Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Já bych těmto vozům tak přál, aby je konečně ty všelijaké dětské nemoci a další problémy opustily...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Tak jsem se dnes svezl 1801 a pocity značně rozporuplné.

Střední podvozek je příšerně obutý, ale to by šlo tolerovat. Horší byly pravidelné výpadky EDB při nižších rychlostech, kdy pak vůz dobržďoval tak z 20km/h pouze na mechanické brzdy. Takže smrad pálených brzdových destiček, kterým byl pak vůz provoněn půl cesty.

Co může být důvodem těchto výpadků EDB? Normálně jsme brzdili, šalina pískala... najednou ticho, za chviličku jsme dobrzdili a ještě za chviličku šel od podvozku onen velmi příjemný smrad. A na další zastávce zase...


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Co se stalo tak závažného, že by neměla dojezdit? Vždyť jezdila pořád a pravidelně.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ráno vyjede zas. :)


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak Žofinka vydržela do konce, ale nevím s jakým výdledkem.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1801 odpoledne vyjela na linku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Nezdá se jim už o tom i v noci? :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
"Nerozbržďovat" se tam rozhodně dávat nemusí. To už umí dispečeři sami od sebe.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Pvvs: případně NEROZBRŽĎOVAT :-P


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Koukam, do desek u RT6 by se melo dat doporuceni NEBRZDIT sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1802 dnes nedojezdila. Dopoledne se na Konečňáku zakouřilo od brzd 1. podvozku.


Offline
Uživatelský avatar

768
21 lis 2010 09:08
Solidní.

_________________________________
Obrázek


Offline
1
11 úno 2012 14:37
Poznaň se modernizoval RT6MF06AC RT6N1
Pokud se obrázky přidány do špatné kategorie a pak mi to líto, jsem z polské a české ví jen málo.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
9101 by na ND moc nebyla. Vyzbroj jina, hydraulika brzd jina, skrin predelavana. Jedine na ni dojezdit km pro schvaleni (a)typu a pak provozovat.
Nejak mam za to ze TV14 pro obe polarity toho moc spolecnyho mit nebudou. maximalne nadrazeny rizeni, ale silovina bude jina.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hhoonnzzaa:
Přepólování 9104 znamená udělat novou kabeláž. I když mám pocit, že pořád by to mohlo vyjít levněji jak 1804.
9101 bych koupil leda na ND (ovšem kam s ní). Být více RT6, tak by se hodila sada podvozků navíc.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V případě zprovozňování 1804 by byla výhoda, že bychom měli skříň, která sama je výraznou položkou při stavbě nové tramvaje. Na druhou stranu má vysoce specifické díly, z nichž velká část by musela být dělána na míru, což by se jistě značně prodražilo.

Honza:
Ten údaj o tom, že byla nejspolehlivější, je poněkud zavádějící. V porovnání s ostatními typy vozů je v menšině.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Osobně bych řekl, že čtyři RT6ky se všemi náklady kolem pořád vyšly levněji než dvě poršata. A když ne dvě, tak tři už určitě.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Myslíš, že ne? Já představu nemám, jen jsem to tak střelil.

Vůbec by bylo zajímavé, kolik se vlastně do zprovozňování RT6, za celých 15 let, nasypalo peněz. Osobně bych řekl, že se ta investice zatím nevrátila. A kdo ví, jestli se někdy vrátí. :-(

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Cena rekonstrukce 1804 ani zdaleka nedosáhne na cenu za nákup LF2.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Byť mám RT6 rád, tak si myslím, že investovat do opravy 1804 je, v současnosti, ekonomický nesmysl. Řekl bych, že spolehlivost RT6 stále není taková, aby se ta nemalá investice vrátila. Radši za ty peníze koupit jednu LF2, která bude mít větší přínos.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Progresska je blbost, schvalovat typ kvůli jediné šalině, to se ani v šalingradu nestane; to leda jí zrekonstruovat zpátky a do toho asi nikdo nepůjde. Ale 9104 zní dobře jako čtvrtý kus a 5 RT6 by taky nebylo špatných, i když moc nevěřím, že by tu pátou dali někdy dohromady...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Janatak píše:
(...) Předpokládám, že jenom doplnění chybějících/zkanibalizovaných komponent bude stát hodně podstatnou částku...


Rozhodně bude doplnění stát méně než nákup nové tramvaje. Navíc, i když se to nezdá, RT6 patří ke spolehlivým vozům. V některých měsících loňského roku dokonce k nejspolehlivějším. Levnější varianta by podle mě byla zakoupit 9104 od SKD, která je (nebo alespoň byla) v podstatě kompletní a po různých rekonstrukcích narozdíl od 1804. Odkup a přepólování 9104 podle mě určitě vyjde levněji než 1804 doplnit a předělat dle četných rekonstrukcí ostatních vozů. Udržovat 4 vozy stejného typu je výhodnější než 3. Z říše snů - 1804 by mohla být třeba 5. A pak tu je ještě Progress :oops:

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak to se asi šance na zprovoznění 1804 znatelně zmenšily, co? Předpokládám, že jenom doplnění chybějících/zkanibalizovaných komponent bude stát hodně podstatnou částku...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Tak se nám dnes kolem poledne 1804 vracela zpátky do Pisárek. Táhla ji Leskava a za nima byla další šalina asi jako jistící.

Prvně jsem si myslel, že jen vyjíždí na trasu některá ze tří RT6 na linku, ale když jsem se otočil tak to byla 1804. Vypadá teda hrozně.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon píše:
Předpokládam demontáž trakčáku z 1804, ono vrazit půl mega do novýho asi neni hezká představa.

Správně. :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 20:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]