Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 101 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Já popravdě neumím úplně vypozorovat jak se aktuálně realizované dopravní stavby a dopravní plány města Brna odchýlily od nějaké uvažované projekce do dnešní doby, pokud by nedošlo k revoluci. Mně přijde naprosto identická, dokážu si perfektně představit, že dnešní městský národní výbor v Brně usiluje o dostavbu úplně stejných tunelů pod Krpolem, chlubí se takřka identickou křižovatkou v Pisárkách, pořád žvaní o témže odsunutém nádraží a doufá ve velkorysou pomoc od RVHP, pořád stejně nereálně sní o metru, které nikdy mít nebude, dokud o něm nerozhodne ústřední výbor KSČ, který mu na něj upřímně kašle. Dopravní odborníci se po roce 1989 nevyměnili, a současné vedení města vyvíjí zhruba nulovou snahu přijít s nějakou jinou ideou jak řešit dopravu v Brně, která by tu nebyla už dřív.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jenže to všechno, co říkáš, je poněkud jiná akce, než "metro".


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Přesně tak, dneska se skoro nic nepostaví, protože vždycky se najde někdo, kdo má potřebu, proti tomu, protestovat. Tehdy se rozhodlo a bylo. Proto si myslím, že by nepoškodilo zavést něco jako věřejný zájem. Kdy by pak byla stavba, po jejím schválení, nenapadnutelná. Viz VMO a podobně.


Tak ono se dneska nic nepostaví? Srovnej si dopravní stavby v Brně před revolucí a po ní. Nemám zrovna pocit, že by se nic nepostavilo - např. Pisarecký tunely, MÚK Hlinky, atd.

Krom toho, demokracie znamená i to kafrání lidí do dopravních staveb. Tohle sice za komančů neexistovalo, ale taky na to máme v Brně památky jako čtyřpruhový průtah Komárovem, nebo Židenicemi a to mi rozhodně v pořádku nepřijde. To že existuje možnost lidí do takovejch staveb kafrat mi aspoň do jisté míry zaručuje, že se podobný zhovadilosti nebudou opakovat. Nicméně některé stavby by Brno potřebovalo jako prase drbání - R43 jako severojižní obchvat Brna přes Bystrc, část VMO Žabovřeská, dorazit Doborovského tunely, obchvat Židenic a tunelová spojka Černovického půlokruhu s Jihlavskou.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio píše:
Pokud se to nepostavilo do roku 1989, kdy na to mohl být politický tlak, finance a možnosti (a nemyslím ty technologické), tak to tu už nikdy nebude.


Přesně tohle se říkalo o mimoúrovňovém křížení silnice na Tuřany a vlárské trati ve Slatině u nádraží. A běž se tam podívat dneska.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Mauricio píše:
Pokud se to nepostavilo do roku 1989, kdy na to mohl být politický tlak, finance a možnosti (a nemyslím ty technologické), tak to tu už nikdy nebude.

Ač nerad, cítím to podobně.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak, dneska se skoro nic nepostaví, protože vždycky se najde někdo, kdo má potřebu, proti tomu, protestovat. Tehdy se rozhodlo a bylo. Proto si myslím, že by nepoškodilo zavést něco jako věřejný zájem. Kdy by pak byla stavba, po jejím schválení, nenapadnutelná. Viz VMO a podobně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pokud se to nepostavilo do roku 1989, kdy na to mohl být politický tlak, finance a možnosti (a nemyslím ty technologické), tak to tu už nikdy nebude.


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
MÚK a podpovrchová tramvaj, ale to je na dlouhý lokte. :/

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
PVVS: s metrem moc nepocitaj, planuje se uz pomalu sto let - obrazne a ver, ze ja ani ty se ho nedozijeme, jsem v CR tak s tim nepocitam.
Dvojkloubove busy a tbusy, vidis v tom problem? ja ne, podivej se do Hanburku, ten je nejbliz kde to jezdi, projed se s tim a uvidis, jede se s tim jako s kazdym jinym busem, projedes vsechny zatacky i pridky bez problemu, tak kde vidis problem? jediny problem vidim v tom, ze u nas se nekoupi nic, co nevyrabi irisbus ci skoda protoze Cr, ale jinak v techto vozech nevidim zadny problem.
DS, plne s tebou souhlasim.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pvvs: zrovna co se týká jedničky, tak tam je právě uspořádání 1+1 sporné. Rozumím tomu v úseku řekněme Mendlovo nám - Semilasso, ale co trať do Bystrce? Tam to snad až tak hlava na hlavě není a cestovat 32 min. na nádraží ve stoje, to teda pěkně děkuju :(

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Začít uvažovat o něčem, o čem se uvažuje už nejmíň 30 let a pořád z toho stejně není ani ťuk? To cestující neocení už vůbec.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
M : Takze podle tebe cestujici oceni to ze se nevejde a muze se ze zastavky divat na to , jak si lidi uvnitr sedej ? Nebo radsi to ze se veze, i kdyz stoji na jedne noze a to ne na sve a dycha brckem ? Problem je ze paterni linky se zacinaji dostavat na hranici kapacity. Interval uz se neda moc zkracovat, vozy uz i tak jezdej pomalu na dohled, zvetseni delky soupravy akorat zpusobi delsi prostoje v zastavkach. Obezna rychlost se akorat snizuje stavem trati a pres mesto se stejne rychleji jezdit neda. POkud vim, tak od dob dvouosaku s vlekama, se obezna rychlost zvysila z nejakych 15-16 km/hod na tusim 22km/hod . A to za cenu podstatnyho zvyseni vykonu vozidel, nakladu na energie, prelozek a uprav trati.. Sakra draha rychlost.

Jak by jsi chtel jinak zvysit kapacitu na d-1, d-8, d-12, d-13, a-44,a-84,a-77,t-25,t-26,t-37 a jinych ? Spojene KT-8, trojdilne trbusy, abusy ?
Spis si myslim , ze je na case zacit uvazovat o dalsim systemu dopravy a to podpovrchovym.Tak by s edala nahnat potrebna kapacita a povrchove se daji pak poladit napajecovy a pokryvny linky. Tam uz to pak bude jedno, jestli je tam jedna , nebo 2 rady sedadel.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mluvím v množném, protože cena poršat je omýlána pořád dokola. Kdysi někdo řekl, že je to předražený, a všichni se toho chytli. Ale když se člověk zeptá o kolik, tak nikdo neví... Nemluvě o tom, že, pokud je mi známo, na porše jsou dotace, na reinkarnace T3/K2 v jakékoliv podobě nikoliv, a pokud ano, tak rozhodně ne tak velké, takže je ve výsledku otázka, za jaký vůz zaplatí DP více svých "čistých" peněz (tedy to, co jde z kapsy DP). Nevím, ptám se.


Čoveče mě by ten dobytčák jak ty říkáš nalákal víc než plno sedaček, ale nula míst k stání. Na strop si nesednu a když je plno tak jsem rád i za to místo na stání což v případě linek 12 a 13 platí v týdnu často.

Mauricio: Mluv v jednotném čísle o ceně tu mluvil snad jen M. Já osobně nevím kolik stál nákup poršat a ani kolik stojí reko. Já mluvím jen o prostoru a ten je dle mě tragický i RT6 je mnohem lepší mi přijde


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Když tak všichni víte, že je porše tak předražené, tak by mě zajímalo, o kolik?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
vyhazenim sedacek a vozama typu dobytcak nenalakate cestujici z aut do MHD.... je skoda ze DP nepremysli pri nakupovani vozu..delsi soupravy - kdyz uz podelany porsche, melo mit 7 dilu, myslim, ze by to technicky nemel byt problem. V souprave 2x LF2 jedes jak clovek ale pocet souprav je smesny..je to o penezich, kdyby se nekoupily predrazeny porschata a koupily LF2,3ci4 mozna by jich bylo vic a melo by to vetsi smysl, ale to tu nevyresime. Pokud budeme mit vozy se sedackama 1+0 ci 1+1 bude to porad jen socka a dobytcak a je jedno jaky to bude mit vzhled a myslim, ze je to krok zpet. A ted se do me klidne pustte,ale muj nazor to stejne nezmeni.


Můj názor ano jsou lepší, ale v nízkopodlažní částí mohlo být víc takzvaného nákladního prostoru. Tohle ale už patří spíše do tématu o těchto krámech.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ty původní určitě, jinak ta poslední série 1920-1929 mi přijde v pohodě i ve špičce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Souhlasím.
Stejně absurdní jsou i poršata na 12, 13 ve špičce. Hlavně, že si pár lidí sedne.
Vedení chce kapacitní soupravy tak ať přestanou blbnout a dají míň sedaček.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M: S tou kulturou a sedačkama souhlasím, jenže si nemůžem hrát na kulturu cestování, když nejsme schopni ani zajistit dostatečnou kapacitu vozů. Viz d-1.

PvvS: Přesně tak. Víc sedaček tam kde to má opodstatnění.

Podle mě, by nebylo špatný, kdyby se při nákupu vozů začala brát v úvahu linka na které se budou provozovat. Současný provedení van je prostě na d-1 nevhodný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
A kolikrat je kapacita vozu prekracovana po vetsinu dne ? Usporadani 2+1 ma smysl tam , kde si pak vetsina lidi sedne a jenom misty se stoji. Ovsem dneska , kdy jsou wany na d-1 a ze se dacky musim vstavat temer o 2 zastavky driv, abych se stihl dostat ze dvousedla a pak nejak uzkou precpanou ulickou ke dverim, tak tam je dobytcan jasne lepsi volba. Proto se me osobne libi liberce a prahy, kde ty vozy vyuzili , krome znizkopodlazneni linky, taky k navyseni kapacity.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
k.ondra89:
nesouhlasim s tebou, vyssi pocet sedadel = vyssi kultura cestovani proto se mi take vice zamlouvaji prazske T6 s usporadanim 2+1, nezlob se na me, ale 1+1 je peknej dobytcak, ma sice vyssi kapacitu ale zeptej se vsech tech cestujicich co stoji a mackaji se tam...pochybuju ze s tebou bude nekdo souhlasit. I ve vozech RT6 bych radeji videl v nizke casi 2+0 nebo 2+1 podobne jak to ma RT6S.
DS:
souhlasim s tebou, ja MHD vyuzivam jen minimalne a to jen, pokud nemuzu z nejakeho duvodu autem, protoze auto je pohodlnejsi a rychlejsi a to i ve spicku a usporadani 1+0 nebo 1+1 me v zadnym pripade nenalaka na MHD, bohuzel a to ani kdyz jsem fanda ci jak tu casto rikate soutos.

je zajimave v nemecku,rakousku,francii,italii ci turecku,kde jsem vsude saliny potkal, jsem se s usporadanim 1+1 nesetkal, za to jsem casto videl 1+2 nebo 2+2 a klimatizaci....


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
já osobně bych takový dobytčák s potleskem uvítal!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
hm, krásný dobytčák za 30 korun/lístek. Vskutku lákavá alternativa k cestování autem...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
interiér košického vária Minimálně na d-1 určitě lepší, než naše varianta

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 13:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]