Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 137 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nevíte někdo, kdy do něčeho buchla 1038? Chybí kus nárazníku, kolem toho (pravá strana) dost oprýskaný lak. Dnes na d-11.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
nevíte co je s 1123? možná se to tu už řešilo, nevím... děsně dlouho sem ji neviděl


Normálně jezdí, viděl jsem ji tento týden.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
A co místo 2+1 nebo 1+1 lavice a la metro B? :-D :-D :-D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
nevíte co je s 1123? možná se to tu už řešilo, nevím... děsně dlouho sem ji neviděl


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já za nejlepší kompromis považuji sedadla 1+2 (dvojsedačky na straně u dveří). Zvýší to počet míst k sezení (v T3) a urychlí nástup do vozu (u K2). Mít tohle uspořádání K3, bylo by to kapacitně ideální vozidlo.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
A proc ne treba na K3R.N , ta ma myslim hnane vsechny podvozky?

Fuj usporadani 1+1. Ja jsem rad, ze jezdi alespon nejake vozy, kde na cloveka zbyde misto k sezeni. V T3 si obvykle nesednu.

To uz bysme mohli rovnou dat vsechny sedadla pryc a byla by to preprava substratu v pravem slova smyslu.


Dobrý den,

chtěl bych vyzvat všechny účastníky této diskuze, kterých by se to mohlo týkat, a kteří by měli zájem podílet se na tvorbě časopisu Moravskoslezský Dopravák ke spolupráci.

Připravujeme článek o brněnských tramvajích K2 a jejich modernizacích. Ke článkům sháníme fotografie ( především ze staršího období ) a také informace o provozních úpravách ( odatrěnní kabiny průvodčího, odbavovací systém, změny v barevném schématu, změny v interiéru, zkrátka jekékoli drobnosti, které se vztahují k brněnským vozům K2.) Předem děkuji a těším se na spolupráci. Případní zájemci a´t se, prosím, ozvou na e-mail:

ms.dopravak@seznam.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A proc ne treba na K3R.N , ta ma myslim hnane vsechny podvozky?

_________________________________
[url]www.bmhd.cz - vše o MHD v Brně[/url]


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tím by se zvětšila kapacita, tím i váha vozu a K2 má hnané pouze 2 podvozky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak vlastne nevim, proc je v K2 usporadani sedadel 2+1. Nebyl by to prece spatnej napad, treba jenom v 1 clanku dat usporadani 1+1. obzvlast ve spickach by se to mohlo hodit.

_________________________________
[url]www.bmhd.cz - vše o MHD v Brně[/url]


Naposledy upravil Eda dne 27 říj 2005 12:51, celkově upraveno 1

Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
ives píše:
Tak dnes zase okolo 9. hodiny na Mendláku byla 1028 vlečena do Pisárek. Ta se snad nikdy nerozjede!!

za sluzebakem prece jela moc pekne ne ? Trebas do brna zavedem kloubovy vlecny vozy, dalsi bude 1039 :lol: :lol: :lol:

a co s akutním nedostatkem tažných vozů? služebáků není neomezený počet :lol: :-D


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jelikož dnes začal INVEX, tak se opět vypravují zálohy a 1076 opět na d-P1.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
ives píše:
Tak dnes zase okolo 9. hodiny na Mendláku byla 1028 vlečena do Pisárek. Ta se snad nikdy nerozjede!!

za sluzebakem prece jela moc pekne ne ? Trebas do brna zavedem kloubovy vlecny vozy, dalsi bude 1039 :lol: :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Tak dnes zase okolo 9. hodiny na Mendláku byla 1028 vlečena do Pisárek. Ta se snad nikdy nerozjede!!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
b1 píše:
1028 jsem videl v sobotu na d-2, asi tak kolem poledne byla u hrbitova vystridana 1059, pozdeji odpoledne jsem ji videl na zkusebni jizde
¨
jo, říkal mi to dnes kámoš, záznam z vozovny nevím, ale byla to výměna pro poruchu, ne pro potřebu vozovny apod.. Od té doby to ale je nejspíš v hale v pisárkách.

Důležitý je, že vůbec vyjela. Podle mého soudu, pokud se úspěšně vrátí do provozu, bude ji 1018 následovat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
b1 píše:
1028 jsem videl v sobotu na d-2, asi tak kolem poledne byla u hrbitova vystridana 1059, pozdeji odpoledne jsem ji videl na zkusebni jizde
¨
jo, říkal mi to dnes kámoš, záznam z vozovny nevím, ale byla to výměna pro poruchu, ne pro potřebu vozovny apod.. Od té doby to ale je nejspíš v hale v pisárkách.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
1028 jsem videl v sobotu na d-2, asi tak kolem poledne byla u hrbitova vystridana 1059, pozdeji odpoledne jsem ji videl na zkusebni jizde


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
hm nevíte, co je s 1028? Vyjela na zkušebky, jezdila tak +- čtyři dny a teď zase stojí...ale nevím kde, včera v Pisárkách nebyla (leda v hale) a venku taky ne... že by zdechla?

No on ju už docela dlouho nikdo neviděl...takže asi stále stojí...pravděpodobně v hale...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
hm nevíte, co je s 1028? Vyjela na zkušebky, jezdila tak +- čtyři dny a teď zase stojí...ale nevím kde, včera v Pisárkách nebyla (leda v hale) a venku taky ne... že by zdechla?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
goldfinger píše:
Takže Brno brázdí druhá student agency? Předpokládám, že se opravdu nejedná o fotomontáž, jinak asi nejzdařilejší reko K2.


S tim musím souhlasit dnes je na 002/10, kde normálně bývá Anitra a je zvenku i zevnitř skvělá, ani škrábanec, žádná špína. Snad jí to aspoň nějakou dobu vydrží. Taková 1081 je sice pěkná na pohled, ale zevnitř obyčejná K2R s omezenou reko.


K brzdám na K2: původně na středním podvozku byla elektromechanická kotoučová, ta se na K2R vyměnila za hydraulickou, taky kotoučovou. Elektrodynamicky brzdí trakční motor, takže tahle 'brzda' je jen na hnacím podvozku (+ na hnacím podvozku je taky mechanická kotoučová brzda).


ano opravdu jsou 2 SA, jinak 1081 s reklamou na Rozkvět je uplně suprová, moc pěkná


Takže Brno brázdí druhá student agency? Předpokládám, že se opravdu nejedná o fotomontáž, jinak asi nejzdařilejší reko K2.


Takže teď po Brně jezdí skutečně 2 SA? Předpokládám, že to není fotomontáž. Asi nejzdařilejší reko K2.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Jak se muzou vratit kotoucovky? Vzdyt puvodni K2 maji elektromechanickou brzdu na strednim podvozku a ta byla menena jen pri reko na K2R dosazenim hydraulicke kotoucove brzdy...nebo se pletu?

Teď jsi mě trochu zmátl. Na původních K2 je podle mě elektrodynamická brzda, při reko na K2R byla dosazena hydraulická brzda a při VP je dosazována místo hydrauliky elektromechanická kotoučovka. Takto jsem si to vždycky myslel, ale můžu se mýlit...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 00:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]