Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
kočičopalicové

Ko co?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Nebude problém v prudké kočičopalicové Erbence?


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pavel píše:
A otázka z jiného úhlu nad danou věcí. Autobusy si kvůli otáčení najedou cca 1,5 km navíc. Kolik to bude DPMB stát ročně a kolik by stála úprava komunikace tak, aby se dalo s autobusem otočit už dříve? Troufnu si říct, že b) vychází lépe. I kdyby se udělaly kvůli otáčení speciální semafory, tak investice musí být za dva tři roky zpět. Samozřejmě se nesmí každý půlrok měnit trasování, jak se děje teď.


Úprava komunikace tak, aby se tam dalo s busem otočit včetně instalace semaforu půjde do desítek mega, to bude neprůchodné. Nešlo by bus otočit objetím bloku Provazníkova -> Drobného -> Erbenova -> Zemědělská -> Lesnická -> Provazníkova? Vychází to na 1,9 km...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Manil: Možná jsem nechápavej, ale já tomu nerozumím. Současné řešení se měnilo kvůli tomu, že na trase linky 46 mohlo dojít k uražení zrcátka a je nevyhovující, že se jezdí kolem školy a pošty, kde se motají lidi (alespoň to tvrdí starostka). Nebo tam byl i jiný důvod? Pokud nebyl, tak pokud v původním návrhu docházelo k 1 konfliktní situaci denně a v novém budou 2 konfliktní denně (příklad), tak jaký má smysl tento návrh a nezůstalo se u původního trasování? Kompromis, proč ne, ale mi připadá, že je méně konfliktní minulé trasování. To, že se problém zhorší, ale posune o pár ulic vedle, přece není řešení. Možná je to jen můj dojem a věc názoru. A nebo tam bylo důvodů více, proč se to měnilo, to už nevím.

A otázka z jiného úhlu nad danou věcí. Autobusy si kvůli otáčení najedou cca 1,5 km navíc. Kolik to bude DPMB stát ročně a kolik by stála úprava komunikace tak, aby se dalo s autobusem otočit už dříve? Troufnu si říct, že b) vychází lépe. I kdyby se udělaly kvůli otáčení speciální semafory, tak investice musí být za dva tři roky zpět. Samozřejmě se nesmí každý půlrok měnit trasování, jak se děje teď.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Není můj záměr někoho potápět, ale upozornit na problém a obhájit si to.
To že se tohoto chytla televize Zhovna, je už kouzlo moderní IT doby a internetu. Ale jsem za to rád, i když nepřesnosti tam zazněli. Stejně jako nebezpečné driftování našich řidičů s autobusem na veřejném místě, které měli na svědomí mechanici v uzavřeném neveřejném areálu, takže o nic nešlo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Všichni co tady jsme se známe a víme, že jezdíme taky. Já osobně jsem už zažil otáčení na Tomkáči i na Merhautce, a musím říct, jak píše johnny05, že na těchto dvou místech to bylo naprosto v pohodě. Na Merhautce to teda bylo naprosto v pohodě až po dodání toho přenosného dopravního značení.
Na Tomkáči mě auto nemohlo podjet, protože nemělo kudy, když jsem byl šikovnej, šalina neměla rychlost, protože zastávky, protisměr se nějak vyřešil, když byla skulinka, a auta z vedlejší mě nezajímali, pač jsem měl přednost, protože hlavní. A hlavně rychlost aut nebyla 70+.
Merhautka taky dobrá, auta čekali za mnou, odspodu žádnej provoz, protože zákaz, a vedlejší, nezájem.
Co jsem viděl na tom videu, jak se otočil Ciťák, a z vedlejší do něho málem napálil ##MLUVÍM SPROSTĚ## s tmavým autem, protože mu nedal při výjezdu z vedlejší přednost, to je další problém tohoto místa. Ani jsem se tam zatím nemusel otáčet, a už vím, že se mi to místo nelíbí. Jeden známej právě o tu další křižovatku dál na Halasák měl s osobákem dost těžkou nehodu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
johnny5
Budu strucnejsi :-)
Ja jen nechapu, ze vubec mohlo k teto situaci dojit.
Vzdyt se presne opakuje situace z roku 2010, kdy se a-46 otacela stejnym zpusobem v krizovatce na Provaznikove. A i pres to, ze tam to nebylo, diky pozdejsimu dodani dopravnich znacek a defakto jednosmernosti teto ulice, zdaleka tak nebezpecne, doslo k tomu, ze tato situace byla propirana medii a nakonec zrusena.

2 roky pote.

Vytvorilo se uplne to stejne a zcela logicky si to ponese ty stejne nasledky...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Je sice pěkné, jak tu argumentujete, dá se s tím souhlasit i nesouhlasit, ale pro mne podstatné je to, že je vůbec umožňován vznik situace, která může být dosti nebezpečná. A dobře, není to jen tady, pěkný příklad uvedl Johhny5 s ČSAD linkama - jenže to většinou bývá na vesnici, kde projede jedno auto za den, tam se to dá tolerovat (ačkoliv otáčení se couváním do křižovatky třeba na takové lince 710 taky nepovažuju zrovna za ideální řešení). Sami určitě víte, že řidiči jsou mnohdy osoby poněkud, řekněme, jednodušší, a i když jim stokrát něco vysvětlíte, pochopí to stejně jinak, můžou mít zkrat, no a klidně i ti nejlepší z nejlepších se můžou splést, a hle, průser na světe. Jistě, to se může stát vždy a všude, ale jak říkám, mělo by se v maximální možné míře zabránit tomu, aby se tak stalo. Což se v tomto případě neděje (nedělo).

Argument, že je to čisté před zákonem neberu, protože to, že tomu tak je, ještě automaticky neznamená, že je to bezpečné. Trochu mi to připomíná mého souseda, který tvrdí, že "v televizi říkali, že když mám zimní gumy dle normy a vyhlášky, nemůže se mi nic stát," no to vždycky brunátním.

Nicméně já osobně jsem dosáhl svého - a jak jsem říkal, novinářská páka je v našem státě silná. Hned se o tom začalo alespoň diskutovat (nicméně znova připomínám, že s televizní reportáží nemám nic společného, ale jak je vidět, k-report čte dneska opravdu kdokoliv) a jak vidno, tak se něco děje.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MartinV:
Neexistuje odbočovací pruh (ani vodorovné značení v levém pruhu) pro odbočení ani fáze pro odbočení v křižovatce Drobného/TGP/Lesnická. Navíc vytáčení se v oblasti zastávky Zemědělská by taky úplně neklapalo (úzké ulice, vyústění smyčky...).

Mouka:
Kde? Musel by tam být vyhrazený prostor na úkor parkoviště.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
MartinV: Brání tomu zákaz odbočení vlevo z Provazníkovy na Zemědělskou.

manil: Jak už jsem se zmiňoval, otáčení u Billy na Drobného by nebylo možné? Vychází mi to podle mapy i o pár metrů kratší.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je takový problém, aby bus zajížděl od Lesnické ke smyčce Zemědělská, kde by se otočil (tzn. mohou autobusy projíždět touto smyčkou)?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pavel:
Jak již bylo řečeno, jedná se o kompromis mezi různými řešeními trasování linky 46. Problém je hlavně v tom, že v dané lokalitě neexistuje místo, kde by se dalo bez najíždění zbytečných kilometrů otočit.

Osobně otáčení uprostřed čtyřproudovky nepovažuji za ideální stav, ale na druhou stranu na TGP není tak silný provoz, a to mluvím i o dobách ve špičkách, kdy by se tam nedalo na těch dvou křižovatkách, které tam jsou, odbočit nebo se případně otočit. Pokud se autobus dokáže vytočit z levého pruhu, neexistuje dle mne žádná bariéra, proč by se tam otáčet nemohl.
Sám na TGP na diskutované křižovatce často odbočuji doleva. V případě, že jede něco v protisměru a musím dát přednost, zablokuji tak levý jízdní pruh. Odbočování na jedné z těch dvou křižovatek je docela časté, takže si troufám tvrdit, že rezidenti ví, že mají jezdit v pravém. Odbočování a otáčení je, co se způsobu a doby blokování levého jízdního pruhu týče, v podstatě to stejné. A autobus? Ten akorát potřebuje trochu větší mezeru mezi auty, aby se stihl otočit.
Jak už jsem uvedl, po TGP v ani jednom směru nejezdí ani ve špičkách žádné kolony aut, takže odbočení nebo zařazení se z vedlejších cest není žádný problém.
To, aby všichni autobusáci odbočovali z levého pruhu (vizte fotky, videa pana agenta), se dá vyřešit poznámkou v JV nebo SJŘ (možná tam je, neviděl jsem jej). Pokud někdo odbočoval z pravýho, je to buď jeho lenost nebo nevědomost (kdybych tam jel poprvé s autobusem, taky bych si nebyl jistý, že to vyberu).

Spíš mi silně vadí aktivity některých uživatelů, příkladně Miropiro, díky kterým pak novináři začnou cpát k článku o otáčení autobusů fotky z nehody tram x trol se smrtelným zraněním. Laická veřejnost pak automaticky nabude dojmu, že dopravní podnik záměrně vytváří životu nebezpečné kolizní situace.
Vsaďte se, že za pár týdnů po otáčení busů na TGP neštěkne ani pes.

kvedla700:
To, že má někdo jiný názor, než majorita podle Tebe/Vás znamená, že je napružený? A navíc tím, že někdo bude (blbě) žgryndat na internetu, nic neudělá. Sám sice dělám to samé, ale o tom je tato diskuse.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Vezmu to trochu z jiného pohledu. Původní trasování se zrušilo, protože hrozilo zranění chodců u školy nebo pošty (dle paní starostky). Neznám tu oblast dobře, ale osobně se mi zdá současné řešení nebezpečnější než předchozí. Řidiči mohou říct asi víc. Ale pokud tomu tak je, tak jaký je smysl tohoto nového opatření? Nezajedeme důchodce, ale rozmlátí se 6 lidí v autě?


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Myslím, že nejvíce nebezpečná hra je hra s důvěrou a lidskou psychikou obecně, právo se dá bohužel uchopit nejméně deseti způsoby. Ono je velmi dobré vést korektní argumentaci, nepoužívat k ní „podpásové“ argumenty a dojít ke smysluplnému závěru. Základním předpokladem ovšem je, že diskuze musí někdy začít. Chápal bych i rozladění například z dlouhé doby řešení kauzy Myslivna a i tam se, vzhledem k zásadní změně situace, blýská konečně na lepší časy a možnost změny. Nicméně v této aktuální kauze byl problém, zdá se, vyroben ještě dříve, než se první autobus na TGP otočil. V žádném případě nemám ambice zpochybňovat autenticitu pořízených záznamů, i když osobní zkušenost, realizovaná v daném místě v říjnu a přibližně 12x včera večer, mi hlodajícího červíčka do hlavy nasadila. Můžu se pak ptát. Proč ani jednou nedošlo k podobné kolizní situaci? Proč se lze otočit z levého pruhu?

Vraťme se však na začátek a možná budu některé unavovat přehledem v níže uvedených bodech, které mohou být klidně oficiálním pohledem jedné strany. Zkuste o tom tedy, prosím, chvilku přemýšlet z této strany, i já se snažím velmi často přemýšlet, analyzovat a poučit se z argumentů a názorů jiných.
- Otáčení autobusů na třídě Generála Píky je realizováno pouze v okrajové večerní době pracovních dnů a v nepracovních dnech, tedy NE v denní době a ve špičkách pracovních dnů.
- Primárním impulsem pro změnu dopravního řešení byl požadavek městské části Brno-sever na vymístění autobusů z klidové zóny v ulicích Jugoslávská – Zemědělská a okolí základní školy Zemědělská.
- Výsledek je pak kompromisem mezi osmi variantami řešení z pohledu Odboru dopravy MMB, společnosti KORDIS, i DPMB. Nemá tady teď smysl alibisticky prezentovat, zda z naší strany byly preferovány varianty s otáčením nebo bez něj.
- Diskutované otáčení autobusů nepovažuji a ani jsem nikdy nepovažoval za vysněný ideál, nicméně respektuji výsledky jednání a dohodnutý kompromis.
- Otáčení v neřízené křižovatce zákon nezakazuje. Pokud je časově omezeno pouze na dobu nižší intenzity provozu IAD, tak jsem přesvědčen, že při vhodném počínání řidiče nepředstavuje bezpečnostní riziko. Chápu, že se teď některým nahrne krev do hlavy, ale nepsal bych to, kdybych si to sám nezkusil a dnes neseděl v několika autobusech s řidiči, kteří to bravurně a s profesionalitou zvládli. Ne, netahal jsem jim za volant, ani nešlapal na pedály.
- Stání autobusu v připojovacím pruhu regulérní samozřejmě není a případné vyrovnání času je možno realizovat v některé ze zastávek v rámci manipulační jízdy. Ve směru z centra není tato komunikace navíc tzv. okruhem, tj. se pro ni nevztahují omezující podmínky jako pro pás do centra.

Tolik „suchý“ přehled. Pojďme možná k dalším souvislostem. Jste tedy v situaci, kdy si něco zkusíte a za určitých podmínek to vyhodnotíte jako akceptovatelný kompromis. K této domněnce vás navíc vede i to, že na stejné ulici, jen o křižovatku vedle, se léta otáčejí noční autobusy, aniž by to řidičům někdo nařídil, i když mají stejnou vzdálenost na pseudo-kruháč. Nemám vůbec nic proti a taky vnímám, že v noci je ještě nižší provoz než večer. Nicméně ta mnohokrát zmiňovaná rychlá auta přece mohou přiletět i sem, obzvláště v hluboké noci. Proč tedy kolegové podstupují sami a dobrovolně takové riziko? Znovu opakuji, že nemám nic proti takovému otáčení, protože vnímám souvislosti a důvody, proč to kolegové dělají. Byl bych však rád, kdyby vnímání souvislostí a důvodů fungovalo i o křižovatku blíže k Brnu. Život je totiž moc barevný, než abych ho vnímal jen černobíle nebo jako jedničky a nuly. Stejně tak jsem před rokem očekával, že bude nějaká zásadní diskuze k otáčení na Tomkově náměstí, které také nepovažuji za žádný ideál. Směrů, které si tam řidič musí hlídat je více než na TGP. Možná jsem nebyl ve správný čas na správném místě, ale nezaznamenal jsem k mému překvapení žádné reakce. To co se však událo za poslední dva dny, kdy se na TGP vystřídalo možná dvacet řidičů, mi upřímně vyrazilo dech. Ne to, že se někdo ozval, tak to má být, jsem zastánce zpětné vazby a diskuze, ale tahle forma, rozsah, dopad a intenzita se mi zdá poněkud podivná.

Nemá smysl ani zmiňovat příklady od regionálních dopravců, kde dostanete cílovou zastávku, výchozí zastávku a co děláš a jak to uděláš mezi tím, je čistě tvoje věc, prostě nazdar a neprojeď moc nafty. Je také možné spekulovat, že primární útok nebyl ani zamýšlen proti DPMB, nýbrž proti městské části, ale o reálném výsledku jsme měli možnost se společně přesvědčit v mistrně provedeném díle TV Nova (reportáž splácaná pátým přes devátou, s věcnými chybami a chytáním za slovo). Kdyby totiž člověk přistoupil na tuto hru o chytání za slovo, tak přece může tvrdit: „Kde je psáno o odstavování autobusu v připojovacím pruhu? A naopak, zastávka Bieblova není umístěna v pravém pruhu, o kterém se v SJŘ píše?“ Ale tohle skutečně nemá smysl a věcnému řešení to nikterak nepomůže. Teď je to zralé na podrobný manuál: kde zastavit, kam najet, co udělat apod. Do SJŘ se běžně, na žádost řidičů nebo vozoven, doplňují informace, že v případě potřeby mohou zajet tam či onde. Proč zde vznikla zcela chybná představa, že by to v tomto případě nebylo možné? Tedy v tomto konkrétním případě o křižovatku dále nebo až pod Lesnou.

I když asi zase někoho nazlobím, tak jsem přesvědčen, že ve většině případů večer nebo o víkendu je možné se na TGP otočit. Prostě tam nemůžu přijet s heslem „jsem autobusák a kdo je víc, všichni couvněte a uhněte“. Většina z vás bude mít jistě řidičák a zažili jste v dopravě nesčetně situací. Každá z nich vyžaduje jinou citlivost v přístupu. Někdy je to o razanci, jindy o zdrženlivosti. Podobně nebezpečnou situaci jsme přece schopni vyrobit na desítkách až stovkách jiných míst nejen v Brně, pokud zvolíme nevhodný postup. Například při vyjíždění z jakéhokoliv zálivu, kde bych vystartoval a vytlačil souběžně jedoucí vozidlo na vozidlo protisměrné. Taky hned začneme křičet a volat po zrušení zálivů nebo zastávek? Drobná podobnost ve vytlačení auta do protisměru, jako na TGP, tam prostě je, ale jedná se pouze o jeden z možných příkladů, takže prosím nechytat za slovo.

Celá tahle kauza prostě oslabila úplně všechny. Místo aby byla vidět nějaká silná názorová linka na podporu veřejné dopravy, její preference, financování, obnovu vozového parku apod. a z toho plynoucí její vyšší konkurenceschopnost, tak se zde utápíme ve zveličování problémů a záměrném vytváření konfrontace, i když netvrdím, že žádné problémy nejsou. Kdo pak shrábne pomyslné body? Bohužel ani jedna strana zainteresovaná v této kauze. Je jen škoda, že tohle vysoce odborně vážené fórum dokáže za určité konstalace a v podání některých diskutujících, klesnout skoro na úroveň bulváru nebo tímto směrem alespoň posílat tipy. Přičemž drtivé většiny zde diskutujících si lze vážit jako lidí, kteří mají zájem a hlavně odborné znalosti, kterými by leckoho strčili do kapsy. Ale to už bychom byli zpět u hry s důvěrou, jako na začátku. Zapomeňte na fotky a videa a pojďme si to zkusit. Sorry za velmi dlouhý příspěvek nevábného slohu s odkazem na noční dobu, ale jinak to skutečně nešlo.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Sedlo píše:
Dle policie vše OK, jen to odstavování. Takže se bude odstavovat v zastávce Bieblova, kde to možné je. Takže bych se zeptal zde vášnivě diskutujících čeho docílili? Že by chvíle slávy?Mimoto jsem se dnes byl na to strašné otáčení podívat a je zvláštní, že dojedoho se řidiči otáčejí z levého, opakuji z levého pruhu. Že by předchozí situace byly nějak režijně pojaty?


Tím, že policista řekne, že to není nelegální, nepřestává být taková situace ani v nejmenším nebezpečná. Žonglování s motorovými pilami taky není zákonem zakázané.

Je vidět, že při odbočování z levého pruhu to autobusu rozhodně nevychází, nevejde se do svého pruhu, ale poměrně znatelně vybočí až do místa, kde má čekat vozidlo dávající mu přednost - podobně jako na onom videu. A to je jednoznačně špatný způsob otáčení se, neboť přípustné omezení vozidel by mělo být řidičovým manévrem minimalizováno -> správné proto je otáčení se s najetím, kdy je vůz schopen celý manévr vykonat bez záseku. To je zase nebezpečné. Jde o začarovaný kruh, z jehož jediná cesta jen je zrušit tuto nebezpečnou hru.


Offline
11
14 pro 2011 00:30
sedlo: mám pocit že tento uživatel je dost napružený. žeby někdo z vedení?? neobviňujte zdejší diskutéry, ti se snaží něco udělat pane Sedlo!!!! myslíte, že se všichni zájemci o dopravu domluvili se řidičema a tohle nahráli? jak trapné!!!!


c-m: to máte pravdu, jeden pojede 120 a co pak!!?...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Škrancová píše:
Podle Škrancové je kus od místa, kde se řidiči mají otáčet, kruhový objezd. "Pokud se někdo nechce otáčet přímo tam, může zajet dál a otočit se na objezdu," uvedla. Zároveň řekla, že pokud by se v daném místě vyskytly nějaké dopravní problémy, určitě by je začali řešit.

"V dobu, kdy se tam autobusy otáčejí, není doprava tak intenzivní, neměl by tam proto žádný problém nastat. Ve špičce bychom tam autobusy pochopitelně otáčet nenechali," uzavřela Škrancová.

Já teda nevím, ale tohle mluví za všechno: až se stane...
Podle videa, které bylo natočeno mimo špičku večer, tam byl docela frmol, nemyslíte? A ono klidně stačí na průser těžkýho kalibru jedno jediný auto.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Mouka: Proč sem dáváš odkaz kterej je o pár příspěvků níže?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Reportáž TV Nova

Je to asi v čase 22:30, pak ještě kolem minuty 7 tam je o rukojmích ve vlaku v Brandýse nad Labem.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jj, už to tam je. Reportáž jsem neviděl naživo, celkem mně dostalo to, že prý jde o noční linky...šmarjá, vždyť to je celou sobotu i neděli, to snad není noční linka, ale budiž, co bychom chtěli po TV NOVA.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
175
23 led 2011 03:17
Až se tam stane nějaká tragická nehoda tak se určitě najde jiné místo na otáčení.A nebo po odvisílání tehle reportáže, dpmb najde lepší otáčení.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Byl by velký problém se otáčet dole u Billy na Drobnýho (u bývalýho zimáku), nebo někde u starýho fotbalovýho stadionu? Je to cca o 200 metrů kratší (zas na druhou stranu je to do kopce), rozhodně je to bezpečnější a není problém s odstavením vozu.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Reportáž z TN je již na webu Novy.
http://voyo.nova.cz/multimedia/televizni-noviny-13-12-2011.html?s=0
Potáhněte si posuvník na čas 22:22.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
PvvS píše:
A nebude to tim, ze v pozadi se chvilema vyskytovali dispeceri ?

To mění situaci? Bez dispečerů se otáčím jinak? No tak to pak asi dělá nebezpečné situace řidič záměrně, když tam nebude dispečer?


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
M píše:
Nevím jestli to pramení z čirého nadšenectví některých lidí, kterým mimochodem v jejich práci fandím (odd. jř. např.), nebo něčí lhostejnosti.


Jestli právě to "nadšenectví" není na závadu...
Do reálu je dovedeno to, co tady občas zazní v "Návrzích linkového vedení"...
Co změna jízdích řádů, to nějaká "perla"! Raději se pojedu otočit na pole než na TGP!!!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 00:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]