Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
RT6 by opravdu nejvíce vyhovovala linka 2. To že jí okupují ve všední dny Pisárky není takovej problém, viz víkendy.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tak to RT6 veme po pravý. Pokud od léta bude do Komárova jezdit jen d-12 neměl by být problém udělat nějakou poznámku při změnách jízdních řádů, že může jen na pravou. Prostě podobně, jak to mají nyní KT8 v Juliánově.
RT6 by se nejspíš nejlépe hodila na d-2 ale tu okupujeme "bohužel" my.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Nevím, jak moc to nevychází v Komárově přes levou kolej, to by mohl být docela problém

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Co třebas RT6 na d-12 Po úpravách v Komárově by tam problém být nemusel. Teda nevím jak by si rozuměla se šilingrákem.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Datel píše:
Nevím, proč by RT6 nemohly vyjet kopec na Jugoslávské?

No abych pravdu řekl, rozjezd s RT6 do strmého kopce je zatrest. Pokud si včas nepodsypu a je osliznuto, tak je problém. Včas podsypat = sypat neustále 25m před zastavením a hezkých pár metrů při rozjezdu, což je při nízké rychlosti hezkých pár sekund = slušně vyprázdněný pískovač. V případě, že by se jednalo o rozjezd na Jugoslávské, tak je to konec jízdy z Komárova ( podobná situace u Viaduktu), moc písku už v pískovači není (u 1801 hlavně v tom levém zadním).
Stačilo mi, když RT6 jezdily na lince 4 na Mendlák, rozjez na oslizlé Pekařské stál zato.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Datel píše:
Vojtik: Jasně, kdyby se pálilo u 1801 brzdové obložení, tak asi dál nejezdí na lince.


RT6 je jediná tram, kde se tohle dá cítit při běžné jízdě. Pálící brzdové obložení jsem zažil v jiné tram naposledy v T3G, když jsme ze Sadů až na hlavák táhli zadní vůz nerozbržděný.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já zas v RT6 nezažil nic jinýho než plynulou jízdu. Jak píše Datel, tato okolnost není ani tak o šalině, jako o tom, kdo ji ovládá. Drncání? Ona je nějaká šalina, která by na tý brněnský orbě nedrncala?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
PepazDepa: Tak to je mi vás líto. Já jsem plynulou jízdu zažil.

Obyčejně vibrující plechy, nic víc, nic míň. A občas je slyšet vliv primárního vypružení, což je dáno konstrukcí vozidla.


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Datel: Nepovažuji se ani za odborníka, ani za šotouše. Pouze jsem sdělili svůj názor jako řadový cestující. Bohužel jsem plynulou jízdu RT6N1 ještě nezažil, ale věřím na náhody, takže jsem zřejmě pokaždé narazil na někoho, kdo s ní jezdit neumí (nebo nechce)... :roll:
Drncání je způsobeno čím? Jiné tramvaje si sotva všimnu, ale když projede kolem RT6N1, tak skáče hrnek na stole.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
PepaZdepa: Ajé, odborník promluvil... S RT6 se dá jezdit velice plynule, je to pouze o obsluze. Subjektivně si může o hmotnosti vozu myslet kdejaký šotouš co chce. Drncání úplně všeho okolo je dáno úplně jinými okolnostmi.

Nevím, proč by RT6 nemohly vyjet kopec na Jugoslávské?

Vojtik: Jasně, kdyby se pálilo u 1801 brzdové obložení, tak asi dál nejezdí na lince.

Šotouši ví naprosto všechno nejlíp!


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Upřímně nevím, co na RT6N1 vidíte... minimálně na 3 linky nemůžou, člověk aby slavil, když zvládnou dojezdit den až do večera, o plynulým brždění zde nemůže být řeč. Subjektivně mi přijde, že váží tak dvojnásobek než skutečně váží, protože když jede, tak drncá úplně všechno okolo i všechny plechy na ní.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Osobně jsem jel v žabinách za začínajícího deště dokopce v koloně auto za autem. Mnoho rozjetí do kopce. S RT6 bez problému.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jenze v zabinach se v tom stoupani nemusi rozjizdet.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Problém byla do úpravy smyčky taky pravá kolej v Komárově, ale to už by teď mělo být relativně OK (na pravou už asi můžou, je otázka jestli se vleze něco vedle nich na levou kolej).

Manil: Co za problém je u stoupání z Jugoslávské? Když zvládají Žabiny...? :-O

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
6 - dveře
9,11: stoupání z Jugoslávské.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
co já vím, tak mají výklopné dveře, takže je nemohou otvírat na zastávkách s vysokým nástupištěm. Na 6 nemůže kvůli Dunajské.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Takže další kurs, kterému se mám po cestě z práce vyhnout :-). Ten hluk uvnitř je docela děsnej a jet v tom 40 minut, tak mi praskne hlava. Proč jsou vůbec nasazovány na d3? Vždyť je tolik jiných hezkých linek (např. 6,9,11) na kterých by si mohly v poklidu (ne)jezdit a nestrašit na trojce :-). Cosi tuším, že je to kvůli dveřím, ale co konkrétně? Jinak klobouk dolů před medláneckýma mechanikama, že takové potvory udržujou jakž takž při životě...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Žádný takový. sarcastic Žanetka poslušně točí 6/3. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
To jenom obrusta mechem... Na jare zezelena vsechno sarcastic sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
1803 právě zezelenala na šotoRISu :-)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ty se v lete mozna casto vozis cinakek, ja se zase cas od casu svezu s RT6 a na rocnim obdobi mi nezalezi. Muzu te ujistit, ze dostat sanky s RT6 neni zadne umeni, obzvlaste v useku Kralova - Burianovo, ohzvlaste, kdyz chces dodrzet 20km/h.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Na pálící se brzdové obložení mám čuch, v létě jezdím dost často u vlaků vozy Bdmtee a v RT6 to smrdí podobně. A když jsme jednou bez EDB sjeli půl klesání z Králové na Burianovo náměstí, tak to dole byla opravdu chuťovka...

Je pravda, že se šalina trochu klouzala, ale nebylo to nijak výrazné. Zažil jsem i větší sáňkování :-)


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Nesmrdi pak spis jak se dre pisek mezi koly a kolejemi, nez spalene brzdy?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Viděl bych to na prachobyčejnej smyk. Čím nižší rychlost, tím je to na smyk náchylnější.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
vojtik píše:
Tak jsem se dnes svezl 1801 a pocity značně rozporuplné.

Střední podvozek je příšerně obutý, ale to by šlo tolerovat. Horší byly pravidelné výpadky EDB při nižších rychlostech, kdy pak vůz dobržďoval tak z 20km/h pouze na mechanické brzdy. Takže smrad pálených brzdových destiček, kterým byl pak vůz provoněn půl cesty.

Co může být důvodem těchto výpadků EDB? Normálně jsme brzdili, šalina pískala... najednou ticho, za chviličku jsme dobrzdili a ještě za chviličku šel od podvozku onen velmi příjemný smrad. A na další zastávce zase...

Jaká byla adheze? Neklouzalo to jen?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 15:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]