Pardon za
Ad Aladin - já si to nepamatuju, co všechno chtějí garantovat za linky, ale i kdyby jen čtyři, tak by to bylo dosti problematické - se čtyřmi vozy. S kloubáky, jak jsem psal, se počítat nedá - jednak potkat v provozu všech osm 22Tr naráz je zázrak, a druhak jsou určeny jen a pouze pro linky 26 a X25 (nepočítám občasné "fotbalové" posily na 32). Stručně řečeno - v kanceláři někdo vymyslel krásnou věc, ale není realizovatelná za předpokladu, že garantovaný spoj = vůz s plošinou. Jiná věc je, kdy se za časů před výlukou Pisárky uvádělo, že na lince 25 je 50-ti procentní podíl NÍZKOPODLAŽNÍCH vozů. To ano, to byla pravda, lze říci, že vozy jezdily přibližně v pořadí 14Tr-21Tr-14Tr-21Tr...
Rovněž tak je krásný počet uváděných NP tramvají, kde jsou samosebou započítány i prakticky nefunkční 4 vozy RT6
Takže co dodat - čte se to krásně a invalidům to třeba pomůže. Ale stejně si myslím, že než by čekal hodinu na garantovaný spoj, radši si řekně někomu, ať mu pomůže. Nejsme zas až tak národ hovad a zatím jsem neviděl, že by nad invalidou mávl někdo rukou. I do 14Tr ho jde vecpat.
Zajímavost na závěr - přes celé prázdniny můžete vidět na kursu 5/36 první příznaky trolejbusové garance - je nařízeno, aby zde jezdil vůz s plošinou. Dneska například bylo na výběr - kloubák se na 36ku nedává a ze čtyř sólo vozů je 3041 mimo provoz (a dlouho bude), 3040 měla dnes prohlídku KP. Takže si je možno vybrat ze dvou vozů
. Nechci vidět, až by si podobnou garanci objednal někdo i na další linku.
A ještě zajímavost, k zamyšlení - vy všichni víte, že ta plošina na ruční obsluhu je tak trochu "blbá", ale přecijenom, je to plošina. Zde vás jistě zaujme, že všechny (ano, všechny) do Brna dodané vozy 21Tr mají kompletní přípravu na montáž plošiny včetně zabudované elektroniky pro elektrickou výsuvnou plošinu. jen ta plošina...tam jaksi fyzicky není
Pardon za obsáhlý příspěveq