Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
mtrucker píše:
Další kilometry se dají ušetřit třeba na lince 29. ... Dál bych trasování změnil od Přívratu ... místo na českou bych trasu změnil na Královo pole, nádraží ...tento spoj vyloženě chybí. Možná někdo bude oponovat tím, že Krpole je nevyhovující pro dvě linky trolejbusu, ale když by se chtělo, tak kluci na jízdních řádech umí zázraky a určitě by uměli mezi linku 30 vložit 29 tak, aby se to nekopalo. Trasa od přívratu na Českou a zpět je cca 9 km, od přívratu na Krpole cca 6, takže další ušetřené kilometry.
Jenže těch 9 km by musela jezdit navíc posílená t-34, aby byla v úseku Česká-Přívrat zachována dostatečná kapacita. Takže nevím nevím, jak by se tímhle ušetřilo.

Leda že by každá x-tá t-30 jezdila (třeba pod jiným číslem) z Bystrce přes přívrat na Českou... ale neptal jsem se tady onehdá, jak že se jmenuje ten náš tarif? Přestupní, nebo odevšad všude?


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
K lince 65. Myslím, že autobus nemusí být zaplněn až "po střechu". Díky jejímu vedení vznikla velmi užitečná návaznost na d-1 pro lidi z oblasti Řečkovice, hřbitov. Počet cestujících je zavislý na mnoha okolnostech, pokud s ní jedete v 10 hodin, prší a jsou prázdniny, tak s ní nemá kdo jet. Třeba dnes bylo ráno ve spoji mezi Řečkovice, hřbitov - Řečkovice 25 osob. ;-)

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mtrucker: ale t-25+t-26 mají takový interval, aby tuto cestu akorát pokryly. Takže není moc na místě jednu z nich vypustit (v nějaké její části). Interval 10 minut v sedle ze Staré Osady na Pálavák není nijak růžový.


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
PvvS píše:
Tak v te t-25 smysl nevidim . Nikde neni rychly napojeni na vetsi dopravni uzel a na mendlak je to daleko. To spis opacne na osadu.


Tak na Osadu to právě žádný smysl nemá, protože tam jezdí právě linka 45. Z osady potom 27 na Vinohrady či právě 26. Jinak zdá se mi nesmyslné že z Novolíšeňské jedou dvě linky trolejbusu 4/5 společnou cestu až na čtvrtě a potom se rozdělí Osová - Kamenný vrch .....myslím si že by se dala ušetřit právě ta cesta z Merhautovy na Novolíšeňskou a využít na Lesnou. Navíc je potřeba ty studenty do Campusu odvést a oni jezdí právě ze zastávek Merhautova, Provazníkova, Lesnická, Konečného náměstí, Úvoz a v podstatě až na Campus ....tam je velká frekvence cestujících studentů.

Uvažoval jsem třeba zkrátit linku 25 z Osové na Mendlák..... ale to nemá smysl...ten trolejbus ze dříve zmíněných zastávek právě ty cestující zbírá. Takže na Mendláku by zase všichni přestupovali z 26 na 25 a to by byl pěkněj chaos.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Tak v te t-25 smysl nevidim . Nikde neni rychly napojeni na vetsi dopravni uzel a na mendlak je to daleko. To spis opacne na osadu.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
mtrucker: Je pravdou, že trolejbusová trať na Lesnou by byla určitě výhodnější, než výstavba tramvajové trati. Linka 25 by tak měla od Provazníkovy (přes Štefánikovu čtvrť na Lesnou) smysluplnější využití, než nynější trasa k husovické vozovně.

Jinak ta novostavba 200m tramvajové trati nad husovickým tunelem má už třetinu životnosti za sebou. A vzhledem k tomu, že jsou pozastaveny i další a důlezitější projekty, tak se svého využití už zřejmě ani nedožije.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Docela dobře jsem se pobavil.

(Tímto se omlouvám mauriciovi, pokud jsem ho s těmito slovy předběhl.)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

19
04 pro 2007 20:37
Já osobně si myslím, že linka 65 je opravdu zbytečná. Tedy smysl má pouze pro těch pár lidí vzadu v Medlánkách, ale to by tedy stačilo aby z Nadační jezdil jeden autobus jen na kruhový objezd v Medlánkách a zase zpět. Jezdit bych to teda nechtěl ! Jo lidská lenost je hrozná. Proto bych tam posílal autobus co jede z Globusu, nebo do Globusu závlekem přes Nadační. Bohatě by to stačilo, nikdo by nemohl nic říct, jelo by to jak na Kr.pole, tak do Řečkovic a ještě až do Globusu.... :-D linka 41 nebo 71 je už dost dlouhá a každej by pak už jel raději vlakem, ale důchodci do Globusu se rádi svezou ...někdy jezdí naschvál 41, aby se povozili.

Další kilometry se dají ušetřit třeba na lince 29. Není také moc vytížená v úseku Osová - Bellova ....kloubová 50 to zvládá s přehledem a tak by bylo vhodné Linku 29 ukončit buď na Jírovcove, nebo spíš bych se přikláněl ve smyčce Kohoutovice - hájenka, kde by byl i přestup z linek 52 a 50. Jen by se muselo předělat křížení mezi Bellovou a Voříškovou. Dál bych trasování změnil od Přívratu ... místo na českou bych trasu změnil na Královo pole, nádraží ...tento spoj vyloženě chybí. Možná někdo bude oponovat tím, že Krpole je nevyhovující pro dvě linky trolejbusu, ale když by se chtělo, tak kluci na jízdních řádech umí zázraky a určitě by uměli mezi linku 30 vložit 29 tak, aby se to nekopalo. Trasa od přívratu na Českou a zpět je cca 9 km, od přívratu na Krpole cca 6, takže další ušetřené kilometry.

Linak 54 se mi zdá také vcelku zbytečná. Onehdá jsem ji jezdil a i když prodloužení na Kubíčkovu je lepší, tak toho využije minimum lidí. Kdyby se linka zrušila, asi by se nic nedělo, protože je tam pouze jako posila a to ještě zbytečná. Potěšující obsazenost byla snad tak 3x, jinak věčně poloprázdný a kvůli osmi lidem tam jezdit....si můžou počkat na tu 52. Smysl by měla v případě zkrácení linky 52 opět do Žebětína a linka 54 by jezdila od Zoo do Žebětína. Výhoda...každá linka by mohla mít intervaly dle potřeby, avšak v Žebětíně by byla poněkud složitější situace. Rozumější je prostě linku zrušit.

Zajímalo by mě, zda li se někdy uvažovalo nad tím, zda by nebylo rozumné natáhnout na Lesnou - Haškovu spíš než tramvaj trojebus. Jsou tiší, nepráší....tam by tramvaje mezi Helenou Malířovou a Brechtovou co chvíla pískovali, aby se rozjeli nebo zastavili. Náklady na postavení tratě jsou určitě nižší. Sloupy by se museli stavět tak jako tak ale využila by se silnice. No a kterou linku tam poslat ??? Jsem jednoznačně pro 25. Jednak důchodci by měli přímé spojení Mendlovo náměstí (nem. svatá Anna) a dále pak Nemocnice Bohunice kam určitě často cestují, jelikož to jsou důchodci. Také největší nátřesk studentů by to pobralo z Provazníkové, Lesnické atd. Mezi Provaznikovou a Starou osadou moc lidí také nejezdí, rozdělí se cestující mezi okružky takže tam není potřeba trolejbus tak často, avšak posílil bych linku 27 a prodloužil ji až na Novolíšeňskou. Občas by mohla jet zkráceně pouze na Pálavské náměstí, aby si řidič taky mohl udělat přestávku. Tam se to hodí. Linku 46 a 66 bych zrušil a nechal pouze 57 jezdit tak jako o víkendu ...tedy jednou Haškova, jednou Soběšice .....trolejbus by doplňovala navíc linka 45. Myslím si, že je větší šance na tohle než na to, že se lidi někdy dožijí protažení linky 5. Zrušením 46, 66 se ušetří další kilometry, které se možná rozloží do posily 27 a 57 ale určitě by něco ještě zbilo.
Linku 5 bych protáhl maximálně k pseudo kruhovému objezdu za zastávku Lesná, nádraží, když už ty koleje jsou v zemi a tam bych vybudoval novou smyčku. Prostoru je tam hodně a šikovný architekt by to určitě vymyslel i levně. Tam by mohl vzniknout pěkný přestupní terminál mezi trolejbusem, tramvají, vlakem a autobusem. Štefánikova čtvrť je jistojistě nevyhovující.

Potom ještě nechápu, proč DP nenasadí vozi Crossway na linku 303 .... myslím si, že tam žádný nízkopodlažní spoj není, crosswaye mají pokladny, takže bez problémů a navíc místo víkendového ježdění po Lesné, kdy je pokladna zadělaná obalem....pfff. Nemám slov. Možná je to tím, že si na linku 303 chodí jezdit pouze VIP řidiči a nemyslí se na cestující, že i tam by se mohly nabídnout nízkopodlažní služby.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Rem píše:
Ty seš snad z Medlánek? Pokud vím, tuto linku si "vydupaly" Medlánky pro obsluhu toho novýho sídliště. Její další trasování už řeší jiní...

"Vydupaly" aby se pak ukázalo, že některým lidem hluk autobusů vadí sarcastic

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jsem z Řečkovic a to,že linka 65 jezdí přes Hřbitov a dolů k nádraží je zásluhou radnice v ŘEČKOVICÍCH!.Jinak by linka 65 jezdila do Kr.Pole(a bylo to mnohem lepší trasování než teď).


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
[quote="MtM"]...jenže ji drží naše "skvělá" radnice nad vodou...

Ty seš snad z Medlánek? Pokud vím, tuto linku si "vydupaly" Medlánky pro obsluhu toho novýho sídliště. Její další trasování už řeší jiní...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Nekde padlo, ze DPMB musi zajistit obsluznost na celem uzemi Brna. Proto jezdi a-65, i kdyz ju mistni nechcou.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Si myslím, že jsi vyplodil další blbost. Od toho tu je právě odbor dopravy mmb, aby tu dopravu zajistil, pokud je potřeba. Jestli by měla místní radnice problém si to obhájit, tak to asi nebude tak nezbytné. Ale nevím, jak tady ta úřední birokracie funguje.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
Ta linka vozí převážně hlavně jen vzduch,jenže ji drží naše "skvělá" radnice nad vodou.Třeba ve středu jsem jel z Medlánek až na Kronovou a po celou cestu jsem byl jediným cestujícím ve voze.Někdy si říkám,že zdejší najeté vozokm by mohli být užitečnější na mnoha jiných místech(viz případ v šalině-prodloužení 53 mimo špičku do Kr.Pole k nádraží).

Tak bych tu měl jedno řešení: pokud radnici Řečkovic přijde, že ta linka je opravdu důležitá, tak ať ji nějak dotuje stejně jako si obce dotují některé spoje, co se teď přidaly (mám na mysli hlavně noční spojení z Brna). Pak by bylo možné řešit a-53.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
miropiro píše:
A jinak jsem 29. 12. jel z Řečkovic, nádraží linkou 65 na Olšanského ve 13:43 a situace byla taková, že od nádraží jsem jel jen já, na dalších zastávkách už lidi přistupovali (a na zastávce Řečkovice, hřbitov nastoupil jeden pán, aby vzápětí vystoupil na Palackého náměstí). Těžko říci, zda to, že jsem jel sám, bylo dáno tím, že byly vánoční prázdniny anebo prostě nezájem lidí toto přestupní místo využívat (čemuž bych se u matek s kočárky nedivil, bo na nádraží sice jede nízkopodlažní bus, ale přístup na perón bezbariérový není (dobře, v Königu taky ne, ale tam aspoň chodí lidi a jsou to jedny schody, ne jedny schody nahoru a druhé dolů)).

Ta linka vozí převážně hlavně jen vzduch,jenže ji drží naše "skvělá" radnice nad vodou.Třeba ve středu jsem jel z Medlánek až na Kronovou a po celou cestu jsem byl jediným cestujícím ve voze.Někdy si říkám,že zdejší najeté vozokm by mohli být užitečnější na mnoha jiných místech(viz případ v šalině-prodloužení 53 mimo špičku do Kr.Pole k nádraží).


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jen tak mimochodem, ve zde probírané Bratislavě byl (s výjimkami) provoz 27.-30. opravdu veden podle JŘ pro soboty a neděle.
Za větší omezení na Štědrý den a Silvestr s důrazem na rozjezdy už v dřívějších časech se taky přimlouvám, interval 30 minut by klidně stačil.
Ono se vůbec loňský poslední týden v brněnské mhd strašně plýtvalo na zbytečném provozu.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
ds píše:
proboha delat nejake zavery na zaklade pozorovani nekdy mezi vanocnimi svatky #-o

No dobře, přiznám se bez mučení, že takováto pozorování nedělám pravidelně, protože pět let jsem na Silvestra v Brně nebyl.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
miropiro píše:
Když jsem včera jel po osmé večer z Lesné a saranče spíš než lidi vezlo vzduch (protože cestující bych dokázal spočítat na prstech ruk), tak jsem si říkal, že kdyby byl provoz touto dobou zajištěn pomocí rozjezdů, dejme tomu do hodiny desáté večerní po 15 minutách, tak by se dalo na provozu tramvají a trolejbusů něco ušetřit, pokud by jejich provoz byl ukončen o dvě hodiny dříve. A co jsem měl možnost jet 27.12. po městě, tak taky to nebyla žádná sláva, by podle mně stačil víkendový provoz. A jinak jsem 29. 12. jel z Řečkovic, nádraží linkou 65 na Olšanského ve 13:43 a situace byla taková, že od nádraží jsem jel jen já, na dalších zastávkách už lidi přistupovali (a na zastávce Řečkovice, hřbitov nastoupil jeden pán, aby vzápětí vystoupil na Palackého náměstí). Těžko říci, zda to, že jsem jel sám, bylo dáno tím, že byly vánoční prázdniny anebo prostě nezájem lidí toto přestupní místo využívat (čemuž bych se u matek s kočárky nedivil, bo na nádraží sice jede nízkopodlažní bus, ale přístup na perón bezbariérový není (dobře, v Königu taky ne, ale tam aspoň chodí lidi a jsou to jedny schody, ne jedny schody nahoru a druhé dolů)).


proboha delat nejake zavery na zaklade pozorovani nekdy mezi vanocnimi svatky #-o

doufam, ze ten napad s vecernimi rozjezdy nebyl myslen moc vazne...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rozjezdy s 15minutovým intervalem by mohly jezdit kromě 31. 12. před 21. hodinou také 24. 12. před 16. hodinou, kde je počet cestujících obdobný.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Když jsem včera jel po osmé večer z Lesné a saranče spíš než lidi vezlo vzduch (protože cestující bych dokázal spočítat na prstech ruk), tak jsem si říkal, že kdyby byl provoz touto dobou zajištěn pomocí rozjezdů, dejme tomu do hodiny desáté večerní po 15 minutách, tak by se dalo na provozu tramvají a trolejbusů něco ušetřit, pokud by jejich provoz byl ukončen o dvě hodiny dříve. A co jsem měl možnost jet 27.12. po městě, tak taky to nebyla žádná sláva, by podle mně stačil víkendový provoz. A jinak jsem 29. 12. jel z Řečkovic, nádraží linkou 65 na Olšanského ve 13:43 a situace byla taková, že od nádraží jsem jel jen já, na dalších zastávkách už lidi přistupovali (a na zastávce Řečkovice, hřbitov nastoupil jeden pán, aby vzápětí vystoupil na Palackého náměstí). Těžko říci, zda to, že jsem jel sám, bylo dáno tím, že byly vánoční prázdniny anebo prostě nezájem lidí toto přestupní místo využívat (čemuž bych se u matek s kočárky nedivil, bo na nádraží sice jede nízkopodlažní bus, ale přístup na perón bezbariérový není (dobře, v Königu taky ne, ale tam aspoň chodí lidi a jsou to jedny schody, ne jedny schody nahoru a druhé dolů)).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
CHtěli mít takovou ekonomiku, jakou mají, i se slavným ryhloeurem. Toto všechno jsou následky.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Jezour píše:
Jojo, opravdu zlaty DPmB. Pro srovnani s Brnem: V Blave je rocni jizdne 250E, vykony 45 mil. vzkm a provozni dotace 51,7 mil.E (dp chtel jeste o 4 mil. vic). A dotace na vozy a trate pro 2012 cista 0:-(


To mají hodně drahý jízdný... dělá to téměř třetinu jejich průměrné hrubé mzdy.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
agent_s_teplou_vodou píše:
A ten má možnost vyměnit komunální politiky, byť v případě Bratislavy až v květnu 2014.

Pokud se rozpadne koalice Bratislavy, tak klidně i dříve :mrgreen:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Mě to spíš přijde, že to DPBL udělal schválně, protože představitelé hlavného mesta ignorují potřebu investovat do údržby tratí. Trať je v havarijním stavu, tak zrušíme některé linky bez náhrady, a ostatní neposílíme, protože představitelé hlavného mesta ignorují potřebu investovat do obnovy kolejových vozidel. Na tento přístup doplatí obyčejný cestující, který je ovšem i volič. A ten má možnost vyměnit komunální politiky, byť v případě Bratislavy až v květnu 2014.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jojo, opravdu zlaty DPmB. Pro srovnani s Brnem: V Blave je rocni jizdne 250E, vykony 45 mil. vzkm a provozni dotace 51,7 mil.E (dp chtel jeste o 4 mil. vic). A dotace na vozy a trate pro 2012 cista 0:-(


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 03:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]