Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 120 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
No, já nevím, ale argumentovat zastaralostí KT8 a chtít naopak nové wany, jichž koncepce byla zastaralá ještě než je vůbec vymysleli… whatever. Každopádně v době nízkopodlažních vozů, kdy cena za jejich obousměrnost je dost nevysoká, bych se už vůbec nepoohlížel po nových jednosměrných vozech a neplánoval bych zřizování žádných nových smyček, pokud by nebyly zřetelně výhodnější, což by nebyly.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
No jasně, jen si Brno zaserme všemožnými ojetinami. Kačeny jsou už teď relativně zastaralé, představa, že se sem dotáhne dalších dvacet kousků na minimálně další dekádu mě fakt hřeje. Proč ještě nevzít závdavkem ojeté T3 z Ukrajiny?

Jako obousměrky bych viděl minimálně obousměrná Varia.

Z pohledu cestujícího moc pokrok ve váriu oproti nízké kačeně nevidím. Taková LF2 1100 skřípe úplně stejně jako 20 let stará 1705. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Emperror: A jo takto. Jak jsem psal, město čas od času zanese změny do současného územního plánu.

Možná jsem mimo, ale vy tady vytrháváte šalinu nebo obecně dopravu např. do Bosonoh nebo Přízřenic z celého územního plánu. Město v určitém místě navrhne rozvojové lokality a s tím souvisí i posílená doprava. Pokud tam žádné nové domy (továrny) nepostaví, tak tam nepostaví ani šalinu. Od toho je to ale územní plán, který hledá nové plochy k rozvoji města a snaží se rezervovat i místa pro městskou dopravu.

Jak by měla vypadat vozovna v Bosonohách je něco tady. Ale kdoví jak je to aktuální.
http://www.knesl-kyncl.com/cs/project/73.html


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No jasně, jen si Brno zaserme všemožnými ojetinami. Kačeny jsou už teď relativně zastaralé, představa, že se sem dotáhne dalších dvacet kousků na minimálně další dekádu mě fakt hřeje. Proč ještě nevzít závdavkem ojeté T3 z Ukrajiny?

Jako obousměrky bych viděl minimálně obousměrná Varia.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ty dvě kačeny ze Strausbergu by to asi nevytrhly, ale v Miskolci jich jezdí dalších 18 a ty by měly jít časem taky pryč, a to by už mohlo být zajímavý. Dohromady by to mohlo být 20 vozů, které by mohly dalších 15 let jezdit. Tím by se daly časem vyřadit naše nejstarší a nutnost nákupu nových obousměrek by se o pár let odložila.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ad zahrádky:
Mám takový pocit, že krize teprve přijde a ta teprve bude stát za to. Pak lidi zjistí, k čemu zahrádky byly. Půda odpočatá podá dobrou úrodu, ale pouze za podmínky pěstování málo ušlechtilých odrůd, které jsou ještě poměrně odolné.

Ad KT8: Strausberg bude dvě nahrazovat.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mě se to zdá jako cesta "za každou cenu obousměrný vůz"... Jsou i jiné tramvaje než varianty Poršete...


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak ne úplně nereálná by byla varianta dvou článků navíc. Ale to je spíš zbožné přání kapacitních vozů.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
MartinV: Jak říká thingie - kvůli hmotnosti nešlo, už takhle jsou ty krámy na hraně...


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
To by možná kvůli hmotnosti ani nedaly, ale šlo by to jistě poskládat trochu jinak.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Obousměrné 13T: samozřejmě by se z nich daly udělat dobytčáky 0+0 v sudých článcích. Tímto směrem se ale, doufám, DP neubere.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
KT8 ještě nejsou zase ještě tak staré. Jezdí ještě K2 z roku plusminus 1970… Takže aspoň těch 15 let ještě vydrží :)

13T se možná ani neměly kupovat jednosměrné. Měli bychom teď skoro 30 nových obousměrných vozů a konkrétně u tohoto typu by se obsaditelnost zásadně nesnížila, možná spíš naopak, kdyby to přimělo reorganizovat lépe umístění sedaček.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Lepší by bylo něco kapacitnějšího. Zvlášť, pokud to bude ka kampu. A nevím, jestli by byla obousměrná 13T výhra. Výhoda by byla v tom, že by nebylo potřeba vymýšlet zcela nový vůz.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Obousměrné se dají z fleku objednat a dodat třeba 13T, ta rámcová smlouva co se tu pořád omýlala s tím i počítá.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No ještě nějakou dobu tu KT8 budou. A do té doby snad bude nějaká slušná obousměrná náhrada. A nebo zde budou oboustranné vozy pro PX provoz.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jak se dívám, u Kampusu se plánuje úvrať... už se nějak řešilo, jak to do budoucna bude s vozy do těchto konečných? KT8 tady nebudou věčně... 2x VarioLF2 systémem PX? :-)


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Pokud bychom se bavili o přestavbě současných brownfieldů nebo nějakým způsobem „nevyužitých“ a zapadlých míst (Bratislavská), tak by v žádném případě nemohlo jít o výstavbu jenom bytů, a už vůbec ne jenom vozovny, z toho bychom nakonec měli akorát další budoucí brownfield. Ideálně by tam mohla být smíšená zástavba, byty, kanceláře, obchody, i třeba nějaký ten průmysl, když třeba kolem té Svitavy je ještě existující funkční vlečkový systém. To všechno se dá udělat. Vozovna je strašně velká celistvá věc a není to vhodné využití prostoru uprostřed města.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Trať do Bosonoh: řešíte důležitost oproti jiným tratím - vždyť je to jenom v ÚP, aby se s tím dalo počítat, nikdo snad neříká, že to bude nějaká důležitá stavba. Samozřejmě jsou důležitější stavby. Ale stejně na nic nejsou peníze. A pokud jsou, tak se vrazí do projektování.

Zahrádky: to, že se dostávají pomyslně blíže centru je problém. Původně na těch místech vznikaly z důvodu malé dopravy, tzn. relativně čistého vzduchu, což už dnes neplatí (např. u Jundrova).

Brownfield: spíš, než byty by se zde dala realizovat právě ta vozovna. Nevím, jak jsou zde drahé pozemky, ale pokud by se tyto oblasti neobnovily jako celek, kdo by zde chtěl bydlet. :-?

Mauricio: to, že zde řekneš (resp. napíšeš) své názory je snad dáno tím, že jsme na fóru. A reakce lidí na tyto názory (nejenom tvoje) také tvoří podstatnou část diskuzí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Pokud by se šalina na Kraví horu nahradila trolejbusy, nebylo by to od věci. Ale se stavem trolejbusů v Brně se bojím, aby to neskončilo nahrazením autobusy. A tyk by tam neměly zůstat panely a koleje. :wink:

K trati ze Staré Osady do Juliánova - jestli je to tam dobře zakresleno, tak by se smyčka měla posunout kus od silnice.

Řekl bych, že k tomu nahrazení trolejbusama dojde, jakmile současné tramvajové trati definitivně dojde životnost. Někdo si spočítá, že trolejbus kapacitně stačí a výstavba trolejbusové trati bude levnější, než oprava té stávající, a bude hotovo.

Pak se ale nabízí otázka, co s Komenského náměstím. Napadá mě, třeba manipulační jednokolejná bloková smyčka ulicí Údolní, třeba i s odbočením na Husovu v obou směrech...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Zrovna kolem řeky na Bílovice je to jedna velká zahrádková kolonie, tedy, levý břeh ve směru od Brna, na tom pravém je kousek, který tak docela není, ale není ho moc, a nedá se k němu bez průchodu skrz zahrádky dostat. Kolem přehrady je taky přezahrádkováno, pomineme-li uzoučký pás kolem přístaviště. Kraví hora je jedna středně velká louka…

Myslel jsem třeba i kolem Lesné, nad Krpolem u Kociánky a dál nahoru k Řečkovicím, kolem Jundrova, Akátky, Stránská skála (tam je to šílené)… Prostě všude. Kdyby tomu aspoň bylo tak, že se prostě vymezí nějaká místa, kde to teda holt bude. Ale ono je to naopak, existují jenom maličká místečka, spíš jejich zbytky, kde se to tváří jako park… A pak nemáme pořádně ani to město, s výjimkou kousku kolem Veveří a Kounicovy tu jsou jen sídliště a předměstí, plus pozůstatky vilových čtvrtí. Když to porovnáte s Prahou…

goldfinger: Zahrádky nejsou upravené. Průměrná brněnská zahrádka je polorozpadlá chajda a kus harampádí, něco zeleniny kolem, a hromada svezeného bordelu na dohled od (zakrytého) plotu. A i když jsou upravené, nejsou upravené tak, aby tvořily nějaký celek, ale jenom ten kus uvnitř plotu. To pak stejně není město, jenom prapodivný patchwork.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
ja ne, az budu na pc, odstranim od tama ty ffffka


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tak pod to se můžu podepsat.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Thingie: Kontrolní otázka - proč je Švýcarsko tak upravené? Protože tam každý kus pozemku někomu konkrétnímu patří. Zaplať Bůh za zahrádky. Chce-li se město rozvíjet, nemůže to donekonečna dělat na úkor okolních obcí a krajinného rázu, ale nechť k extenzívnímu růstu přistoupí teprve tehdy, až vyčerpá intenzívní možnosti rozvoje. Začal bych Bronxem (aspoň Francouzská, Bratislavská, Spolková, Hvězdová, Příční, Stará, Milady Horákové), aby se dostala na takovou úroveň, jako oblast kolem ulice Veveří. Další rozvojovou oblastí je Anenská, Kopečná, Leitnerova, Zahradnická a další přilehlé ulice. Pak zde máme hafo už od války nezastavěných proluk - za všechny Milady Horákové - Příkop před IBC. Posvitavský brownfield taky skýtá neomezené možnosti (s výjimkou areálu Zbrojovky, který už má pána s ideou, co s ním). Než se toto udělá, máme 23. století. A nemusím rušit jedinou zahrádku. Ještě za bolševika si lidi stěžovali, jaký bordel dělá Velká cena. To se jezdilo ještě na starém okruhu a na Kameňáku byla zahrádkářská kolonie. Grand Prix se odstěhovala na Kývalku, na Kameňáku vyrostlo sídliště a ten pravý bordel začal.
Abych se ale vrátil k tématu - ten intenzívní rozvoj kromě jiného znamená, že dám do pořádku stávající tratě a nové postavím jen tam, kde je to bezpodmínečně nutné (Kampus, Lesná, možná Lösch). To znamená zgenerálkovat Horovu a Minskou, vpodstatě celou štreku do Štefánky a křečkovickou radiálu.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
PAc hodne lidi bydli v mensich panelackach, nebo v domkach. Proti hustote osidleni typu Vinohrady, Lisen, Lesna...
Dneska je vcelku malo mist, kde by se uzivila tram trat, snad krome Lesne, Kohoutovic, Slatiny ..


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
"všechny atraktivní odpočinkové lokality po Brně jsou zabrané zahrádkama"?
Ale no tak, opravdu? Wilsonův les, Obora Holedná, i ta Kraví hora... kolem řeky směr Bílovice to je taky fajn, kolem přehrady... Spíš bych mluvil o tom, co se naczhází v centru kolem vlakových kolejí.
(Nebo teď chodím každé ráno kolem ÚANu - co má být zač ta plocha se starými nástupišti, co na ní žádný autobus nestál evidentně tak 10 let...?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 01:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]