Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 569 z 724    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572 ... 724  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Nouzový pojezd, dobrá věc.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k tomu že zrychlovačový K2, co procházej VP, jsou řádově o 15 let mladší než T3M, tak je vyřazování T3M docela na místě.

Absence 40ti metrů, dle mě, problém je, protože papírově nahrazujeme K2 LF2, ale fyzicky se posílají na d-1 místo T3. Jedním vozem prostě nejde zaplácnout 2 díry. Souhlasím, částečný nahrazení K2 poršetrama by bylo vhodný

Osobně se mi kuchání B kabin moc nelíbí, přece jenom jsou situace kdy je ta kabina potřeba. Takhle místo odtlačení soupravy z béčka, by se musel pokaždý poslat odtah

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Sci-fi bych tu nerozebíral. Kuplování dvouvan je naprosto ideální. Vždyť o víkendu by ty 40metrové soupravy neměly uplatnění. Jiná věc je, že by nákup dvouvan měl jít rychlejším tempem. Kupujeme několik kusů drahých poršeter ročně a levné dvouvany téměř stagnují. Za doočíbijící bych považoval spíše to, že vlivem nedostatečné obnovy tramvají délkové kategorie 20 m dochází k tomu, že velkými prohlídkami (s výhledem dalších 4 až 5 let provozu) prochází i zrychlovačové K2 a zároveň vyřazujeme T3M, které před pár lety prošly GO, než absenci 40metrových tramvají v Brně.

Uvedenou nerovnováhu by také řešilo, kdyby byly Poršetrami nahrazovány tramvaje K2. Elegantní řešení, které se však pravděpodobně nenaplní. To, že se potřebná skladba rozložení tramvají do délkových kategorií (a je jasné, jakým směrem...) mění asi nikoho moc nezajímá.

Další téma k diskusi, jak už tu mrak nakousl, je odstraňování kabin ve stabilních B-vozech (nikoliv ve dvouvanách, které jsou často využívány v sólo provozu). Před rokem a půl vyjely první GO T3G, které tu ještě dalších 15 let budou (stejně jako např. T3R či T6A5, u kterých by ta změna také stála za úvahu). To byla výborná příležitost k odstranění kabiny B-vozu. Ušetřilo by se například na ručním řadiči a vůbec celém vybavení B-kabiny. Nepochopitelně k tomu nedošlo, evidentně vinou zkostnatělosti celého procesu návrhu rekonstrukce, respektive přítomností zkostnatělých lidí v tomto procesu. Nedovedu si představit argument, který by smysl odstranění kabiny relevantně popřel. Ano, muselo by se to navrhnout a schválit, ale to se mohlo udělat souběžně s návrhem rekonstrukce A-vozu a zvýšení nákladů by bylo minimální. Došlo by ke zvýšení kapacity soupravy a zbytečně by v B-vozech nejezdily nevyužité komponenty. Nestalo se, tak třeba až se bude navrhovat nějaká další modernizace, někoho to v DP napadne...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
mé dílem sci-fi, dílem přání:
- až se 15T osvědčí, nakoupit obousměrné čtyřčlánkové
- ze dvou normálních 13T udělat dlouhou 9článkovou obousměrnou housenku
- je-li to technicky možné (?) vláček 3x T3 (popř. 4x T3 -- délkou i kapacitou by to mohlo odpovídat 2x LF2)

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono je to pořád dokola. Delší šaliny by byly potřeba, jenomže pro ně není servisní zázemí. Vzhledem k nedostatku peněz se ho asi v dohledný době nedočkáme. Takže lze čekat, že se kapacita, i nadále, bude nahánět kuplováním souprav. :roll: Při tom, si myslím, že by stačily i sedmičlánkový 13T. Na d-8 v obousměrné verzi.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Jak už tu pár příspěvků před někdo psal, tím, že uděláme oboustrannou 13T ze dvou normálních, zbyde motorový neřízený vlečňák. A to by mohlo být taky řešení :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak by se mohl vyřešit problém s nedostatkem kapacity na d-1

Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi, že největší problém kapacity na linkách je "zbytečný" prostor u dvojčat - kabina v béčku, spřáhla atd. To udělá hodně. Řešení tedy není spojovat větší a větší vozy, či více a více vozů, ale nakoupit kapacitní kloubák (i na točně se dá stát) a ten tam nasadit. Samozřejmě, adekvátní počet - je lepší mít celou linku velkokapacitní než jeden kapacitní vůz na pět normálních.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
V současné infrastruktuře je problém už trojče nebo 2xLF2. Nedokážu si představit, co by se dělo na hlavním nádraží, kdyby tam na jedničce dojela dvojice kačen...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nojo, ale my kačen máme jen 38, takže spojovat je do dvojic je utopie. Kdyby jich bylo víc, nebo se nepotřebovali na linku osm, tak by to možná i šlo.


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Jo, myslel jsem tu výluku. Ok, nicméně, bylo by celkem dobrý mít 2xKT8 v některých případech a nemusí to být zrovna na d-8 :-) Tak by se mohl vyřešit problém s nedostatkem kapacity na d-1. Nebo má 2xLF2 větší kapacitu než 2xKT8?


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Azor194 píše:
No a proč to v Praze jezdit mohlo a tady ne? Oni tam snad mají ty zastávky prodloužený?

Pokud vím, tak v Praze šlo o mimořádnost = výluka, ne o pravidelný provoz. U nás by se musela upravit Mifkova a další zastávky...
Jinak: http://brnensky.denik.cz/nehody/nehoda- ... 10530.html

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Azor: myslíš výluku? To bylo krátkodobé. Alespoň nevím o tom, že by to jezdilo běžně v provozu.


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
No a proč to v Praze jezdit mohlo a tady ne? Oni tam snad mají ty zastávky prodloužený?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
PvvS píše:
Delka soupravy, vyklizovaci doby, delka zastavek ..

Délka soupravy 2xKT8 je naprosto v pořádku, do 65 metrů se to lehce vleze.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A čipovky do třetice, tentokrát od ČT: Na jihu Moravy bude v MHD elektronická karta

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Ajo, takhle, už chápu :-) díky


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Delka soupravy, vyklizovaci doby, delka zastavek ..


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Citace:
Napadá mě snad jedině 2x KT8... to by ale znamenalo stavební úpravy (nejen) na Mifkově... a pár legislativních problémů zejména na úseku Židovský hřbitov - Nové sady...

Jaký legislativní problémy by to mohly být? Nevím co si pod tím mám představit... :-? :-)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
1804: DP udává na svých stránkách kapacitu LF2 163 osob, u 2xLF2 tedy celkem 326 osob.

Mch. škoda, že Bielko nezmínil, že ten interval tři minuty je během dne cca mezi třemi páry spojů.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Tiskova mluvka kdysi do televize tvrdila neco o moznych obousmernych 13T a prestavbe starsich na obousmerny. A posileni je jasny :) . Pri prestavbe 13T se z jedne vezme krajni clanek s kabinou a nahradi se zadnim clankem z druhyho vozu bez kabiny. Tim se ziska po vyflexovani 4ks dveri obousmerny vuz a ze zbytku motorovy nerizeny vlecnak :) ..


Offline
3342
21 led 2011 14:19
niximor píše:
A co se tyce posilovani kapacity linky 8, co zminuji na konci clanku... dobry vtip, s tim, jak se neplanuji nakupovat nove obousmerne vozy :)
Napadá mě snad jedině 2x KT8... to by ale znamenalo stavební úpravy (nejen) na Mifkově... a pár legislativních problémů zejména na úseku Židovský hřbitov - Nové sady...

//Jsem si vědom že soupravu 2xKT8 v provozu asi neuvidíme... :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
niximor: No vlak je řečkovičákama celkem využívanej. Aspoň obyvateli "spodní" části Řečkovic, která je v blízkozti železniční trati. Sám jsem vlak také využíval, dokud mi na něj platila legitka, ale pro mne to bylo spíše jen zpestřením cesty do města. Cesta šalino z Řečkovic na hlavas trvá cca 20 minut. Vlakem + busem 65 pokud bych jel od konečné to vychází na cca 30 minut i s přestupem.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
S těmi dlouhými soupravami mne napadá - jaký je technický (nikoliv legislativní) problém, spojit za sebe tři T3?


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Zrovna z Reckovic by spoustu lidi urcite vyhodne mohlo jezdit vlakem, jen si zvyknout.

A co se tyce posilovani kapacity linky 8, co zminuji na konci clanku... dobry vtip, s tim, jak se neplanuji nakupovat nove obousmerne vozy :)

miropiro píše:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/linku--obsadi-jen-obri-tramvaje20110530.html
Dobré ilustrační foto, RT6N1 je zřejmě oblíbená :D

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A nebylo by výhodnější mít místo tří souprav 2xLF2 (nebo kolik jich jezdí na lince č.1) raději mít dvojnásobné množství souprav LF+LF2 ?
Pořád je lepší, aby vozy jezdily v pořadí LF+LF2, 2xT3, LF+LF2, 2xT3, atd, než 2xLF2, 2xT3, 2xT3, 2xT3...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572 ... 724  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: strakapoud, xxx a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 20:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]