Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 321 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Pak by to vypadalo prakticky jako 2článkový 15T. Současná verze je netradiční, ale nijak se mi nelíbí. Připomíná to trochu autobus. 1. článek na 2 nápravách, kloub ve vzduchu, menší článek na nápravě…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
Aha. A proč nemůže mít normálně Jakobsův podvozek? Vypadalo by to mnohem líp.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xxx: Evo 2 je plně nízkopodlažní.

Vím, že je to patrně sci-fi, ale třeba bychom se jí mohli dočkat i v Brně. Mohla by to být důstojná a lepší náhrada za K2, než LF2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
Díky za odkaz. Rozumím tomu dobře, že je to nový typ od Pragoimexu? A v čem je lepší než Vario LF2 nebo Vario LF2+?


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Taky mám pocit, že pro některé diskutující internet rovná se tomuto fóru a o jiných stránkách jako třeba google v životě neslyšeli. A vida, je to hned první odkaz.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ona je ale uplne stejne zahranicni jak vario .....


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
A kolik jich tam bude jezdit? A proč kupují zahraniční tramvaje a ne česká Varia? Kdo to vlastně vyrábí?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
xxx:
Koupený...tedy nevím, jestli už i zaplacený, ale předpokládám, že do vykonání typových zkoušek asi ne. Nicméně tento typ (EVO2) byl vyvinut pro Liberec.


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
ZdeněkH píše:
A mně se i líbí. Teda až na barvu.

Pokud vím, tak barva by nakonec měla být klasická liberecká zeleno-bílá.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
No co, za zeptání nikdo nic nedá. :twisted:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Něco OT z Priglu


A mně se i líbí. Teda až na barvu.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mceza píše:
Na vzhled to nejezdí...


Ale na vzhled to vypadá. Taky důležitý parametr vozu, kterej nějak reprezentuje město, ve kterým jezdí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
No ale je pravda, že je to mnohem hezčí než ty prapodivný retrohnusy T3R.PLF... :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Na vzhled to nejezdí...


Offline
Uživatelský avatar

2656
13 črc 2009 13:42
To už mají koupený nebo jenom půjčený?
Mně se to teda moc nelíbí, vypadá to dost low-costově. Víc se mi líbí Vario LF2.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nový typ tramvaje v Liberci

odkaz 1

odkaz 2


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Překlep - 25Tr - viz. viewtopic.php?p=123233#p123233


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Co prosím?? :shock:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Tak ono jestli 26tr točí kola ze zastávky a jsou zabržděná, tak se ani nedivím, že se to vlní...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ono lze pozorovat i dnes, že trolejbusové zastávky jsou více rozbité/zvlněné od náprav, než autobusové.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Není to dáno i průběhem točivého momentu?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím jak dnes, ale v době, kdy jezdily trolejbusy 9 Tr a autobusy Š 706 RTO, tak povrch zastávek, kde zastavovaly trolejbusy, měl asi pětinovou životnost oproti povrchu zastávek autobusu. Bylo to dáno konstrukcí zadní nápravy trolejbusu a větším nápravovým tlakem. Možná to v hlavách některých "znalců" stále přežívá


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
tukator píše:
Zajímavý úryvek z rozhovoru s Kuberou, asi tak v polovině, o DP a trolejbusech:
http://www.kubera.cz/index.php?form[0]=123&p=clanek.te2&form[rate]=1

Z článku: ...Kromě toho trolejbusy neskutečně ničí silnice, dráty nikdo nechce do baráku, protože mu trhají zdi, takže město má tisíc sloupů na trolejové vedení...
Jsem asi natvrdlej, ale trolejbus ničí silnice více, než autobus? Když srovnám hmotnost 21 Tr a třeba Citelisu, tak mi vychází zhruba stejně, tak jsem z toho jelen sarcastic.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Zajímavý úryvek z rozhovoru s Kuberou, asi tak v polovině, o DP a trolejbusech:
http://www.kubera.cz/index.php?form[0]=123&p=clanek.te2&form[rate]=1


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 11 pro 2024 23:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]