Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 103 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
M3 píše:
Ty nálepky tam už byly na nic, protože cestující mačká tlačítko neustále a všech typech vozů a na každé zastávce...

Jsme národem mačkačů... sarcastic (I. P. Pavlov by měl radost!)
(Kdo to má ale za volantem pořád poslouchat)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pane kolego, já bych chtěl mít Tvoje problémy... :-)


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zdeněk píše:
miropiro: jak víš, že s tím vyjel z vozovny?

Tož samozřejmě mohlo se to stát ráno než jsem s tím jel a tím pádem ten vůz takto nevyjel z vozovny, nicméně nezdá se mi, že by snad ráno docházelo k těmto případům, to by si snad řidič všiml, že někdo tam něco dělá, nebo ne?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
miropiro: jak víš, že s tím vyjel z vozovny?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Slyšel jsem,že Medlánkám prý zase dochází vozy,tak možná proto.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Je to sice mobilovka, ale i tak si říkám, jak mohl bus 7418 s tímto vyjet ven z vozovny...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ty nálepky tam už byly na nic, protože cestující mačká tlačítko neustále a všech typech vozů a na každé zastávce...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Všimli jste si, že z Ciťáků zmizely cedulky (samolepky) "K otevření dveří použijte tlačítko"?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Nevidím žádnej problém s odbočením od zastávky Zetor silnice k Zetoru, horší to je při výjezdu zpátky na hlavní.
Jinak ve smyčce kdysi byl zákaz vjezdu, jak jinak samozřejmně ignorovanej. Časem ho buď nějakej dobrák zpenežil, nebo byl zrušenej, ale nějakej zásadní problém s průjezdem tam jsem nezaznamenal.
Zase to zbytečně obracíš a čeříš vody.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Zajímavé je, že kvůli autům parkujícím ve smyčce bylo před časem ze dne na den zrušeno zajíždění autobusů na Kolejní, ale že je každé ráno kamiony zaskládaná smyčka u Zetoru už nikomu nevadí? Nehledě na to, že odbočení ze zastávky Zetor silnice na příjezdovku k Zetoru při odpoledních závlecích je dost krkolomné, a zbytečná ztráta několika minut kvůli naložení dvou lidí většinou znamená ztrátu přestupu na šalinu u Dělňáku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak jsem jel dneska v autobuse číslo 7623 na lince 69 a zaujala mě jedna věc v prostoru pro kočárky a vozíčkáře.
To že je tam nalepená žlutá cedulka pozor na krádeže bych pochopil, ale že tam bude logo dopravního podniku Prahy by mě nenapadlo.
Zajímalo by mě, čí je to práce? :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Zastavka je tam jen jedna, takze podle me vzdy pres Vinicni a pak Tenorku. Ja to tak aspon jezdim 8-)

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Jaká je oficiální trasa linky 82 v oblasti zastávky Poliklinika Židenice? Ve směru z Vinohrad na Valašskou je to jasné, za zastávkou Poliklinika Židenice (na ul. Líšeňská) zatočit vpravo, u budovy polikliniky odbavit kaštanstvo a ulicemi Viniční a Tenorova se vrátit zpět na Líšeňskou.

Co druhý směr, tzn. Valašská - Vinohrady? Když už tím jedu, tak někdy jedeme z Líšeňské ještě pod smyčkou šalin na Vinařického a pak přes Viniční zpátky na Líšeňskou. Ovšem občas taky naopak, tzn. vyjet až nad smyčku, zatočit vpravo, odbavit lidi a opět ulicemi Viniční a Tenorova zpět na Líšeňskou.

Ptám se samozřejmě ne kvůli stížnosti, ale kvůli fotkám, protože spoje jedoucí na sraz v 13:00 na České jsou na dané zastávce pěkně nasvícené. Ale nevím, jakým kolečkem to jede z centra, protože bych ten bus rád vyfotil z čela (ten, kdo jede do centra je fotitelný jen zezadu).


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mauricio píše:
Já jo, listuju rád směrem dolů abych věděl, na co ještě odpovědět. A když už tam jsem... Ale psát tam tagy se mi fakt nechce.


Mě taky ne. Proto používám čudlítko citovat když chci odpovědět na jeden. Když na dva, rozepíšu odpověď, sjedu kousek dolů na další příspěvek a buď ho ocituju normálně celý, nebo z něj označím jen část, a vloží se mi ta ocitovaná část. Třeba k tomuhle není potřeba sáhnout ručně na jedinej tag:

Mauricio píše:
Ano, jsou, ale ne kvůli tomu, kvůli čemu píšeš.

A to já si zas myslím, že to tak je - prostě zlatá doba trolejbusů byla v dobách, kdy měly výrazně nižší provozní náklady oproti autobusům, tj. do 50. let a během ropné krize. S rozšiřováním je spíš politický problém, že se nechce, ten se překonat dá. Ekonomika ne.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Já se hlavně bavil o pomocným diesel agregátu. Tam je spotřeba poněkud konstantní, ať už jde o Citelis nebo o Solaris.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: nemyslím si, že by ta spotřeba byla dána jenom faktem, že je to "hnusná francouzská krabice". [-X


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Mauricio píše:
Jinak v jednom městě, kde jezdí 24Tr na diesel poměrně často, je spotřeba agregátu kolem 57 l/100 km

No jo, ta blbá hnusná francouzská krabice... A kolik žere třeba solaris?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Protože jsem psal dřív, než jsem dočetl. Nicméně agregát je jen na nouzové dojíždění, alternativně na krátké úseky ideálně na rovině, rozhodně to nemůže plně nahradit klasickej motor.

Jinak v jednom městě, kde jezdí 24Tr na diesel poměrně často, je spotřeba agregátu kolem 57 l/100 km, takže on ten PvvSí odhad nebyl až tak daleko. Je to prostě jen pomocný pohon, nic víc.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Mauricio píše:
Jo, tam určitě. To jsou zrovna klasický místa, na které ty agregáty v trolejbusech NEJSOU stavěny.

A proč? Kdyby to bylo naopak (rovina zadrátovaná, kopec ne), tak jasně, ale myslím, že třeba na tu 51 by se ty agregáty hodily.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Mauricio píše:
Až bude i v rychlé odpovědi základ tlačítek, tak klidně. Vypisovat a převakávat kvůli tomu klávesnici na anglickou rozhodně nebudu.

Stačí se naučit psát na české. Pravý alt+F = [, Pr.Alt+G = ]
(Pravý Alt + spousta kláves dává užitečné symboly př. \|€[]$ß#&@{}<>, na některých klávesnicích to je i označené)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Citace:
Ale když je dole, tak ji osobně tolik nepoužívám.


Já jo, listuju rád směrem dolů abych věděl, na co ještě odpovědět. A když už tam jsem... Ale psát tam tagy se mi fakt nechce.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je pravda, rychlá odpověď je o něčem jiném. Ale když je dole, tak ji osobně tolik nepoužívám.

K vyhlídkám t-busů: výstavba je sice drahá, ale i u elektrobusů se snad musí stavět nějaké zázemí (i když méně). Co se týče výroby, tak věřím, že ještě hned tak neskončí. Ale chtělo by to vlastní karoserii, ne montovat výzbroj do kostry a-busu. Což je sice dražší, ale t-bus vydrží (snad) déle.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Až bude i v rychlé odpovědi základ tlačítek, tak klidně. Vypisovat a převakávat kvůli tomu klávesnici na anglickou rozhodně nebudu.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Maricio: není nad to použít citaci, či alespoň jinak oddělit citovaný text. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Mauricio píše:
Myslím si, že na té 50 a 51 by ty agregáty byly dobrý kvůli kopci KV-Kohoutky a kopci Mendlák-Vaňkáč.

Jo, tam určitě. To jsou zrovna klasický místa, na které ty agregáty v trolejbusech NEJSOU stavěny.

Však právě tam by jely na drátech. U té 51 jsou nezadrátovaný úseky na rovině.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 07:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]