Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 59 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Honny: ještě pospravit tram. těleso v Lískovci, aby se tam mohlo jezdit rychleji než dnes... :wink:


Díky Edo já si říkal co tam blbnou


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Nemohu si pomoct, ale právě na trasu linky 8 mi přijde tramvaj koncepce 13T nejschůdnější. Segregované rychlodrážní těleso bez prudkých oblouků... (Samozřejmě bez té části kolem centra.)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To jsi viděl technicko-bezpečnostní zkoušku. Jde v ní o to, že tramvaj se rozjede na určitou rychlost a poté se měří, za jakou vzdálenost je schopna zastavit. Měření obstarává právě tohle externí kolečko. V Brně to zpravidla v posledních letech bývá realizováno právě v "jundrovském trojúhelníku" a na přilehlé rovince směrem do Pisárek.


Tak jsem dnes viděl 1929 u vozovny Komín v místě kde se tramvaje můžou stočit na pisárky (takový ten trojuhelník), ale zaujalo mě co měla vzadu. Nejdřív jsem si říkal ááá nějaký vášnivý šlapálista, ale ono prd byla tam přidělané vzadu nějaké jakoby pomocné či měříci kolečko. Co to vůbec bylo?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Sorry, jestli to vyznělo čistě jako problém tramvajového typu. Samozřejmě není ta chyba jenom u něj, jenom jsem nastínil jeden názor (a sice názor ze strany DP).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SMPD_Martin píše:
Hlavní je, že vozidlo delší 30m představuje pro dpmb spíše umělý problém, vše je překonatelné, a kdyby se chtělo, tak by to šlo, jenže ono se nechce. Mifkova už je problém větší, ale to by také nějak šlo vyřešit.
Výhoda LF.4/2 je možnost nasazení na linku 1, neboť díky délce nástupišť (i po úpravě) bývají poslední dveře mimo nástupiště, a ty by nebyly, takže by nevznikal problém vystupování na silnici, z velké výšky.

Díky tomu "umělému problému" by např. bylo potřeba přestavět všechny technologické prostory ve vozovnách...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Eda: já se tu taky ještě válím smíchy po podlaze. Když někdo neumí roztáhnout nohy od sebe (a že baby toho využívají když potřebují), tak tam prostě zakážeme jezdit určitému typu tramvají sarcastic ](*,)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
Hlavní je, že vozidlo delší 30m představuje pro dpmb spíše umělý problém, vše je překonatelné, a kdyby se chtělo, tak by to šlo, jenže ono se nechce. Mifkova už je problém větší, ale to by také nějak šlo vyřešit.
Výhoda LF.4/2 je možnost nasazení na linku 1, neboť díky délce nástupišť (i po úpravě) bývají poslední dveře mimo nástupiště, a ty by nebyly, takže by nevznikal problém vystupování na silnici, z velké výšky.

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ad Křídlovická: To, že je nějaký cestující pako a třeba si při výstupu zlomí nohu nebo cokoliv jiného, ještě neznamená, že je zde nějaký problém ve stavební úpravě. Tohle se mohlo stát úplně stejně u jakékoliv jiné T3 nebo nějakému dítěti u KT8. Podle mě je nesmyslné tohle považovat za problém. Skoro mě to až rozesmálo :-D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Myslím si, že i tak by to bylo málo. Taky je otázka, co na to normy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
King666: stačilo by pár stavebních úprav, místo tam je (za chodníkem).


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Otočilo by se vůbec 40m vario na Mifkově? Nemám to teď v oku, ale mám pocit, že za vratnou výhybkou na pravé koleji (i když ke konci tam určitá rezervní vzdálenost je) 40 m koleje není a předpokládám že obraty pouze na levé koleji (s tím že výhybka odstavné koleje by nejspíš taky byla zabraná LF4/2) by z provozního hlediska nebyly reálné (leda možná střídat kurzy a na sudých které by jezdily jenom na pravou kolej by byly KT8 nebo nějaký 30 metr)...???

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Edo:
Citace:
z mejlu:
Historicky vzniklým problémem v Brně je široké spektrum typů tramvají. Konkrétně na Křídlovické - během změny organizace dopravy vyvolané opravou Joštovy ulice - máme zadokumentovaný příklad propadnutí cestující do mezery mezi hranou nástupiště a tramvají typu Vario. Co vyhovuje tramvajím typu KT8, nemusí současně vyhovovat typům ostatním.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Citace:
No na linku 8 by se nejvíce hodila varia LF.4/2. Nevadilo by, že nemají poslední dveře, neboť na některých ostrůvcích by stejně byly ve vzduchu.

S tím bych souhlasil. Škoda ale je, že tomuto nápadu na nereálnosti přidává fakt, že DPMB v současné době nemá technické prostředky pro provozování vozů delších než 30 m.

Citace:
No zrovna Vario má problém na Křídlovické (a podobných zastávkách), zkrátka nástupní hrany jsou postaveny ideálně pro KT8D5. Samozřejmě by se daly upravit, ale ve stávající podobě tam jsou nemalé problémy (příliš vzdálené hrany).

Nechápu, jaký problém může mít Vario na Křídlovické. Podle mě žádný problém Varií na Křídlovické ani podobné zastávce neexistuje.


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
No na linku 8 by se nejvíce hodila varia LF.4/2. Nevadilo by, že nemají poslední dveře, neboť na některých ostrůvcích by stejně byly ve vzduchu.

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No zrovna Vario má problém na Křídlovické (a podobných zastávkách), zkrátka nástupní hrany jsou postaveny ideálně pro KT8D5. Samozřejmě by se daly upravit, ale ve stávající podobě tam jsou nemalé problémy (příliš vzdálené hrany).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak... bylo by to ideální a levné řešení pro linku 8, že. Narozdíl od VariaLF3/2 by to mělo na každé straně 5 dveří a narozdíl od obousměrné Poršetry by to bylo levné a s otočnými podvozky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak šup s tím (v počtu čtyři) sem. Ústav kolejových vozidel si žádá nové přírůstky... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Ovsem tuto variantu mel pragoimex v nabidce uz davno. Nekde mam i ten prospekt. Tusim rusko, nebo budapest.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
v souvislosti s Olomoucí se mluvilo o vaně s dveřima po obou stranách. Tzn. kuplovatelné PX.
Ať zas nevznikají fámy. O tomto se mluvilo pouze na šotodiskuzích, ne na oficiální bázi!!!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rez: V Ostravě jezdí obousměrné trojvany a, tuším že, v souvislosti s Olomoucí se mluvilo o vaně s dveřima po obou stranách. Tzn. kuplovatelné PX.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
S neporovnatelně lepším. Bych dodal.
Souhlasím s wanizací. I když obousměrné poršety by se daly snést. Oboustrana wana neexistuje?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Karlos píše:
Já jen doufám, že místo 13T se dočkáme v letech 2012-2013 pořádné wanizace dosluhujících zrychlů


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Porovnáváš neporovnatelné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ZdeněkH píše:
Hlavně aby se vychytalo co nejvíc drobností před nákupem. Jako příklad pro cestující jsou sedačky kdy teprve po skoro snad 20 vozech se přišlo na to, že je to na ho..o

Ono se to vědělo už dávno před tím, než byly 13Tčka v Brně. Praha a Wroclaw je měli dříve a nikde nebyli/nejsou s tímto uspořádáním spokojeni.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 17:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]