Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 363 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
správně, červeno zelená tabulka znamená zákaz míjení, KT8 je v případě omezení jen na jeden typ vozidla, který jaksi vybočuje více než je zdrávo. Šipka se dává před místo, kde se tratě rozvětvují - příklad je ta Česká - a značí, pro který směr toto omezení platí.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ta cedule znamená, že tramvaj KT8 má/nemá přednost před protijedoucí tramvají - na té straně cedule, kde je zelená barva, znamená to, že má ta tramvaj přednost a šipka znamená kterým směrem (a nemusí se jednat o dva vozy KT8). Konkrétně na České je míst, kde to projíždějícím tramvajím profilově nevychází hned několik. Když teď na NP garantu na lince 3 jezdí KT8 a odbočuje doprava na zastávku Česká (od Mor. nám.) - musí čekat, až v protisměru odjedou všechny tramvaje a teprve potom může k zastávce najet - na tomto místě to jde "kastla na kastlu". Další místo je při odbočování doprava z ulice Husovy, kde má přednost KT8 jedoucí od JAMU - tam je to minimálně o levé venkovní zrcátko. A takových míst je po Brně ještě několik.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
není to "zákaz míjení vozidel KT8?" i když mě mate ta "šipka" co tam píšeš


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
nevím, jak dlouho to tam je, ale mám pocit, že od té výluky v létě - na Čáře je na trolejích dycky červeno-zelená (dva pruhy) cedula, na které je naspaný KT8 a šipka... nevíte někdo, co to znamená? je to na straně od Veveří, pak taky z české směrem k trojúhelníku Rašínova a na druhou stranu taky... díky za odpověd..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Anonym - trochu sem ti poupravil ten nepovedený příspěvek, mrkni na to jestli je to OK.

U těch vexlí to bude asi kvůli bezpečnosti, když najedeš na vexlu a čekáš na ni - nevím, ale možné je to, že tě může podhodit. Ale je to jen moje teorie.


Když jsme u těch vyhýbek: Proč když jedou dvě tramvaje za sebou stejným směrem(!), tak musí ta druhá čekat, než ta první odjede z vyhýbky (třeba na křižovatce). Když je ta vyhýbka zablokovaná ve stejným směru, jakým chce jet i ta druhá tramvaj.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska se u nás v Brně zablokování nebo přestavení. Na každé výhybce je vedle brnkátka šipka na nějakou stranu. Pokud chce řidič jet do směru, ve kterém ukazuje šipka, musí držet tlačítko "výhybka", pokud chce jet do opačného, nemusí nic.


Trošku blbej dotaz, ale:
Dřív se vyhýbky stavěly pomocí dvou tlačítek Z-O (=dva směry, dvě tlačítka). Jak je to teď, když je tam jen jedno tlačítko?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M3: Máš sice pravdu, ale tuto anketu jsem myslel právě na tyto subjektivní pocity z jízdy. Už jsem to vysvětloval jednou ds, to myslím, že stačí. Právě tyto jízdní vlastnosti, které může "monitorovat" cestující se ze dne na den nemění. Vidím ale, že se tato anketa příliš neuchytila. Na názory řidičů se sampozřejmě ptám, ale na můj názor (který jsem tady také uváděl) to nemělo vliv.

VS: 1063 už nejezdí a asi ani nevyjede (stržena guma v kloubu)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ono je to diskutabilní - jak můžete určovat nejlepší/nejhorší vůz, když jste ani jednu tramvaj/autobus/trolejbus neřídili.? Co se týká vašich pocitů coby cestujícího, není tak důležité a asi těžko poznáte, jak vůz jede/brzdí. Ono je to každý den jiné - dnes ten vůz chcípne a za dva dny jezdí tak, že to nemá chybu. Takže pouštět se do diskuze o nejlepší/nejhorší asi nemá smysl. A co se týká toho, že se ptáte řidičů (předpokládám), co na ten určitý vůz říkají, také jejich názory se rozcházejí, protože ne každému vyhovuje ten či onen vůz. Někdo má rád klasiky se zrychlovačem (je pravda, že některé bývaly - teď jich už mnoho není) lepší než tyristory, někdo má rád KT8 atd...
A není pravdou, že 30 let starý vůz jezdí hůř, než fungl nový - mnohokrát to je právě naopak.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Taky přispívám do ankety:

Nejlepší:
K2 1053, 1064, 1097

T3:1632+33, 1531/62/69, 1655+56

KT8: 1717, 1721, 1729, 1720

21Tr: 3040-43§

14TrR

B961E

Nejhorší:

K2 1063( ještě jezdí?), 1075, 1102

T3: 1539, 1605+17, 1614+13,

KT8: ??

B732: 72xx

14Tr: 3229


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Podobná anketka už tady byla.... jen by mě zajímalo, jak chcete jako neřidiči posuzovat jízdní vlastnosti vozů (co vlastně míníte těmi jízdními vlastnostmi???). Každý vůz je jiný, co kus to originál, takže je těžko vybrat nejlepší - za sebe bych se jen rád zeptal, manile, co se ti líbí na šrotosoupravě 1604+19? A co se ti naopak nezdá na 1638 (B vůz!!!) - vždyť byl nedávno rekonstruován...

Jízdními vlastnostmi myslím plynulost jízdy (zda cuká nebo ne), potom hlučnost, chování ve vyšších rychlostech, průjezdy zatáčkama, brždění, stav kol a okolků...Vím, že tu už byla anketa na téma "jaký je váš nejoblíbeněší vůz", ale tady jsem chtěl vystihnout něco, co tu ještě nebylo.

1604+19 je poměrně nedávno (půl roku) po VP. Jízdně bych ji opravdu ohodnotil jako nejlépe jedoucí soupravu T3 v Brně. Zvláště tedy tichostí, pohodlnosti...Samozřejmě, že bych se rasdši svezl T3R.EV, ale 1604+19 jsou opravdu fajn.

1638 je "B" T3G asi třičtvrtě roku po GO. Osobně tedy tuto soupravu nemám rád, protože je poruchová (tabla, poptávka, mezivozový kabel...), ale 1638 má na zadním podvozku už dva týdny příšerný plošky. Jet tím vozem je docela o hubu...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Nejlepší:

K2 1053, 1049
T3 1589, 1560
KT 1726, 1734

Nejhorší:

K2 1106, 1102
T3 1497, 1511 - T3 jsou všechny superskvělé.
KT 1702, 1708


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No ale na druhou stranu vůz 3037 zase kdysi vydával takové hlubší zvuky..


Tak já, jelikož mám alespoň občas na pár metrů nějakej ten trolejbus pod rukama nebo slyším případné poznatky řidičů, můžu říct, že na jízdní vlastnosti má vliv všechno - klepání čepů řízení, ramen nápravy, uložení náprav, svislé čepy, servo, silovina, brzdy, "třepání interiéru" apod. Z tohoto hlediska se dají rozlišit vozy na:
šmejdy - 3262
trosky - nejstarší 21Tr + 3023, většina nereko 14Tr
horší průměr - vybrané 14Tr17/6M, některé 14Tr, některé 14TrR, vybrané exponáty 21Tr
průměr - většina 14Tr17/6M a většina 14TrR, vybrané exponáty 21Tr
lepší průměr - vybrané 14Tr17/6M, některé 14TrR, většina 21Tr a 3601
excelenty - zpravidla nejnovější 21Tr (řada od 3035 výš) a zbytek 22Tr

Z čehož plyne, že existuje jistá skupina vybraných vozů, které jsou oblíbené. Třeba zrovna ta 3039 je opravdu, potvrzuji, slušná. Na druhou stranu ale existují i řidiči, kteří nejraději jezdí s vozy, zařazenými mnou mezi trosky :-D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Podobná anketka už tady byla.... jen by mě zajímalo, jak chcete jako neřidiči posuzovat jízdní vlastnosti vozů (co vlastně míníte těmi jízdními vlastnostmi???). Každý vůz je jiný, co kus to originál, takže je těžko vybrat nejlepší - za sebe bych se jen rád zeptal, manile, co se ti líbí na šrotosoupravě 1604+19? A co se ti naopak nezdá na 1638 (B vůz!!!) - vždyť byl nedávno rekonstruován...


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No u šalin to nejsem schopen posoudit, ale nedávno sem jel trolejákem 3039 a ten jel podle mě velmi dobře. (i přesto, že řidič s ní jel snad 70átkou :-D )


Offline
9986
15 led 2005 23:41
nejlepší
K2 - 1066, 1097, 1080
T3 - 1624+1625, 1562, 1569, 1615
KT8 - 1701, 1732, 1734, 1721

nejhorší
K2 - 1063, 1069, 1111, 1059, 1060
T3 - 1605, 1557, 1550
KT8 - 1708


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rád bych vyhlásil malou anketku:
:?: Jaký vůz je podle Vás nejlepší a nejhorší, co se týče jízdních vlastností v kategorii K2, T3 a KT8 (včetně všech modifikací)

můj názor:
Nejlepší:
:arrow: K2: 1080
:arrow: T3: 1604+19
:arrow: KT8: 1726

nejhorší:
:arrow: K2: 1069, 1072, 1111, 1131
:arrow: T3: 1638, 1563+50
:arrow: KT8: 1723, 1722, 1702, 1729


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
:-s To bude zajímavé...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
manil píše:
Počkat, MV+VV+MV bude jezdit zkušebně na d-10? To jsem nevěděl...


to sme 2 . Rad bych to videl treba na Vlhky, kam se sotva vleze KT8. A jak by to casove vychazelo na krizovatce pod nadrazim.

no asi tak, slyšel sem, že se o tom mluví nebo mluvilo. taky mě to překvapilo....


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
manil píše:
Počkat, MV+VV+MV bude jezdit zkušebně na d-10? To jsem nevěděl...


to sme 2 . Rad bych to videl treba na Vlhky, kam se sotva vleze KT8. A jak by to casove vychazelo na krizovatce pod nadrazim.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Počkat, MV+VV+MV bude jezdit zkušebně na d-10? To jsem nevěděl...


ty jo, vy ste teda nejaky informovani... :-D díky za odpovedi!!! :!:


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Na d-10 je jenom Motor+Vlecny vuz , se strankama staci hledat VV60LF


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10300 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 20:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]