Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 87 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Jestli s tou dodávkou nezatáčel tak mohutně, až vybočujícím zadkem nabral autobus...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nějaký komentář by k tomu nebyl? Co to je?
Ta dodávka stojící v zákazu (před přechodem) má s tím rozbitým oknem autobusu něco společného?


Offline
Uživatelský avatar

95
20 pro 2008 19:27
Brno
Buď Fríí...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

16.5.2012 - Mendlovo náměstí


Offline
86
17 zář 2011 08:58
Nevím, jestli kloubový citylis má větší výkon, než ty hodně staré ikarusy, které ještě jezdily z poslední přednášky na Strahov v Praze v r. 1998. Člověk stál na jedné noze a když řidič nestihnul zelenou v kopci dole v Dejvicích, tak to jsem jen čekal, kdy se otevřou dveře a vyháže pár lidí. To se rozjížděl metr za hodinu s velkým černým oblakem vzadu :-)

A pobavil mě článek, že první tram v ČR bude mít klimu. Píše se rok 2012 :-)

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ad FAP:
viewtopic.php?f=7&t=83&p=147231&hilit=pevn%C3%BDch#p147231

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
chat-maniac píše:
Třeba s takovým 2601, výsměch všemu.

Tos jednicku urazil. Hotova katastrofa je 2614,2615 a 2616. S tim kdyz jedes, tak ti vstavaji vlasy na hlave, jak to nesmyslene řadi...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Kdyzs nacal filtry, tak na trech vozech ve Slatine jsou namontovany.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Takové počtení o filtru pevných částic...

http://www.volny.cz/mumat/FAP.jpg

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
chat-maniac:
Díky za upřesnění. Jsem si právě všiml, že někdy kloubový Citelis přeřazuje jedničku, dvojku a pořád dokola. Asi tedy hodně záleží na vyladění motoru a zatížení vozidla. Ale jet nacpaným Citelisím kloubem je zážitek.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Sólo co jsem tam s ním jezdil (7375) docela dobrý, pak automat 7467, taky dobrý.
Ovšem tam jet s Citelisím kloubem, to je za trest. Třeba s takovým 2601, výsměch všemu. Tam dá dva a nemá na víc, málem se zadusí, ale na jedna zpátky nepřeřadí. Dílny byly nuceny tam naladit úsporný režim řazení. Jasně, šetříme, auta v kopci skoro stojí, motor se lágruje na podotáčkách, ale hlavně že "šetříme". Kolik to tak asi může žrát, podotáčkama, sotva se to plazí... Nějaký hraní si s plynem a vychytávání těch správných otáček tě bude bavit jedno kolo, další už na to kašleš a dupneš na podlahu ať si to dělá co chce, když víš, že na to má, ale není vůle, aby to tak bylo.
Proč si už konečně většina autodopravců v MKD uvědomila, že mít motor s 380 nebo 420k na kozlu není žádná výhra, a investice do alespoň V8 430/450/480/530 se vyplatí na menším zatížení převodovky a menší spotřebě?
Jo, 2336 s Renault MIHR je fakt žihadlo, ústřeďák dává na 50 :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Jezdím tama skoro denně, ti to změřím gpskou. :mrgreen:

A jo, 2336 je nejlepší, z té mám vždycky radost.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jasně, já jsem reagoval na tu kvedlu (první část Jendova příspěvku). Tam si pamatuju, že to fakt bylo kousek od kousku jinak.

Mimochodem nedávno jsem jel do Kohoutovic nějakou 961 a tam řidič zcela evidentně držel nohu na podlaze a nic ho nezajímalo. Výsledkem bylo nepříliš komfortní škubání a dokola přeřazování z dvojky na trojku a naopak...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Za tri ne, sice to tu trojku zaradi, ale hned zacnou padat otacky, tak je lepsi si dvojku podrzet a jen to lehtat. Bavim se o kloubech.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spíš štěstí na konkrétní autobus, než na řidiče... Některé kousky to za tři dávaly...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Aha, díky za odpovědi. No s kvedlou jsem měl asi štěstí na řidiče, rozjel to dost dobře biggrin. Doufám, že budu mít někdy na 2336 štěstí :-).

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Kdyz zustanu u kloubu, krom vecernich a brzkych ranich hodin sola nestaci, tak suverene nejlepsi je raketa 2336. Ta frci nahoru 50 km/h a trumfne kdejaky solo :twisted:
A jak rikas, vetsina jede za 1 a 22 az 25 km/h. Ovsem nektery to daji i za 2 a pak se jede skoro 40. Pokud teda nejedes narvanej. I ty tri minuty staci, pokud jedes ve spravny cas odjezdu z Kamenneho vrchu. Pak mas 2 minuty z Bellovi na Kohoutovice, hajenka a tam to docela stahnes. Pro autobus tam jsou 4 minuty nahoru a 3 dolu ve spicce.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To se nediv, tam je taky stoupák jako hrom. Naložený kloub ve vztahu k nějakému výkonu motoru a sklonu vozovky to prostě rychlejc nevyjede. I sóla tu mají co dělat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Kvedla tě tam moc nespasí, většina z nich tam jezdívala za dva a ne o moc rychleji...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Že je nejlepší jízda s kvedlou se ti zdá, protože akorát víc točí, ale rychleji nejede, akorát víc pálí, víc smrdí... Ale je z toho lepší pocit, to rozhodně.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Mám takový neobvyklý dotaz spíše na řidiče :). Chtěl bych vědět, kolik km/h jede asi tak kloubák z Kamenného vrchu směr Jírovcova. Rychlost se mi totiž zdá dost pomalá a celou dobu na první stupeň?? Asi tam busy dostávají pěkně zabrat... A často 3 minuty v JŘ ani nestačí. Nejlepší je jízda tímto úsekem starou dobrou Karosou s kvedlou :) Jenže chápu, že nelze srovnávat sólo a kloub.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
IvanM píše:
K větším zpožděním večer dochází. Ale nemusí se jednat přímo o vinu dopravní situace. Spíš si myslím, že ke kritickému zpoždění dojde při čekání na zpožděné přípoje u Semilassa apod... bylo by to logické, protože když se bus nezpozdí ve špičce, tak jak by se jen tak mohl o 7-9 minut zpožďovat po 21. h.?

Jednoduche vysvetleni: jeste na Mendlaku cekas na t-25 max do -2. Vyrazis -2 uz z konecne. Na zastavce Hladikova nekdo vystupuje, nestihas zelonou, -3. Na krizovatce Gajdosova, Taborska nestihas zelenou -4. Hned u kostela na Gajdosce je to tak skvele nastaveny ze cervenou mas prakticky vzdycky a sme na -5. Na Lesne -6 a pokud na Krizikove stavis na vsech zastavkach mame tech -7.
Jizdni doby jsou po 21 hodine na celem kole snad o 12 minut kratsi, nez ve spicce a pokud nejedes trochu svizneji, pripadne nektery zastavky na znameni neprojedes, nemas sanci prijet k Semillasu vcas. Na druhou stranu, pokud ti na znameni nikdo nebrzdi, je jizdni doba na pohodu. Neni to jednoduchy pro řádo tvorce, ale aspon o 2 minutky vic k Semillasu by to chtelo. Jenze jak, kdyz jizdni doby jsou nastaveny tak, aby se stihalo cekat na t-26 na Mendlaku a zaroven a-41/71 na Semillasu. Ono vsechno navazuje na vsechno, jedno posunes a ostatni se borti.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Duvod Semilasso a mistni linky vylucuju, minuly tyden vecerni 2/91 s odjezdy po 42 na Semilasse 21:19, 21:49 i 22:19 vzdy s -4/-5, na zastavce vcas 71,42,84 a cekani na zpozdenou 44. I pres displej palubniho pocitace vyzva vyckejte na 44!!! Uzasne, hlavne vzhledem k poslednimu spoji tohoto kurzu, ktery ma byt 22:30 na Globusu a odtud 22:32 jako nocnak sprint na Kouty k prestupu z 71 a dalsi sprint na N1...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
K větším zpožděním večer dochází. Ale nemusí se jednat přímo o vinu dopravní situace. Spíš si myslím, že ke kritickému zpoždění dojde při čekání na zpožděné přípoje u Semilassa apod... bylo by to logické, protože když se bus nezpozdí ve špičce, tak jak by se jen tak mohl o 7-9 minut zpožďovat po 21. h.?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Zajímavé, občas jezdím a-84 odpoledne kolem 17 hodin, tzn. ve špičce z Autobusového nádraží směr Mendlák a prakticky vždy jede na čas (občas přijede i o minutu dvě dřív). Dokonce je většinou i kam si sednout. Dost jsem se tomu divil. (Pokud to ovšem není předchozí spoj s -10, to je druhá věc, ale nemám ten pocit, protože spoje, co přijedou dřív, čekají vždy do doby odjezdu.)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
a co se týče zpoždění na 44/84, to není nic neobvyklého. Dokonce ani u večerních spojů po 21. hodině, natož těch v době dopravní špičky. Nejednou se mi stalo, že mi pozdě večer přiela se zpožděním i 9 minut.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8871 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 13:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]