Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
6
27 lis 2011 15:24
Brno - Líšeň
...asi vám trochu přervu dohady o výměnách vozidel :-), ale mělo by to sem patřit - jde o to, že při posledních modernizacích byl vůz 3249 (a doufám, že si to dobře pamatuju) osazen sedadly Vogel s potahem staršího schématu (diagonální tlustší pruhy) ovšem v modro-bleděmodrém provedení. A můj dotaz tedy zní, jestliže byl těmito sedadly "vyzbrojen" i nějaký jiný vůz, a jestli někdo disponuje dostatečnou fotodokumentací o kterou by byl ochoten se podělit. Potřebuju to jako podkladový materiál, budu tento typ sedadel teď dávat do svýho modelu...dík


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nesmíš chtít po šotoušstvu, aby se na to dívalo racionálně. Pro ně to je jen 14Tr/K700, nic lepšího se přece nikdy nevyrobilo a už ani nevyrobí, tak proč tím nenahradit celej vozovej park.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Hmm a vyzbroj na jiny napeti asi nevadi. Uz ani madari ty VP vraky nechcou..


Offline
4
14 čer 2012 13:56
když nakoupit, tak vozy z ČB, jsou zachovalý. vyměnit je za čtrnácktky, kloubáky Brno potřebuje jak sůl. Zvláštní je, že Hradec bude vyřazovat a šrotovat vozy staré 12 let. Jen něco dá k odprodeji.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Oni to ti konstruktéři mysleli dobře. Navrhli karoserii, která byla maximálně prosklená a vzdušná. Moderna oproti tehdejším 9Tr. I proto byly kvůli oknům nad dveřmi dveřní pohony pod podlahou.

14Tr0:
http://phototrans.de/14%2C443310%2C0%2C_koda_14Tr0_1018.html


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
marecek.00 píše:
Pokud vím, tak byly problémy s příliš měkkými rámy, díky kterým všechny hodně rychle odcházely.

A taky mechanismy otevírání dveří ve schodech ("geniální" nápad!) a navíc byly vozy osazeny olověnými bateriemi, které nestíhaly dodávat potřebný proud, takže např. v chladnějším období se kvečeru už musely otevírat dveře 40 metrů před zastávkou, protože po zastavení by se už neotevřely... Dobíjení bylo taky "dobře" vyřešené, a sice na hřídeli trakčního motoru. Tak tomu bylo až po vůz 3192.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Na těchto snímcích je spojení střechy s bočnicí patrné.

Příloha:
trol15Trc3506_11-09-15a.jpg

Příloha:
trol14Trc3260_10-10-08.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
820
25 led 2006 09:46
U 14Tr0, 01 byl problém tuhá střecha versus méně tuhý rám - důsledkem bylo praskání sloupků i rámu. Řešení bylo nakonec navrženo geniální. U novějších sérií byla překonstruována kostra vozu tak, že sloupky karoserie nepokračovaly do kružin střechy, ale končí v horní hraně bočnice. Vlastní střecha je pak přivařena v místě nad středy bočních oken (nikoliv tradičně v místě sloupků) - což napětí v karoserii zmírnilo.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
U 14Tr0 byly mimo jiné poddimenzované meziokenní sloupky. Byly poměrně tenké, a v rozích vlivem kroucení skeletu praskaly. Řešilo se to nejprve zaoblením rohů pro okna, a pak ještě zesílením sloupků.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Pokud vím, tak byly problémy s příliš měkkými rámy, díky kterým všechny hodně rychle odcházely.


Offline
54
09 bře 2012 15:08
Zdravím, mám dotaz... Proč první vozy Škoda 14Tr0 (ev.č. 3164-3168) skončily už po 7 letech svého provozu??? Byly často poruchové, nebo neodpovídaly podmínkám Brnu?...???

Předem děkuji za odpověď !


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Pár obrázků na K-REPORTu je, ale zatím jezdí jen na ZJ
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2504042

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
6
27 lis 2011 15:24
Brno - Líšeň
ahoj, v evidenci je 3505 už označenej jako provozní, s popisem 2012:VP, ví o tom někdo něco víc, případně foto.....jestli to tu někde je a já to přehlídl, pak se omlouvám....ale nic sem nenašel


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Ono záleží na úhlu pohledu, defakto nákup +- 10 let starých 21Tr je s ohledem na životnost vozidla (pokud bude samosebou zgenerálkováno) srovnatelné s nákupem pět šest let starého osobního vozidla z bazaru, kterýmižto povozy jezdí dobrá 3/4 republiky. Jenže u těch 21Tr nemáme aspoň stočené km či skryté vady a marži bazarníka :mrgreen:

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ono už je docela špatně kupovat dost starý ojetiny, ale když to nejde jinak, díky i za to...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jsem rád, že přesně víš, co čtu a co nečtu. Proti náhradě kus za kus nemám nic (to jsem už psal - mohl bys to vědět, pokud čteš diskuzi), ale ono se to dost dobře může zvrhnout v to, že to bude kus za nic. A to už bude trochu špatně.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mauricio píše:
To už je celkem jedno, ale nevidím důvod, proč v dnešní době kupvoat vysokopodlažní vozy. To je docela krok zpět.

Zajímavé, přispěvatel s nejradikálnějšími názory se ani nenamáhá číst diskusi (teda pokud ji špatně nečtu já).
Ale pokud vím, tak se tady mluví o 15Tr jako náhradě za 14Tr.
Takže místo toho, aby některá 14Tr šla na GO (VP apod.), tak odvezeme 14Tr do šrotu a nahradíme ji trochu mladší kapacitnější 15Tr. To je krok zpět?

Nebo ty snad dokážeš přesvědčit vedení, aby našlo peníze na ty nízkopodlažní "zmetky", který by ty (pomalu ale jistě dožívající) čtrnáctky nahradily?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nasimulujme to ve VDP. To by nebyl až takovej problém.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Bastlit vlastni ? Jedine tady delat kompletaci z dodanych dilu. Ale jinak se neusetri. Vcelku by me zajimaly cisla z BB, kde tenhle krok udelali. Kdyz zapocitaji cenu karoserie, vyzbroje a HLAVNE cenu prace vlastnich zamestnancu, tak jestli nevyjde levneji komplet vuz.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Limbus: na té diskuzi tuším padlo, že by DP (v budoucnosti) mohl konstruovat vlastní trolejbusy. Ale to je zatím sci-fi.


Mauricio píše:
Raději nové NÍZKOPODLAŽNÍ zmetky 25Tr, než nic (nebo ojeté 15Tr).


Brrr jen to ne


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To už je celkem jedno, ale nevidím důvod, proč v dnešní době kupvoat vysokopodlažní vozy. To je docela krok zpět.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jen taková otázka do placu: Jakou přidanou hodnotu pro vás představuje nový trolejbus dejme tomu 24Tr oproti ojetému vozu 21Tr? Co byste si vybrali, jeden nový vůz 24Tr, nebo 5 10letých vozů 21Tr? Cena 24Tr cca 10 milionů, cena 21Tr včetně generálky 2 mil. Kč. Hm?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Raději nové NÍZKOPODLAŽNÍ zmetky 25Tr, než nic (nebo ojeté 15Tr).


Offline
89
24 čer 2011 15:16
mavrick píše:
...jisté vysoké hlavy ve vedení DPMB k tomuto činu nikdy nepřistoupí...

Tady musím oponovat. Na diskuzi s generálním ředitelem DPMB jsem získal pocit, že nákupem z Francie by to řešil velice nerad. Bohužel podnik není jeho a jekékoli takové investice jsou politickým rozhodnutím města. Záleží na tom, před jakymi vozy chce pan Bc.primátor sříhat pásku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 15 lis 2024 20:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]