Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 173 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
řekl bych že aspoň u některých KT8 se to dělalo hned při první VP - aspoň co si pamatuju z let 93-95, tak se postupně čalounění objevilo na 1711, 1719 a 1710...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
IvanM píše:
A jestli si myslíte, že “nehygiena“ je problém převážně noci, tak se šeredně mýlíte. Zase si včera seděl v KT8 1703 (v cca 20h) borec se zaschlým pos*aným flekem vzadu. Nebyl cítit, měl značkovou mikinu, nikdo by to do něho neřekl. Vstal a až potom to všichni uviděli, pak nastoupila mladá slečna a sedla si tam po něm. Pokud si dobře vzpomenu, tak KT8 měly v 90. letech z výroby koženková sedadla(stejná jako 1669+70 před VP), která se likvidovala až při první VP. Toto byla fatální chyba. Stejně tak instalovat sedáky do T3 a K2. A ještě k tomu DPMB používá barevné vzory, na kterých není nic vidět [že tam je litr ch*ánek, kilo zvratků a vyliítá vietnamská polívka zjistíte až když si sednete :D ] Doufám, že anketa na http://www.dpmb.cz bude mít smysl, protože už před časem se mluvilo o tom, že větší část lidí preferuje tvrdý nepohodlný plast před tady tímhle.

KT8 přišly o koženku až dlouho po první VP...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A jestli si myslíte, že “nehygiena“ je problém převážně noci, tak se šeredně mýlíte. Zase si včera seděl v KT8 1703 (v cca 20h) borec se zaschlým pos*aným flekem vzadu. Nebyl cítit, měl značkovou mikinu, nikdo by to do něho neřekl. Vstal a až potom to všichni uviděli, pak nastoupila mladá slečna a sedla si tam po něm. Pokud si dobře vzpomenu, tak KT8 měly v 90. letech z výroby koženková sedadla(stejná jako 1669+70 před VP), která se likvidovala až při první VP. Toto byla fatální chyba. Stejně tak instalovat sedáky do T3 a K2. A ještě k tomu DPMB používá barevné vzory, na kterých není nic vidět [že tam je litr ch*ánek, kilo zvratků a vyliítá vietnamská polívka zjistíte až když si sednete :D ] Doufám, že anketa na www.dpmb.cz bude mít smysl, protože už před časem se mluvilo o tom, že větší část lidí preferuje tvrdý nepohodlný plast před tady tímhle.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
honny: Až lidi nebudou po sobě srát, blejt a házet žrádlo, tak ať tam sou klidně kožený křesílka.

V 15T jsem se svezl poprvé včera a radši sem klouzal po čistém sedadle, než seděl v poblité látce...


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
bo lidi remcaj, že to stojí za hovno a kloužou z toho.

viz 15T.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
mh: přesně tak
jenže já to zase vidím ekonomicky: Proč utrácet za nové potahy několikrát do měsíce, když v této moderní době techniky a vynálezů je možno vyrobit systémový kryt z tvrdého plastu, který by sloužil od VP do VP třeba 6 let a pořád by se dal udržet hygienický :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
chat-maniac píše:
Na Slatině došlo ke kroku, a není to nějak nová záležitost, kdy byly ve všech vozech sjednoceny druhy potahů, asi to už někomu došlo.


Stejně tak i v Medlánkách.. Nicméně jak píše stuřík, běžnýmu cestujícímu je to jedno.. (já jsem taky raději, když si můžu sednout na nový, čistý potah. A to že neladí s opěradlem je v tu chvíli nepodstatný)


Offline
888
21 led 2006 12:26
pro noční rozjezdy naprosto ideální ...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Miky píše:

No ty vole sarcastic

Na Slatině došlo ke kroku, a není to nějak nová záležitost, kdy byly ve všech vozech sjednoceny druhy potahů, asi to už někomu došlo.
Smrad po víkendových nocích, převážně přepálených nudlí a podobnýho, je docela trvanlivý.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
asi tak no :D :D

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
IvanM píše:
No tak používat do B951E zrovna laminátové sedačky z T3 to by vypadalo hodně žalostně :D


Asi nějak takhle? http://foto.bmhd.cz/foto.php?16126

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Stuříku...ono ,když se k těm počmáraným a polepeným sedačkám přidají ještě další potahy,tak to vypadá tak,že každý druhý sedadlo má jiný potah a ještě k tomu každý 3 sedadlo je počmáraný.V tom busu to vypadá jak mozaika s kresbou.Řada B7xx vypadá oproti B95/6x v interiéru jako by vyjela z výroby.Ono by se to asi chtělo obrátit na magistrát Brna,ale to by stát nesměl být v takové rozkrádačské situaci jako teď.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
MtM: 4 různé potahy a počmáraná sedadla to je sice hrůza, ovšem ještě větší děs je když jsou věchny ty látkové sedáky polepeny žvýkačkami, polité tekutinou, zabarvené a k tomu je ve voze zápach, i když je poloprázdný a dobře větraný. Jako 7477, kterou jsem jel včera. Taky mohu dobře srovnat s 2370(včera jsem se svezl na 05008), která je starší, ale žádný zápach v ní nebyl a sedadla byla relativně na pohled čistá. Ale 2370 100% nevychvaluji, má taky svoje mouchy. Má příšernou podlahovou krytinu. Těsnící silikon je odrbaný, takže tam zvesela zatéká voda.
No tak používat do B951E zrovna laminátové sedačky z T3 to by vypadalo hodně žalostně :D to jsem zrovna nemyslel. Variantou by bylo nějak upravit sedadla Vogel tak, aby byla z tvrdého nenasákavého plastu(prostě nasadit nějaký na zakázku vyráběný systémový kryt a hotovo. Protože kdo z DPMB by vám jen tak vyhodil ty tisíce sedadel Vogel když nejsou peníze pomale ani na ten líh na číštění těch malůvek?.....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Tak ať dají do nočních busů laminátové sedačky z vyřazovaných T3 sarcastic třeba to dopadne líp... a ještě ideálně bez těch malinkých polstrování, co tam pod zadkem jsou... Ty jsem snad nikdy neviděl rozlámaný :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3093
29 srp 2009 19:30
MtM:
Týjo, ty máš problémy! 4 různý potahy sedaček! Normální cestující neřeší jestli tam je ten a ten potah, ale jestli je potah rozumně "čistý..."
Ovšem co se týče všemožných čmáranců a škrábanců, tak s tebou musím souhlasit, humus.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tady vychvalujete Medlánecké B961E,ale když jezdím 42 jsem rád,že mi přijede B941E .Protože to,co občas vidím ve vozech 2385,2387,2370 nebo 2374 je občas hrůza(uvádím tyto vozy,jelikož s nima nejčastějí jezdívám na 42).A ktomu DP ještě vypomůže tím,že tam vloží 3 další různé potahy....potom interiér působí příšerně-4 různé potahy a každé sedadlo zezadu počmáráno.Ale co s tím neděláme v tomhletom státě,kde nad sprejery a dalšími lidmi podobného typu jen mávnou rukama.


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Mám pocit, že kdyby se tam daly plastové sedačky tak by se daly i lámat. Já jel dnes 2387 a taky děs.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
No, bohužel asi trpí nejvíce. Co se týče interiéru, jsou na tom rozhodně hůř B951E než B961E a také horší slatinské ve srovnání s medláneckými. Když si porovnáte vozy 7477 a 2384, které byly zařazeny ke stejnému datu, shledáte velký rozdíl. S výše jmenovanou 7477 jsem dnes jel, děs a hrůza :/ Vzhledem k tomu, že cestující nejsou schopni udržovat ve vozech čistotu, navrhuji použití plastových sedaček bez potahu, nejlépe u všech vozů, především ale u těch nočních. Dále se zabývám otázkou, zdali se vyplatí v této společnosti ho*ad v zimě topit, když si část cestujících neumí ani při kýchnutí zakrýt hubu. Ve vytápěném interiéru se totiž viry(např chřipky) šíří rychleji a prokazují větší odolnost, než v nevytopeném(ideální prostředí pro viry chřipky je teplota 5-10°C a vlhký vydýchaný vzduch = přesně tak je to v MHD v zimě) Jediný, kdo si má topit, je řidič. Těmito dvěma mnou zmíněnými kroky by se staly vozy mnohem hygieničtějšími a navíc DPMB by na tom i ušetřil).

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Mno, asi by se naslo. Neco jako TatraBus, ale silnejsi motor a par zavodnich uprav... JInak by to asi nocaky nestihalo.


Offline
888
21 led 2006 12:26
Otázkou je, jestli vubec něco z našich vozů je kontruováno pro noční rozjezdy. Já osobně taky preferuji B951E/B961E. Jsou to moje nejoblíbenější vozy.

Pak nastává otázka, zda-li nepořídit něco speciálně pro noční rozjezdy, popř. vozy nějak upravit, např. interiér, aby se dal vzít v případě potřeby wapkou. Samozřejmě by se musely vozy nasazovat jen na noční linky a ne na přejezdy večer a ráno. Což by asi dost dobře nešlo. Především finančně...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Bohužel právě tyto typy jsou na tom nejhůře: co se týče interiéru, vybydlené po nocích a laxní údržbou (však sami víte v čem jezdíte) a konstrukce namáhaná zběsilou noční jízdou po panelech. Chuděry, na náš specifický noční provoz myslím konstruované nebyly.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ono je docela logické, že už moc dlouho v takovém stavu jezdit nemohou. To 2340 je na tom ještě dobře oproti 2335, u které se při zatáčení ozývají příšerné zvuky připomínající hranici rozpadu vozidla........V podobném stavu už kdysi byla 7447, u níž si jednou řidič svému přítomnému kolegovi stěžoval, že s takovým krámem se nedá vůbec jet. Nejlepší autobusy, se kterými v současnosti DPMB disponuje jsou rozhodně B951E/B961E.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Vozy 7367 a 7369 dnes v jednosměrce.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
IvanM píše:
Fixi: To sice ano, jenže bohužel v omezené míře. A jak je to s výhledem na příští rok? Plánují se nějaké větší zásahy do autobusového vozového parku? Také jsem zvědav, zdali budou GO provedeny i na vozech 2332, 2334-2343, nebo jestli se plánuje rovnou jejich vyřazení.

No, vzhledem k tomu, že se generálkovalo až od vozu č. 2344, tak určitě vyřazení...
Tebou vyjmenované vozy byly letos a vloni vyvařeny, aby mohly ještě nějakou dobu sloužit.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Pěkné, že nelze pomýšlet. Ono se to vyřadí samo, podle stavu některých starších kousků...

2320 už do provozu nezasáhne, stojí ve Slatině s odpojenýma baterkama a bez STK. Proč ta zmínka o 2329? Ta je generálkovaná a potkávám ji celkem běžně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6638 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2024 11:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]