Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Zdravím Vás :) Tato otázka mě docela dlouho vrtá hlavou.. všude je psáno, že vozy 14TrM jsou delší než 14Tr. Myslím o 40mm. Proto se ptám: V čem jsou vlastně ty ,,eMka" delší?? Tím pádem jsou modernizované 14TrR stejně dlouhé jako 14TrM, nebo mají původní délku? díky za odpověď :) Navíc by mě ještě zajímalo.. 3207 asi navštíví dřív pracovníci Remetu než cestující že?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Řidič povídal, že mu tam něco hoří. Více jsem nezkoumal. A co se týče ev. č. - zrovna jsem psal jinam číslo 3242 (v jiné souvislosti) a dokonale jsem je prohodil.


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
MartinV píše:
Ráno skončil 3242 svou jízdu na Borodinově. Zahořel.


Trošku dezinformace-Borodinova,3262,kouř bez ohnĕ


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ráno skončil 3242 svou jízdu na Borodinově. Zahořel.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Moc jich nebude. Tak 50% aktuálně jezdícího vozovýho parku.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Za 5 - 6 let už ty vozy jdou do kytek.

O kolika vozech jsme si tohle před deseti lety taky mysleli ? :-P


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Vidím, že jsem neunikl zrakům pozorovatelů. No, letadlo je to super, rozhodně se mi s tím jezdilo líp než s 25Tr, který nesnáším k smrti. Kluci si dali záležet, nic tam nevrže, netříská a nemlátí, překvapilo to i mě samotnýho, jak se to povedlo a jak k světu to vypadá. Pár drobných poznatků jsem klukům předal a dnes se to vychytalo.
Ale stejně je to prostě 15Tr. Na rozjezd je to překoňovaný, abych se rozjel bez toho, aniž by padali lidi, musí člověk zadat minimální jízdu přes brzdu, brzdu pomalu pouštět a pak teprve tomu dát plnej knedník. Nicméně nahoru do Vinohrad to jede 40 a hotovo. Na rovině to udělá za dlouhý čas těch 50, ale dál se tomu už moc nechce. Třeba 22Tr jsou celkově dynamičtější - rozjezd se může dát plnej knedník, a je to svižné, ale přitom ne zbytečně prudké, a když jedu 30 a "přitopím tomu", reaguje to daleko dynamičtěji než 15Tr.
Nicméně stále se jedná o mašinu z roku 1990 !!!. Konečně to má staťák místo hlučných MGček, drobnosti jako třeba el. zrcátka, kdyby to mělo poptávku a staniční brzdu, byla by to fakt super generálka, když holt pomineme, že se jedná o starý středněpodlažní vůz; ale staťák to mělo mít už dávno, stejně jako tu poptávku a staniční. Takhle mi to přijde trochu s křížkem po funuse. Za 5 - 6 let už ty vozy jdou do kytek.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
84
29 zář 2008 21:29
Želva píše:
Po delším "spánku" v dílnách ji byl dneska projet samotný pan Verusha. 8-)

Tak muže volantu jsem bohužel nesledoval. Ale jinak vevnitř super, zvuk super a jízda (za ty 4 zastávky :-) ) taky super.


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Také jsem ji potkal. Novinka to je, vyjížděla po dílnách (a ve vnitř ještě hodně voní novotou). Takže 3506 v dnešní obnovená premiéře na 02631. :-) Po delším "spánku" v dílnách ji byl dneska projet samotný pan Verusha. 8-)


Offline
84
29 zář 2008 21:29
Nevím, na kolik je to novinka, ale dnes na lince 3506. Kurz nevím, jestli to pomůže, tak odjezd jako t-25 20:30 +- minuta z Pionýrské směr Novolíšeňská.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
3256 je již ve slatinském provozu - dnes na t-33, před chvílí odjezd z Hlaváku

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To je věc vkusu, jasně. Ono to zezadu světly připomíná avii, ale oproti stavu před VP je to změna. Zase ale, kyž už ke změně došlo, proč tak málo kreativně :-|

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

151
27 zář 2011 21:38
Brno, po trase 69 a 96
Janatak píše:
Pěkné. A pozor, do Slatiny začínají pronikat bílé eviďáky! :applause:

Nechci rozpoutávat nějakou bouřlivou diskusi, ale mě se ty zadní světla vůbec nelíbí. Na 3602 to ještě jde, ale na 14/15Tr to je/bude hrůza.

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pěkné. A pozor, do Slatiny začínají pronikat bílé eviďáky! :applause:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
3256 byla dneska na ZJ s Janozou a novými světly:
Příloha:
DSC04661 – kopie.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
3279 ráno na ZJ - unifik, klima Janoza, světlý interiér, světlá madla sedaček

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Kdo nesledujete sousedni zlute forum :
http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/2 ... riery.html
Znizkopodlaznena 15Tr, pravdepodobne pouze u poslednich dveri , viz Sanos a v rusku nektery ZIU9 .


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS:
To je nic. Tohle je horší - a podotýkám, že dle slov autora fotky (kterého jsem úspěšně zapomněl) se to odstavilo ve chvíli, kdy za řidičem přišel cestující, že "je asi něco špatně, protože ten, co sedí vedle, je nějak nakloněnej". Co je na tom pravdy nebo ne nechám na vás - pro ty méně důvěřivé přidávám ještě jeden 100% reálný odkaz :)

http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2255158

A ještě jeden, pokud prominete OT :)
http://www.k-report.cz/discus/obrazky/72/91/637291.jpg

A teď ta slibovaná fotka:


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Výmluvná fotka.

Smutné je, že (byť ne takto definitivně) takto nalomených jezdí několik (desítek) vozů, hlevně starší devítikila. Jsou to takové ty "houpavé" podlahy, v oblasti krytu převodovky, zadních schodů nebo u kloubáku za kloubem. Většinou to začíná prasklým Altrem, které je secvakáno sponkovačkou. Pokud se pak člověk na podlahu dívá během jízdy.... prostě v pořádku to není a to musí být jasné i laikovi, že tam je něco shnilýho, nalomenýho nebo přímo zlomenýho. Karoserie se na hrbech a za jízdy samosebou přirozeně kroutí, ale ne tak, že by se jedna část podlahy vzdalovala 3 mm od té druhé.

Je třeba objektivně říct, že trolejbus (bavme se o opravdové trolejbusové kastli, tedy 14Tr a 21Tr, 25Tr už do toho počítat nejde) je stavěn principielně robustněji, takže 3225 byla celkem vyjímka. Bohužel, od této vyjímky není daleko několik dalších vozů, a to přesně právě jsou ty vozy ala "3225" - první eRka. To i ta "legendární" 3194 je na tom opravdu lépe.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Psal :
Citace:
vozy typu "3225"
, tedy vozy s xkrat opravovanym a svarovanym ramem, odehnilyma pricnikama, zlomenym podelnikem ... Tedy zavady, ktery se musi ted opravovat, misto toho aby se vuz hodil do srotu. Ale pro nektery je ocel neznicitelna a musi vydrzet vsechno..
Prilozim sem jeden obrazek ramu vleku B941, aby nekteri videli, co se skryva pod podlahou a co pak byva zaflikovany , jenom aby vuz mohl do dalsiho zlomeni ramu chvili jezdit ..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Ondra: Není 3225 už náhodou ve šrotu?


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Souhlasím s PvvS. Při vší úctě si NEDOVEDU představit, jak by v Husovicích 21Tr přežily. I ve Slatině, opět při vší úctě, se z toho staly vyježděný svině, ještě štestí, že to na SO chodí do Komína, kde třeba zjistíme, že vůz témeř nebrzdí. Ale ve Slatině je jeden kopec a jedna křižovatka, takže to asi tolik nevadí.... 21Tr vyžaduje specifický druh znalostí, ty vozy jsou prostě už deset let zažitý v Komíně a je blbost je najednou střelit do Husovic, samosebou i s ohledem na to zázemí ND. Do Husovic by měly putovat podle mě zcela nový vozy, v případě teda, že konečně nějaký do Brna přijdou, což se stane mám ten dojem jedině poté, co se někdo za magistrátu přijde podívat přímo a na vlastní oči, jak vypadají vozy typu "3225" aspol. například zespodu.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Slatina ma 21Tr .. A pripdaa mi dost nesmysl drobit udrzbu , pripravky a dily vic nez je nutny..


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A i když to sem nepatří,tak to vzdáleně souvisí-můžu se zeptat....Proč se nepřesunou i nějaké nízkopodlažní 21Tr do jiných vozoven než Komína?Může mi prosím někdo odpověděť,co by měla za problém 21Tr třeba v Husovicích nebo Slatině?
Takhle se přesouvají do jiných vozoven jen 14Tr a já se divím proč.....Děkuji za vysvětlení...


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
to podle mě záleží na tom, kolik ještě má přijít jednadvacítek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 21:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]