Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 228 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Myslim, ze je jeste neco na zapad od nas. Ve Svicarsku jsem nejake kloubaky videl. Ale co to bylo, to nevim. Cena ale (nejspis) bude daleko vyssi, nez u solarisu, nebo skodofky.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno myslim ze asi zadna jina moznost nejni . Ono na trhu nic jinyho kloubojdniho tykadloidniho nejni . Jedine kloubovej kopajici angorak.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Když jsou teď 22 Tr kompletní, už se rozhodlo, co se bude nakupovat příští rok? Na stránkách tramvajklubu se píše jen že "v souvislosti se zbývajícími čtyřmi vozy se mluví o novince, vozu 25Tr (karosácký City Bus s elektrickou výzbrojí)". Je vůbec ještě naděje, že místo té obludy přijde nějaký normální trolejbus? Jsou vůbec ještě nějaké jiné možnosti, kromě Solarisu a CityHnusu? (odmítneme-li řešení trolejbusy postupně zrušit ) :-x


Už je tady celá letošní čtyřkusová dodávka, 3607 a 3608 dorazily minulý týden.


Ja mam ale tuseni ze mely byt letos 4 trolejbusy 22tr pro brno nemylim li se hm?

Jinak ten prototyp s aeg vyzbroji bych odkoupil a ten s asynchrni je jen s jednim motorem a to vzadu, takze leda po prestavbe na 2motorak.Bral bych je,aspon neco nez nic.


VS píše:
Kdy mají přijít a kde se mají vyrábět poslední dva 22Tr?
Ty dvě 22Tr už dávno přišly (3605 a 3606) a vyrobily se jako jedny z posledních trolejbusů ze Škody Ostrov.


K těm prototypům 22Tr: v Ostrově jsou dva - první prototyp z roku 1993 (22TrG, výzbroj AEG) a prototyp s asynchronním pohonem z roku 2003 (22TrAC).


Kdy mají přijít a kde se mají vyrábět poslední dva 22Tr?


ds píše:
V provozu už je 3605 :lol:


I 3606 (viděna včera na 26).


Prototyp 22Tr, který byl testován v r. 1997 v Brně s č. 999, jezdí od r. 2001 v Ústí n.L. s ev. č. 601, takže ten do Brna určitě zakoupen nebude. Ve výrobním závodě by ale měly být ještě nějaké další prototypy, snad vyrobené po r. 2000, které by přicházely v úvahu ke koupi, dále by tam měl ještě být také úplně první prototyp z r. 1993 s výzbrojí AEG v modro-bílo-šedém laku.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
V provozu už je 3605 :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno ty vozy nikde nejezdily po prosolenych vozovkach , ale taky nikdy nejezdily v provozu, kde by se jim cas od casu ometla rez a opravil nater. Takhle tam nektery stojej uz par let a testuje se na nich , za jak dlouho odtecou do kanalu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mendl-man píše:
Hal píše:
21Tr by mela byt pro Jihlavu a jedna TrAci pro Plzen, do Brna by jeste mely jit jeste dve 22Tr a jeste sou ve hre dve prototipove 22Tr ,ktere jsou v Ostrove.
Myslíš ty prototypy,u kterejch jeden z nich tady byl testovanej v roce 1997? Nevim,jestli by bylo inteligentní nakupovat 7 let starý trolejbusy jako nový... :-s No,asi tak inteligentní,jako když DPMB nakupoval v letech 1992-93 "ojetý" T3 z Prahy,starý už tehdy bezmála 30 let. A světe div se,v Brně slouží skoro 40 let starý T3 bez jakýkoliv rekonstrukce. Opravte někdo ty krámy... :pray: Čus 8-)


Vzhledem k tomu, ze ty t-busy nikdy dlouhodobe nejezdily za spatneho pocasi a v zime po prosolenych vozovkach tak jejich karoserie nebude shnila (na rozdil od stejne starych vozu pouzivanych v beznem provozu).

Pokud se do toho da rozumna vyzbroj, tak budou moct 10 - 15 let slouzit. Samozrejme zalezi na cene, za jakou je Skodofka ochotna je prodat. Urcite by mela byt nizsi, nez u tech novych.


Hal píše:
21Tr by mela byt pro Jihlavu a jedna TrAci pro Plzen, do Brna by jeste mely jit jeste dve 22Tr a jeste sou ve hre dve prototipove 22Tr ,ktere jsou v Ostrove.
Myslíš ty prototypy,u kterejch jeden z nich tady byl testovanej v roce 1997? Nevim,jestli by bylo inteligentní nakupovat 7 let starý trolejbusy jako nový... :-s No,asi tak inteligentní,jako když DPMB nakupoval v letech 1992-93 "ojetý" T3 z Prahy,starý už tehdy bezmála 30 let. A světe div se,v Brně slouží skoro 40 let starý T3 bez jakýkoliv rekonstrukce. Opravte někdo ty krámy... :pray: Čus 8-)


Offline
487
13 čer 2004 23:04
21Tr by mela byt pro Jihlavu a jedna TrAci pro Plzen, do Brna by jeste mely jit jeste dve 22Tr a jeste sou ve hre dve prototipove 22Tr ,ktere jsou v Ostrove.


[quote="Hal"] No právě,já jsem četl,že než skončí Škoda Ostrov,že se vyrobí ještě objednané 22Tr(ty už dorazily) a 21Tr pro Brno + poslední 15TrM pro Č.Budějovice. To už se nebudou vyrábět ani ty skvělý 22Tr??? To by v ty Plzni,kam se to přesune,nemohli dál vyrábět aspoň ty 22Tr(protože ty široko daleko nemaj konkurenci - leda tak k nám se nedovážející Solaris Trollino 18 nebo už zmiňovanej 25Tr)? Já proti CityBusům (ani v podobě 24 a 25Tr) nic nemám,ale 21 a 22Tr byly teda rozhodně esteticky stokrát lepší a měly i lepší řešení prostoru. To mě teda nas.... :evil:


Offline
487
13 čer 2004 23:04
to mendl-man zadne dalsi 21Tr nebudou, protoze koncem mesice vyroba v Ostrove konci a Skodovka bude delat uz jen 24 a 25Tr tedy traify vychazejici ze Slintaku.


Jestli to nevíte,do Brna dorazily další dvě 22Tr - č.3505 a 3506 - doufejme že budou v provozu co nejdřív. Plus jedna otázka - Kdy mají přijít nové 21Tr pro Brno? - už by bylo načase protože poslední solo troliš(21Tr 3043) byl dodán přesně před dvěmi lety.


Mám jednu otázku: Kdy se dodají objednané 21Tr pro Brno - už by bylo načase,protože poslední solo troliš byl dodán přesně před dvěma rokama. Jestli to nevíte do Brna už dorazily další dvě 22Tr - č. 3505 a 3506 - doufejme,že budou v provozu co njdřív.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
pd píše:
Aby se to nakonec lidem z Kameňáku nezalíbilo, taková rychlá doprava... Za tři roky si na x35 zvyknou a budou se bránit jejímu zrušení. No, taky doufám, snad to nebude tak hrozné :wink:
No budem pozadovat zachovani teto super expresni linky.
:-)


Aby se to nakonec lidem z Kameňáku nezalíbilo, taková rychlá doprava... Za tři roky si na x35 zvyknou a budou se bránit jejímu zrušení. No, taky doufám, snad to nebude tak hrozné :wink:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
No zast. jen Oblá,Koniklecova,Čtvrtě a pak až na Křížkovského.BUS to za těch 10 min. zvládne,teda pokud nebudou při uzavírce nějaký velký zácpy.


... a ty zacpy se rozhodne vyloucit nedaji. Nedavno jsem jel IGK tunelem dolu a stalo se od pisarecke krizovatky az k tunelu (a ti blokovali i ty, kteri chteli odbocit za tunelem vpravo. Od zari tam sice nebudou semafory, ale zase tam bude slalom s rychlosti max 20 km ...
Navic se do tunelu presunou lide, kteri jezdili po Hlinkach a pres most v Pisarkach.

... no uvidime snad to nebude tak hrozne.


No zast. jen Oblá,Koniklecova,Čtvrtě a pak až na Křížkovského.BUS to za těch 10 min. zvládne,teda pokud nebudou při uzavírce nějaký velký zácpy.


8-10 minut z Kameňáku kam? Až na Mendlák?


Včera a dnes výluka na Rybnické ul.(oprava značně rozbité vozovky) na t-25/26 nasazeny autobusy a jedou přes tunel,ve směru na Mendlák i přes Křížkovského.Cesta z Kameňáku trvá snad 8-10 min. Cestující si aspoň vyzkouší jak rychle se dostanou do města při uzavírce křižovatky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]