Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 521 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Já předpokládám, že to, co pojede dál, bude jezdit v naftě už z Brna, což znamená, že elektrickou trakci využijou jenom posilové vlaky do Zastávky. A právě proto si myslím, že by měla smysl elektrifikace do Náměště nebo Třebíče. Pak by všechny osobáky mohly jezdit v elektrické trakci a z Náměště/Třebíče by pokračoval do Jihlavy motorák.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Já ten krok rozhodně vítám - je to totiž jedna z věcí, která stále brání dokončení legislativních záležitostí ohledně nádražky v Troubsku - kvůli nejistotě této modernizace a nepříliš bezpečnému přejezdu a nebezpečnému "padání" lidí od budovy do kolejiště je to stále vinou jistých organizací na mrtvé bodě, tak snad se konečně něco pohne. Stojí to jen a jen prachy, který mají už tak docela dlouhou dobu návratnosti.

Z nezaujatého pohledu si ale myslím, že ta elektrifikace jen do Zastávky nemá moc smysl. A taky si nemyslím, že by byla nějak extra potřeba, pokud nebude protažena někam dál - to se bude v Zastávce přepřahat? Nebo bude jezdit diesel i nadále z Brna? Moc přínos v tom teda nevidím.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Proč jen do Třebíče, to rovnou až do Jihlavy. Pak by se na konec vlaku hodil řidičák a jezdilo by se až do Plzně s jednou mašinou bez nutnosti dvojího přepřahání.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Zdvoukolejnit klidně, ale elektrifikace bude mít smysl jenom za předpokladu, že se dráty v dohledné době protáhnou minimálně do Náměště, v lepším případě do Třebíče.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No nevím, jakej efekt bude mít zdvoukolejněná a elektrifikovaná trať POUZE do Zastávky...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
I se zdvojkolejnenim ? To je jeste levny ..


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jo no. Je to 4,5 miliardy, počítám-li s číslem 20 km, tak to znamená nějakých 225 tisíc v přepočtu na metr trati. To si zase někdo hezky namastil kapsu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Po mnoha letech odkladu se konecne naplno rozbehla priprava stavby elektrizace Brno - Zastavka vcetne PEU. Nicmene kdo je trochu informovan, musi se novinarum hodne smat....

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20114.html


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jo, už je stáčejí :-D

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Na brno stacej 4 :)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Pvvs: pořád to nebude 250ks nových, nikdy nevyzkoušených tramvají :D


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Superkapacitory ? POkud tim autor nemyslel baterie, tak DPMB opet dodrzi tradici v pouzivani neodzkousenych, neoverenych technologii. Tedy aspon v nasich podminkach.


Offline
85
10 úno 2009 22:38
Když jsem tak v tom článku četl o trolejbusech, které nebudou jezdit pod dráty, hned jsem si vzpomněl na linku 51, co si o tom myslíte? Je možné, že tuhle variantu DPMB zamýšlí právě na tuto linku?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jakožto daňový poplatník jsem velmi rád, že se utratí několik desítek mega za nový autobusy na takovou pofidérní linku, jako je "linka v historickém středu města. Předpokládáme, že povede od hradu Špilberk na Českou, případně k vile Tugendhat."

Děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnský deník: Do Brna zamíří elektrobusy.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
agent_s_teplou_vodou: na 7 ne, ta se má totiž taky rušit :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
vojtik píše:
... díky úžasné dostupnosti zastávky pod Grandem to půjde mnohem lépe. Procpat se přes dav lidí, čekajících na trolejbus, zahučet do podchodu, nechat se obrat od nějaké čorky, vyšlapat schody a tradá, můžu přestoupit. Nebo se pokusit přejít přes přechod, věčně zavřený kvůli výlukám u vlaků a pak přeskákat.


Ale i po změně tras bude u Grandu zastavovat úplně stejné množství spojů. Projede tudy +/- stejné množství lidí. Zastavuje zde linka 8 jedoucí z/do vozovny, atd. Někomu ta změna bude vyhovovat, někomu ne. Ale vychází mi to +/- nastejno. A nářky, že se z Juliánova nedostanu bez přestupu na Českou jsou úsměvné. Takhle na Moraváku vystoupím, a počkám si na 3, 5, 6 nebo 7, a na České budu dřív, než kdybych v 13 objížděl celé centrum dokola...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zjevně měly být rozděleny informace o parkovištích na okraji města a parkovacích domech, protože ty se logicky nebudou stavět na stejných místech. To je jak se všemi ostatními články - když se to blbě přepíše.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
Jj. tyhle parkoviste chybej na prijezdech do mesta, ne v centru...A parkovaci listek spojenej s celodenni jizdenkou by uz par lidi premluvil nechat IGK nekde na okraji a zbytek dojet sockou. Ale pri stavajicim systemu, kdy listek na 10 minut je pomalu drazsi jak hodina parkovani .....


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A zrovna tam nejsou moc potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... misto.html

Dodal, že Brno hodlá nadále podporovat místo individuální dopravy tu hromadnou. „Ta je v Brně stále na velmi slušné úrovni,“ poznamenal,“ Bielko. Součástí tohoto plánu budou i takzvaná záchytná parkoviště na okraji města s pohodlným přestupem na tramvaje i parkovací domy. Ty hodlá začít město letos stavět tři. V Kobližné, Panenské a Veselé ulici.

Osobne mam trochu jiny meritko okraje mesta....Ale urednici asi dal nevidej.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
vojtik píše:
Aby jezdila prázdná, protože Křenová dvě linky po 10 minutách nenaplní. A o intervalu 10 minut si povíme po některém z dalších osekávání intervalů v rámci šetření... ;-)

Tak proč se paní v nějakém dřívějším článku rozčiluje, že o víkendu jezdí do Julcu 13 jen po 20 minutách.
Myslím, že o víkendu nejde ani tak moc o kapacitu spojů, ale spíš o frekvenci, to je taky asi důvod, proč na většině linek jezdí o víkendu K2. Jestli myslíš, že by se mělo hrát spíš na kapacitu, tak napiš maila na JŘ a oni by rádi vyšli vstříc a dalo by se jezdit po půlhodině a nebo rovnou po hodině, aby se pořádně využily 13T a lidi si tam připadali jako srdinky stejně jako ve všední dny.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Mám takový neblahý pocit, že většina lidí bere MHD jako něco, co danýho člověka odveze od vrat vchodu k vratům místa kam chtějí a jakmile musí udělat pár kroků navíc, je to zlý DPmB který jim bere jejich linku nebo mění trasu jen proto aby jim uškodil! A utvrzuje mne v tom tvrzení typu "budu muset jít od zastávky přes podchod tam a onam 50 metrů navíc..."
Boha jeho ať si jedou taxíkem když jim to tak vadí, tím se dostanou kam chtějí! MHD není pro to, aby jednotlivce dovezla kam si přeje ale aby posloužila většině a dopravila je do blízkosti místa kam chtějí případně i s přestupy. A jak vidím začíná se vyskytovat novej druh "alliena" zvanej matky s kočárky...

Čorky a podobné věci se vyskytují všude ne jen v podchodech, a když tu bylo napsáno že při intervalu 10 minut o víkendu se bude do Julcu vozit vzduch, nebyl by problém každou druhou devítku ukončit na Geislerové. A teď do mne!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já vám nevím, mě pak tím uzlem tak nějak přijde Malinovského náměstí, s výjimkou dvanáctky má vozíčkář z devítky pohodlný přestup na všechny linky projíždějící přes Hlavní Nádraží, plus jedenáctku. Výjimkou je pak osmička a desítka, na které se dá přestoupit na Masné (s tím že osmička je už prakticky 100% nízkopodlažní). S výjimkou Cejlu pak mají snad na všechny linky a směry přestup hrana - hrana v rámci tří zastávek, mezi nimiž leží hlavní nádraží - z Masné do Lískovce, z Maliňáku do centra (4), na Hybešku/Mendlák a KrPole/Řečkovice na opačné straně(1),Poříčí (2) a pak na Moraváku na 5 směr Šilingrák a Mendlák, případně 3/11 směr Veveří (pokud 11 pojede v současné trase, pokud pojede přes Cejl, předpokládám, že nemá kde na Moraváku stavět - pak se na ní dá přestoupit už na Maliňáku) . Všechno velmi pohodlné přestupy do všech směrů a bez zbytečných zmatků. Jediný směr, který má tu zastávku daleko, je ten na Cejl... (kam bude dost možná jezdit ze zastávky jedničky i d-11?)

Nejsem si jist, jaké jsou do budoucna plány s tou jedenáctkou...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
A co kdyby:
linka 9: Lesná - Líšeň, po 10 minutách
linka 8: Bohunice - Líšeň, 10 min (20 víkend)
linka 13: Bohunice - Juliánov, 10/20 min
-> Juliánovu zůstává to, co má. Bohunice a Lískovec jsou také na svém, 8+13 by se sjíždět nemusely. Líšeň si trochu polepší o víkendech, zaplatí za to částečným Grandem (ale, pokud se prohodí 9/11, získá přímé spojení na Moravák)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Cracatit, Pavel, Robert a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 říj 2024 08:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]