Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 50 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Emerror: Nevýhody tvého řešení:
1) Přetížení zastávky Česká linek 5,6,7,11. Přibude tam devítka, dvanáctka i kdyby stavěla v obou směrech, tam kde staví teď, tak bude muset čekat na uvolnění. Vzpomeňme jak se to tam špuntovalo, když na náměstí míru jezdil autobus a d-4 na Mendlák. To už můžeš nechat i tu d-12 přes Husovu. Jestli přetížíš jednu nebo druhou zastávku je přeci jedno.
2) d-12 přes Roosveltovu
a) příliš úzký ostrůvek u Grandu na takové množství lidí
b) vleze se u Grandu trojče?
3)daleko větší nárůst vozokilometrů

Také zkouším vymyslet nějaké řešení. Bohužel u většiny dochází k přetížení jednotlivých zastávek. Není to tak dlouho, co jsem zmiňoval, že pokud bude chtít Brno narůst tramvajové dopravy, tak bude muset vybudovat třetí dopravní uzel, nejlépe někde u Zvonařky (jinde místo není), ať tam to nádraží bude nebo ne. Prostě Česká i Hlavní nádraží jsou na tom s kapacitou špatně.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vojtik: ano, nejlepší by bylo navrhnout tram. linky tak, aby žádná nezastavovala u Grandu. Protože ať by daná změna proběhla, či ne, stále bude nějaká linka, která na této odlehlé zastávce bude stavět.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím, jak je ideální doprava v části Juliánova a Židenic obsluhované linkou 13 dnes, ale cestoval jsem dnes v cca 17 hod linkou 64 z Geislerovy na Mošnovu (snad se to tak jmenuje) a můžu oznámit diskutujícím, že se obyvatelům nedivím, že protestují. Linkou 64 přijelo na zastávku Geislerova cca 5 lidí, zde nastoupilo cca 20 lidí včetně mne (na zastávce zůstalo cca 25 lidí čekajících snad na linku 13, na linku 8 těžko, neboť ze dvou tramvají této linky vystoupili), na zastávce Buzkova vystoupilo cca 18 lidí, na zastávce Mošnova 3 lidi včetně mne a pokračovalo linkou cca 4 lidi. Jaká bude situace po navrhované změně, těžko říct, ale pravděpodobně se ještě obslužnost (už tak bídná) ještě zhorší. Podotýkám, že zatím k této oblasti nemám žádný vztah a snad nebudu mít


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
MartinV píše:
Emperror: tím, že prohodíš d-9 a d-12, sice umožníš lidem z Juliánova (a okolí) dojet na zastávku před hlavním nádražím, ale naopak lidem z Komárova toto znemožníš. To je jak vytloukat klín klínem.


To není vytloukání klínu klínem. Ta verze počítá se zachováním zastávky u Grandu, ale podstatné je, že zmizí přebíhání cestujících jedoucích určitým směrem. Dnes, když jedeš z hlaváku do Komárova, jede ti to ze dvou různých perónů, takhle by ti to jelo z jediného a stejně tak směr Křenová by jezdil z jediného. To je tím hlavním bonusem. Navíc d-9 dnes centrum moc dobře neobsluhuje, na hlaváku zastaví bokem, potom lízne maliňák a hotovo. Takhle by to obtočila všechno a navíc d-12, která staví na nádraží bokem, by tě zároveň zavezla až na Českou, kde ti zastaví pěkně pohromadě s ostatníma.
A už vůbec není cílem aby se odevšud jezdilo všude.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Super, máme přestupní tarif, tak si kaštane přestupuj. Máš to kousek a chůze prospívá zdraví. Navíc tě v oblasti pod Grandem mohou oblažovat jistá individua, v podchodu si můžeš nakoupit nějaké kvalitní zboží a na schodech spálíš něco kalorií. A když budeš spěchat, tak se proběhneš, aspoň si po ránu protáhneš kosti.

V přetrasování linky 9 k nám do Juliánova též nevidím výhod. Ano, mám názor ovlivněn tím, že zde bydlím, ale zkouším to vzít objektivně. Zastavování na hlaváku kdesi v háji, zrušení přímého spojení se Šilingrákem a Českou. Návrh, že z Moraváku na Českou můžu dojít pěšky beru jako blbý pokus o vtip ze strany DPMB. A návrh na přestupy na Geislerové, vznesený jedním uživatelem taky. Navrhovaný interval 10 minut o víkendu se (jak říká Johnny05) za chvíli stejně zredukuje na 20. Linkou 13 jezdím o víkendu dosti často a těch 20 minut je k nám naprosto ideálních-> jede to ještě přiměřeně často a akorát obsazené. Víme, jak to chodí s osekáváním (prvně se škubalo večer, že prý krize a dočasně... jak to dopadlo?).

Lidé z Komárova mají 2 možnosti, jak se dostat na hlavák. Buď sednou na linku 12 a dojedou do peronů, nebo na linku 9 a dovezou se pod Grand. Při přetrasování si my z Židenic můžeme tak akorát políbit zadel a jsme pod Grandem.

Ač jindy politiku (i komunální) raději neřeším, tak v tomhle případě má radnice moji plnou podporu a doufám, že využije všech dostupných prostředků k tomu, aby současný stav zůstal zachován.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: k přestupnímu tarifu - v kraji ano, ale v Brně už nebudou od příštího roku nepřestupní lístky (což teda nijak nezabraňuje přestupování).


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Takže abychom si shrnuli argumenty diskutujících:
Z každé trati musí být přímé spojení na nádraží i na Českou
Nic nesmí zastavovat pod Grandem
Na první/druhé koleji u nádraží nesmí stavět víc linek než dosud, aby nedošlo k zahlcení
Na Husově nesmí dojít k zahlcení

Ad 1: Jak že se jmenuje ten tarif? Přestupní?
Ad 2: Ze stejného důvodu necháme všechny vlaky zastavovat na jediném nástupišti, a nejlépe na tom tramvajovém, kam přesuneme i busy ze Zvonařky?
Ad 3: S tím vícemeně souhlasím, ale za splnění ostatních bodů to nelze doržet.
Ad 4: S tím vícemeně souhlasím, ale za splnění ostatních bodů to nelze doržet.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny05: jednak se linky na hl. nádraží sjíždí, ale také snad jde o vhodné přesměrování linek, aby i večer PD a o víkendu měly interval 10 minut. Zrušením (v danou denní dobu) linky 11 a následným posílením d-3 a d-9 došlo k nárůstu dopravy v úseku Jugoslávská - Komárov (ten krátký úsek d-3 je zanedbatelný). No pokud se posílí d-12 a zároveň se d-9 převede do Juliánova, částečně se tento problém vyřeší.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
johnny05: problém sjíždějí 12 a 13 tím ale stejně nevyřešíš, to bys musel ještě vyřešit zašpuntovanou Zvonařku, aby jezdila načas i dvanáctka, jinak je to to samé co teď, zase budou nepravidelnosti.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Kdyz si udelam tabulku s plusy a minusy tak mi u zruseni d-13 jasne prevazuji minusy. Takze misto nakyho ruseni d-13 a pretrasovani d-9 bych si pohral s preferenci d-13 na krizovatce Taborska Otakara Sevcika a je po problemu a nemusi se s nicim hybat!

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: tím, že prohodíš d-9 a d-12, sice umožníš lidem z Juliánova (a okolí) dojet na zastávku před hlavním nádražím, ale naopak lidem z Komárova toto znemožníš. To je jak vytloukat klín klínem.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě by se jako nejlepší řešení jevilo přidat d-9 přes náměstí Svobody, protože by lépe obsloužila centrum a mohlo by se upustit od zastávky u Grandu, což by byla velká výhoda.
Jako druhou nejlepší variantu bych v případě nezkousnutelnosti další linky přes Svoboďák viděl ve vedení d-9 po Husově a přeložení d-12 na Rooseveltovu. D-12 by sice stavěla u Grandu, ale nevznikal by avizovaný problém s přestupováním lidí z Juliánova na Křenové, d-12 by se zrychlila (stejně s ní jezdí hlavně studenti na nádraží a na zvonařku) a navíc by centrum obsluhovala dostatečně protože zastavuje ještě i na České. Připadá mi to jako druhé nejlepší řešení, protože d-4 má v současnosti ideální trasu a v momentě kdy vynechává jeden z hlavních uzlů, je to velmi nepraktické. Jako realista bych se přiklonil spíš k tomu druhému řešení, protože by se i tolik nezacpávala 1. a 2. kolej na nádraží.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
J*M*: to už je ale na volbě daného cesutjícího. Měl by tři varianty: buď si vybrat spoj, na ktrerý navazuje d-10, přestoupit na d-8 nebo jet ke Grandu. Každý si vybere, co je pro něj nejpohodlnější.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ta se vyresi snadno, staci zrusit trbusy na novosilenskou :)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Přeci, kdo bude chtít na hlavák z Juliánova, přeskočí si na d-8. Nějaký problém?
A jsme zase tam, kde jsme začali.... u zahlcené linky 8


Offline
3342
21 led 2011 14:19
ReZ: Tím bys ale zredukoval dopravní obslužnost Cejl - nádraží ze tří na jedinou linku, kdybys čtyřku odsunul. To už radši ať jezdí devítka po Svoboďáku a čtyřka Husovou... případně i naopak, devítka Husovou a čtyřku nechat jak je.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
johnny05 píše:
Moc jich tam nevidim. Na nadrazi skoncim u Grandu, kde se bezbarierove nedostanu k dalsim nastupistim. Chybi Silingrak a Ceska.
Jedina vyhoda, ze o vikendu a vecer bude jezdit d-9 2x casteji, dlouho nevydrzi. Driv nebo pozdeji to oklesti zase na 20 minut, kdy polovina spoju bude koncit bud na Zvonarce nebo na Geislerove. Ziju tady 34 let, vim jak to v Julcu chodi.

Ale budeš mít Maliňák, resp. Moravák. Nemyslím si, že by Šilingrák byl tak důležitý. Ta Česká ano, ale toho by šlo dosáhnout s jedním přestupem. Zkrátka nevedou všude přímé linky. Pokud bys to tak chtěl, pak je ideálním řešením, aby každý spoj jel úplně někam jinam, než ten předchozí.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
A dopadne to pochopitelně tak, že vyhrají ti, co budou hrabat nejhlasitěji.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
h8crew: Souhlas, připadá mi, že si tady každej hrabe jen za svou oblast. Jen hlavně, aby oni nepřestupovali.
ReZ: Přeci, kdo bude chtít na hlavák z Juliánova, přeskočí si na d-8. Nějaký problém?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
ReZ píše:
Kdo chce z Majlontu na rolu, přeskočí si na d-2...


není to ale vytloukání klínu klínem ??? Takže aby Juliánov měl při novém trasování spojení na Českou, proto zavedeme pro Obřany, Majlont a Husovice přestupování ve směru Hlavní nádraží. Navíc to Hl.nádraží mi připadá jako podstatně důležitější a významnější uzel než Česká a v té chvíli by celá 1/4 z perimetru města Brna (od tř. generála Píky až po Starou Osadu) byla bez přímého spojení na Hlavňák, což mi zejména mimo špičky, při převažující radiální konfiguraci páteřní sítě MHD přijde hodně mimo. A potom jak řešit takové dopravní vazby třeba mezi Maloměřicemi a Bohunicemi? To jako d-4 na Maliňák, tam 5-10 min čekat na d-2, tou jednu zastávku na Rolu a od tama za dalších 5-10 min odjedu d-8?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
tu d-9 přes Svoboďák jsem nadhodil na vedlejším fóru já. Kvůli zrušení odsunuté zastávky u Grandu a i pro to, že nová trasa d-9 by míjela oba velké přestupní uzly (roly by si jen lízla u grandu a českou by míjela velkým obloukem). V tomto souhlasím s šimickými (šak jsem tam přes třicet let bydlel a dosud tam jezdím k našim).
Pokud by byla varianta d-9 přes centrum, v Židenicích by byli spokojeni a byla by i přímá cesta od hlavasu (ne GRAND) k dětskému špitálu. Ono dětská nemocnice je přeci jen spádová pro část JM a ti lidi přijedou vlakem a drkotat se ke Grandu na jakousi odsunutou zastávku navíc s ne moc bezpečným ostrůvkem...
ještě jsem vedle navrhoval, pokud by d-9 nástupiště nepobralo, tak odsunout d-4 z Maliňáku přímo na Českou. Kdo chce z Majlontu na rolu, přeskočí si na d-2...
předpokládám, že součástí těchto čachrů-machrů s d-9 a d-13 bylo i zrušení d-7. To furt platí?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
johnny05 píše:
...Jedina vyhoda, ze o vikendu a vecer bude jezdit d-9 2x casteji, dlouho nevydrzi. Driv nebo pozdeji to oklesti zase na 20 minut, kdy polovina spoju bude koncit bud na Zvonarce nebo na Geislerove.


Přesně to si myslím taky.
Ono si stačí například porovnat JŘ krátce po 1.9.1995, kdy se 22 linek zredukovalo na dnešních 13, s JŘ dva tři roky poté, k jaké došlo redukci intervalů.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Moc jich tam nevidim. Na nadrazi skoncim u Grandu, kde se bezbarierove nedostanu k dalsim nastupistim. Chybi Silingrak a Ceska.
Jedina vyhoda, ze o vikendu a vecer bude jezdit d-9 2x casteji, dlouho nevydrzi. Driv nebo pozdeji to oklesti zase na 20 minut, kdy polovina spoju bude koncit bud na Zvonarce nebo na Geislerove. Ziju tady 34 let, vim jak to v Julcu chodi.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Johnny05: sice je 13 hezké číslo (taky bych ho rád ponechal), ale myslím si, že by ta změna přinesla pro obyvatele Židenic více pozitiv, což si neuvědomují.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tin: :D sarcastic :-P


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 05:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]