Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 132 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 146  Další
Autor Zpráva
Když na to du logicky Tak linek bylo podstatně více a já neznám nikoho (a to znám docela dost lidí/kterým by se to líbilo všichni říkají že to byla změna jen a jen k horšímu.Tak například:linkaa d-10 v bystrci a v líšnid-5 v Juliánově linky tramvají d-1-d-22 jo to byly časy


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymní : opravdu výborný nápad :evil: . Nechceš obecenstvu přiblížit myšlenkové pochody, které tě vedly k této úvaze?


Já bych to uďelal tak jak před 2.9.1995


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
LADA píše:
Připomínky žádné k mému návrhu?To mě mrzí. :oops: :lol:

Myslím, že ty čtyřicítky by ze Sokolnic vozily vzduch, pokud by nenavazovaly na spoje z Dambořic, Lovčiček apod. Leda snad v ranní špičce, že by sloužily pro Sokolničáky jako takové. Jinak smysl té posílené a-73 mi trochu uniká. Tím nechci říct, že je v té oblasti všechno v pořádku - vadí mi hlavně nedostatečný počet a kapacita spojů v podvečerních hodinách (cca 17 - 20 hodin) včetně toho, že v této době se a-48 dělí o interval s a-40, přitom obsluhuje i Dvorska, Kobylnice a Prace a jezdí na ní sóla; jak už jsem psal jinde, bylo by užitečné na tuto dobu na a-48 přesunout pár kloubů z některé linky, která se s večerem "zeštíhluje". Přitom uznávám, že poptávka je do jisté míry nárazová - někdy se dá i v této době narazit na dost prázdnou a-48.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Připomínky žádné k mému návrhu?To mě mrzí. :oops: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
tramvaják píše:
Neni náhodou dobrý toto, že o víkendu by z d-8 1 vůz pendloval na d-10?

Proč by to měl dělat? To by byl nesmysl. KT8 mají na d-10 zbytečně obrovskou kapacitu, i T3 je pro d-10 velká kapacita. Taky je zbytečnost dávat o víkendu na d-10 vlek...


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Neni náhodou dobrý toto, že o víkendu by z d-8 1 vůz pendloval na d-10?


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Teď trochu z jiného soudku.Mám návrh na linkové vedení v oblasti Tuřan a sokolnicka.Co jse týče dopravy a-40 do Sokolnic tak uznávám že posílení by nebylo od věci.Dnes jezdí a-40 ze Sokolnic pravda plnějsí, ale představte si až se do Sokolnic zavedou další linky z dalších obcí.Tak to uznávám ,že a-40 bude opravdu potřeba posílit.Můj návrh je všechny spoje a-40 protáhnout do Sokolnic,a-73 do Sokolnic úplně zrušit a ukončit ji na Tovární.a-73 bych udělal v trase Tuřany tovární -Tuřany smyčka dále po stejné trase do Chrlic na smyčku.Interval o víkendu po 40 min i v sedle.Ve spičce 20 min.Spoje prodloužené do Modřic bych také lechce posílíl s tím že by tyto spoje zajištoval BORS Břeclav zbytek DP,stím že bych a-73 protáhl ještě do Modřice agropodnik a a-511 bych úplně zrušil.
Výhoda by byla v tom že by na lince bylo 6 smyček což by umožnilo spoje ukončovat podle poptáky.Např jeden spoj Tovární-Tuřany smyčka,nebo Tovární-Modřice agropodnik atd.Je to jen holý návrh.Intevali by se museli přispůsobyt poptávce.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
titlis : stačí se podívat v diskusi zpátky, už jsem to několikrát navrhoval. Kromě odporu důchodců v Masarykově čtvrti bych se obával jiných 2 věcí - jedna že na to město ani DP nebude chtít dát peníze (souběhy s tramvají / trolejbusem) a pak taky průjezdnost křižovatky Minská/Mučednická, která je problematická i s autem, natož s busem.


Bacil píše:
ds píše:
Utopie. Jednak nesmysl táhnout tuhle linku k nádraží, když by odjížděla z jiné koleje - to by vozila vzduch po husově. 5 minut interval je šílenství - na Veveří je čtyřkolejka? Podle mě přetíženost d-12/13 je záležitost poměrně specifická, která nelze postihnout samostatnou linkou - není třeba posilovat ve zkouškovém období, nakonec by taková linka jezdila tak 6 měsíců v roce. Osobně za řešení považuji prodloužení a-53 na Konečného nám. - návaznost na t-3,11,26 + na zastávce Klusáčkova na trolejbusy - vzhledem k tomu, že část VUT sídlí na Údolní velmi logická věc. V případě 2 linek (a-53 Konečného nám. - Kolejní, a-55 KOnečného nám. - Palackého vrch) by byly třeba nějaké 4 autobusy navíc, kompromisem je prodloužení jen jedné linky, pak by stačily 2. Jde i o to, že Skácelova ani Červinkova nejsou na a-53 úplně ideální přestupní body - zejména Červinkova kde tramvaje odjíždí z různých zastávek. Posílení d-12 řešit operativně linkou p12 z České nebo Zvonařky (v případě d-4 obousměrně Rooseveltovou) - stačí na d-12,13 interval 4/6 minut, 6 minutový v případě větší poptávky dělit posilou, která nebude mít vyvěšené jízdní řády. Bude-li momentální nedostatek vozů (např. Veletrh), některé kurzy nevyjedou a takový Karel Žák si nebude moct stěžovat :lol:


To je myslím rozumné, jen by bylo možná dobré některé spoje protáhnout z Konečného nám. až na Údolní právě kvůli VUT, dokud jsem bydlel na Kotlářské a jezdil jsem a-26, bývala právě po Údolní občas hodně plná...


A kam z Údolní?Asi nejlepší by bylo jet polookruhem přes Monte Bú a Mučednickou (další cíl studentské koleje) a po Purkyňově zpátky. Takový návrh ale narazí u starousedlíků Masarykovy čtvrti.


Bacil píše:
ds píše:
Utopie. Jednak nesmysl táhnout tuhle linku k nádraží, když by odjížděla z jiné koleje - to by vozila vzduch po husově. 5 minut interval je šílenství - na Veveří je čtyřkolejka? Podle mě přetíženost d-12/13 je záležitost poměrně specifická, která nelze postihnout samostatnou linkou - není třeba posilovat ve zkouškovém období, nakonec by taková linka jezdila tak 6 měsíců v roce. Osobně za řešení považuji prodloužení a-53 na Konečného nám. - návaznost na t-3,11,26 + na zastávce Klusáčkova na trolejbusy - vzhledem k tomu, že část VUT sídlí na Údolní velmi logická věc. V případě 2 linek (a-53 Konečného nám. - Kolejní, a-55 KOnečného nám. - Palackého vrch) by byly třeba nějaké 4 autobusy navíc, kompromisem je prodloužení jen jedné linky, pak by stačily 2. Jde i o to, že Skácelova ani Červinkova nejsou na a-53 úplně ideální přestupní body - zejména Červinkova kde tramvaje odjíždí z různých zastávek. Posílení d-12 řešit operativně linkou p12 z České nebo Zvonařky (v případě d-4 obousměrně Rooseveltovou) - stačí na d-12,13 interval 4/6 minut, 6 minutový v případě větší poptávky dělit posilou, která nebude mít vyvěšené jízdní řády. Bude-li momentální nedostatek vozů (např. Veletrh), některé kurzy nevyjedou a takový Karel Žák si nebude moct stěžovat :lol:


To je myslím rozumné, jen by bylo možná dobré některé spoje protáhnout z Konečného nám. až na Údolní právě kvůli VUT, dokud jsem bydlel na Kotlářské a jezdil jsem a-26, bývala právě po Údolní občas hodně plná...


A kam z Údolní?Asi nejlepší by bylo jet polookruhem přes Monte Bú a Mučednickou (další cíl studentské koleje) a po Purkyňově zpátky. Takový návrh ale narazí u starousedlíků Masarykovy čtvrti.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Docela rád bych tam viděl Europulsníé RT6 s vlekem. :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
2xK2P by byla super, do RT6 se nevejde víc než do dvojčete.

Tak 2xRT6 :lol:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Utopie. Jednak nesmysl táhnout tuhle linku k nádraží, když by odjížděla z jiné koleje - to by vozila vzduch po husově. 5 minut interval je šílenství - na Veveří je čtyřkolejka? Podle mě přetíženost d-12/13 je záležitost poměrně specifická, která nelze postihnout samostatnou linkou - není třeba posilovat ve zkouškovém období, nakonec by taková linka jezdila tak 6 měsíců v roce. Osobně za řešení považuji prodloužení a-53 na Konečného nám. - návaznost na t-3,11,26 + na zastávce Klusáčkova na trolejbusy - vzhledem k tomu, že část VUT sídlí na Údolní velmi logická věc. V případě 2 linek (a-53 Konečného nám. - Kolejní, a-55 KOnečného nám. - Palackého vrch) by byly třeba nějaké 4 autobusy navíc, kompromisem je prodloužení jen jedné linky, pak by stačily 2. Jde i o to, že Skácelova ani Červinkova nejsou na a-53 úplně ideální přestupní body - zejména Červinkova kde tramvaje odjíždí z různých zastávek. Posílení d-12 řešit operativně linkou p12 z České nebo Zvonařky (v případě d-4 obousměrně Rooseveltovou) - stačí na d-12,13 interval 4/6 minut, 6 minutový v případě větší poptávky dělit posilou, která nebude mít vyvěšené jízdní řády. Bude-li momentální nedostatek vozů (např. Veletrh), některé kurzy nevyjedou a takový Karel Žák si nebude moct stěžovat :lol:


To je myslím rozumné, jen by bylo možná dobré některé spoje protáhnout z Konečného nám. až na Údolní právě kvůli VUT, dokud jsem bydlel na Kotlářské a jezdil jsem a-26, bývala právě po Údolní občas hodně plná...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
2xK2P by byla super, do RT6 se nevejde víc než do dvojčete.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : prospělo, ale to rozhodí provázanosti v celém systému - hlavně d-12/d-9, d-13/8/10...

No to je pravda. Pak už může pomoct jen nasazení velkokapacitních vozů (KT8, K3, RT6 nebo 2xT3R.EV+VV60LF) nebo zkusit spřáhnout 2 K2P, to by teoreticky mělo jít.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : prospělo, ale to rozhodí provázanosti v celém systému - hlavně d-12/d-9, d-13/8/10...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
tramvaják : i kdyby na tohle byly vozy a peníze, tak to Husova neutáhne ani omylem.... Ta d-14 k čemu? Omezit d-2? Zrušit d-7?

Neprospělo by zkrácení intervalu o minutu na d-12 a d-13? d-14 je nemyslitelná, ale d-4 by se mohla vrátit zpět na Svoboďák, tam by to bylo ideální.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
tramvaják : i kdyby na tohle byly vozy a peníze, tak to Husova neutáhne ani omylem.... Ta d-14 k čemu? Omezit d-2? Zrušit d-7?


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Honza píše:
Já bych to viděl na linku d-14 jedoucí pouze o špičce v úseku Zvonařka-Nádraží (zastávka linky 9)- Malinovského nám - Česká - Červinkova. Interval 10 minut. Linka by ze Zvonařky vyjížděla asi 1 minutu před příjezdem d-12 => d-12 by přijela na hlavas míň naplněná. Linka by zároveň posílila d-9, zajistila spoj Česká - Maliňák. Na Českou by přijela taky před d-12, takže cestující na koleje jedou prázdnějším spojem. Napadlo mě to včera, ale asi je to békovina.


d-12 (návrh)
Já bych radši nasadil více vozů ve špičce a to interval 5 min.
Po až Pá: dvojčata (P,M) + Anitra
So: by jezdily klouby (P) a sóla (M) + Anitra
Ne: by jezdily klouby (P) a dvojčata (M) + Anitra

d-14 (návrh + trasa)

Trasa: Kr.pole, nádraží - Česká - Šilingrovo nám. - Hl.nádraží - Cejl - Židenice, Stará osada

Jezdila by ve špičce
Interval: 5 minut
Typy vozů: sóla (M)/zátahy z d-4/a klouby (P)/zátahy z d-6,d-7 a d-2/


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Já bych to viděl na linku d-14 jedoucí pouze o špičce v úseku Zvonařka-Nádraží (zastávka linky 9)- Malinovského nám - Česká - Červinkova. Interval 10 minut. Linka by ze Zvonařky vyjížděla asi 1 minutu před příjezdem d-12 => d-12 by přijela na hlavas míň naplněná. Linka by zároveň posílila d-9, zajistila spoj Česká - Maliňák. Na Českou by přijela taky před d-12, takže cestující na koleje jedou prázdnějším spojem. Napadlo mě to včera, ale asi je to békovina.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Utopie. Jednak nesmysl táhnout tuhle linku k nádraží, když by odjížděla z jiné koleje - to by vozila vzduch po husově. 5 minut interval je šílenství - na Veveří je čtyřkolejka? Podle mě přetíženost d-12/13 je záležitost poměrně specifická, která nelze postihnout samostatnou linkou - není třeba posilovat ve zkouškovém období, nakonec by taková linka jezdila tak 6 měsíců v roce. Osobně za řešení považuji prodloužení a-53 na Konečného nám. - návaznost na t-3,11,26 + na zastávce Klusáčkova na trolejbusy - vzhledem k tomu, že část VUT sídlí na Údolní velmi logická věc. V případě 2 linek (a-53 Konečného nám. - Kolejní, a-55 KOnečného nám. - Palackého vrch) by byly třeba nějaké 4 autobusy navíc, kompromisem je prodloužení jen jedné linky, pak by stačily 2. Jde i o to, že Skácelova ani Červinkova nejsou na a-53 úplně ideální přestupní body - zejména Červinkova kde tramvaje odjíždí z různých zastávek. Posílení d-12 řešit operativně linkou p12 z České nebo Zvonařky (v případě d-4 obousměrně Rooseveltovou) - stačí na d-12,13 interval 4/6 minut, 6 minutový v případě větší poptávky dělit posilou, která nebude mít vyvěšené jízdní řády. Bude-li momentální nedostatek vozů (např. Veletrh), některé kurzy nevyjedou a takový Karel Žák si nebude moct stěžovat :lol:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Dívam se na opět přeplněný d-12/13 a napadá tekovej nápad: nová linka d-14 v trase Červínkova-Česká-Malinovského nám.-nádraží-Česká-Červínkova. Je sice pravda, že propustnost ul.Husovy je špatna, ale když se dolu procpe d-4, tak nahoru by snad ta polookružní d-14 mohla. Případně jí vést od maliňáku na Zvonařku. Kolik vozů by na ni při 5 min. intervalu bylo potřeba, předpokládám K2?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Lidem v Bystrci by se určitě nelíbilo ukončení d-3 na rakovecké, ale de přece jen o tři zastávky, lidi od přístaviště dolů by postiženi nebili. Mě jde hlavně o odstranění rozdílu v obsazenosti d-3 a 11. D-3 je vždycky víc využívaná protože je atraktivnější pro přímé spojení Ečerova-česká bez přestupu, a u d-11 se musí přesedat, proto se většina lidí počká na d-3 i když jezdí po 10 min. Pak jsou tady ty rozdíly v obsazenosti mezi d-3 a 11. Proto, aby se to vyrovnalo jsou dvě možnosti: vést d3 i 11 až na Ečerovou-žere hodně vzkm a tramvaje v koncovém úseku by jezdily poloprázdný. Možnost dvě? ukončit všechny spoje už na Rakovecké a vznik přestupní vazby na zastávce Přístaviště mezi d-1 a 3/11, lidi na ečerové by se nemuseli rozmýšlet jestli čekat na d-3 nebo jet d-1 s přestupem na d-11. Kapacity obou linek by se vyrovnaly a potřeba 2xt na d-3 už by nebyla nutná. To je má hlavní myšlenka. d-1 jezdí po 5 min. a máme snad přestupní tarif, z Líšně taky není spojení na Českou,navíc se to týká tří zastávek.

Nápad s d-3 celodenně na Rakovecké mi přijde opravdu šílený. Úplně stejnou logikou bych mohl navrhnout zkrácení d-5 na Švermovu, s tím že lidi nebudou z lískovce líní jet na d-7, která je oproti d-5 málo využitá. Pak nebudou potřeba 2xT na d-5....


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Co maminky s kočárkama ? Jsou to tři zastávky, ale 24. tisíc obyvatel.

Na druhou stranu je pravda, že by se to rozložilo tak, aby i linka d-1 byla plnohodnotně obsazena v úseku ZOO-Ečerova. Linka d-1 by byla obsazena stejně po celé trase.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 08:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]