Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Kdepak je dneska 1801? Mohlo být trio :cry:

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Bohužel s 1804 to tak slavně nevypadá... :-?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nevadí, plošina není potřeba. Jen ať holky jezdí :-) Už se těším, až vyrazí i 1803 :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
cherubine píše:
1802 spatrena s lidmi kousek od Rosickeho namesti kolem 16:00, bohuzel linky natoz kurzu jsem si nevsimla. jak dlouho ji to vydrzi?:)


Předpokládám, že 12/3 ("negarant"), jelikož plošina vozu je mimo provoz..


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jojo, dneska jsou venku 1802 i 1801.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

106
24 úno 2011 22:27
Prýgl!
1802 spatrena s lidmi kousek od Rosickeho namesti kolem 16:00, bohuzel linky natoz kurzu jsem si nevsimla. jak dlouho ji to vydrzi?:)

_________________________________
RT6N1 a Škoda 28Tr Solaris fan


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Já bych řekl, že s tím zámkem máš pravdu. Takový Cross to má přesně taky tak. Zámek má čidlo a po uzamčení jsou odpojeny.
Karosa 900 to má tak, že zamčeš dveře, a pak musíš dát otevřít zavřít, aby elektronika poznala, že přetlačuje vzduchové válce a odpojila je. I když zrovna toto není moc spolehlivé.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Dnes se nám Žanetka 1803 venčila na dvanácté trojce. Krásné cestování bohužel rušil fakt, že jí zlobily čtvrtý dveře. Kolem jedenácté před poledenem musel na Jugoslávské dokonce pan řidič dveře ručně zavřít a uzamčít. Ovšem když jsem ji pak po poledni viděl (stále se stejným řidičem) na dalším kole, dveře už zase správně normálně fungovali. To se to samo vyléčilo? A jaktože pak dostali ty dveře další šanci (musel řidič přeci zase odemčít)?
A když už se tak (vlezle) ptám; poté co se dveře zamčou, tak se dveře samy úplně deaktivujou? Já jen že v těch žlábcích na "futrách" dveří kam zapadá ten zámek to vypadá, jako že jsou nějaký spínače.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
niximor píše:
A jak se to proboha dela, kdyz se strhne pantec na voze, ktery nema nahradni prideleny? SAP s tim nepocita, tak se vuz sesrotuje? :)

Tak zrovna pantecy patří k těm "likvidnějším" dílům a všechny základní typy jsou k dispozici k výměně. Kdyby ovšem dejme tomu byl na nějakém voze nějaký specifický (jakože dnes už není) a nešlo by jej při poškození opravit nebo nahradit jiným typem, pak by se objednal nový, jak by dorazil, tak by se namontoval, vykázal by se na ten konkrétní vůz a vše by bylo OK.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
chat-maniac píše:
Ale za to nemůže SAP, ale ten, kdo to schválil a pak někdo musel naprogramovat.

Spíš než programátoři SAPu za to můžou ti, co ho blbě nastavili.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
A jak se to proboha dela, kdyz se strhne pantec na voze, ktery nema nahradni prideleny? SAP s tim nepocita, tak se vuz sesrotuje? :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Koukam, že tenhle dementní systém "funguje" všude... :-x


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ale za to nemůže SAP, ale ten, kdo to schválil a pak někdo musel naprogramovat.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
(každá větší součástka musí být v SAPu vázána ke konkrétnímu vozu)
Tak proto dělá DPMB vše proto, aby žádný vůz nebyl stejný.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Los Karlos píše:
A proč se těch součástek neobjedná najednou víc? Pokud vím, tak ten kompresor se nepokazil jedenkrát... A čekat na každý šroubek 3 měsíce, tak to opravdu už je lepší dát do šrotu a samozřejmě jednu do muzea sarcastic

Ono to není tak jednoduché. Kompresory RT6 jsou už tak dost specifické a dodávky dílů jsou na míru a doby dodání velké. Navíc cena ani způsob vedení skladových zásob (každá větší součástka musí být v SAPu vázána ke konkrétnímu vozu) to moc nedovoluje.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
A tam bych to přisuzoval velkému úsilí mechaniků.
Díky :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Byť mám RT6 rád, tak musím souhlasit s Mauriciem. Do RT6 se investovalo dost peněz a přínos je diskutabilní. Snad jen 1803 jezdí spolehlivě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
100
12 dub 2009 18:15
A proč se těch součástek neobjedná najednou víc? Pokud vím, tak ten kompresor se nepokazil jedenkrát... A čekat na každý šroubek 3 měsíce, tak to opravdu už je lepší dát do šrotu a samozřejmě jednu do muzea sarcastic


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mělo se to po vzoru Prahy prodat (a nebo rovnou sešrotovat), dokud byl čas. Pak by odpadly veškeré starosti.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Bohužel celej ten problém spočívá v dlouhých dodávkách náhradních dílů. Měly se koupit pražské RT6 na nd a bylo by z určité části po starostech.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Včera jsem s nejnemovaným šotoušem vymyslel, že by bylo ideální přelepit u všech 4 RT6 ev.č. na stejné. Tak by vznikla iluze, že je stále nějaká princezna na trati... :-/
I když jsem zvědav, jak na tom budou za pár let 13T, řekl bych, že si s RT6 co se týče spolehlivosti nebudou moct nic vyčítat (pokud už nebudou princezny v nebíčku :'()


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Celé dva měsíce furt to samý, kompresor...

A v momentě kdy půjde do provozu 1802, tak se něco podělá na 1803, která bude stát zase nejmíň do té doby, než se rozbije 1801...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
a co s tou 1802 opet je?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zázrak bude až 1801, 1802 a 1803 budou jeden den v provozu.
1804 beru jako pěknou iluzi. ;-)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
No sláva. A 1802 už zase nabíhá třetí měsíc odstávky...

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]