Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 110 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110
Autor Zpráva
Dík za odpověd čau čau :-) :-)

[%sig%]


S Ostravou máš pravdu, vlaky už jezděj v pohodě, ale je to kolem furt rozkopaný a ta hala vypadá hrozně. Nástupiště a podchody jsou už ale super.
Já osobně bych nechal dosavadní tam kde je, ale některý věci by potřebovaly pořádně rekonstruovat. Jen nejsou ty peníze. Možná uspořádáme sbírku jako na Národní divadlo.#32#

[%sig%]


Jo, ten oblouk vadí výpravčím. Ale stačí udělat pár kroků, a uvidí dobře. To, že nemusí být nádraží na 160, si myslím taky.

No, fasáda asi stačit nebude. Ještě vyměnit koleje + to co je pod nima, opravit mosty, nové zabezpečovací zařízení, bodlo by další nástupiště, atd... Město na nové nádraží nemá, v tom je právě problém, že se plánuje začít něco, když není vůbec jisté, kdo to zaplatí. Takhle z toho akorát bude nedostavěné torzo jako třeba Ostrava - Svinov #42#


Ahoj ,naątvalo mě to přesídlení vlak. nádraľí #51# #49#. Stačilo by kdyby např.dostalo nádraľí novou fasádu a pár drobností.Za ty prachy by se daly udělat jiný,lepąí a důlěľitějąí věci.Město nemá na nic prachy ale,na přestavbu hlaváku jo, na to uľ má (zajímavý). #51# #59# #49# #48#. Zkráceně----- NESPOKOJEN !!!!! #49# čau čau :-/

[%sig%]


proc vadi, ze nadrazi je v oblouku ? kvuli tomu, aby vypravka dobre videl ? stejne vsechny vlaky v brne stavi, tak snad nemusi byt nadrazi na 160 ?


S přesunem nádraží rozhodně nesouhlasím. Jak už tady bylo psáno, a jak už jsem psal v jiné diskuzi na toto téma, celková cena tj. přestavba + nové vedení linek je nevratná investice, kterou se město zadluží na hodně dlouhou dobu. Podle mě je to celkem drsný nátlak města na lidi (už do projekce a různých dalších věcí) investovali spoustu peněz a teď lidem tvrdí, že se to musí postavit, protože se v tom už teď točí balík peněz, mimochodem za které už mohla být postavena třeba trať v Líšni a ještě by něco zbylo. Připadá mě to jako lobby několika jedinců z magistrátu, kteří si na celé stavbě pěkně namastí kapsu a co bude dál se splácením, nebo dalšími stavbami, či opravami (a nemyslím jen tratě, nebo vozy), ale města jako celku, je už nezajímá. Vždyť za ty miliardy, které by se měli prostavět se může opravit spousta věcí. A co si budeme namlouvat je jich dost. Proto fandím v této věci aktivistům (i když je jinak nemám rád) a doufám, že těch potřebných 20 000 hlasů, které potřebují k vypsání referenda získají.

[%sig%]


A jakou křižovatku koridorů bys v Brně chtěl stavět? Myslím že průchod koridoru Praha-Břeclav není křižovatka, ale jen průchod, koridor na Ostravu bude možná za 200 let, ale určitě se mezi těma koridorama nebude přestupovat, když existují eště koridory přes Olomouc a Otrokovice.
A v čem je horší esi stojí nádraží na mostě a v oblouku než na zemi v rovině? A ty si myslíš že příjezd přes Židenice, dolní trať bude rychlejší?
A to kvůli každé rekonstrukci čehokoliv je třeba to cokoliv přesunout? Takže než aby se rekonstruovala třeba silnice, taxe rači postaví nová?
(pozn. Myslím, že zrušení IDS JMK by mnoho lidí uvítalo...)
S stávajícím počtem nástupišť se to dá zvládnout, podívejte se na Německo, kde regionální vlaky jezdí přes centrum a mají tam jen 2 koleje. Na těch pár rychlíků co přes Brno projede snad těch 10 kolejí co má současný nádraží stačí.
Závlek linek 1,2,8 přes nový nádraží by určitě naštvalo lidi jedoucí přímo do centra, a eventuální rozdvojení linek - část spojů přes centrum, část přes nádraží by znamenalo větší interval do centra, opět nelibost cestujících.


No to je otázka, jestli Brno nové nádraží nepotřebuje. Problém je v tom, že musíme rozlišovat mezi nádražím pro regionální a dálkovou dopravu - pro regionální dopravu je současná poloha výhodná, ale pro koridor se prostě dost dobře použít nedá - nádraží na mostě, v oblouku a navíc se zoufale pomalým příjezdem přes Zábrdovice a Koliště. Zachováním nádražív současné podobě sice zachováváme pohodlný příjezd regionálních vlaků, ale připravujeme Brno o možnost stát se křižovatkou železničních cest. Navíc současné nádraží se prostě rekonstruovat a rozšířit musí - ale není kam!!! Navíc cena za rekonstrukci by byla taky vysoká a lze si jen těžko představit, jak by probíhala za provozu - to by se taky mohlo IDS JMK rovnou zrušit. Co se týká dopravního spojení, dokážu si dobře přestavit, že by se tam potkávaly tratě linek 1, 2, 8 a 12 - trať by se dala ze současného centra směrovat jakoby po stávajících vlakových kolejích. Brno by tak získalo možnosti dalšího rozvoje - kolem tesca a zejména v prostoru Koliště - Zábrdovice, kde je to fakt hnus. Co se týká peněz, tak je to fakt problém, ale nějak se to řešit musí.


Jinak k těm novým tratím: víceméně ve všech zvažovaných variantách nového nádraží se plánuje nová tramvajová trať zhruba od Zvonařky kolem Ronda na Václavskou. V některých variantách je (nebo měla by být) trať rovnoběžně s ulicí Trnitá, asi lehce západně od této ulice. Pak se počítá s přeložením stávající tratě z Dornychu na Plotní, plus nějaká trolejbusová trať. Podzemního nic, jedině diametr, který mimochodem Brno taky nepotřebuje.


No, já si taky myslím, že Brno nové nádraží nepotřebuje. Ony ty projekty odsunutého nádraží sice vypadají pěkně, kdyby byla záruka, že se přestavba realizuje tak jak je to naplánované, tj. včetně MHD (ono by tam šlo vést víc linek, takže spojení s novým nádražím by bylo víceméně stejné jako s dnešním), tak bych byl pro (byť s výhradami). Jenže ta záruka, že se to realizuje komplet, tu jaksi není. Brno ani stát na to zdaleka nemá, ani s pomocí z EU. Kromě toho má Brno v plánu ještě dost jiných akcí, taky velmi nákladných.
Je vysoce pravděpodobné, že s toho zůstane nedokončené torzo zalátané různými provizorii. Takže jsem proti.

Některé problémy ze 30. let už ale jaksi zanikly:
- tenkrát jezdily parní lokomotivy a celkem chápu, že ten kouř mohl v centru vadit. Dnes už ne.
- taky byla mnohem intenzívnější nákladní doprava v obvodu hlavního nádraží - jednak spojka z dolního nádraží, jednak ani skladiště u Grandu už dnes neexistují.
- ani intenzita osobní dopravy už není co bývala...
Pokud by se přistavělo jedno nástupiště u Tesca, tak nádraží bude v pohodě stíhat.

Kdyby se konečně zastřešily tramvajové zastávky u hlavního nádaží, tak by se dalo suchou nohou chodit k vlaku už desítky let (no asi dvě).


Mesto potrebuje novy nadrazi asi jako svrab. Nyni se z nadrazi dostanu temer kamkoliv bez prestupu. V pripade novyho nadrazi tam povedou tak max 1-2 linky a bude se prestupovat. A to je radost, zvlast kdyz ma clovek nejaky bagly. A pokud by se to zakopalo, tak to bude drazsi jak cely nadrazi. kdyby se ty penize co se budou cpat do projektu nadrazi, daly do MHD, tak mame samy ulfy a zastreseny nadrazi. Pak by se dalo suchou nohou dojit z vlaku az na nadrazi.


V poslední době se v Brně začíná hovořit o novém nádraží.Je tím spojena i velká přestavba západo-jižní periferie,tj. ražení nových ulic a výstavba dvou tunelů pod Špilberkem,které by měly vyhnat cestovní ruch z ulice Pekařská,Hybešova,atd.Mě by zajímalo jest-li se náhodou nepovede tramvajová dráha až k novému nádraží,které mimochodem potřebuje město jako sůl.Podle toho terénu co je u místa budoucího nádraží by to byl nákladný počin,protože by se musela vyřešit otázka rušné silnice,která tudy vede.Nejlepší by bylo dráhu svést pod zem a zastávka by mohla být přímo ve vestibulu nádraží a navíc by se tato varianta vyplatila,jelikoš takové zastávky by mohli být i pod právě stavěným nákupním centrem Vaňkovka.Takhle by se doprava znečně urychlila a byla by pro cestující pohodlnější.Představte si například že za venkovního deště z tramvaje vystoupíte do vytápěné nastupní haly a pak do vlaku aniž by jste smočili nohu.Nynější hlavní nádraží bylo prý zastaralé už ve třicátých letech 20.století a já nemohu víc než souhlasit.Proto by zajímalo jak povede MHD k novému nádraží.Zasílejte prote své názory nebo nápady jak by spojení s novým nádražím mělo vypadat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 10:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]