Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 29    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Je tam dvouvlákno, takže dají. I když podle mě je to celý na pendrek, přední mlhovky bych prostě vyhodil pryč, stejně jsou k ničemu, a nechal tam jenom to svícení, když už se teda musí tady v tom státě svítit jak na prvního máje, ale v tom případě LEDkový, jako je třeba na Crossech.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
200
04 čer 2009 13:05
A dají se ty světla použít i jako mlhovky, nebo tím, že se mlhovky vyndají, tak už bude jen denní svícení?


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
3611 je po SO, kde byly tyto světla zapojeny (25Tr na to mají z výroby kabeláž, pouze nebyla použita). Je nutno zahodit mlhovky a namontovat místo nich světla pro denní svícení / mlhovky.

Zatím je to jeden pokus. Původně jsme ale plánovali denní svícení na 3602; nevylučuji, že tam ještě přibude.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Včera jsem viděl jet 3611 s denním svícením. To je nějaká obecná novinka, nebo se to testuje jen na tomto voze?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nešlo by to nějak šikovně nešťastnou náhodou zkratovat, aby se to na plnej kotel rozjelo a prolítlo z horního patra vozovny ven dolů na louku vedle kolejí? 8-[

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Když mi to pojede okolo ksichtu, tak si na to možná vzpomenu a podívám se na to.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ježišimarja sarcastic já su tele ... 3611


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To poznáš po zvuku :-D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A vuz si muzou nahodne vybrat , nebo jim nejaky doporucis ?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
To kdokoliv z VK: prosím opravit ventilátor zadní levé topnice v zadním článku, už asi týden o něco dře a hrozně vrčí :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak mě napadlo - už v minulosti byl problém s unifikací a-busů a t-busů. Neříkám, že šlo o zcela stejnou věc. Ale nepoučili se.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
taková karosa 700 najížděla milion km
pokud se to dnes dělá jinak, je něco špatně


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: kolik toho najezdí na zkouškách? Tam ty vozy sjely z výrobního pásu, tak se to nemuselo projevit. :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
to je pomalu na odebrání způsobilosti či techničáku či jak se tomu u trolejbusů nadává
imho jak taková věc mohla dokončit zkoušky?


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To by mě zajímalo, jak si povedou další škodovácké stroje, solárka a teď nově sorky. Zřejmě tam lze očekávat podobné problémy, co? Vzhledem k původní autobusové koncepci..

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Ty problémy jsou všude. Akorát celej holding se vždycky tváří, že "se to stalo prvně". Je ale pravda, že v Brně ty vozy jezdí opravdu denně od rána do noci a náběhy km jsou tady mnohem rychlejší, takže v některých městech je tyhle překvápka ještě teprv čekají.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra - tak to kilometrické porovnání 3602 a 3609 myslím hovoří za vše. Tohle je opravdu aušus na vrácení, reklamaci, výměnu za solárko či co já vá vím. Máš informace, že by byl problém s nápravami i v dalších městech tímto typem disponujícími?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Tak vážení, netralo dlouho, a jeblo nám v další hnací nápravě. 3615. Vůz je ode dnes odstaven, náprava se bude vyndávat, pravděpodobně se opět zcela rozsypal diferenciál (chová se jako kdyby měl uzávěrku, ozývají se z něj strašné rány a škube celým vozem).
Pro představu, 3609, která má od první výměny diferenciálu ujeto asi 60 000, má opět další podobný problém (zatím jezdí, jako vždy se čeká až v tom škubne definitivně). A kupříkladu taková 3602 dodnes žádný problém s nápravymi neměla, a má ujeto bezmála 500 000 km.

Kolikrát přemýšlím, jestli by konečně nestálo za to objedat 9 plošinových nízkostěnných vagónů a odeslat ty 25Tr šmejdy zase zpátky do závodu s pozdravem "děkujeme, ale tohle fakt nechceme".

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Díky všem za vysvětlení 22Tr.

Návštěvu Blesku či libovolného jiného investigativního média bych mám jakožto novinář možnost velmi snadno zařídit... :-) Ale asi by to ničemu neprospělo...


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Problémy s "padáním" předních náprav má i klasický Citelis 18M. Je to způsobeno faktem, že staniční brzda působí na přední nápravu a následným točením rejdu při zabržděných kolech se namáhají ramena, kterým časem upadnou šrouby. Když pominu fakt, že staniční brzda na přední nápravu je strašná hovadina, tak si někdo vemte svoje osobní auto, šlápněte na brzdu a točte volantem doprava a doleva. Točte takhle třeba měsíc, když něco upadne, gratuluji, máte auto ze stejné konstruktérské kanceláře jako je trolejbus 25Tr.

Konec výroby 22Tr nesouvisí s koncem výroby 22Tr jako řady, ale s koncem výroby v Ostrově, do kteréhož rozboru se nemá smysl pouštět na zdejší úrovni, protože s prominutím nikdo o tom nevíme nic víc než dohady. Přidržel bych se nejspíše teorie, že management Škody Ostrov nedokázal své vozy "prodat" a něco pravdy bude na tom, že zakázky do USA, které se tváří navenek jako super, byly svými termíny, zárukami a celkovým pojetím naprosto ztrátové.

Ještě k 25Tr, není to o tom, že tyto vozy ničí linka 25/26, je to o tom, že je to zgarb přesně ve stylu dnešní doby, kterej dělá jménu Škoda ostudu. Vážení přátelé, francouzi to vymysleli, italové vyrobili, Karosa zkompletovala, Škodovka zadrátovala a dopravní podniky nakoupily. Konstrukčně jsou některé věci řešeny asi jako kdybyste se levou nohou drbali za pravým uchem, to auto je s prominutím rádo, že nějak vůbec jede přes ty zarušený sběrnice a šíleně provedenou kabeláž, které nesouhlasí ani se schématem. Přístup výrobce je takový, že pokud se něco pokazí - třeba praskne nádrž od klimatizace - tak pošle novou. Praskne znova - znovu pošlou novou. Znova praskne, a to už je i blbovi jasné, že je někde něco prostě špatně - nevadí, my vám pošlem novou nádrž, vyměňte si ji. Praskla znova? Neva, máme jich tu ještě fůru. To samé s těmi rameny náprav. Upadly šrouby? dejte nové. Upadlo to znova? Dejte nové. A tak zatímco úředníci se zabývají tím, že přední čelo na 14TrM se nesmí použít na vůz 15TrM, protože to čelo je náhradní díl na 14Tr a nikoliv 15Tr, na upadená ramena náprav se nepřijel podívat nikdo. A tak ať se přijede podívat Blesk, až nám nějaká ta kraksna spadne do příkopu poté, co upadl kus nápravy.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vlastnění výrobní dokumentace ještě neznamená, že můžeš vyrábět trolejbusy. A k bodu 4 bych jen dodal něco o poměrech ve státe, ale nebudu se rozčilovat.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
1.) Škoda vlastní výrobní dokumentaci k 21/22Tr.
2.) Škoda na obnovení výroby 21/22Tr nemá zájem.
3.) Strojírenská firma, která by měla zájem vyrábět tyto vozy, nemá jejich dokumentaci, takže by museli navrhnout vůz vlastní konstrukce.
4.) Výrobní závod Ostrov je i díky ztrátovému projektu na dodávku 273 trolejbusů pro San Francisco definitivně pod vodou.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Rád si to o konci 22Tr poslechnu, mám jen útržkovité info...


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To by chtělo přitáhnout trolejbusy Hess do Brna,ale to je natolik nereálné,že to ani nepřipadá v úvahu. :D :D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Fixi
To je jednoduché. Cokoliv, co se vyrobí jako autobus a pak se do toho dá trolejbusovej pajšl, aniž by se řešila stránka vyztužení karoserie, náprav apod., je stejně na houby, včetně slavných Solarisů a SORů. To chce něco, co je od začátku vyrávěné jako trolejbus.

logitech911
Ne, nevyrábí. A s největší pravděpodobností k tomu už nejsou ani prostředky (rozuměj výrobní technika), takže ani nehrozí, že by to někdo někde splácal doma v garáži. Proč to skončilo a proč to není snad nemusím zdůrazňovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 701 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 20:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]