Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 225 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
no tak zrovna d-4 je příkladem linky, která si tímto prošla... do roku 2000 tam byl interval 10 min. a 2xT, pak se nahustil na 5 minut a 1xT a výsledkem je 5 minut s K2P...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nejlepsi postup by bylo zkracovani intervalu, ale to stoji penize... To bude i duvod, proc solo T3 jezdi v Brne na jedine lince, protoze rozpulit interval na nekterych linkach (3,4) a poslat tam kratsi vozy nikdo neschvali... Kapacita by byla stejna, cena vyssi a spokojenost se do toho zisku uz nepromitne.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
king666 píše:
David Jaša: pořád lepší když d-3 ujede lidem z d-4, než aby d-4 ujela lidem, kteří přijedou tou d-3... Po úpravě ostrůvků na České je spojení Žabin s nádražím pěkně nanic (z hlediska přestupní návaznosti).

Správný postup: d-5 na Jugoslávské před sebe pustí d-3, stejně tak d-6 na Moraváku a d-4 před Tomáškem. RIS pak povolí konec stanicování d-3 až 2 minuty po čase uvolnění dveří poslední šaliny, co přijede na zastávku na Joštově, podobně tramvajím na Joštově se povolí zavření dveří až 2 min. od uvolnění dveří d-3. Takový malý rozjezd.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
David Jaša: pořád lepší když d-3 ujede lidem z d-4, než aby d-4 ujela lidem, kteří přijedou tou d-3... Po úpravě ostrůvků na České je spojení Žabin s nádražím pěkně nanic (z hlediska přestupní návaznosti).
Pokud by to ale RIS pohlídal tak, že 12/13 na Konečného nám. pojedou až po d-3/11 tak, aby bylo možné z d-3 přestoupit na Konečného nám., bylo by to fajn. Osobně myslím, že ostrůvek na Konečného nám. už měl být dávno prodloužený tak, aby tam mohly stát 2 soupravy.
Typický průběh je teď takový, že d-12 předjede d-3, d-3 na Konečného nám. čeká (ake dveře otevřít nemůže), cestou na Českou pak d-12 valí a d-3 se "fláká" tak, aby se na České nezdržovaly, takže na České se do d-12 taky lidi z d-3 dost často nedostanou, a když pak ještě na České těsně před nosem ujede d-4, je to docela k naštvání (když je tohle systémem nejpravděpodobněji nastavený scénář).
Při cestě do Žabin z nádraží je zase pro změnu chuťovka po 21. hodině, že ze žádného malého spojení z nádraží se nedá do d-3 přestoupit bez čekání minimálně 10 minut. před d-4 z nádraží d-4 vždycky odjede těsně před nosem a z d-13 se na d-3 na České čeká 10 minut.

Jinak souhlas s tím, že RIS by mohl tyhle věci vyhodnocovat, ale posuzování by asi bylo potřeba dělat trochu citlivěji. Kdyby ale na některých krizových místech vyskočilo na ISu doporučení vyčkat přestupu (např. na Mendláku by to upozornilo řidiče t-37 že co nevidět přijede t-25), bylo by to fajn :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Že tady zase oživím svou myšlenku - podle mě by mohl RIS automaticky hlídat takovéto návaznosti-nenávaznosti s logikou "pokud jsou vozy blízko, nařiď řidičům umožnit přestup z druhého, pokud jsou daleko, nedělej nic". V Brně je spousta linek, kde by se něco podobného hodilo, namátkou 25/6 ⇒ 37, 34/36 ⇒ 12/13 na Klusáčkově, přestupy na všechny linky do satelitních (_|_) s celodenním intervalem 15-20 min v uzlech typu KPN, SO; dál pak hlídání aby 12/13 na Nerudově před sebe pustily 3/11, aby na České večer se dalo přestoupit z 4/5/6 na 3 (která jim často a ráda ujíždí) atd. atp.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
A-44 je schopna tam dojet i o 2 minuty driv. A-40 o minutu. Kdyz ale dojde k situaci, kdy je tam a-40 prvni, tak a-44 prijizdi v RIS case par vterin pred 0. No a kdyz s a-40 vystartuje presne na nulu, tedy ujede a-44, tak stiha semafor a jede dal v case. Kdyz a-40 pocka na prestup z a-44, tak uz zelenou nestiha a trati 2 minuty a jede se zpozdenim. Z a-44 preskakuji na a-40, vyjma navozu studentu kolem 7 hodiny, 0 az 2 cestujici. Stejne je to o 10 minut pozdeji a-63 vs. a-44.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
OT: příjde chat za řidičem a hlásí. Půjč mi to, potřebuju stihnout ten bus před náma a ty se s tím táhneš jak s hnojem... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tenhle přestup jsme s mladou využívali 4 roky cestou ze školy do Sokolek, a pokud se s tou 44 necoural, mohl to stihnout, ovšem pak ho mohl zdržet semafor pod viaduktem a bylo to v prd... Povinnost čekat nemají, a kterýho šoféra 40 napadne, že někdo z 44 chce přestoupit, i když ho má za ##MLUVÍM SPROSTĚ## ](*,) Vychází to tam tak, že 40 má stejný odjezd, jako 44.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Povinnost čekat nemá. Ale mám pocit, že ve špičce mají obě linky stejný odjezd.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Měl bych dotaz ohledně přestupu a-44 -> a-40 na zastávce Autobusové nádraží. Vychází to tak, že ve stejnou minutu kdy přijede a-44, tak by měla odjet a-40. Mají tam řidiči povinnost dodržet přestup? Jasně, když má a-44 zpoždění, tak není co řešit. Nicméně se mi, už párkrát stalo, že i když jela a-44 na čas, tak a-40 už byla za zastávkou. A myslím si, že její řidič musí ten přijíždějící bus za sebou vidět.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
IDOS už mi vyhodil takové věci jako přestup Osová tram->trol 0 minut, a to jsem chtěl vyhledat spojení z Běloruské na Skácelovu.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Celou dobu mluvim o Klariskach, zminoval jsem prestup 43->57, ne? To jinde nejde :)

EDIT: Proste jde o to, ze kdyz do sobesic jezdi 2 autobusy v intervalu 20 minut, tak by clovek ocekaval, ze to dohromady da kombinovany 10min interval. Ale diky tomu garantovanemu prestupu je to ve skutecnostni neprijemne prekvapeni v podobe 20 min. O to mi slo.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
To teď mluvíš o přestupu na Klariskách? Já pochopil přestup na Štefáničce, což tam o žádné poznámce o přestupu nevím.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
chat-maniac píše:
Který autobusy a kde mají garantovaný přestup?


Ze 43 na 57, v jizdnim radu je poznamka "n", navazuje autobus 57 smer Lesna nebo tak neco.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ono spíš je potřeba si v tom IDOSu nastvait, že chci alespoň 2-3 minuty na přestup.
Když si tam necháte 0 minut, tak se pak nesmíte divit. biggrin

Idos dělá jiné kraviny. Třeba, když jedu 57 směr Útěchov/Vranov, tak mi to nabízí přestup na 43 v zastávce Rozárka, ale ten bus už je třeba dávno v čudu, protože na sebe čekají až v zastávce Klarisky.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Skvela navaznost je take u Semillasa. A-84 prijizdi v case odjezdu a-42 nebo a-70. Takze vetsina spoju si jen zamava a spousta lidi ma 20 minut na prochazku...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
niximor píše:
A IDOS navrhl tohle reseni...

IDOS je třeba brát s rezervou!
Já jsem jednou hledal spojení Komárov - Lesná, a našlo mi to odpoledne v pracovní den přestup z d-12 na a -44 na Zvonařce za nula minut! To bys musel mít transportní kruhy jako v Hvězdné bráně... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
niximor píše:
Je tam interval 20 minut, coz ale neznamena cekani max. 10 minut... ony totiz oba autobusy odjizdeji ve stejny cas, dokonce maji (alespon vecer teda) garantovany prestup v jizdnim radu. Takze pokud ujede, tak je to 20 minut mrznuti venku.

Který autobusy a kde mají garantovaný přestup?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
miropiro píše:
Co se týče niximorem popsané situace, zde je opravdu smolné to, že do Soběšic je interval 30 minut večer a pokud to ujede, je člověk odkázán na 15 minut čekání. To sice v létě moc nevadí, no ale v zimě už to vadí :-s

Nepřípoj při 15min intervalu vadí vždy.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Je tam interval 20 minut, coz ale neznamena cekani max. 10 minut... ony totiz oba autobusy odjizdeji ve stejny cas, dokonce maji (alespon vecer teda) garantovany prestup v jizdnim radu. Takze pokud ujede, tak je to 20 minut mrznuti venku.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak ono co se týče JŘ a-44, tak jsem jel v neděli večer ještě za času desetiminutového intervalu s a-44 ze Škroupovy na Lesnou. A-44 měla zpoždění asi dvě minuty, na Štefánikově čtvrti jsem přelezl do a-57, ale do a-46 se to vážně nedalo. Tedy, dalo by se, ale to bych musel z a-44 vylézt na Merhautově na a-57 a pak znovu vylézt na Štefáničce a přelézt na a-46.
Co se týče niximorem popsané situace, zde je opravdu smolné to, že do Soběšic je interval 30 minut večer a pokud to ujede, je člověk odkázán na 15 minut čekání. To sice v létě moc nevadí, no ale v zimě už to vadí :-s

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Driv/jinak to moc nejde, situace byla ze jsem byl v Sobesicich a potreboval se co nejrychleji dostat do Bystrce. A IDOS navrhl tohle reseni, ono toho v tech sobesicich vecer moc nejezdi. Mozna kdyz bych presel pul dediny na 43 stihal bych to trochu lip, ale vetsi sance je, ze by mi pak ujelo uplne vsechno :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Chvilku jsem uvažoval, jak se ti povedlo jet na Lesnou d-1 přes Vozovnu Komín :-D

Každopádně když jedu takhle pozdě, tak si dávám dost velký pozor na ty přestupy a jednu minutu na přestup bych asi neriskoval a jel raději dřív/jinak... (Pokud by byla možnost, samozřejmě.)


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Vcera jsem byl zas jednou velice neprijemne prekvapen navaznosti spoju. Jel jsem vecer ze Sobesic 57 na lesnou. Prijezd na Halasovo namesti mel byt 22:12. a-44 mela odjizdet 22:13. V te 57 jsme vsechny zastavky na znameni projeli, zadne odbaveni na zadne ze zastavek netrvalo dele nez obvykle, presto jsme na Halasovo namesti prijeli v identicky cas jako ona a-44. Kdyz bych nepreskocil zabradli, nevbehl ji spolu jeste s dalsi nahodnou cestujici pred cumak, tak by nam ridic s klidem ujel. No a pak finalne u Vozovny Komin zas prozmenu d-1 prijela s 5 minutovym spozdenim. To je takhle na vecer, kdy neni provoz, taky hodne drsne. Ze ja nejezdim radeji autem...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Linky do Medlánek (a-41, a-71) by vůbec potřebovaly nějak upravit. Je problém přestoupit na ně ve směru do centra, kde se na nejjednodušším místě musí jít poměrně daleko podchodem (Tylova), v horším případě přejít dvě křižovatky (Semilasso, Vozovna Medlánky -> Hudcova). Návaznost na opačný směr je taky docela na prd, když jedu večer, obvykle dorazím na Hudcovu minutu nebo dvě po odjezdu a musím čekat dvacet minut.

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 01:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]