Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 45 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Paráda. :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Tak to vypadá, že 13 nejspíš zůstane...aspoň na chvíli:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/protesty-zabraly-mesto-ustoupilo-od-zruseni-tramvajove-trinactky-20120320.html


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Nejlepsi by bylo, kdyby vse zustalo tak jak je, a basta :evil:

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
122
04 pro 2010 02:48
u linek 25, 26 a 67
Tak to se mi hodně líbí, takhke nějak to cítím i já. Tak uvidíme, jestli se něco z toho uvede do praxe...


b1 píše:
Co takhle tento návrh pro oblast Cejl/Milady Horákové...
Intervaly stávající, akorát spoje linky 11 přečíslovat na 3, a nynější spoje linky 5 v sedle z Mendláku by jely pod číslem 7 na Maloměřický most.
Intervaly ve všech koncových úsecích tím zůstanou zachovány.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Poslední návrh vypadá dobře ale má dvě zásadní vady:
1. zbytečně d-9 a d-13 vedle sebe na nádraží. Sice by to odstranilo zastávku u viaduktu, ale lepší by bylo nechat to pod viaduktem a spojit v jednu linku - Lesná-Juliánov.
2. d-2 by měla zbytečně komplikovanou trasu - Stará osada - Milady horákové - Nádraží. Což je velká oklika a když bude jen ve špičkách tak vznikne díra ve spojení k Dětské nemocnici o víkendech.

Problémem toho původního návrhu je jen ta Lesná, protože při variantě s d-7 na Maloměřický most by se ušetřily kolimetry tím, že by d-9 jezdila v pd po 10 minutách a zdvojeně jen o víkendu nebo vůbec pokud by se d-7 o víkendu nechala z Mendláku.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K návrhu B1: sice narůstá jízdní doba a zasávka Jugoslávská by se musela upravit, ale tímto vedením by vznikl dobrý přestupní bod v této oblasti, protože dnes se ve většině směrů přestupuje dost blbě.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Fafner píše:
Moc vozokm (sedmička úplně nová, 2,3 delší trasa), další linka na Hybešku, o dvě linky víc na první koleji u nádraží...

Nenapsal jsem to moc jasně, takže
- 2+7 obě po 10 min, v prokladu za nádražím; nebo jinak: sedmička je větev současné dvojky
- opravdu je u 2,3 ta trasa o tolik delší,než u navrhované změny devítky a jedenáctky? Mě to při naklikání do map vyšlo z 5,9 km (současnost) na nárůst na 7,01 km (návrh DPMB). V tom mém návrhu je nárůst na 7,04 km, což nebude dělat nějaký velký rozdíl, jestli vůbec. Spíš bych čekal nárůst u 13 a 9, kdy pojede navíc v úseku křiž. Koliště/Křenová - Nové Sady (sm.)
- na 1. koleji na nádraží je "navíc" jen 9, která by tam mohla být místo P1, která se tam v současnosti taky vleze (třináctka je navíc na 3/4. koleji - spíš bych čekal problémy na N. Sadech)
- ve druhé variantě dochází spíše k úspoře vozokm (o jednu linku v provozu mimo pd 6-19 méně - pokud by bylo průchozí obětovat večer a o víkendu vazbu St.Osada - Jugoslávská)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Moc vozokm (sedmička úplně nová, 2,3 delší trasa), další linka na Hybešku, o dvě linky víc na první koleji u nádraží...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
A co takhe:
var. 1: 7,11 pd 6-19, ostatní celodenně
var. 2: 2,3,9 pd 6-19, ostatní celodenně


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
podle mě má návrh číslo 1 dost slabých míst, zejména z důvodu nárůstu jízdních dob:

Lesná - ztrácí přímé spojení na Hlavní nádraží i použitelné spojení na Českou (z důvodu prodloužení jízdní doby na Cejl)
Štefánikova čtvrť - zrušení přirozeného směru na Českou a přesměrování na Hlavní nádraží
Stará osada - obě linky jedou na ústřední hřbitov, tzn. není možné provázat linky v koncových úsecích
Obřany - prodloužení jízdní doby na Hl.nádraží, dost významné
Jugoslávská - zastávka pro jednu soupravu, navíc před křižovatkou - nikdy nepobere (4!) silné linky po 5 minutách, rozjíždějící se do 3 směrů

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Návrh číslo 1) je super, ale obávám se, že je to moc změn moc linek a že to neprojde.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Případně tato drobně upravená alternativa


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Co takhle tento návrh pro oblast Cejl/Milady Horákové...
Intervaly stávající, akorát spoje linky 11 přečíslovat na 3, a nynější spoje linky 5 v sedle z Mendláku by jely pod číslem 7 na Maloměřický most.
Intervaly ve všech koncových úsecích tím zůstanou zachovány.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tin píše:
Ojin: rozhodně by to ušetřilo pořádný kus času díky nečekání na semaforech. Co jsem jezdil na Cejl, tak se na semaforech zásadně stálo, mám teorii proč: když tramvaj odbočuje od zastávky na Cejl, má dvě možnosti -- buď je na semaforech červená a musí čekat; nebo je zelená, pak ale v protisměru jede něco z Cejlu, musí tomu dát přednost a než dojede k semaforu už je červená a zase musí čekat.
Ta jízda zkratkou by eliminovala to dávání přednosti protijedoucí při odbočování.

Anebo bych na zastávce Malinovského náměstí pro linku 2, 4 a 9 vybudoval nějaký "televizorek", kterým by řidiči byli informováni, jestli je na křižovatce právě červená ve směru na Cejl.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Ojin: rozhodně by to ušetřilo pořádný kus času díky nečekání na semaforech. Co jsem jezdil na Cejl, tak se na semaforech zásadně stálo, mám teorii proč: když tramvaj odbočuje od zastávky na Cejl, má dvě možnosti -- buď je na semaforech červená a musí čekat; nebo je zelená, pak ale v protisměru jede něco z Cejlu, musí tomu dát přednost a než dojede k semaforu už je červená a zase musí čekat.
Ta jízda zkratkou by eliminovala to dávání přednosti protijedoucí při odbočování.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ještě k temu návrhu prohození 9 a 11 - nějak jsem bral jako samozřejmost, že 11 bude ve směru Česká - Cejl jezdit na Maliňáku kolem tuzexu, tak jak v minulosti 7 a ještě víc v minulosti 3 a 16 atd. Ale tehdy byl hlavní důvod, aby šaliny směr Stará Osada (přp. Obřany) odjížděle ze stejného nástupiště, ale teď bude jezdit na Lesnou jenom 11, tak by mohla odbočit rovnou od zastávky jedničky, díky čemuž by se prodloužená cesta Česká - Lesná prodloužila o něco méně. A lidi co jedou na Cejl by jedenáckta u tuzexu taky nejěk nevytrhla, když tam jede 2 a 4 po 2-3 minutách. Na té přímé koleji se sice občas něco odstavuje, ale v tom případě by to mohla objet. Ostatně i jednička se při nějaké mimořádnosti obtočí kolem.
Nevíte teda někdo, jak má vlastně jezdit?

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ještě mě napadá, proč už se dávno neudělala varianta, že by a-46/66 jezdily protisměrně z Haškovy přes Halasák zase na Haškovu, tedy jenom ten minimální okruh okolo Lesné s nabídkou přestupu pouze na tramvaje jedoucí na Lesnou. Nabízí to jednak spojení na Českou, jednak na nádraží, s jedním přestupem a lidi by se tak naučili nebrat to přes Štefánikovu čtvrť. Navíc na Halasáku je možnost přestupu i na a-44/84. Pro ty, kdo chtějí jet jinam než do centra by zůstala a-57/45, které nabídnou i přestup na trolejbusy na Merhautově.
Připadá mi zkrátka zbytečný ty lidi navážet přes Štefanku, když je mnohem blíž navézt je na Halasák, kde je navíc rychlodráha, jde jenom o to vynutit přestup tam, kde potřebujeme, místo toho, kam kdekdo kdovíproč jezdí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
ds píše:
jedním z důvodů byly stížností obyvatel Merhautovy ulice na hluk od projíždějících autobusů, druhá věc je posílení vazby Tomkovo nám. - Stará osada poté, co po většinu dne trolejbusy nezajíždí na St.osadu, ale jedou od kasáren přímo na Vinohrady.

A nejen to, že to posiluje úsek Tomkáč - Stará osada kvůli trolejbusům, které přes SO nejedou, taky na tom má podíl zajíždění d-25 do Husovic.
Spy píše:
Máš pravdu, jsem rád, že se v tom ještě někdo vyzná a paměť mu slouží. Přestup na 9 na Jugoslávské byl, i když v takové 30 minutovce nic moc... Když jsme u toho, jaký byl (je) důvod trasování 45 opět přes Tomkovo nám.?

Ano, přestup na Jugoslávské byl, dokonce jsem ho celkem rád používal, ale je fakt, že občas ty přestupní časy dost zdržovaly...nehledě na to, že v JŘ t-9 nebyla přestupní vazba na a-45 uvedena, takže pro náhodnou cestu z centra o víkendu to moc praktické nebylo, že člověk netušil, jestli a-45 za 5 minut pojede nebo ne. Což by jistě šlo vyřešit nějakou hláškou ve voze nebo poznámkou v JŘ.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
jedním z důvodů byly stížností obyvatel Merhautovy ulice na hluk od projíždějících autobusů, druhá věc je posílení vazby Tomkovo nám. - Stará osada poté, co po většinu dne trolejbusy nezajíždí na St.osadu, ale jedou od kasáren přímo na Vinohrady.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Máš pravdu, jsem rád, že se v tom ještě někdo vyzná a paměť mu slouží. Přestup na 9 na Jugoslávské byl, i když v takové 30 minutovce nic moc... Když jsme u toho, jaký byl (je) důvod trasování 45 opět přes Tomkovo nám.?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
viz organizace dopravy od 1.1.2010 do 12.12.2010, kdy taky východní strana žádnou možnost přestupu na 9 neměla, a nic se nedělo

ale měla, na Provazníkově se přece otáčela jen 46, přestup na 9 byl na Jugoslávské ze 45, která měla CDCT provoz.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
ds píše:
respektuju to, že obě strany Lesné by měly mít napojení na Českou i nádraží, ale musí nutně na nádraží cestovat devítkou?

viz organizace dopravy od 1.1.2010 do 12.12.2010, kdy taky východní strana žádnou možnost přestupu na 9 neměla, a nic se nedělo - nebýt těch "zlých" obyvatel, kterým otáční busů na Provazníkově vadilo, tak to tak 100% funguje dodnes. Přestupní vazba na linku 9 byl zřejmě jen argument pro zdůvodnění Zemědělské... Ale pohoda, po pár letech se stejně všechny možnosti organizace Lesné vyčerpají a vrátí se velké okruhy 46/66. Při tom, co se zatím v této oblasti předvedlo, mi návrh ds (45-> Tomkovo nám.) připadá jako velmi pravděpodobný :-?


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
ds: To není úplně špatná myšlenka. Během vánočních prázdnin jsem tak jel, tedy a-45 na Tomkáč, kde mi se a-4 ujela, ale neva, počkal jsem 6 minut a jel jsem směr Hlavák. JŘ čtyřky by určitě šly nějak sladit. Ale měl bych obavu o to, aby pak nedocházelo k většímu zaplnění čtyřky v úseku Hlavák - Tomkáč, bo pokud mi jezdí dnes autobus z východní části k devítce, tak do té devítky lidi přestoupí (ale je fakt, že jich zas tolik nebývá a nebývalo ani v případě Zemědělské) a tím pádem jsou linky z Lesné a Obřan na hlavák využity tak akorát rovnoměrně.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
když se tu píše o změnách k 1.7., tak jsem zvědav, jak se znovu změní linkové vedení na Lesné - pochybuju že 46 na Generála Píky vydrží...

Měl bych takový návrh... respektuju to, že obě strany Lesné by měly mít napojení na Českou i nádraží, ale musí nutně na nádraží cestovat devítkou? Přes Tomkovo nám. to totiž trvá úplně stejně jako přes Lesnickou a je tam i trochu komfortnější přestup...

Pak mi z toho vychází toto:

45 CDCT, mimo 6-19 jen na Tomkovo nám. ve stejném int. jako 57 (stejný způsob ukončení)
46/66 obě omezit na prac.dny 6-19, tedy pouze převlíkání, bez otáčení na Gen.Píky

V podstatě se nemění žádná trasa linky, jen provozní parametry...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Jestli to tady neproběhlo, datum úprav v tramvajové síti je 1.7.2012. Zajímavá informace v Rovnosti na konci článku o automatech. Automaty nabídnou dvojnásobek jízdenek
Citace:
Zatímco novinky v prodeji jízdenek z automatů mohou Brňany překvapit, s prosincovou změnou jízdních řádů problémy nemají. „Zatím kvůli ní nemáme žádné stížnosti. Změny totiž byly jen dílčí, velké plánujeme až na prvního července,“ uvedl vedoucí dopravního odboru brněnského magistrátu Vladimír Bielko.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 02:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]