Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 49 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Aktuálně je z Komárova stejný interval (9+12) jako by byl po zrušení devítky a tramvaje se tady nesjíždí, tak jak by se stalo to, že po zrušení devítky by se najednou začaly sjíždět?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
johnny05: Řeší. Ona ta (ne)průjezdnost Zvonařky totiž není nárazová, že by jedna tramvaj v té koloně zůstala a druhá ne.
Miky: s tou devítkou na náměstí Svobody bych nepočítal, ačkoliv by to nebylo od věci, převi jen nějaké vzkm to budou a stejně se počítá že pojede Roosveltovou

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Neresi to ani zhusteni d-12 a zruseni d-13. Jedna d-12 se sekne v narazove kolone a dojede ju dalsi d-12. Takze ani tohle problem neresi. Bude k tomu dochazet tak jako tak a z toho me vyplyva, ze ruseni d-13 je zbytecnost.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
johnny05: jak už jsem jednou psal, tohle ale problém NEŘEŠÍ, protože dvanáctka si na vě špičce na nádraží taky přiveze zpoždění, takže když třináctka přijede včas, tak je stejně velká šance, že se zase zařadí za nějakou dvanáctku a nepravidelnosti budou úplně stejné, jako dnes.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
V trase hlavní nádraží - Technopark budou v případě zpoždění rovnoměrněji rozložené spoje. Nebudou. Zhustenim d-12 a zrusenim d-13 se zmeni jen to, ze nebude za sebou jezdit d-12 a d-13 a dlouho nic, ale bude jezdit za sebou d-12 a d-12 a pak dlouho nic.

A se mnou.

Linka 9 v trase Lesná - Milady Horákové - náměstí Svobody - hlavní nádraží - Komárov
Linka 11 v trase Lesná - Cejl - Rooseveltova - Česká - Bystrc
Linka 12 v současné trase
Linku 13 v současné trase

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak se na to podívejte společně se mnou:

  • Linka 9 v trase Lesná - Milady Horákové - náměstí Svobody - hlavní nádraží - Juliánov
  • Linka 11 v trase Lesná - Cejl - Rooseveltova - Česká - Bystrc
  • Linka 12 v současné trase
  • Linku 13 zrušit

Komárovu zůstane přímé spojení s nádražím i s Českou, nic nepojede pod Grand.
Juliánovu zůstane přímé spojení s nádražím i s Českou, nic nepojede pod Grand. Na Šilingrák se dá dojít pěšky přes Zelný trh, nebo prostě přestoupit na 12.
Lesné zůstane přímé spojení na nádraží i na Českou, akorát linkou 9 v pozměněné trase.
V trase hlavní nádraží - Technopark budou v případě zpoždění rovnoměrněji rozložené spoje.
Linka 11 posílí linku 1 v nejvytíženějším úseku po Rooseveltově.
Vznikne přímé spojení nádraží - Dětská nemocnice.

Jediným problémem, který mě napadá, byla už zmíněná kapacita 1. a 2. koleje na nádraží.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jednoduche, upravit preferenci d-13 na krizovatce Taborska Otakara Sevcika. Tady vznika problem se zpozdenim.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ne, ale na Komárov a Technopark se jezdí trošku nepravidelně... Židenice mají skvělé spojení, které se posune o pár metrů bokem na nádraží i na České(==Moraváku).

Žideničtí, schválně navrhněte, jak vyřešit problém nepravidelnosti spojů v centru spolu se zachováním vyšší kapacity "studentských" souprav na Komárov a Technopark, ideálně s tím aby se na Komárov nejezdilo na nádraží ze dvou různých nástupišť...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Kdyby se nerypalo do d-13, tak Zidenice nic resit nemusely. Toto neni chyba Zidenic.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jen chci poukázat na to, že tady jsou i městské části, které mají trochu jiné starosti, než řešit přímé spojení na hlavák. (To, že se místo trolejového vedení měly do Kohoutek zavést koleje, už je na jinou diskuzi.)


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Copak do Kohoutek jezdi salina, abys jezdil primo do centra, nebo vedou trajfovy draty na hlavak?
V Zidenicich nerveme, aby nam zavedli neco novyho, ale aby nechali soucasny stav.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Proč bysme měli být někde jinde? V Kohoutovicích je poměrně velké sídliště, není to zanedbatelná městská část, která není typu "připojená dědina" jako třeba Bosonohy, Ořešín apod. Zkus si někdy jet v pět odpoledne z Mendláku t-37, pochopitelně sólem.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Yakuzza píše:
Tím jsem se chtěl připojit k názoru, že hysterie, že některá městská část nemá přímé spojení s Českou a hlavákem, není až tak opodstatněná. Podívejte se na takové chudáky z Žebětína, tam bych bydlet fakt nechtěl. (Už jenom kvůli tomu, že tam nejsou skoro žádné hospody.)

Miky píše:
A já chci přímé spojení šalinou z České a nádraží do Kohoutovic.
Taky přestupuju na Mendláku z/na 37/52 a nevřískám u toho.

To uz jsme ponekud nekde jinde #-o

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
vojtik píše:
Lidé z Komárova mají 2 možnosti, jak se dostat na hlavák. Buď sednou na linku 12 a dojedou do peronů, nebo na linku 9 a dovezou se pod Grand. Při přetrasování si my z Židenic můžeme tak akorát políbit zadel a jsme pod Grandem.

Presne.
Vozickar jedouci z Julianova, podotykam staryho Julianova, ne sidliste kam jezdi d-8, na nadrazi ani nevystoupi, protoze zastavka neni bezbarierova. A jak oni tak i maminy s kocarkama se budou muset proplitat mezi autama frekventovanou ulici Benesova a Nadrazni.
Navic vetsina cestujicich d-13 z Julianova pokracuje z nadrazi dal smer Husova a Ceska, stejne tak z opacneho smeru.

Proste uplne zbytecna akce DPMB menit neco, co je zabehly a funguje a lidi jsou spokojeni. Novy stav akorat vetsinu Julianovskych a Zidenickych nastve a dalsi cast cestujicich presedla na IGK a bude dalsi ubytek cestujicich MHD.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Tím jsem se chtěl připojit k názoru, že hysterie, že některá městská část nemá přímé spojení s Českou a hlavákem, není až tak opodstatněná. Podívejte se na takové chudáky z Žebětína, tam bych bydlet fakt nechtěl. (Už jenom kvůli tomu, že tam nejsou skoro žádné hospody.)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Miky píše:
A já chci přímé spojení šalinou z České a nádraží do Kohoutovic.


t-29 ;-)

Ale vážně, taky bydlím v Kohoutovicích a nikdo z místních nepyskuje, že bez přestupu na Mendláku se nikam nedostane. Pominu-li teda t-29, kterou se dá dostat rozumně do Jundrova a Žabin, nicméně při intervalu 20 minut a jen přes den to zas taková výhra není, na Českou touto linkou fakt ne. a-50 Lískovce, Komárov, ok, a-52 Žebětín, Bystrc, ok. Ale nic z toho se ani vzdáleně neblíží hlaváku nebo České. A nikdo neřve.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Aby měl každý konec tramvojové sítě v Brně spojení s Česku i hl. nádražím, tak bychom rovnou mohli linky proplétat centrem, aby toho také hodně obsloužily. Ale to by narostla jízdní doba, což je, doufám, nežádoucí.
K těm případným změnám - když se přes centrum zavedla linka 4, vždycky jsem si myslel, že by bylo dobrý mít v centru ještě jedu linku, aby tam bylo spojení i od Jugoslávské. Tzn. to se nabízí právě ta, případně změněná, linka 9.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
(V danou chvíli jsem to nedomyslel) převlékat by se muselo, tak ještě prohodit 11 a 9.
Tzn. 13 Juliánov - Husova - Kraví hora
9/4 Maloměřice - Hlavní nádraží - náměstí Svobody - Česká - Moravské náměstí - Jugoslávská - Lesná
11 Žabovřesky - Česká - Rooseveltova - Malinovského náměstí - Cejl - Lesná

Ještě přemýšlím, jak propojit Žabovřesky s Hlavním nádražím, ale když přes Svoboďák propojím 11 a 4, tak mi na Lesné zůstanou zbytky 9 a 11, které nikam nevedou.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Mycountry: Myslíš že linka jezdící po jedné trati dvakrát by nebyla matoucí? Za běžného stavu staví na různých zastávkách, to je pravda, ale řekl bych, že to pro kaštany bude ještě větší zmatek než je.

Zdeněk: To je zajímavý, na politický sliby politici peníze mají, ale na zaplacení vozokm navíc za lepší trasu, to už je problém, že?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A já chci přímé spojení šalinou z České a nádraží do Kohoutovic.

Taky přestupuju na Mendláku z/na 37/52 a nevřískám u toho.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Proč převlékání? Stačí si vybrat jedno číslo.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Fafner: no nevím, to by lidi asi poměrně mátlo. Pokud chce mít každý spojení se všemi uzly v centru, pak jsou dobré polokružní linky, šestka se osvědčila velmi dobře. Ovšem aktuálně to do trvalého stavu stejně není proveditelné, neb by se jednalo o navýšení vzkm, jako ostatně v mnoha navrhovaných řešeních, které zde byly.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
3342
21 led 2011 14:19
To zní docela dobře, převlékání vozů v pravidelném provozu :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
nechat 13 z Juliánova, ale odklonit ji z Husovy na Kraví horu
sloučit 9 a 4, dělat kolečko ..Cejl, Maliňák, Moravák, Česká před Tomášem, nádraží, Maliňák, Cejl..

Nikomu to výrazně nezhorší dostupnost nádraží/centrum
Odlehčuje České, zatěžuje nádraží (o posílení 12)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ad Vojtik "Super, máme přestupní tarif, tak si kaštane přestupuj." Sorry, ale právě od roku 1995 je systém založen právě na těch přestupech.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 04:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]