Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M píše:
vlek ma nejaky poblemy se svoji sirkou? dyt nemuze temer vubec vybocovat?

Vlek nevybočuje vůbec, to je pravda, ale jak již mauricio podotkl, širší než T3 jsou kryty podvozků. Kvůli tomu údajně nemůže do Bystrce, protože vy dřel o nějaké ostrůvky, osobně myslím, že by to mohlo být podlesí, protože zastávka leží v klopené zatáčce. Na druhou stranu, poprvé, kdy jsem vlek viděl po opravě bylo 12.6.2005 na Rakovci.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nic proti , ale nauc se prihlasovat.


manil píše:
Radek Havlík píše:
manil píše:
Dnes 1301 s 1531 na d-9, jak již psal mauricio do Vypravenosti. Není na garantovaném kursu. Garantovaný kurs jezdil kurs před vlekem, byla na něm Anitra, tzn. že vlek bude jen mimo garanty. S mauriciem jsme se svezli zastávku z Jugoslávské na tomanovu, do největšího kopce, kde 1531 vůbec nestačila.


Takže 1301 už jezdí na 9 na čem bude ještě jezdit manile.

No, ais bude jezdit pořád na d-9, on jinde v podtstě ani nemůže. Kapacitně je na d-9 tak akorát, ale na jiných linkách je to s ním problematické (šířka)


Sorry zapoměl se přihlásit
Teď se dozvídám od babičky že včera jel vlek na d-10 nejezdí teda už 1302 když 1301 byla na d-9


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
je treba se taky divat na umisteni podvozku-ty jsou uplne na kraji a ne jako u ostatnich vozu kde je presah pomerne vyrazny-staci se podivat jak krasne temer mimo koleje vykukuje celo kachny na mendlu :-P


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já vidím problém se šířkou nárazníků a plastů okolo kol - nevím jak moc jsou širší oproti T3, ale potencionální problém by mohl být v tomto.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
adam_r píše:
M píše:
vlek ma nejaky poblemy se svoji sirkou? dyt nemuze temer vubec vybocovat?

Take nevidim problem se sirkou. Na sirku je to srovnatelne z T3 a nema temer zadne previsy => prujezdny profil bude podobny (mozna i mensi).
9 se spis zvolila proto, ze neni dostatek souprav k jejimu pokryti a T3+vlek je vic, nez K2.


Není dostatek spouprav, to je sice pravda, ale ten vlek 009/04 je tam místo dřívější soupravy z Pisárek. To tam spíš měl být navíc místo K2, né?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
M píše:
vlek ma nejaky poblemy se svoji sirkou? dyt nemuze temer vubec vybocovat?

Take nevidim problem se sirkou. Na sirku je to srovnatelne z T3 a nema temer zadne previsy => prujezdny profil bude podobny (mozna i mensi).
9 se spis zvolila proto, ze neni dostatek souprav k jejimu pokryti a T3+vlek je vic, nez K2.


vlek ma nejaky poblemy se svoji sirkou? dyt nemuze temer vubec vybocovat?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Radek Havlík píše:
manil píše:
Dnes 1301 s 1531 na d-9, jak již psal mauricio do Vypravenosti. Není na garantovaném kursu. Garantovaný kurs jezdil kurs před vlekem, byla na něm Anitra, tzn. že vlek bude jen mimo garanty. S mauriciem jsme se svezli zastávku z Jugoslávské na tomanovu, do největšího kopce, kde 1531 vůbec nestačila.


Takže 1301 už jezdí na 9 na čem bude ještě jezdit manile.

No, ais bude jezdit pořád na d-9, on jinde v podtstě ani nemůže. Kapacitně je na d-9 tak akorát, ale na jiných linkách je to s ním problematické (šířka)


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
manil píše:
Dnes 1301 s 1531 na d-9, jak již psal mauricio do Vypravenosti. Není na garantovaném kursu. Garantovaný kurs jezdil kurs před vlekem, byla na něm Anitra, tzn. že vlek bude jen mimo garanty. S mauriciem jsme se svezli zastávku z Jugoslávské na tomanovu, do největšího kopce, kde 1531 vůbec nestačila.


Takže 1301 už jezdí na 9 na čem bude ještě jezdit manile.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes 1301 s 1531 na d-9, jak již psal mauricio do Vypravenosti. Není na garantovaném kursu. Garantovaný kurs jezdil kurs před vlekem, byla na něm Anitra, tzn. že vlek bude jen mimo garanty. S mauriciem jsme se svezli zastávku z Jugoslávské na tomanovu, do největšího kopce, kde 1531 vůbec nestačila.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Radek Havlík píše:
mauricio píše:
manil : anebo to byla 1302. Co to táhlo? a co bylo na BUSE?


1302? už jezdí?

1302 nejezdí, 1302 na cejlu to být nemohla, když to táhla 1531, která dnes jezdila celej den s 1301.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
mauricio píše:
manil : anebo to byla 1302. Co to táhlo? a co bylo na BUSE?


1302? už jezdí?

_________________________________
RH.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil : anebo to byla 1302. Co to táhlo? a co bylo na BUSE?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
sandy píše:
Dnes 1531 + vlek v 7.15 na Cejlu.

Na cejlu nemá co dělat!!! Vlek s 1531 po výjezdu z vozovny, někdy kolem 5:30 jede na moravák, odtud přes českou a husovou na nové sady a odtud po normální trase na stránskou skálu a tam jezdí až do večera. Dovoluji si tvoje svědectví zpochybnit.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1531 jezdi dnes s 1301 na sve "klasicke" 010/02...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
sandy píše:
Dnes 1531 + vlek v 7.15 na Cejlu.

Já jsem chvilku předtím potkal nějakou T3 s vlekem na Dornychu, možná to byla tatáž.


Dnes 1531 + vlek v 7.15 na Cejlu.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
pri tlaceni je povolena pouze nizka rychlost a ve voze musi byt dispecer, ktery pres vysilacku diriguje tlacici vuz/soupravu


Offline
9986
15 led 2005 23:41
a mohl by měřák 1302 teoreticky tlačit? je to v provozu blbost, ale v čem se liší tlačení / tažení?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze: co se tyce 1302 je uplne stejnej jako 1301 vyjma tech krytu svetel mnou popisovanych nize-tzn. i nater je stejny takze unifik...jinak 1302 opravdu stala za 4123 ale jestli s ni i jezdila mi nedokazal nikdo potvrdit...pry to ale mozne je...ale jen pro doplneni pouze tahat-takze bez elektriky apod. Proste jako odtah...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Uprav na meraku by muselo byt hodne takze si nemyslim ze se merak pouziva(l) jako hnaci vuz pro 1302...kastle navic prvoseriove T3 by vydrzela tak dva dny :-P


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kada píše:
manil píše:
Izzy píše:
Mensi upresneni jak rozeznat vleky 1301 a 1302...ten druhy nema desku ktera kryje koncova/predni svetla celistvou ale delenou na tri casti...krom toho 1302 je daleko cistsi atd. atd....

Ty už jsi ho viděl?


1302 jezdi spolu s mericim vozem, aby najel potrebny pocet kilometru


By me zajimalo jak zase upravili TV1 aby mela vsechny napeti pro vlek, dali ji jinak vypruzeny sprahlo, dalsi zasuvku. Navic TV1 nema rizeni skluzu a to je pri tahani vleku dost dulezity. Prece jenom neco vazi. Navic je to zasah do instalace vozu (merak) a musel by to schvalovat DU.

Spis si myslim ze ho bude tahat 1560. Ten vlek je potreba nastavit s vozama , kery je budou tahat.
Co se tyce karoserie,i T3D a T4D pro nemecko , ktery tahaly vleky B3D a T4D, mely jiny ram, paterovy a jinou konstrukci skrine. Spolecny byl pouze vzhled .Klasika by to dlouho nevydrzela. Navic mely upravenou vyzbroj pro provoz s vlekem . vyzbroj spis pripominala K2MM .


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1302 by mela byt stejna jako 1301 az na ten rozdil u tech deklu svetel...sam sem ho nevidel ale muzu se zkusit poptat v jakym je nateru...ale psal to verusha ze logicky cervena 1301 jezdi s bilou 1560 a kdyby byla bila 1302 bude jezdit s cervenou 1531...to je sna jasny ne...sme prece v brne a logiku tady nema zdaleka nic :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
mauricio : 1302 uz snad prebarvovat nebudou...

Myslíš, že 1302 nebude v unifiku? Když 1301 KOS při opravě přebarvil do unifiku, proč by nový vlek 1302 dodávali v bílé?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 12:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]