Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 515 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Na Vinohradech se nás taky nikdo neptá, kdy chceme aby 26 jezdila přes Osadu a kdy ne.
Situace tu byla taková (je to situace, která se týká hlavně dopoledne):
26 a 25 jezdily 2x za 10 minut (6+4 kloub+solo) a jezdily přes Osadu, 27 jen ve špičce
26 každých 10 minut a nejezdila přes Osadu, 27 každých 10 minut od 5 do 19 hodin
nyní 26 každých 10 minut přes Osadu a 27 jen ve špičkách a to se čas od času stane, že na té 26 jede sólo

Když už jsme u té d-9, tak bych ji trasoval kolem dětské v intervalu 5 minut, po celý den bych každou druhou otočil na Geislerove a v dopoledním sedle každou druhou na Zemědělské, s tím, že by se na Zemědělské posunula zastávka k výjezdu ze smyčky. D-11 bych zrušil. D-3 bych vedl celodenně až na Ečerovu v intervalu 5 minut a tím pádem bych v dopoledním sedle a večer po 20 hodině mohl otočit d-1 v Komíně. Tím, že bych točil d-1 v Komíně bych, alespoň dopoledne, získal větší frekvenci kapacitních souprav v centru a nevozil bych v nich vzduch až na Ečerovu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Neznamenala... Lidi budou mrmlat, ale budou jezdit dal.Vetsine nic jinyho totiz nezbyva. I kdyz by bylo na ojety auto, tak to vyresi tam max 1-2 cleny , zbytek musi dal MHD. A pri dnesnich cenach benzinu a problemech s parkovanim si moc lidi auto nebude porizovat . A na tohle mesto a DPMB sazej.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Zajímavé je, že si v tom článku dost protiřečí -

Podle dopravního podniku ovšem za stížnostmi stojí jen neinformovanost.

„Zatím není zcela jasné, zda skutečně organizaci dopravy změníme. Proto jsme ještě nedělali žádnou objektivní kampaň s vysvětlením změn,“ řekla mluvčí.

Pokud jsou opravdu změny tak dobré, je přece marketingově výhodné o tom obyvatele přesvědčit ještě dříve, než se změny uskuteční. "Vyhrožovat" změnami a připomínky argumentovat tím, že nemá stěžující dobré informace je přece pro DP nevýhodné. Ať tedy udělají malou kampaň a přesvědčí lidi, že jim nové spojení přinese jen další výhody.
Tohle mi připomíná praktiky počítačových firem. "Uživatelů se nezeptáme, oni by to stejně nechtěli, ale zavedeme jim nové super funkce a oni si časem zvyknou..."
Jenže narozdíl of Facebooku, kde se možná pár set lidí naštve a zruší účet, pro MHD by taková necitlivá změna znamenala masivní úbytek lidí...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ano, je. Pracuju na Maliňáku a na Moravák chodím čas od času na jídlo. Když mi tam budou jezdit tři linky místo jedné, tak to bude super, jednička je z Maliňáku na Moravák totálně narvaná.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ke komfortnímu přestupu - pozor na věc, pan Seitel to řekl moc kouzelnou formulkou:

Citace:
stejně komfortní přístup jako lidé z Bystrce, Řečkovic a dalších městských částí


;-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Zajímavé je, že jsem ještě nečetl nebo neslyšel někoho, kdo by říkal, že se na změnu těší, protože mu pomůže - je tu někdo takový?


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Spis nez v neinformovanosti cestijicich bych to videl v aroganci DPMB, pripadne MMB, nereagovat na pripominky a porad si stat za svym. Nelibi se to uz jak Julianovu, Zidenicim, Komarovu, Cernym Polim, Lesne a kdo vi kolika dalsim, ale stejne si melou porad to svoje. Je cim dal vic videt jak prevazuji minusy techto zmen. Daleko vice cestujicim to cestovani zhorsi nez zlepsi.
Komfortni prestup? A co Julianovsti a Zidenicti, kodrcat se od zastavky u Grandu k hlavnim peronum, to je luxus?

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnský deník: Neměňte trasu devítky, prosí lidé z Lesné.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Ta je starsi jak internet ...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zaujala mě tato fotka z Pražského provozu. :twisted:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ten článek je zas napsaný stylem televize nova... Když spojíme věty

Citace:
Pražský dopravní podnik (DPP) vyřadí od pátku 2. března z provozu 17 tramvají typu T15 ForCity.

a
Citace:
všechny tramvaje budou vráceny do provozu počátkem příštího týdne


dá nám to jednoduchý fakt, že sedmnácti tramvajím ForCity během víkendu vymění destičky.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Když můj sarkasmus nebyl pochopen jako sarkasus, tak ten tvůj byl jestehorší....


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
To s tím nebržděním byl sarkasmus, z článku to tak totiž vyzní. Opravdu si nepřipadám jako takový idiot.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Mně se zase "líbí" ten nadpis, že Praha vyřadí 17 nejmodernějších tramvají. Já nevím, ale jsem si pod tím nejdřív představil, že prostě konec, už tam nebudou nikdy jezdit, prodají je jinam nebo rovnou do šrotu.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Obrázek

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MCeza:
Co je EM? Elektromagnet, tedy kolejovky? Ty brzdí vždy nezávisle. Stejně tak EDB (elektro-dynamická brzda) je na funkci mechanické brzdy nezávislá. Přesněji řečeno při výpadku EDB ji mechanická brzda nahradí.
Nouzově, tedy kolejovkami, zastavíš vždycky a nevěřím tomu, že by brzdové obložení mohlo být opotřebené natolik, aby tu tramav o zastavení alespoň neudrželo.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Kdy si vsimnou zcela stejnyho problemu u VV60LF ???


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ono sjeté obložení totiž vyřadí (PLNĚ) z činnosti nejen kotoučové brzdy, ale navíc i EM a nouzové, že? Takže nebrzdí....

Nebo ne?


Asi ne, co...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
mycountry píše:
15T nebrzdí

Neděláš ty redaktora na Novinkách nebo podobném bulváru? Já jen, že odvodit "nebrzdí" z "enormní opotřebení brzdových destiček" mi velice blízce připomíná jejich styl. Pak to někdo převezme a budou z nich pomalu bojový šaliny.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Praha: 15T nebrzdí: http://www.novinky.cz/domaci/260642-pra ... brzdy.html
(předpokládám, že jde o čelisťovou brzdu?)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Agent: jak částečně naznačil Robert, informační dobou v JŘ se můžeš ohánět právě tehdy, když nepřestupuješ.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
xxRocky píše:
Thom: Myslím, že si jen špatně pochopil větu. Automatika se v vstahuje k těm 15 vteřinám, ne k vypínání. Pkud tedy revizor zmáčkne onu klíčenku např. 5 sec po rozjetí vozidla, ještě dalších 10 sec trvá, než se označovače vypnou. Alespoň takhle jsem tu větu pochopil já. ;)


Ano, takto je to nastaveno v RISu (společně s prodlevou proti hlášení následující zastávky při znovuzastavení)..


Offline
7297
27 úno 2010 07:40
Agente, to je mi v případě přestupu prd platné, když mi ujede spoj.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ale jízdenka přece platí podle času uvedeného v jízdním řádu, bez ohledu na případné provozní zpoždění. Vyčkávání na zavření dveří je tedy zbytečné. Podle údajů na jízdence lze ve sporných případech dohledat, kde se v ten moment vozidlo nacházelo. Jen je potřeba si pohlídat, aby revizor zaznamenal přesný čas odchycení.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Co vím já, tak revizor jen málokdy začne kontrolovat hned po zavření dveří. Většinou nechává prodlevu 15-20s, u delších úseků někdy až po půl minutě...A to neprodleně po nástupu je docela sporné, protože proč by měl cestující platit za stání v zastávce, na které nastoupil?.Např. když má 15 min. jizdenku, noční bus je přistaven na nádraží v 23:55, dojde ke zpoždění jiného busu, tak se čeká např. do 0:06...a z jízdenky je hned 11 minut pryč..Myslím si, že by vždy měly rozhodovat časy uvedené v jízdním řádu a ne čas skutečný...za poruchy, nehody, dopravní zácpy cestující nemůže...Když jedu 14 min. cestu, kupovat si “radši“ a “kdyby náhodou něco bylo“ jízdenku 60 min. mi přijde na dnešní dobu poněkud nemoderní. Navrhoval bych systém jak v pražském metru, kde se na jízdenku vytiskne i zkratka stanice. Tak by se DPMB mohl vyhnout sporům cestujících s revizory, pokud by někdo tvrdil, že nastoupil později.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 říj 2024 13:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]