Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 365 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
na d-1 se kloubáky vypravujou pouze v případě nouze, při akutním nedostatku dvojčat. Dneska odpoledne ve vozovně nebylo ani jedno dvojče a tak vozovna byla nucena vypravit kloubák. Při nedostatku normálních dvojčat se taky na d-1 může objevit T3R.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
by si se divil ale bylo.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
na d-1 K2??? ještě že tím nejezdím, to musel být docela masakr...
Dotaz: To se nemůžou domluvit vozovny, že když jedna teda nemůže vypravit potřebný vůz, že by to tam vypravila jiná? no, to by bylo asi hodně složitý, že...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dneska se zase tramvajové vozovny vyznamenaly:

na d-9 1531!+1301
na d-4 00409 1044 K2T!!!
Nedostatek Pisáreckých dvojčat, na d-1 nějaká K2.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Včera na Křenové srážka 8 s autem podbrobnosti nevím říkala my to teta

_________________________________
RH.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Košice na tom byly mnohem hůře na cca do roku 2001-2. Poté se započalo s rekonstrukcí nejhoršího kolejového svršku na Južnej triede (modřická trať je proti tehdejšímu stavu košické Južné triedy supermoderní). Také tramvaje jsou v posledních letech v o dost lepším stavu (dříve B vozy bez reflektorů, vybavení stanoviště řidiče, dále KT8 zjednosměrněné :-s (bez stanoviště, reflektorů, stěračů). Většina vozů s velice zanedbaným lakem, se zničenými a polámanými neaktuálními link. orientacemi. V posledních letech (odd cca 2002) je výrazné zlepšení (dovybavování B vozů, nová zpětná zrcátka Bahoza, lakování vozů po VP-dříve občas nebylo vzhledem k nedostatku barev!, unifik. nátěr, nové link. orientace, reko KT8 na RN2....).


Offline
9986
15 led 2005 23:41
košice? když sem tam před dvěma léty byl, nezdálo se mi to nějak špatný...ale je pravda, že tehdy sem se o dopravu nezajímal a nevěnoval sem tomu velkou pozornost


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mozna kdyby ste sjeli uplne dolu a trochu to sledovali, tak zjistite ze sady 35ctniku uz sou asi 1 po rekonstrukci a zbytek uz je povetsinou taky

Nejhur sou na tom asi ted kosice :(((( Tam to opravdu zavani koncem


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Teda, a to tam brzo jedeme...teda možná.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no slyšel sem, že Plzni hrozí zákaz kolejové dopravy, jestli s tím kolejovým svrškem (a zdaleka to není jen svršek) něco neudělá


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Tak teď z jiného soudku: Mnozí víte, že se momentálně pomalu mění koleje v Bystrci. Nové koleje už ale nejsou se žlábkem, nejsou zasypávány, jde tedy o otevřený kolejový svršek. Jízda na nich je o poznání lepší než předtím, jsem rád, že se ještě u nás pečuje o kolejový svršek. Podívejte se na koleje v Plzni které jsou pověstné opakem: http://www.spvd.cz/hertl/plzen/pm_s35.htm

To je hrůza ten stav, divím se, že se tam ještě nikdo nezabil
V Bystrci je část již vyměněných kolejí směr přístaviště těsně před tunelem taky žlabových. Nové koleje jsou opravdu lepší, ale mohli by vyměnit i úsek mezi Ondrouškovou a Kubíčkovou směr přístaviště, tam je to děsnej tankodrom...


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Tak teď z jiného soudku: Mnozí víte, že se momentálně pomalu mění koleje v Bystrci. Nové koleje už ale nejsou se žlábkem, nejsou zasypávány, jde tedy o otevřený kolejový svršek. Jízda na nich je o poznání lepší než předtím, jsem rád, že se ještě u nás pečuje o kolejový svršek. Podívejte se na koleje v Plzni které jsou pověstné opakem: http://www.spvd.cz/hertl/plzen/pm_s35.htm


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
ds píše:
Radek Havlík : to co je napsané na plastové ceduli, palubák skutečně neovlivní :lol:
tramvaják - cedule se seznamem zastávek z pisárek do kr.pole (vnitřní) snad ani nejsou natištěné, takže mě to nepřekvapuje.


Aha já myslel na buse 120 uvnitř vozů

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Radek Havlík : to co je napsané na plastové ceduli, palubák skutečně neovlivní :lol:
tramvaják - cedule se seznamem zastávek z pisárek do kr.pole (vnitřní) snad ani nejsou natištěné, takže mě to nepřekvapuje.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
tramvaják píše:
Jinak jak jsem jel d-7 ze Strojírenského veletrhu směr Královo pole, nádraží, tak měla na ceduli vyjížděcí zastávka STARÝ LÍSKOVEC.



Tak to má asi nastavený na palubáků asi nemají nastaveno že jede na veletrh a zpět.

_________________________________
RH.


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Jinak jak jsem jel d-7 ze Strojírenského veletrhu směr Královo pole, nádraží, tak měla na ceduli vyjížděcí zastávka STARÝ LÍSKOVEC.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
mauricio píše:
Honza píše:
A co koňka ? :-D

no proč ne :lol: nebo by tam mohl být nějaký vláček typu ZOO :lol:

PvvS - to by ale musela pražská RT6N2 vykonat všechny zkoušky, pak naše RT6N1 prodělat reko na RT6N2 a další věci... upřímně, než by to bylo, tak se ta trať asi stejně zruší. Je to sice škoda, ale stejně to tak jednou bude.

Mně to přijde jako dobrej nápad - už mě to napadlo dřív.. v Praze taky jezdí nějaká hist. tram... a Podle mě se ta trať přes centrum rušit nebude - zaprvé je to důležitý při výlukách (např. příští rok se prý plánüje oprava zast. Česká), a kdyby nepočítali s ponecháním kolejí, tak by je už při rekonstrukci toho trojúh. nedělali... navíc při reko svobodáku tam ty koleje zůstanou 100%..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
no mozna to je bliz nez se zda

zrušení tratě nebo RT6N2 Brno? doufám že to druhý


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
no mozna to je bliz nez se zda


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Honza píše:
A co koňka ? :-D

no proč ne :lol: nebo by tam mohl být nějaký vláček typu ZOO :lol:

PvvS - to by ale musela pražská RT6N2 vykonat všechny zkoušky, pak naše RT6N1 prodělat reko na RT6N2 a další věci... upřímně, než by to bylo, tak se ta trať asi stejně zruší. Je to sice škoda, ale stejně to tak jednou bude.


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Ono by stačilo pouze v některé dny a jen v určité hodiny... (Např. Bovera v Liberci)

A co koňka ? :-D Ikdyž jedoucí fronta šalin za koňkou na N. Sadech by nešla...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
freddie píše:
Informace o navrženém programu schůze Rady města Brna č. R4/119 konané dne 6. 10. 2005, bod 23:

Návrh provozu historické tramvaje na trase Rašínova - náměstí Svobody - Hlavní nádraží - smyčka Nové Sady v rámci městské hromadné dopravy ve městě Brně.

Co na to říkáte? :-D

Snad to projde...


No jestli to najdu, svyho casu se o tom mluvilo na schuzi tramvajklubu . Dokazete si dneska predstavit toho ridice , kterej bude 8 hodin vestoje kroutit klikou ? Navic ony dvounapravovy vozy nemaj nejlepsi brzdy, a jejich casti maji uz nejlepsi leta za sebou. Nemyslim ze by vydrzely takovy celodenni huntovani. Mozna nejaka novostavba s podobou staryho vozu. Navic co dneska prichazi v uvahu ? Drevak 107, a pseudohistoricka tram MT4 . Za muzeem jsou jeste polovraky dalsich MT4 , ze kterych by se mozna dala dat dohromady jedan souprava. Jak by se resil provoz vozu v zime ? A mely by v interieru cvikace ?

Myslim ze to je spis napad nekoho z magorstratu , kdo nechce tram v centru a timhle maskuje zajem uplne tu trat zlikvidovat. Jedine ze by tam DP nasadil nejaky NP vuz (RT6N1), jiny do centra nepatri.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no, plecháč, karolína nebo 1095


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Myslím si, že by to byla zajímavá atrakce hlavně pro turisty, ale i pro Brňany (asi by to nebyl plnohodnotný článek MHD). APropos: jaký si myslíte, že by DPMB nasadil vůz?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
freddie píše:
Informace o navrženém programu schůze Rady města Brna č. R4/119 konané dne 6. 10. 2005, bod 23:

Návrh provozu historické tramvaje na trase Rašínova - náměstí Svobody - Hlavní nádraží - smyčka Nové Sady v rámci městské hromadné dopravy ve městě Brně.

Co na to říkáte? :-D

Snad to projde...

no záleží co radní berou jako historický vůz :wink: je to rozhodně zajímavé, ale nevím, jak by se to ujalo - ono přeci jen veřejnost ze svoboďáku na nádraží půjde radši pěšky (můj názor) než rozhrkanou historickou tramvají...a taky jde o peníze. Ale shválení této věci je k úspěšnému kroku navrácení normálního provozu linky 4 přes Svoboďák... (snad)

No čtyřku na svoboďáku bych chtěl mít hnedka, to je nejlepší trasa, ale s tou historickou tramvají je to podle mě nesmysl.
1. vůz se bude opotřebovávat a bude se tak ztrácet jeho hodnota
2. k čemu by to bylo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 20:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]