Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Tasa píše:
Nestojí náhodou v medlánkách na 11. nebo na 12.?


Je to možné páč je v medloňích kvůli nějaké opravě (snad záruka?)


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Nestojí náhodou v medlánkách na 11. nebo na 12.?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Neví někdo, co se stalo s 1109? Dlouho už není vidět ani slyšet.


je vadná


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Neví někdo, co se stalo s 1109? Dlouho už není vidět ani slyšet.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Myslim, ze substrat by se bleskove naucil ze predni clanek nema dvere a problem s precpanosti by se vyresil. Prave proto , ze se pres nej neda projit se tam u dveri hromadej .


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Upřímně nerozumím myšlenkovému pochodu zdejších diskutujících, kteří horují pro zneprůchodnění prvních dveří u 13T. To je předmětem nejčastějších stížností na idiotské uspořádání tohoto vozidla. Výstup z prvního článku je v případě zaplnění šaliny téměř nemožný, což má v kombinaci se sicnami proti sobě za následek to, že se tam nehrne nikdo, kdo nejede až na konečnou. Tím pádem trvá déle nástup i výstup a to vše jenom proto, aby měl šofér místo kabiny taneční sál. Nevidím, jediný důvod, proč bychom tuto kolosální pitomost měli kopírovat v šalingradu.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Nevidomým opravdu nedělá problém nástup druhými dveřmi, spíš naopak, je to pro ně větší pohodlí. Na 14t je úmyslně při hlášení linky a směru pro nevidomé použit jiný gong. (I když 14t je natolik zvukově odlišná, že je to až zbytečné). S holí, se psem, často s velkým batohem je velmi výhodné nastoupit do nízkopodlažní části vozidla, kde je více prostoru, i pro psa... Na první dveře pro řidiče si sice lidé nejdřív zvykali, ale teď už to není problém, a to je 14t na procenta méně zastoupené vozidlo v pražském vozovém parku než 13t v brněnském, takže by zvykání na 13t bez předních dveří bylo rychlejší.

Stejně jak jsem to psal u vozíčkářů (kterým znepříjemňuje DPMB denně cestování nefunkčními výsuvnými plošinami), tak i nevidomí znají velmi dobře typy tramvají.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
821
25 led 2006 09:46
Hlavně si uvědomte, že na 15T mění Škodovka každých 20 000 km kola a na 14T zvažuje DP Praha vývoj zcela nových převodovek a jejich výměnu na všech vozech (z těch stávajících začíná dost téct olej, údajně jde o vadu konstrukce).
Až budeme mít kompletně obnoven vozový park trolejbusů a autobusů, obnoven svršek v celé síti, postavené tramvajové tratě alespoň ke kampusu a do Lesné a radnice zapomene na odsun nádraží, tak si kupujte třeba desetičlánkové 30T.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zlaťák:
To věřím a je mi jasné, že pro všechny vidící je orientace bez zraku nepřekonatelný problém. Nicméně si myslím, že nevidomí mají velmi dokonalou schopnost orientace, že by nástup druhými dveřmi zvládali bez větších problémů.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Že by podle označníku?
Leda, že by to hlášení bylo ve stylu "otočte se o devadesát stupňů vlevo, popojděte deset kroků, otočte se o devadesát stupňů vpravo,..."
Nebo by si mohli hrát hru "samá voda, přihořívá, hoří"

Zkus si někdy v Tyfloservisu půjčit slepeckou hůl a černé brýle a projít si město. Je to docela zážitek.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mceza:
Stejně tak bych se mohl zeptat, jak slepec vůbec najde přední dveře. Tramvaje nikdy nezastaví vždy přesně na stejném místě.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
1+1 je zatim ideal . Za nejhorsi povazuju K2, kde kastan hned po zdolani schodu narazi na sesle.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Manil: A jak to má ten slepec poznat? Jak si ty dveře spočítá? Nebo to je hláška pro slepeckého psa?


Hhoonnzzaa píše:
V dnešní době už jsme trochu dál na to, abychom sháněli vozy pokud možno v uspořádání 1+0 a chtěli tím odvézt co nejvíc lidí.

Mohu znát nějaký brněnský vůz v uspořádání 1+0?
Já osobně mám nejradši z vysokopodlažních T6, právě díky tomu, že nemusím kličkovat mezi sedačkami, tyčemi a dalším balastem... Z NP je ze stejných důvodů mým favoritem (v Brně) RT6, protože v NP části je to řešeno naprosto výborně (ano, zde je kousek i to tvoje 1+0, ale to proto, že se přemístilo stání pro kočárek jinam...) a nahoře už je to užší, ale pořád daleko lepší jak u 13T.

Když tady vozy s uspořádáním 1+1 nazýváte dobytčáky - tak jak potom při stejném vytížení spoje naýváte vozy 2+1? To je přeci ultra echt dobytčák...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Většina nevidomých mají ta tlačítka, pomocí kterých jim tramvaj zahlásí linku a směr. Do poršat by jistě nebyl problém nahrát něco ve smyslu: "prosím, nastupte druhými dveřmi".


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hhoonnzzaa: právě první dveře pro řidiče je velký nedostatek 14T. Zdravé cestující by to omezit nemělo, ti přejdou k jiným dveřím. Plus je, že to odradí důchodce čekat u prvních dveří. Velké mínus ale je u nevidomých. Tato skupina sice není početná, leč právě pro tyto lidi jsou první dveře k dispozici více než důležité).


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Trochu jiný pohled: 13t je velmi dobrá alternativa za 2xT3 v uspořádání 2+1 a v tom to je. V dnešní době už jsme trochu dál na to, abychom sháněli vozy pokud možno v uspořádání 1+0 a chtěli tím odvézt co nejvíc lidí. Skutečně pro dopravu přínosné řešení je 2+1 ve všem a častější spoje. Jinak souhlas s Pvvs. Vozu 13t nejvíc ublížily přední dveře pro cestující, to se nemělo stát. Řešení 14t je dopravně výhodnější.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Fafner: nefandím jim vůbec, nicméně 13T v upraveném stavu(20-29) je opravdu vhodnou alternativou ke K2, za 2T3 nevhodné, tak, jak říkáš. Klidně by ale stačila hranatá škatule bez požadavků na design, za to mnohem levnější. Hlavně spolehlivost! Ta je na prvním místě.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
IvanM: A tak ony ty porsata jsou podle meho celkem luxusni nahradou vozu typu K2, pokud by se jimi nahrazovaly prave tyto vozy, cestovni komfort by se rozhodne zvysil. Ale to by se tim nesmely nahrazovat soupravy 2xT3, pak je to samozrejme o necem uplne jinem.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
jistě z nějakého hlediska tvůj názor nebude hloupý, ale např. já nejsem zastáncem předražených supermoderních dop. prostředků. Průměrného cestující jako mě vůbec nezajímá, zdali je kdesi cosi v designu Porsche či Ferrari :) já se potřebuji bezpečně a bezproblémově přepravit z místa A do místa B...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
No dobře, jen jsem chtěl ukázat, jak je to jinde ve světě, ale to jsem měl dát do jinýho tématu.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Fafner: pěkně řečeno, palec nahoru :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Azor194: Trošku si v tom příspěvku protiřečíš, nemyslíš? Tak je to supr a potřeba, nebo supr drahý a zbytečný? To je spíš do vlákna Cizí dopravní provozy, kde se hodí ukázat zajímavé fotky odjinud.
Jen tak na okraj, když si to objednám, budu mít Cross s klimou, disky v hliníku, sedačky v bílé kůži, LCD v každé hlavové opěrce, lednici a co já vím co ještě, stejně jako onen Bombardier.
Pro nevděčné a nevychované čechy drahé a zbytečné.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Azor194: To po problémech s rozpadajícími se podvozky pražského metra od Bombardieru, které výrobce odmítá opravit, by byl jistě rozumný krok. Prostě se přejde od drahýho krámu k dražšímu krámu. Bezva nápad.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Pořád nechápu, v čem má být ten pokrok? Že budou o dost dražší náhradní díly, na dílně to díky složitosti stráví víc času, bude na to potřeba víc mechaniků a šaman na odhalení elektronických vrtochů lesa čidel? To raději třikrát předělanou wanu.
A co ti vadí na nýtovačce? To že ji někteří musí za každou cenu používat jako svou druhou ruku? Ona za to nemůže.
A jedno pravidlo na závěr: v jednoduchosti je síla.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Azor: 7 článků by mohly mít i 13T. Jenom by je někdo musel chtít. A sedačky (ať už z jakéhokoliv materiálu) nejsou vázány na konkrétní vůz.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 08:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]