Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 553 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ta T6 se pěkně zvedla (po zadním čele 14T). No škoda života jednoho řidiče...

P.S. iDnes.cz tam má o něco více fotek.


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
Bohuzel tam je videt papirova konstrukce starsich typu a ucinny ochrany proti vysplhani u porsta. A deformacni zina u porsete taky evidentne zafungovala. Ale T6 je teda zlomena dost hrozive.. V prvni chvili sem na fotce nemohl najit kabinu. Az pak mi doslo, jak se vlastne zlomila.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Není to Brno, ale snad to nebude vadit.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/regio ... =centrumHP
:cry:


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
tak příměstský to asi nemaj ... to jenom měšťáky

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Právě že devítikilo má automatickou ochranu, to se samo otevře. Ale sedmikilo ne-e :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
před dvěma tejdnama mě při vystupování skřípla regionální C954E od Tourbusu hlavu a měla celkem stisk holka :D
co si pamatuju, tak starý sedmikila šly rozervat celkem v pohodě, když to člověka přiskříplo, ale devítikilo jen tak nepustí :D

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Dveře mají vůli v pantech, vačky taky nejsou seřízeny úplně nadoraz, tenkou ruku to prostě nezaregistruje, však si to klidně zkuste, ale upozornuji předem, docela bolí, když vám ji dveře KT8 přivřou a nepustí.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nejde tam jen o tu gumu, ty dveře mají naschvál trochu vůli, jinak by fouknul vítr a nezavřely by se... :D

Bába tam neměla co strkat hnátu, pokud běží signalizace "Nenastupujte", tak se nemá nastupovat. Po ošetření jí měli dát pár facek a nechat zaplatit zdržení spoje...


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Viděl jsem třeba ženskou s děckem, kterak dobíhali společně šalinu, akorát to zvládli tak, že zhruba pětileté děcko nastoupit stačilo, ženská ne, a tramvaj spokojeně odjela :-) A taky jsem třeba viděl starej K2 šrot, kde se poslední dveře zavíraly tak na tři čtvrti maximálně. Vlastně vůbec tak nějak doufám, že skládací dveře jsou už navěky v normách u nových vozidel natvrdo zapovězeny, kéž by výslovně.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Nejsem si jisty, jestli kabelka, nebo ruka je dostatek na to, aby to dvere poznaly... Vzhledem k tomu, ze maji jistou "bouraci zonu" v podobe gumy uprostred, ktera pripadnemu predmetu uhne, tak pokud je predmet mensi nez o kolik se ta guma zvladne uhnout, tak to dverni system podle me vubec nezaregistruje.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Za prvé blokování dveří, ovšem za druhé, proč tam vůbec leze, když se ty dveře zavírají?!

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
To nefungovalo blokování?

Podobnou situaci jsem zažil na Staré Osadě, pro změnu u trolejbusu. Řidič vozu 22Tr zavřel dveře do lidí (ani, jsou i tací řidiči... a nebyla to situace, kdy se dav hrne jedněmi dveřmi, probíhalo klasické odbavení) a začal odjíždět. Stál jsem o nástupiště vpředu a vzadu jsem viděl ženskou, jak běží za trolejbusem, kousek ruky ve dveřích a s hulákáním "Zastavte, mám tam kabelu!". No, jediné, co mě napadlo bylo vlézt do dráhy toho trajfu (aby mě viděl, zajetí nehrozilo) a dávat návěst "Stůj, zastav všemi prostředky" (aneb, když je člověk trochu zblblý od drah :)). Nevím, na co řidič reagoval spíš, ale každopádně zastavil a dveře otevřel.


Offline
175
23 led 2011 03:17
http://brnensky.denik.cz/kratce_region/937757.html


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ale KT8D5 byly naprosto revoluční, co se týká klimatizace. Byly to první vozy, které byly vybaveny klimatizací kabiny řidiče typu PLO.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
811
25 led 2006 09:46
No, a ta "klimatizace" byla tak účinná, že pár měsíců po zařazení do provozu měnili všechny pevná okna za posuvná. Původně totiž byla v každém článku jen dvě otevírací okna.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Díky za odkaz. Opravdu luxusní záběry, zejména té kropící T2 :-)


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
Klima v prvnich seriich byla. Slo o poradny odsavani/vetrani . Vystupy byly pod dirovanym plechem pred kloubama v krajnich clancich . Byla pouze u overovaci serie .


Offline
888
21 led 2006 12:26
do Brna by se spíš hodila odsávací tramvaj, která by vyjížděla v případě přívalových dešťů pod viadukt :)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Kam před námi schovali tu klimatizaci? biggrin


Offline
327
21 dub 2009 20:30
V čase cca 7:30 bezva šotošot o začátku provozu KT8 v Brně a o čistící tramvaji.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1013 ... ety/video/ (15.9.2011)


Offline
888
21 led 2006 12:26
Dovolím si trochu OT: http://technet.idnes.cz/co-tramvajaci-m ... ortaze_rja


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Ne že bych byl nějak proti tomu, kdyby se náhodou z jednoho vozokilometru mětské dopravy v odpovídající kvalitě povedlo udělat komoditu, kterou můžeme podle potřeby prostě nakoupit dle nejnižší ceny. Akorát nevím jak. Rád bych slyšel nějaký postup. I některé < 100 linky částečně vypravují jiní dopravci než DPMB a vždy je to garance, že to stojí akorát za prd.

Navíc ta specifikace, aby to nebyl zase krok zpět, by musela být výrazně omezující. Všechna vozidla městské dopravy by měla jít nějak rozeznat a být pro cestujícího zaměnitelná. Sice ani DP to sám vůbec nedává, nicméně nepřijde mi přijatelné, aby autobusy v brněnské MHD měly více jak jeden typ (a logiku) poptávky na dveře, jiný informační systém pro cestujícího (proboha) a výrazně jiné vnější identfikační znaky. Smlouvy ze strany města jdoucí po ceně stejně neumožní nějak zásadněji zohlednit odezvu cestujících a jejich spokojenost s jednotlivými dopravci v dalších navazujících řízeních. Všichni dopravci by tedy měli mít ideálně stejné autobusy… v podstatě se stejně asi ukáže, že v takovém případě bude nejlepší, když je koupí samo město a pak bude vypisovat soutěže na ježdění s nima. Zase jsme někde jinde.

Ten hlavní problém tu ale pořád visí. Uvažovaný nastavený model vyžaduje důslednou kontrolu dodržování podmínek (a hlavně předem i jejich přesné stanovení) od města. U každé dílčí smlouvy. Opět. Kdybychom to dělali rovnou s DPMB, je to operativnější, bez dalších vrstev managementu v deseti různých dalších společnostech. Když to nebudeme dělat, najdeme akorát velmi rychle optimální free-market cestu k dalšímu rozkrádání veřejných zdrojů. V tom se jistě konkurence najde tvrdá.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tohle je samozřejmě standardní smluvní vztah, takže za nedodržení objednaného spoje nastávají sankce, což by měla být dostatečná motivace pro držbu rezerv.
Pokud by to mělo fungovat takto, viděl bych jako nejsnazší systém, kdy budou tržby z jízdenek a šalinkaret náležet objednavateli (principielně Kordisu?), který je bude i kontrolovat.

Myslím si, že nižších provozních nákladů lze dosáhnout, tedy i nižší ceny. Administrativy by asi mohlo být více, ale nikterak fatálně. Nicméně chápu obavy, kvalitně a efektivně vypraveného úředničení je v dnešní době asi tolik, že i šafrán vedle toho vypadá jako plevel...

Tomu článku docela věřím, jen nějaké hlubší důvody mi tam trochu chybějí. Otázkou je, jestli je to z toho důvodu, že tendry uskutečňuje přebujelá administrativa, nebo jsou v potaz do srovnání vybírány jen dobře fungující úřady tak, aby to prostě nevyšlo. Když budu mít někdy čas, tu studii si přečtu, vypadá zajímavě.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nevím, co vám na tom nápadu přijde špatného.

Třeba to, že nevidím jediný důvod, proč do českých firem pouštět zahraniční.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Jak stanovíme kompenzace za nezajištěné výkony (nakonec, kde prvně líp šetřit než na zálohách?) a kdo to bude kontrolovat? Jak zajistíme, že se dopravce nevykašle na jízdenky? Jsou pro něj akorát práce navíc, zisk z nich by musel odevzdat. Kdo to bude kontrolovat? A to tak pro začátek. Nebude to nakonec celé akorát dražší, i při nižší ceně za kilometr u případného jiného dopravce?

(http://www.nytimes.com/2011/09/13/us/13contractor.html třeba.)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18101 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 07 říj 2024 08:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]