Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 134 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
470
01 zář 2005 23:14
Jak se vám líbí tento vůz?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no pokud 734 vyjede po zprovoznění, tak asi bude mít aji VP takže zbydou 730, 732


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rovy píše:
manil píše:
Jak je to teďka vůbec s těma potkama v KT8 na držení..., jsou ještě v Brně v nějaké. Já si uvědomuju, že to bylo ve všech, ale poslední dobou...Mám pocit, že to je v trajfech (21Tr a 22Tr)


Kožená poutka už v žádné KT8 nejsou...poslední vůz s poutky byl myslím 1703 (a byla tam již plastová poutka). V KT8N byla z výroby plastová poutka, která jsou v rámci VP demontována a stroúpní madla snížena. U vozů KT8N, které VP neprošly, zatím ještě jsou (ale ev.č. si opravdu nevzpomenu).

Díky za info. Těch poutek je škoda. Bez VP by měly být 1730, 32 a 34


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
manil píše:
Jak je to teďka vůbec s těma potkama v KT8 na držení..., jsou ještě v Brně v nějaké. Já si uvědomuju, že to bylo ve všech, ale poslední dobou...Mám pocit, že to je v trajfech (21Tr a 22Tr)


Kožená poutka už v žádné KT8 nejsou...poslední vůz s poutky byl myslím 1703 (a byla tam již plastová poutka). V KT8N byla z výroby plastová poutka, která jsou v rámci VP demontována a stroúpní madla snížena. U vozů KT8N, které VP neprošly, zatím ještě jsou (ale ev.č. si opravdu nevzpomenu).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jak je to teďka vůbec s těma potkama v KT8 na držení..., jsou ještě v Brně v nějaké. Já si uvědomuju, že to bylo ve všech, ale poslední dobou...Mám pocit, že to je v trajfech (21Tr a 22Tr)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Mam tu odkaz na krasnou fotku interieru prazske overovacky 9004...vsimnete si nizkych madel pod stropem, mrizek na konci krajnich clanku(u 701 i 702 uz demontovany), starych potahu sedacek, puvodnich i co se tyce pozice pridrznych madel pred kloubem...proste nadhera...vypada to jako budouci muzejni vuz :wink: pac takhle puvodni kachnu jiz v CR tezko najdeme...
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/9004-interier.htm


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
O vikendu se poptam jak na tom 1733 je...ta ale myslim stoji pro zavadu na vyzbroji...takze to mozna bude nadlouho...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No ale zase je asi zprovoznena na ukor 1733. Ne ?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Dneska na d-8 snad poprvé všechny garanty obsazené KT8N (vím, že to patří do vypravenosti)... sem rád, že ta 1734 vyjede.. ale myslím, že se nějak nebudou stresovat s tím, aby vyjela co nejdřív, protože NP KT8 je dost, většinou je jich vypravována tak půlka.. :-(


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já sem myslel vyjede na zkušebky, že nevyjede s cestujícíma mi je vcelku jasný
ale čím víc eNek, tím líp :)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Myslim ze dnes jeste 1734 nevyjede...jeste se budou urcite delat nejaky testy apod. Ja sem rad aspon za to ze kamos nekeca a s tou 1734 mel pravdu...kazdopadne asi pujde do provozu co nejdriv...NP neni nikd ydost-navic kdyz stoji jine eNko 1733...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
právě mi volal kámoš, že viděl na zkušebce 1734. Izzy a spol., myslíte, že by teoreticky dnes už mohla jezdit?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
:cry:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak vcera mi bylo receno ze 1707 se 100% pravdepodobnosti (pokud nekomu nehrabne:) dostane klasicky nuzkovy pantograf a to s rucnim stahovanim...venujme proto 1707 a jejimu byvalemu poloptg Lekov ESGE minutu ticha...


No jsem rád, že 1734 nebyla odstavena definitivně a že jednou zase možná bude jezdit. Díky za info!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Trosku to upresnim...na 1734 se v nedavne dobe zacalo opet delat a to predevsim na jednom ze ctyr podvozku...proto byla take po velice dlouhe dobe vytazena dopredu nebot predtim stala vzadu mezi vozy RT6...pry se na ni ted pracuje-ovsem pokud vyjede nahradou za ni bude v Medlankach nyni aktualne nepojizdna 1733...ta ma tusim nejakou zavadu na vyzbroji...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
holahoj píše:
Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?

Na 1734 je porucha výzbroje TV14. TV14 je nejnovější IGBT výzbroj ČKD, velice kvalitní a téměř bezporuchová, jenomže ČKD zkrachovala a náhradní díly na TV14 proto nemá kdo vyrábět. 1734 zrovna měla to neštěstí, že se ji porouchala nějaká část výzbroje a náhradní díly nemá kdo dodat, tudíž stojí a ty ND z ní kanibalizujou pro ostatní tramvaje s TV14, konkrétně pro KT8D5N. Až DÚ schválí TV Progress pro KT8, tak 1734 bude v Brně pravděpodobně první, kdo progress dostane, ale podle mého soudu 1734 nejméně rok v ulicích nepotkáme. Stejný osud pravděpodobně potkal i 1733.


Nevíte, co se stalo se 1734? Píšou, že po poruše odstavena na ND. Ale nikde jsem nic víc nezjistil. Neví někdo něco víc, co to bylo za poruchu a proč byla odstavena na ND?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
Když už jsem u toho, liší se na kachnách nějak vybavením kabina A od kabiny B nebo je to jen tak označeno z praktických důvodů a kabiny jsou navlas stejné? (Asi trochu laický dotaz, ale kachny nejsou nějak zrovna můj obor)

Neliší se náhodou kabiny aji tím, že jedna má větrací klapku ve střeše?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ono toho času ale právě bývá málo - vozy stojí za sebou v koloně, takže ve finále by na otočení bylo jen několik minut, takže se dělá výměna.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jak kdy. Pokud to hori, pak ano, ale pokud je trochu casu , tak i s prestartovanim je to na moment


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
S tím jsem se opravdu nesetkal ani v zimě. Než otáčení, na které není moc času se dělá výměna vozu.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kolikrat se KT8 tocila na trojuhelníku. V zime staci nahlasit chybu topeni, nebo nejakou jinou drobnost a vuz se pred vyjezdem otoci.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
PvvS píše:
podle toho jak to prijelo z d-8 . Ale hodne ridicu si to rano otocilo ve vozovne , aby jeli z A kabiny. Prece jenom jistota je jistota


Tak to je pro mě novinka - nevím o tom, že by řidič ráno po nástupu otáčel KT jak by se mu to líbilo. Když je postavená na linku 1 z kabiny "B", tak prostě jezdí z kabiny "B".


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
takže ho ještě má?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 18:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]