Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 47 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
6
27 lis 2011 15:24
Brno - Líšeň
No, myslím, že přikoupení nějaké té patnáctky do Brna by opravdu nebylo vůbec na škodu, i kdyby to měly být 2 kusy, nevím jak v Plzni, ale v ČB je většina 15Tr ve velice dobrém stavu, s tím mám osobní zkušenost a v Brně by se i dočasná posila klouboparku značně šikla. Ano, jsou to zastaralý auta, ale přes pár much pořád do značné míry spolehlivý a narozdíl od jistých moderních trolejbusů (zrovna jim nemůžu přijít na jméno...) 15ka jede i ve ''vodě'' a po sněhu, čím to jenom bude... Nicméně si myslím, že celá naše debata je předem vyřešená, jelikož jisté vysoké hlavy ve vedení DPMB k tomuto činu nikdy nepřistoupí, místo toho bych čekal další ''chytrou'' objednávku z Francie, takže hlavně pevný nervy jak na dílně tak na štrece :-)


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
O případném nákupu ojetých 15Tr se nemusí veřejnost vůbec dozvědět, a politici taky ne. 15Tr se už v Brně provozuje, takže při troše snahy se to dá slušně "zamaskovat".


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak: to si politici neřeknou. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ds píše:
souhlas,, taky nevidím nic špatného na tom vyřadit vymazlené kousky typu 3194 nebo 3207 a místo nich si na přechodnou dobu pořídit trolejbusy z 90. let z Plzně nebo ČB. Zvláště jestli jsou za cenu šrotu...

Nikdo přece nechce na tomto stavět rozšiřování vozového parku, ale než opravovat šrot z rok 1986, tak za mě raději šrot z roku 1996 :)


Je tady riziko, že si politik na magistrátu řekne, že ojetý trolejbus taky trolejbus a přechodná doba obnovy se změní na trvalou. Ojetiny ano, ale někde si musíme stanovit limity, co ještě jo a co už ne.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dneska ráno v půl osmé zdechla v zastávce Tvrdého, ve směru na Konečňák, 3279. Následující 2 sóla jely tak plný, že ty vyhozený lidi ani nepobraly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
souhlas,, taky nevidím nic špatného na tom vyřadit vymazlené kousky typu 3194 nebo 3207 a místo nich si na přechodnou dobu pořídit trolejbusy z 90. let z Plzně nebo ČB. Zvláště jestli jsou za cenu šrotu...

Nikdo přece nechce na tomto stavět rozšiřování vozového parku, ale než opravovat šrot z rok 1986, tak za mě raději šrot z roku 1996 :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mauricio: Vzhledem k tomu, že tu nikdo o jiné variantě, než náhradě kus za kus nemluví, docela nechápu smysl níže uvedeného příspěvku...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To je každému jasné, že to není ideální stav. Když to pořád budeme opakovat dokola a nebudeme hledat žádné náhradní řešení, nikam se neposuneme a zakonzervujeme tím stávající (špatný) stav. A ty potřebné peníze tímto nadáváním jaksi nevykouzlíme. Musíme vycházet z reálné situace a ta je jasně daná...

A není to žádný "šotopohled", je to spíš ekonomický pohled s přihlédnutím k poměru cena výkon. Nákupem ojetých 15TrM z Plzně (podotýkám, o 9 let novější než náš nejstarší vůz...) se žádný z parametrů dopravy v Brně nezhorší a pár se jich mírně zlepší. Pořád nechápu, kde vidíte ten problém. Jde jenom o překonání jakéhosi zažitého dogmatu, že "přece nebudeme kupovat staré ojetiny". My ale nemáme na výběr, jestli kupovat nové, nebo staré. Máme na výběr kupovat kloubové starší, nebo žádné. A těch 5 kloubáků by linkám 25 a 26 dost pomohlo, to je zkrátka fakt.

Kdyby si na Ukrajině hráli na "velkoměsta, která přece nemusí kupovat ojetiny", vypadalo by to v mnohých městech mnohem mnohem hůř, než jak to tam vypadá teď. Ano, jejich stav není ideální, ale dělají, co mohou. Nákup ojetých vozů, které jsou ale novější než to, co jim tam jezdí, neoddiskutovatelně pomohl ke zlepšení jejich situace. Nám by mohl pomoct také. Chce to ale překonat sny o tom, že se z ničeho nic začnou nakupovat desítky nových vozů. Pravděpodobnost, že to tak bude, je podle mne mizivá...


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Přesně tak, takový flikování je na nic.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nj, mezitím, co v jiných městech Karosy 700 a trolejbusy 14/15Tr dožívají, tak v Brně můžeme být rádi, že "se to ještě nesešrotovalo", neboť by nebylo s čím jezdit...

No ve vší úctě, pánové, žijeme v roce 2012 a tady ty vozy tady skutečně už nemají dávno co dělat! Měli by si to uvědomit nejen na radnici, ale i v DP a koneckonců i šotouši, ten Edův příspěvek o tom, že se mohli nakoupit 15Tr mě teda dost zvedl ze židle - dobře, ano, ale výměnným způsobem kus za kus (horší se vyhodí, lepší se opraví), nikoliv jako obnova nebo posila vozového parku!


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
marecek.00 píše:
Z vedlejšího tématu:

Ty prachy se, pokud vím, vráží i do oprav našich čtrnáctek. Je mi jasné, že oprava 15Tr bude z principu délky o něco dražší, ale přesto - nebylo by efektivnější namísto rozsáhlé opravy nějaké čtrnáctky raději v podobném rozsahu opravit cizí patnáctku? To je oč mi jde...


Pokud by to bylo touto formou, tak to zní už o něco lépe (byť oproti těm 21Tr to není krok, no... řekněme vpřed :) ) Snad jen z hlediska té potřebné přepravní kapacity..


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Díky za info. Pomalu začínám chápat důvody, proč to tu vypadá tak, jak vypadá...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Marečku, ano, to je ono. To je to, co pořád tvrdím. Za minimální peníze můžeme mít místo zgenerálkované 14Tr 3207 z konce 80. let jednu zgenerálkovanou 15TrM roku výroby 1996. Podobná posila kloubových vozů skutečně byla zvažována, avšak pro některé lidi v dopravním podniku znamená víc hrát si na velkoměsto, které si přece nemusí pořizovat vysokopodlažní secondhandy, než zkvalitnění trolejbusové dopravy v Brně. Škoda.
Mohli jsme mít o 5 kloubáků víc. My jsme ale řekli ne...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nezaznamenal jsem, ale samozřejmě nevylučuji. Pak by přirozeně šlo o jinou situaci...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
marecek.00 - neproběhlo tu náhodou, že už žádná oprava 14 Tr ?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Z vedlejšího tématu:

mh píše:
Pokud by to bylo za pakatel a bez nutnosti nějakých větších oprav, proč ne. V opačném případě by to byl nesmysl, vrážet peníze do nějaké zastaralé popelnice...

Ty prachy se, pokud vím, vráží i do oprav našich čtrnáctek. Je mi jasné, že oprava 15Tr bude z principu délky o něco dražší, ale přesto - nebylo by efektivnější namísto rozsáhlé opravy nějaké čtrnáctky raději v podobném rozsahu opravit cizí patnáctku? To je oč mi jde...


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Vypouštěcí ventil je společný pro obě půlky dveří.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Hm, a nema nahodu ta pulka vlastni valec s ventilem ? Staci vypustit vzduch a z druhy strany zalozit cihlou.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Johnny93: Nedá, tlačítko tam není. Jestli myslíš to mírné jakoby nedovření, tak jsem viděl šofce, který si tam dal např. uhlík ze sběračů. Stačí prostě aby zavřel dveře a uhlík nebo jiné těleso znemožní úplně uzavření.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jendo: pokud má někdo potřebu napsat hodně příspěvků do co nejvíce témat v co nejkratším čase, pak to dopadá takhle. Většinou je to celkem zbytná informace, kterou většina lidí (zde diskutujících) ví, nemluvě o vzhledu některých příspěvků.

Aby tady za chvíli někdo nezačal psát, že jel ten den vozem 3194 (i když to už tu taky někdy bylo). :pray:


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tam je průšvih, že ta svorka jde do nepříjemně ostrého úhlu. Taky jsem tam několikrát viděl stroj vypadnout...a stav stále stejnej.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jo, myslím, že někde tam.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx píše:
No dneska jsem viděl 2krát nebo 3krát, jak na Mendláku vypadly tykadla 37 při výjezdu z konečné. Ale tam je to celkem častý, protože je tam debilně udělaný vedení.


Náhodou na té obloukové svorce hned za křížením stopy někdejší x5?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Čaučau. Zajimá mne, jak to řidiči u 14/15Tr dělají, že si kvůli větrání otevřou své křídlo dveří, ale třeba jen částečně, např. 10-20 cm? Předpokládám, že botu nebo flašku tam nacpanou nemají e_smile To se tedy dá nějak tlačítkem nastavit?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No dneska jsem viděl 2krát nebo 3krát, jak na Mendláku vypadly tykadla 37 při výjezdu z konečné. Ale tam je to celkem častý, protože je tam debilně udělaný vedení.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 15 lis 2024 19:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]