohánělo 6 vozů RT6 sarcastic

Problém těch ex-pražských je opačná polarita.
Zatímco 21Tr jsou "stejné", akorát maximálně přepóluješ faje, tak tramvaj má ten problém, že jeden pól je v zemi a následně v karoserii vozu. Kdyby bylo zprovozňování spojeno s výměnou výzbroje, tak by to bylo jedno.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Hlavně že vám jezdí všechny Anitry, co? A to jsou nové vozy, kromě jedné žádná dlouhodobě nestála. Díly mají mnohem kratší dodací lhůtu než RT6. A přesto, až bude měsíc jezdit 50% aniter (tj. 8 každý den odjezdí službu od rána do večera) koupím ti tři piva :-P


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
mceza píše:
Vykřikovat, že to jsou vraky, a ničím to nepodložit o tobě něco vypovídá :-P


stačí mi se kouknout na tu tvou věc co máš místo podpisu ;-)

jedna ze tří myslím že to mluví samo za sebe....

Víš co až budou všechny 3 jezdit aspoň měsíc spolu (odjezdí selou svou službu od rána až do večera) koupím ti pivo sarcastic

Je to tu veřejně .... ;-)

PS:
Počítám s tím že ti to pivo nikdy nekoupím páč je to nemožné :-P
A sázka bude platit max do konce roku 2012 ;-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vykřikovat, že to jsou vraky, a ničím to nepodložit o tobě něco vypovídá :-P


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
mceza píše:
Hlavně že v Pisárkách všechno dobře a bez poruch jezdí, že? :-P


jenže v tom je ten problém ;-) RT6 byly, jsou a vždycky budou vraky !

Toť můj názor na věc a nikdo a nic ho nezmění.

Martine kort ty by jsi to měl vědět že je nemám rád sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jenže v PIMPově je to standard.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Hlavně že v Pisárkách všechno dobře a bez poruch jezdí, že? :-P


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
MKzB píše:
Vedení DPMB není proti zprovoznění 1804, ale až v době, kdy bude na ostaní 3 vyšší spolehlivost.


takže vlastně nikdy sarcastic

a to je dobře, i tak 3 mega šroty stačí ....


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Vedení DPMB není proti zprovoznění 1804, ale až v době, kdy bude na ostaní 3 vyšší spolehlivost.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
morgul:
1802 čeká na dodání opravené součástky. Jinak jak píše mycountry. Ale nějaké navyšování počtu RT6 v Brně určitě nebude. :)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Když je levnější a výhodnější kupovat ojeté 21Tr, nedivil bych se, kdyby se v Brně za pár let prohánělo 6 vozů RT6 sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Nedovolil bych si o ničem tvrdit že je definitivní, stačí se podívat na pár let staré příspěvky


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Něco nového ohledně 1802? Ty dvě pražské pořád v Nymburce? a 1804 tedy definitivně na díly, nebo hrozí ještě pořád zprovoznění?

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Kari: Otázka "proč" se nabízí na Hhoonnzzoovu větu
Hhoonnzzaa píše:
Mě osobně přijde spíš odvážné posílat na posily 1751 :shock:
Proti složitosti oprav bych si nedovolil říct ani popel, především pak z důvodu, že o tom vůbec nic nevím.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mceza píše:
Jenze tohle riziko je i u 13T a KT8...

No, není, u 13T je pod plombou v kabině řidiče kouzelné tlačítko, pod kterým je napsáno "Blok plošiny". A navíc, stejně jak kačeny, mají páku na nouzové zasunutí.[/quote]

Fafner píše:
A na to se opět nabízí otázka - proč?

Vyzkoušel sis někdy opravovat hromadu železa s kilometrama kabelů, který když se otřesou, tak vykážou závadu a po druhým otřesu ta závada zmizí třeba i na 3 dny?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Už máme zas na trati dvě princezny :-) http://sotoris.cz/?mode=tab&type=rt6n1


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A na to se opět nabízí otázka - proč?
Kari v jiném tématu píše:
K3, konkrétně 1751 už zase jezdí jedna báseň. Prostě se v jeden čas nepodařilo vychytat jednu závadu.

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 12:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]