Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
:-)

Obrázek

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Se schodama by se ani moc nemuselo hybat. Bylo by to zhruba jak v RT6N1 u prechodu z NP do VP casti. A gerodonti by se aspon naucili , ze prednima se neleze .


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Pokud by se u wany v NP části namísto jedněch dveří uprostřed daly dvoje na kraj, asi by to trochu pomohlo, i když to znamená odsun schodů kdovíkam.

Kolik měst na východ od Brna… no, aspoň že správně řadíte Brno přesně do té jediné kategorie kde se nějak může s něčím srovnávat.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Zrusit predni dvere a nechat je sofcovi ...
manil píše:
U krátkých tramvají typu LF nebo LF2 je to nemyslitelné.

V současné podobě jo, ale pokud by se wanoidy dělaly se dvěma dveřmi do NP části (ala VV60LF), žádný problém by to nebyl.

mceza píše:
Fixi: proto já říkám, že NP není pro důchodce, většina z nich si nízkou podlahu nazaslouží.

Ano, máš pravdu, NP není (primárně) pro důchodce. NP je primárně výhodné pro dopravní podnik, který má díky tomu rychlejší výměnu cestujících, která zrychluje oběhy a tím zmenšuje provozní náklady. Ale tohle opravdu začne fungovat až vozidla bez překážek (schody nejsou jediná věc, co zpomaluje výměnu cestujících - K2, K3 a 13T jsou odstrašující příklady) začnou ve vozovém parku převažovat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pražáci ale budou nadávat na jakoukoliv novinku, která je vyvede z mnohaletého zažitého standartu.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Bavil jsem se s pár nešoto pražáky a na zadělané přední dveře dosti nadávali.

Fixi: proto já říkám, že NP není pro důchodce, většina z nich si nízkou podlahu nazaslouží. NP část by měla být primárně pro vozíčkáře (ti jinam nelezou) a pro kočárky (mamčy se už naučily hledat samolepku s kočárkem). Důchodci polezou do schodů ať jim přijede cokoli ne 100% NP, to osobně beru tak, že je pro ně nízká podlaha zbytečná a že jí nepotřebují. Kdyby opravdu ty schody nemohli vyšplhat, pudou NP dveřmi... Proto mám rád Varia, není to zbytečné vyhazování peněz za NP podlahu, kterou si lidé nezaslouží...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mě teda 14T v tomto připadá lepší než 13T. Aspoň se hůlkoplazi naučili chodil NP dveřma a přední článek s podélnými sedačkami se tolik nepřeplňuje.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
pvvs: Stačí si zajet do cajzlogradu, jak "komfortní" je 14T bez předních dveří.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Zrusit predni dvere a nechat je sofcovi ...

U krátkých tramvají typu LF nebo LF2 je to nemyslitelné.


Offline
107
23 led 2011 14:37
k.ondra89: Pokud srovnám K2 a LF2, tak uspořádání sedadel mají stejné 2+1, nástupní prostor tedy stejně velký. Ale rozdíl u nízkopodlažních částí je ten, že kdo chce, nemusí šplhat do schodů, v K2 nemá na výběr. Naopak pokud mu schody nevadí, má jich stejný počet v LF2 i K2 (nepočítám cestující, kteří nastupují zásadně předními dveřmi a zároveň rádi sedí vzadu, ti mají schodů více :D)...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zrusit predni dvere a nechat je sofcovi ...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Jenomže Ti, kteří potřebují NP dveře, mnohdy využívají i všechny ostatní -> měly by být NP všechny, aby vozidlo nezdržovali oberlenci lezoucí do schodovatých dveří.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Adam píše:
Takže by bylo lepší mít VarioLF2 pouze s jednou nízkopodlažní částí, aby byla celistvá? Nechápu...

Jo, to si myslím. Víc nízkopodlažních dveří sice urychlí nástup do vozu, jenomže víc schodů vevnitř pohyb zase omezí. Podle mě jsou schody klasicky u dveří snáz průchodný, než schodiště do NP při sedačkách 2+1. Proto si myslím, že víc NP částí u dvoj a troj wan jsou spíš na škodu. Podle mě, není % cestujících, kteří potřebují NP prostor tak velké, aby nestačila nízkopodlažnost kačen, sólo wan, nebo K3. Prostě kdo potřebuje NP, použije prostřední dveře a zbytek cestujících není omezován spoustou schodišť.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nevím, proč by měla být tramvaj pořízená v roce 2011 celá NP - kolik takových tramvají je?

Asi stejné jako následující:
- Normální automobil pořízený v roce 2011 by měl mít v ceně klimatizaci (některé modely nemají ani rádio...)

Kolik měst na východ od Brna vlastní 100% NP vůz? Kolik měst v republice vlastní 100% NP vůz?


Offline
107
23 led 2011 14:37
Takže by bylo lepší mít VarioLF2 pouze s jednou nízkopodlažní částí, aby byla celistvá? Nechápu...


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Normální tramvaj pořízená v roce 2011 by měla být celá NP, nebo jen s minimálním podílem vyvýšených částí. Ale protože jsme v Brně, tak samozřejmě takové věci nemáme, takže zbývají nějaké kompromisy, a z nich je lepší mít tramvaj s celistvým interiérem, doplněnou jedním NP článkem (kačena, RT3) pro kočárky, vozíčkáře, etc. Ne wanu.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Trošku si protiřečíte: jeden chce, aby všechny dveře byly NP, další zase mluví o tom, aby jenom vložený článek byl NP. A oba plivou na wanu. A co z toho? Wana je nejlepším kompromisem za málo peněz. A to stejný tu melete pořád dokola.
Jediný co bych LF2 vytknul, je uspořádání 2+1 v NP, tam jedině 1+1. Tam se cpe každej kdo jede kousek, nahoru se už derou ti, co valí dál.
No chci vědět, za kolik by jste vy poskládali kapacitní šmirgl, o unifikaci asi už nejde ani mluvit, ale mají hodně, aspoň koncepčně společnýho, s předchůdcem.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já považuju za bastly všechny článkový wany. Kdyby byla LF3 jenom s nízkopodlažním středem, tomu bych fandil. Sólo wana určitě smysl má, jednak v sólo provozu, nebo ve dvojici s klasickou T3. Škoda, že se touhle cestou nevydalo i Brno, klidně i ve spojení Pelikán-Kardaus.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Když už musí být něco takového, tak by to ať už to je ve stylu RT3 nebo kačeny, kde NP část je doplňkem k jinak normálnímu aspoň trochu celistvému interiéru vozu (inspiraci lze najít i na „západě“: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ection.jpg, ale tam to není koncipováno jako pátření linka po městě, ale opravdu „streetcar“, pouliční couradlo do centra). Wana je zoufalým způsobem demoralizující východoevropský krám, polovičaté neřešení jako všechno v Brně.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Na Wany nedám dopustit. Schody v 13T ti nevadí? Bastl to je, ale tuhle koncepci vidím jako nejlpší kompromis. Kromě RT6 (a 15T, kterou v Brně nemáme a dlouho mít nebudeme) neznám lepší koncepci co se týče uspořádání interiérů. A sedačky vyházet, ideálně to vidím na 1+1 v NP částech a 2+1 nahoře.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Jenže brněnská wana tě nikdy nikam rychleji neodveze a v Košicích nejspíš taky ne. A schodama rozsekaný interiér s málo dveřma, z nichž jen polovina je bez schodu, ani nedovolí dost rychlou a pohodlnou výměnu cestujících kteří by se v tom mačkali, i bez těch sedaček. Pomineme-li nejlepší variantu (bohužel nerealizovanou) nekupovat ten bastl, tak brněnské uspořádání mi přijde aspoň trochu stravitelnější.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
ds píše:
hm, krásný dobytčák za 30 korun/lístek. Vskutku lákavá alternativa k cestování autem...

Pokud tě to doveze na místo rychleji než auto, rád tím pojedeš. Aneb proč asi vypadá každé metro jako dobytčák?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Zpět k Variím, prosím.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdyby bolševik vydržel, měli bychom dnes rychlou šalinu pod zničenými parky a vyklučenou botanickou zahradou a královopolské tunely by se budovaly hloubenými tunely. R43 by nebyla zakrytá, u Jinačovic by nebyla protihluková zeď. O vedení VMO tunelem pod Akátky by se neuvažovalo, protože průtah Šimicemi by předvoj dělnické třídy shledal dostatečný.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Na druhou stranu, když si uvědomím, kolik by "metro" poskytovalo příležitostí na kapříky, a jak kvalitní dneska jsou stavby Skansky, Metrostavu a OHL, tak jsem rád, že k tomu nejspíše nedojde.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 21:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]